آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 319تعداد صفحات کتابچه مقالات: 4987
تعداد نمایش مقالات: 93605
سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد در تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۱ توسط ،انجمن تعالی کسب و کار ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
بررسی تاثیر نوآوری خدمات بر عملکرد تجاری شرکت های پخش داروی اصفهان
راهبردهای رسانه برای تحول در حوزه کسب و کار و کار آفرینی دیجیتال
تاثیر افزایش فرهنگ مالیاتی بر رشد اقتصادی و توسعه مالی کشور
واکاوی روش تحقیق تصویربرداری: روش ها و تحلیل تصاویر
اقتصاد سیاسی و جهانی شدن
تاثیر اکتشاف دانش و کیفیت رابطه بر عملکرد توسعه محصول جدید(مطالعه ای در شرکت های صادراتی زنجان)
بررسی عوامل موثر بر گسترش خدمات الکترونیکی بانک ها
تاثیر فناوری اطلاعات بر روی عملکرد شرکت با در نظر گرفتن نقش واسطه ایتوانمندی های مدیریت فرایند کسب و کار و مدیریت زنجیره تامین در شرکت های صادراتیاستان زنجان
بررسی عوامل موثر بر تبلیغات دهان به دهان و رفتار خرید با میانجی گری تجربه قبلیمشتری در فروشگاه های زنجیره ای رفاه تهران
بررسی نقش فاصله قدرت و فردگرایی بر استرس شغلی و دورکاری در دوران کووید ۱۹
بررسی نقش استراتژی های رقابتی بر عملکرد شغلی کارکنان با نقش میانجی شایستگیکارکنان
بررسی تاثیر قرار دادهای تجاری آزاد بر نرخ تورم ایران
بررسی نقش سبک های تفکر مدیران بر انگیزه نوآوری معلمان مقطع ابتدایی زنجان
خلاقیت تبلیغات ارائه شده توسط اینفلوئنسر بازاریابی در اینستاگرام و قصد تعامل کاربران در شبکه اجتماعی
کارکرد رسانه های اجتماعی مرتبط با کار و رفتارهای ارتباطی کارکنان
بررسی نقش میانجی انگیزه کنترل شده و هویت اخلاقی کارکنان در تاثیرگذاری رهبریاخلاق بر اشتراک دانش (مطالعه ای در مرکز تحقیقات کشاورزی زنجان )
بررسی نقش سبک های رهبری در تمایل به استفاده از سیستم های اطلاعاتی دانشگاه هایعلوم پزشکی
تاثیر نوآوری سازمانی بر عملکرد شرکت با میانجی گری قابلیت های نوآوری تکنولوژیکی درشرکت های صنایع غذایی استان زنجان
بررسی تاثیر هوش هیجانی و عملکرد فرانقش بر قصد ترک خدمت (سازمان) با نقش میانجی عملکرد کارکنان بنیادفرهنگی، هنری رودکی
تاثیر رهبری تحول گرا بر تمایل به ادامه استفاده از سیستم های اطلاعاتی با تاکید برنقش رضایت، سودمندی ادراک شده و رهبری تعامل گرا: مطالعه ای در دانشگاه علومپزشکی استان زنجان
تاثیر منابع شغلی بر رهبری تحول آفرین ایمنی با توجه به نقش میانجی پایبندی شغلیدر واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان زنجان
تاثیر قابلیت فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت: نقش ظرفیت جذب و چابکی زنجیره تامین(مطالعه ای در واحدهای صنعتی تهران)
تاثیر ابعاد ساختار سازمانی بر همدلی کارکنان جهاد کشاورزی استان زنجان
بررسی نقش رفتارهای تعاملی بر وفاداری مشتریان
نقش تعهد زیست محیطی مدیران و سرمایه فکری سبز بر عملکرد زیست محیطی
بررسی نقش میانجی مزیت رقابتی در تاثیرگذاری قابلیت های بازاریابی و عملکرد بازار بر ظرفیتهای سرمایه گذاری صادراتی در شرکت های صادراتی
نقش اعتماد و توانگری رسانه های اجتماعی در رفتار پایبندی کاربران اینستاگرام در صنعت مد
بررسی تاثیر دانش محصول، عوامل حسن نیت، مراجع هنجاری و مراجع تطبیقی بر قصدخرید از طریق هنجارهای ذهنی، نگرش و کنترل رفتاری درک شده مورد مطالعه مصرفکنندگان محصولات موسسه خیریه روزبه
