آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 77تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1053
تعداد نمایش مقالات: 219015
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۸۶ توسط ،نداي اقتصاد بامداد (ناب) در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
تاثیر trust , perceived usefulness , perceived risk بر پذیرش e-services از سوی کاربران ایرانی
بررسی تطبیقی عوامل کلیدی موفقیت در استقرار ERP , BPR
بررسی نقش اعتماد مشتری در خریدهای اینترنتی با رویکرد مدل پذیرش فناری (TAM)
بررسی و انتخاب بهترین الگوهای کاربرد فناوری اطلاعات در فرایند آموزش مدارس با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری
مدیریت دانش رکن اساسی توسعه مبتنی بر دانایی
بررسی تاثیر اعمال کارآفرینی بر عملکرد سازمانی و مزیت رقابتی
بهبود عملکرد مدیریت زنجیره تامین: زنجیره تامین بعنوان یک سازمان ماتریسی
ارائه تکنیکی کارآ به منظور آماده سازی داده ها در فرایند داده کاوی
استفاده از داده کاوی استثنائات برای پالایش قوانین مبتنی بر دانش
نگرش جامع به مدیریت ارتباط با مشتری از طریق ارائه چارچوبی استراتژیک
الگوی سیال اطلاعات و دانش در شرکت ایساکو
به کارگیری «مدل پذیرش فناوری» در کتابخانه های دانشکده های فنی دانشگاه های دولتی شهر تهران
بررسی علل ناکارآمدی راهنمای کاربران در تطبیق بیشتر مدلهای ذهنی کاربران با نرم افزار تولید شده بر اساس استاندارد IEEE-1063
استخراج Landmarkها برای سیستم های هدایت مسیر عابر پیاده با استفاده از داده کاوی فضای
مدیریت ارتباط با مشتری و نقش نظام مشاکرت مشتریان در پیاده سازی نگرش مشتری گرایی در بازاریابی
ارائه متدولوژی تحلیل روند برای شکل گیری استراتژی و آینده نگاری
تجارت الکترونیک راهبردی نوین در بازاریابی و ارتباط موثر با مشتری
نقش دولت الکترونیک در کاهش فساد اداری در ایران
توسعه مدل فرایند تحلیل سلسله مراتبی برای ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان در زنجیره عرضه صنعت لوازم خانگی کوچک
تاثیر پیاده سازی سیستمهای نرم افزاری یکپارچه در فرایند تصمیم گیری مدیران (موردکاوی سازمانهای صنعتی دفاعی)
طراحی چارچوب مدیریت امنیت اطلاعات همگرا میان سازمان های ذینفع
دارایی دانش در سازمان ها
فرایند طراحی مدل بومی دولت الکترونیکی یکپارچه و متوازن با دیدگاه آینده نگاری
نظام سلامت الکترونیک در ایران: (موانع و چالش ها)
درک پیچیدگی های جهان وصل، پیش نیازی بر ایجاد هوشمندانه بنگاه وصل
عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش
معماری سرویس گرا برای شرکت توسعه یافته
ارائه روشی یکپارچه برای تدوین دیدهای معماری داده در چارچوب زکمن
راهبردهای استفاده از یادگیر الکترونیکی در دانشگاه ها بر اساس تجارب تحقیقاتی
ارزیابی تاثیر خدمات ارائه شده در دولت الکترونیکی با استفاده از AHP مورد کاوی: شهرداری اصفهان
مدل سازی فرایندهای زنجیره ارزش و نیازمندی های اطلاعاتی شرکت های مجتمع دارای رویکرد برنامه ریزی استراتژیک
چالش ها و چشم اندازهای دولت الکترونیک در ایران
بررسی و تعیین رابطه عوامل سازمانی، فرهنگی و تکنولوژیکی با اجرای موفق CRM در شرکت های تجارت الکترونیک ایران
مروری بر ماهیت شناسی مدل های کسب و کار الکترونیک
کاربرد متدولوژی SSM برای توسعه مدل دانش در حوزه سیستمهای ERP