نقش تعدیلگر ظرفیت جذب در تاثیرگذاری مشارکت مشتری بر عملکرد توسعه محصولشرکت های صنایع دستی ایران
شناسایی شاخص های سازمانی دانش محور و چگونگی نیل سازمان های یاد گیرنده بهسمت سازمان های دانش محور (دانش بنیان) در شرکت ملی گاز استان زنجان
بررسی نقش رفتار رهبری سرپرستان بر اجرای موفق سیستم های اطلاعاتی سازمان در دانشگاهعلوم پزشکی زنجان
تاثیر گرایش کارآفرینانه و جهت گیری استراتژیک بر عملکرد مالی در شرکت های صنایعغذایی استان زنجان
تاثیر خلاقیت درک شده در تبلیغات بر هیجانات مثبت، تعهد عاطفی و قصد تعامل درشبکه اجتماعی (مورد مطالعه اینفلوئنسر بازاریابی در اینستاگرام )
بررسی عوامل زمینه ای بر قصد خرید محصولات موسسات خیریه
بررسی رابطه بین قصد پایبندی و رفتار پایبندی با توجه به نقش تعدیلگر زمینه رسانههای اجتماعی در میان کاربران استفاده کننده از شبکه های اجتماعی(مورد مطالعه صنعت مد در اینستاگرام)
عوامل موثر بر اثربخشی برنامه ریزی استراتژیک با تاکید بر نقش سیاست سازمانی
بررسی نقش واسطه ای شیوه های مدیریت منابع انسانی در تاثیرگذاری فرهنگ سازمانبر عملکرد کارکنان
تبیین نقش استراتژیک کارآفرینی کسب و کار بر عملکرد بازاریابی شرکت کاله آمل بامیانجیگری نوآوری مدل کسب و کار
نوآوری سازمانی و نقش مدیران منابع انسانی در ارتقا آن
بررسی رابطه بین انگیزش و ارزش های کاری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان وارائه الگوی مناسب
تصمیم گیری بر مبنای دانش هوشمند: الگوریتم های داده کاوی و هوش مصنوعی
طراحی مدلی جهت تعیین عوامل موثر بر ارتقای بهره وری منابع انسانی در سازمان
برر سی برون سپاری و نوآوری اکتشافی بر استراتژی های بازاریابی صنعتی و رفتارمشتریان
استاندارد سازی مدیریت منابع انسانی سازمان
مطالعه الزامات مشتری به عنوان یک عامل کلیدی برای شناخت مشتری و توسعه محصول
تبیین مدلی برای موفقیت اجرای برنامه های راهبردی (مورد مطالعه: شهرداری بابل)
راهبردهای ظرفیت سازی در سازمان های غیر انتفاعی
انتخاب استراتژی گردشگری درمانی با تحلیل سوات و رویکرد لجستیک مرددMABAC-AHP
تبیین رابطه بین رضایت مندی ذی نفعان کلیدی مدیریت شهری در فراینددرآمدزایی شهرداری ها
بررسی سهم عوامل تولید ( نیروی کار، سرمایه و انرژی) در تابع هزینه یشرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
بررسی مدیریت کیفیت صنایع غذایی بر مدیریت زنجیره ی تامین
بررسی اثر سیلاب ها بر امنیت غذایی خانوارهای شهری و روستایی در ایران
مروری بر روش های تشابه یابی سری های زمانی
خلق ارزش مشترک: مفاهیم، رویکردها و مهم ترین عوامل موثر در ایجاد
ارائه الگویی جهت شناسایی شاخص های برندسازی در بازاریابی دیجیتال
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدل ارزش ویژه برند آکر
بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر اثربخشی سازمانی با میانجی گری نوآوری سازمانی درشهرداری ایلام
شناسایی و رتبه بندی چالش های نظام مدیریت عملکرد و ارائه راهکارهای بهبود آن(مورد مطالعه: شرکت خدمات ارتباطی رایتل)
تاثیر مقررات کسب و کار بر فساد در کشورهای منتخب
بررسی چگونگی کمک بانک ها و شرکت های سرمایه گذاریبه شرکت های دانش بنیان
ارزیابی تاثیر ارتباط فرآیندهای مدیریت دانش با نوآوری سازمانی
بررسی عوامل موثر بر ارتقاء برند در بانک کشاورزی اردبیل
تحلیل کشورها بر مبنای انتشار کربن (آلودگی هوا) بر رفاه (درآمد سرانه) و توسعه
تحلیل کشورها بر مبنای انتشار کربن (آلودگی هوا) بر میزان شادی
بررسی اثرات کوتاه مدت و بلندمدت اندازه دولت و دموکراسی بر فساد(مطالعه موردی: ایران)
تابع تقاضای پول و نرخ تورم در ایران
ترسیم مانیفست سرمایه گذاری هلدینگ صدرتامین با استفاده از راهبردهای اصلیمبتنی بر رویکردهای BCG و QSPM
بررسی عوامل موثر بر درگیری مشتری در موبایل بانک (مطالعه موردی: بانک سپه)
بررسی تاثیر تجربه مشتری از خدمات بانکی و احساسات بر ارزش ویژه برند
طراحی چارچوب مفهومی ریسک منابع انسانی
ارائه یک مدل مفهومی در زمینه فریب قیمتی ادراک شده
بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده و تصویر سازمان بر رفتار شهروندی مشتری
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در فروش سالن های سینما به منظور ورود به بازار
بررسی تاثیر مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر عملکرد کارکنان مراکز آموزش عالی
بررسی جهت گیری کیفیت زندگی منابع انسانی شرکت انتقال گاز (مورد مطالعهشرکت انتقال گاز منطقه استان همدان)
بررسی استراتژی های ورود به بازارهای جهانی با کمک برند مشارکتی و چالش های بههمراه آن
بررسی رابطه و رویکرد مدیریت استراتژیک با مدیریت منابع انسانی و رابطه یهم نیازی آنها با هم
The influences of Marketing Activities And Personal Competence On The Intention To Adopt Digital Banking
بررسی رابطه بین سرمایه فکری با مدیریت ارتباط با مشتری درکارکنان بانک ملی شهردهدشت
بررسی رابطه بین هوش تجاری با مهارت های کارآفرینی در کارکنان جهاد دانشگاهیاستان کهگیلویه و بویراحمد
رابطه بین فناوری اطلاعات با توسعه منابع انسانی و هوش تجاری در کارکنان دانشگاهآزاد اسلامی واحد گچساران
شناسایی و رتبه بندی و ارائه راهبردهای ممکن جهت بکارگیری تجارت الکترونیک بااستفاده از تکنیک های دلفی، AHP و SWOT (مورد مطالعه: بانک ملت استانخوزستان)
بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر قصد بازنشر پیام های تبلیغاتی در مصرف کنندگانلوازم بهداشتی وآرایشی شهر همدان
تبیین رابطه بین وجدان کاری با عملکرد مالی حسابداران
تاثیر قلدری سازمانی بر دلبستگی شغلی کارکنان: تحلیل نقش میانجی نقض قرارداد روانشناختی(مورد مطالعه: کارکنان شرکت گاز استان تهران)
تاثیر خوش بینی بر اشتیاق شغلی با اثر میانجی حمایت و فرهنگ سازمانی
مدل سازی قیمت مسکن با استفاده از مدل های ARCH
کاربرد مدل های مفصل در تحلیل تاثیر نوسانات درامدی بر هزینه بهداشت و درمانخانوارهای ایرانی
اهمیت برنامه ریزی در مدیریت کارآفرینی
مدیریت زنجیره تامین پایدار و سبز (راهبردی برای مزیت رقابتی و احیاء محیط زیست)
تاثیر مدیریت ارتباطات سازمانی بر پیشبرد اهداف سازمان
خلق ارزش مشترک توسط مصرف کنندگان در اقتصاد اشتراکی
ارزیابی و تحلیل اثر توسعه تجارت بین الملل بر نابرابری اقتصادی در ایران
کاربرد روش های هوش مصنوعی در بهبود کارایی پیش بینی بازارهای مالی
چالش های نوآوری باز در شرکت های دانش بنیان کشور
Predict and improve customer relationship management through digital marketing capabilities
شناسایی و رتبه بندی معیارهای انتخاب تامین کنندگان فولاد با استفاده از روشAHP (مطالعه موردی: شرکت فولاد خوزستان)
تاثیر رفتار ابداعی کارکنان دانشی بر رفتار کاری نوآورانه با توجه به اثر مشخصه هایانگیزه های مالی کارکنان