Designing a model for evaluating the effectiveness of E-HRM (Case study: Iranian organizations)
مدیریت پیاده سازی راه حل ERP، با استفاده از مدل های معماری سازمانی
ماندگاری در بازارهای الکترونیکی؛ چالش امروز تجارت الکترونیک
بکارگیری دیدگاه نظامگرا در بررسی اثرات استفاده از فناوری اطلاعات در سازمانها
Information Visibility in the Online World
تبیین نقش بیمه امنیت فضای تبادل اطلاعات در مدیریت مخاطرات
ارائه الگویی جهت مدیریت بحران در کسب و کارهای الکترونیک
ارائه تکنیکی جهت اندازه گیری رضایتمندی مشتریان فروشگاههای الکترونیکی با رویکرد فازی
ریسکهای راهکارهای تعدیل انها در پیاده سازی شبکه های RFID
پارادایم دولت الکترونیک (E-Governmant) ضرورتی اساسی در استقرار شهرداری الکترونیک (E-municipality)
توصیف فرآروش، معماری و تشریح پیاده سازی محیطی نرم افزاری برای تولید خودکار محتواهای درسی به کمک رایانه بعنوان خدمتی ارزش افزا برای مدیریت فناوری اطلاعات در محیط های آموزشی
بررسی تفاوت های جنسیتی در انگیزه های خرید الکترونیک در ایران
E-Loyalty and Influencing Factors on Online Customers' Loyalty
استراتژی دانش؛ ضرورتها و کارکردها
دولت الکترونیک: فن آوری اطلاعات و راهبردهای مدیریت ارتباط با شهروند
Electronic Customer Knowledge Management (E-CKM): A model base on data mining for new product development
کاربردهای شبکه های عصبی در مدیریت زنجیره تامین
مقایسه تحلیلی مدلهای کیفیتی سیستمهای نرم افزار
مدل سازی تسهیم دانش به صورت زنجیره مارکوف
ضرورت بکارگیری ایده چابکی در معماری سازمانی
موانع تغییر در فرایند پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمان (مطالعه موردی در پروژه ERP سازمان ذوب آهن اصفهان)
طبقه بندی قابل نمایش: یک روش تعاملی برای ساخت درخت تصمیم
مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد مدیریت دانش
ADOPTION A PROPER MODEL FOR E-READINESS ASSESSMENT
استقرار حلزونی ERP راهی برای کاهش هزینه ها و ریسک
ارائه راهکارهای سیاست گذاری توسعه فناوری اطلاعات در ایران
چارچوبی برای تدوین استراتژی فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان های غیر انتفاعی
ارائه مدلی کاربردی جهت کنترل ریسک تصمیم گیری پیاده سازی سیستم برنامه ریزی جامع منابع سازمان (ERP)
ارائه چارچوبی جهت ارزیابی مدل های کسب و کار سیار فراهم کننده ی محتوا
مسیریابی نقاط مکانی با ترتیب مشخص توسط الگوریتم ژنتیک
کاربرد مدیریت دانش در مراکز بهداشتی و درمانی (مورد کاوی در انستیتو پاستور ایران)
ارائه یک معماری برای ساختار سازمانی فناوری اطلاعات در کشورهای در حال توسعه
چالش های راه اندازی و مدیرت وب سایت های تجاری در ایران
نقش مدیریت ارتباط با مشتری بعنوان یک سیستم هوشمندی کسب و کار در بازاریابی: تحلیلی بر تقسیم بندی استراتژیک مشتریان
کنترل سطح دسترسی اطلاعات در زنجیره تامین الکترونیکی
داده انباری و کاربردهای آن در شرکت های بیمه ایرانی
تاثیر مدیریت دانش بر نوآوری در سازمان
حوزه های کلیدی در مدیریت امنیت اطلاعات
سیستمهای پشتیبان مدیریت بازاریابی
ارایه یک روش ابتکاری برای انتخاب بهترین سیستم ERP
ارائه روشی نو برای مدیریت روابط با مشتری با استفاده از دسته بندی فازی
حراج الکترونیکی و ارائه یک مدل عامل هوشمند خود مختار