تحلیل کتاب سنجی و مرور ادبیات مدیریت زنجیره تامین و هوش مصنوعی
ارتباط خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در خلق شایستگی سازمانی
بررسی اثر ارزش های فرهنگی بر سبک های مذاکره با میانجی گری هوش فرهنگی درشرکت های دانش بنیان تولیدی استان تهران
تاثیر کیفیت استدلال و سودمندی اطلاعات تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی برپذیرش اطلاعات
مقایسه کارایی و بهره وری در دانشگاه دولتی و آزاد(نمونه موردی دانشگاه تهران با دانشگاه آزاد تهران شمال)
واکاوی اثرات شاخص های اقتصاد دانش بنیان بر شدت انرژی مصرفی درکشورهای در حال توسعه
کاربرد تکنیک های کنترل کیفیت آماری در ریسندگی (مورد مطالعاتی: شرکت پویاریس)
بررسی تاثیر تحریم های پسابرجام بر کیفیت سود شرکت های بورسی
تاثیر مصرف انرژی و آلودگی محیط زیستبر رشد اقتصادی کشورهای سازمان همکاری اقتصادی
بررسی رابطه نگرش مصرف کنندگان و تمایل به خرید مجدد کسب وکارهایالکترونیک (مورد مطالعه: دانشجویان شهر تهران)
بررسی تاثیر سرمایه گذاری در بنادر بر رشد اقتصادی ایران (مطالعه موردی بندرشهید رجایی)
تاثیر فناوری اطلاعات بر اجرای طرح های استراتژیک در سازمان منابع طبیعی استان مازندران
ارزیابی میزان آگاهی در زمینه خرید اینترنتی و نقش میانجی آموزش در رفتار مصرفکننده
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت توسعه محصول بر عملکرد محصول جدیدبا نقش تعدیل گر محیط نهادی و محیط بازار در محصولات سلامت محور(مطالعه موردی شرکت دستکش حریر ایران)
تاثیر تبادل رهبر پیرو بر رعایت و مشارکت در ایمنی رفتاری با تبیین نقش میانجی -جو ایمنی و سرمایه روانشناختی
طراحی مدل ساختاری عملکرد بازاریابی بین الملل
طراحی مدل آسیب شناسی شکاف دیجیتالی در سازمان های دولتی
تحلیلی بر اثرات تورم و بیکاری بر کمیت آموزش در ایران با استفاده از شاخص هایفلاکت ونرخ باسوادی
تبیین بانکداری در فقه شیعه جعفری و تاملی در توفیق اسلامیت بانکداری در جمهوریاسلامی ایران
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر نوآوری سازمانی با توجه به نقش میانجی اشتراکدانش و سرمایه فکری در شرکت های شهرک صنعتی سرخنکلاته
استراتژی آینده پژوهی و نوآوری با توسعه هوش تجاری
ارائه مدلی به منظوربررسی عملکرد بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط
نوآوری، مدیریت دانش و بهبود عملکرد
کاربرد بازاریابی رسانه اجتماعی برای خلق ارزش برای مشتریان مورد مطالعه: صفحات اینستاگرامی شرکت ها
بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند با عملکرد صادرات
درک مصرف کننده از بسته بندی آب پرتقال بر اساس متد چند حسی
بررسی رابطه بین جبهه گیری مدیریت و نگهداشت وجه نقد با تاکید بر نقش تنوعجنسیتی هیئت مدیره
رابطه بین اجتناب مالیاتی و زیانده بودن با تاخیر در گزارش حسابرس
اثر تعدیلی فرصت رشد بر رابطه بین رقابت دربازار محصول و سودباقیمانده
بررسی برخی ویژگی های بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر مصرفکننده
بررسی ارتباط میان سن و سابقه شغلی با مولفه های تعهد سازمانی در شهرداریارومیه
تعیین کارایی و بررسی تغییرات آن در بخش های اقتصادی استان یزد
تحلیلی بر نقش مدیریت و مهندسی ارزش در پروژه های هتل سازی
شناسایی و رتبه بندی کارکردهای مطلوب و نامطلوب تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبیین الگویی جهت شناسایی عوامل موفقیت مدیریت منابع انسانی درکسب و کارهای کوچک و متوسط
بررسی تاثیر سبک های رهبری بر فرهنگ سازمانی در مرکز آموزشی درمانیبیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شو ط
بررسی تاثیر حمایت سازمانی بر میزان امید به زندگی در کارکنان آموزش و پرورش
تاثیر تبلیغات بر رفتار خرید کودکان
بررسی تاثیر هوش سازمانی بر رضایت شغلی کارکنان نمایندگی های خودرو با نقشمیانجی کیفیت زندگی کاری
تمامیت در محیط کار؛ رویکردی چند سطحی
امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی در بیمارستان ولی عصر شهرستان کازرون
بررسی مهارت فناوری اطلاعات و ظرفیت نوآوری بر چابکی سازمانیکارکنان مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی شیراز
تحلیل رفتار مشتریان هنگام خرید آنلاین در مدل های کسب وکار الکترونیک
پیش زمینه ها و پیامدهای رویکرد دوگانه محور در مدیریت کارکنان
بررسی اثرات استرس شغلی در بین آتش نشانان
بررسی تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر افسردگی دانش آموزان مقطع ابتداییشهر زاهدان با توجه به نقش میانجی ذهن آگاهی آنها
بررسی رابطه آموزش آنلاین با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال دوازدهم دردوران شیوع کرونا با توجه به نقش میانجی خودکارآمدی (مطالعه موردی: مدارسشهرستان تربت حیدریه)
بررسی تاثیر استرس شغلی بر بروز حوادث شغلی در بین آتش نشانان شهر زاهدان
بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی کارکنان و رضایت ارباب رجوع (مورد مطالعه:اداره کل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان)
بررسی رابطه توانایی تفکر با مهارتهای ارتباطی در بین کارکنان ثبت احوال استانسیستان و بلوچستان
بررسی نقش نوآوری سبز بین جهت گیری بازار سبز و عملکرد تجاری (مورد مطالعه:سازمان تامین اجتماعی تهران)
تاثیر شایستگی مدیران بر وفاداری کارکنان با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش(مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی امیرکبیر)
نقش زیست پذیری به عنوان یک مفهوم جغرافیایی در توسعه ی کارآفرینی روستایی
نقش فرانچایزها در توسعه ی اکوسیستم کارآفرینی روستایی با تاکید بر ایران
پیش بینی سطح انگیزش دانشجویان با استفاده از داده کاوی (موردمطالعه:دانشجویان پردیس زینبیه دانشگاه فرهنگیان)
بررسی و دسته بندی تمرکزها و مدل های استفاده شده در مدیریت دارایی های فیزیکی: مرور تحقیقات گذشته
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار مصرف کننده و توسعه برند
نمایندگی پویای امکان تجزیه و تحلیل بازاریابی نقاط قوت و ضعف به منظور تدویناستراتژی های بازاریابی در بانک تجارت
بررسی قابلیت بازاریابی فروشنده و شهرت برند و مصرف کننده در سیستم عاملهای تجارت الکترونیکی با رویکرد کیفیت ارتباطات آنلاین
تاثیر کارآفرینی در تحولات اقتصادی مختلف با نقش میانجی ساختار برنامه ریزی وتصمیم گیری در شرکت های صادراتی فعال در صنعت مواد بهداشتی
خرید کالاهای دست دوم و وفاداری به برند با نقش میانجی فضای مجازی
بررسی نقش سرمایه گذاری اجتماعی در توسعه کسب وکارهای اجتماعی: مطالعه موردیبنیاد بیل و ملیندا گیتس
نقش رسانه های اجتماعی در پذیرش بانکداری تلفن همراه در میان مصرفکنندگان
تاثیر تفاوت جنسیت در انگیزش خرید کالای لوکس
کندوکاوی در کارکرد مدیریت پروژه محوردر موفقیت یک مسابقه ورزشی حرف های به مثابه پروژه
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر گرایش کارآفرینی، نوآوری و ظرفیت جذب فناوری
بررسی رویکردهای BSC همگام با بهره گیری از ERP بر عملکرد سازمان
مرور نظام مند پیشرفت شغلی زنان در سازمان های ورزشی با تا کید بر سبک زندگیاسلامی ایرانی
تاثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در نمایندگی خودرو با نقش متغیر میانجیتعهد و وفاداری کارکنان
جایگاه ایران در بازار صادراتی ازبکستانو ارائه راهکارهایی جهت توسعه همکاری های تجاری فیمابین
بررسی روندهای جدید کسب وکار در دوران پسا کرونا
تعدیلات نگهداشت وجوه نقد و جبهه گیری مدیریتی
عوامل موثر بر تمایل به پرداخت مصرف کنندگان در محصولات دارای برچسب های کربن
بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر رضایت کارکنان (مطالعه ای بر بانک توسعه تعاون تهران)
بررسی رابطه بین تعلق سازمانی و تمایل به ترک خدمت در کارکنان(مطالعه ای بر سازمان اقتصادی کوثر)
اثر استراتژی های تجاری بر اقلام تعهدی شرکت ها
رابطه بین قیمت نفت با شاخص صنایع پتروشیمی و شاخص بورس تهران با رویکردARDL
بررسی تاثیر شکل و رنگ بسته بندی آبمیوه ها بر جذب مشتریان
تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر فرهنگ خرید و فروش
شناسایی کاربرد های واقعیت افزوده در آموزش الکترونیک
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید آنی
پرورش خلاقیت در کارکنان: بررسی ارتباطات متقارن و بازخوردجویی
تاثیر استراتژی بازاریابی بر استراتژی فروش در صنعت کاشی و سرامیک ایران (مورد مطالعه:شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران(
تاثیر تصویر سبز ادراک شده برند بر رضایت برند در هتل های شهر تبریز
تاثیر تحول دیجیتال بر استراتژی های بازاریابی جهانی با تاکید بر آمیخته بازاریابی جهانی
تاثیر تفکر استراتژیک و نوآوری باز بر عملکرد شرکت ها
بنچ مارکینگ، ابزار الگوبرداری و بهسازی سازمان ها
بررسی تاثیر عوامل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و تجربه مشتریبر عملکرد بانک های ایرانی
روانشناسی مصرف کننده و تاثیر آن در بازاریابی عصبی
برنامه موبایل یکپارچه برای مدیریت سلامتی و سفارش غذا در ایران
توسعه پایدار و فناوری اطلاعات در تطبیق با آموزه های دینی و علم مدیریت
کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت بازاریابی
تاثیر رهبری تحول آفرین بر فرهنگ سازمانی در صنعت بانکداری
تاثیر قابلیت های پویا و استراتژی های باز بر عملکرد مالی شرکت ها
تاثیرنوآوری باز و فناوری بیمه بر توسعه خدمات صنعت بیمهبا نقش میانجی عوامل سازمانی منابع انسانی ، ساختارسازمانی ، قوانین و محصولات .(مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران)
تاثیربازاریابی الکترونیکی بر رفتارخرید مصرف کننده
بررسی رویکردهای مالیاتی نسبت به ارز دیجیتال از منظر فرار مالیاتی
واکاوی علل شکل گیری سکوت سازمانی تحت تاثیر مولفه های ساختار سازمانی مطالعه موردی در دستگاه های اجرایی استان کرمان شهرستان راور
بررسی تاثیر تولید ناخالص داخلی، حجم پول و بیماری کووید- ۱۹ بر شاخص کلبورس تهران با استفاده از مدل ARDL
بررسی تاثیر مولفه آموزش و جبران خدمت بر بهبود عملکرد بازاریابی داخلی شرکت بهنوش گچساران
رتبه بندی منابع مالی موثر بر تسهیلات بانکی استان که گیلویه و بویراحمد بارویکرد تحلیل سلسله مراتبی
ارزیابی توانمندسازی کارکنان با رویکرد تحلیل شکست و آثار آن
ارزیابی تاثیر بازاریابی الکترونیک بر عملکرد شرکت های بیمه استانکهگیلویه و بویراحمد با استفاده از آنتروپی خاکستری
شناسایی و اولویت بندی عوامل بهبود استقرار سیستم های مدیریتی درشرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو)
شناخت و تحلیل تکنیک های نوین تفکر استراتژیک جهانی
تحلیل داده های کلان مشتریان بر بهبود عملکرد مالی شرکت ها
بررسی اثر هوش فرهنگی و فناوری های رسانه های اجتماعی بر قابلیت های بازاریابیبین المللی شرکت ها
مدیریت دانش در حسابداری
بررسی نقش بازاریابی درونگرا بر جایگاه یابی شرکت های دانش بنیان
تاثیر ریسک ادراک شده بر وفاداری مشتریان در شرکت ذوب آهن اصفهان
بررسی نگرش دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای پسران دورود نسبت بهآموزش الکترونیکی
بررسی مدیریت منابع انسان ی و چابکی در سازمان های زیر مجموعه وزارتارتباطات وفناوری اطلاعات
بهره وری منابع انسانی و مدیریت دانش
بررسی تاثیر معنویت در محیط کار بر قصد حفظ شغل، درگیر شدن در کار و کیفیتارائه خدمت (مطالعه موردی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی)
بررسی تاثیر نوآوری در مدل کسب و کار بر عملکرد کلی شرکت با تاکید بر نقشواسطه ای قابلیت های سازمانی در شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲زنجان
بررسی تاثیر نوآوری در مدل کسب و کار بر عملکرد کلی شرکت با تاکید بر نقشواسطه ای رشد درآمد در شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ زنجان
بررسی تاثیر نوآوری در مدل کسب و کار بر عملکرد کلی شرکت با تاکید بر نقشواسطه ای رشد کارایی در شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ زنجان
عوامل موثر بر رفتار خریداران و فروشندگان ارز در کشور بر اساس روش فراتحلیل
آسیب شناسی دیپلماسی بین المللی ورزش ایران
شناسایی شاخص های تاب آوری زنجیره تامین دیجیتال در شرایط بحرانی به روش تحلیل کیفی
ارزیابی نقش تعهد سازمانی در اثرگذاری منتورینگ بر استرس شغلی
بررسی تاثیر پاسخگویی برند در ارتباطات بازارایابی بر رفتار مشتریان با توجه بهنقش میانجی توانمندسازی درک شده در شرکت چین چین
پیش بینی نوآوری بر اساس اقدامات مدیریت دانش: بررسی نقش کاربرد دانش (موردمطالعه: شرکت ارتباطات زیر ساخت)
تاثیر سبک زندگی بر انتخاب برند
کاربرد رقیب شناسی بر عملکرد بازاریابی شرکت ها با رویکرد تحلیل داده
ارتباطات سیاسی و رفتار نامتقارن هزینه ها: شواهدی از چرخه های تجاری
بررسی تاثیر کیفیت سودوآگاهی دهندگی سودبرنگهداشت وجه نقد
تاثیر مدل تعالی سازمانی بر عملکرد سازمانی با رویکرد مرور سیستماتیک
عوامل موثر بر موفقیت استراتژی کسب و کار
شناسایی و تحلیل پیشرانهای موثر بر وفاداری برند با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه : صنعت کاشی یزد)
ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط بخشعمومی
تاثیرات بلاکچین در مدیریت سازمان های آموزشی مدارس
تاثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر سود خالص از دیدگاه مدیران شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
ارزیابی عملکرد پروژه با نقش همسویی حاکمیت فناوری و مدیریت پروژه های ساخت
بررسی نابرابری ثروت در ارزهای رمزنگاری شده
اکوسیستم بانکداری دیجیتال و تاثیر آن بر جلوگیری از گسست در صنعت بانکی
آنالیز سوگیری راهبردی زنجیره تامین متاثر از سازه های مدیر یت منابع انسانی درشرکت های عمرانی
تحلیل و بررسی نقش مدیریت استعداد در ارتقا شغلی کارکنان(مطالعه ای بر شهرداری قائمشهر)
بررسی تاثیر چشم انداز راهبردی فناوری بر عملکرد شرکت در صنعت مالی(موردمطالعه: شرکت بورس کالای ایران)
بررسی تاثیرات مالی بازنشستگی پیش از موعد کارگران و کارمندان در سازمانتامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری
شیوه های پرورش تفکر خلاق و سالم منابع انسانی از منظر آموزه های قرآن و نهجالبلاغه
مقایسه شیوه مدیریت اثربخش در اسلام و غرب
مدیریت دانش و نوآوری در سازمان
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتریان با توجه به نقشاعتماد و هویت مشتری (مطالعه موردی: مشتریان محصولات اسنوا شهر گرگان)
تعامل ویژگی های حسابرس و صاحبکار و کیفیت حسابرسی
تخمین ارزش در معرض ریسک و ارزش در معرض ریسک شرطی بااستفاده از مدل های مختلف
بررسی عوامل شفاف سازی صورت های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر دیجیتالی شدن و یکپارچگی زنجیره تامین بر عملکرد شرکت با توجه به نقشتعدیلی پیچیدگی زنجیره تامین در شرکت های تولید قند و شکر
بررسی نقش میانجی فرهنگ در کارآفرینی سازمانی
بررسی تاثیر مدیریت دانشی بر رضایت مندی کارکنان در محیط آموزشی
تحلیل و بررسی ابعاد مدیریت دانش و رابطه آن با عملکرد سازمان(مورد مطالعه: سازمان اقتصادی کوثر)
بررسی رابطه بین نوسانات نرخ ارز ( دلار و یورو) بر روی تقسیم سود هر سهم درشرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
مدل نگهداری در چرخه حیات برنامه ریزی منابع سازمانی ERP
نقش واسطه ای اعتماد و مشارکت مشتری در تاثیر تجربه مشتری از برند آنلاین برقصد ارائه محتوای آنلاین در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا
تاثیر قابلیت های ایستا، پویا و انطباقی بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش تعدیلیآشفتگی محیطی در کارخانه کیش پارس دیزاین
بررسی تاثیر شیوه های مدیریت منابع انسا نی کارآمد و آمادگی برای تغییر بر افزایشعملکرد کارکنان با توجه به نقش تعدیل کننده فرهنگ سلسله مراتبیمطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی شیراز
بررسی روش های حسابداری مدیریت استراتژیک در شرکت های پذیرفته شده دربازار بورس: مطالعه موردی شرکت های سیمانی
ارزیابی تاثیر ظرفیت جذب دانش بر عملکرد پروژه با توجه به نقش تعدیل گر اقداماتمدیریت منابع انسانی
ارزیابی تاثیر هوش عاطفی مدیر پروژه در حصول عملکرد پروژه های ساخت با توجهبه نقش میانجی متغیر رضایت شغلی
شناسایی و ارزیابی ریسک در پروژه های طراحی و توسعه نرمافزار ردیابی محصولمطالعه موردی: پروژه طراحی و توسعه نرمافزار ردیابی محصول GS۱
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادیماهشهر بر رفتارهای طرفداری شهروندان با نقش میانجی تحسین و نقش تعدیلگریکپارچگی (مورد مطالعه شهروندان شهرستان ماهشهر)
فقر و مدیریت فقر
بررسی تاثیر حفاظت سرمایه گذار بر رابطه بین نوآوری شرکت و فرصت های رشد
تاثیر سیستم اطلاعات منابع انسانی و مدیریت استعداد بر توسعه منابع انسانی
بررسی تاثیر محرک های مشارکت مصرف کننده در خدمات پرداخت موبایلی
بررسی تاثیر سرمایه ی انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت حسگری بازار وقابلیت مدیریت برند و نقش تعدیلگر پویایی بازار (مورد مطالعه: شرکت های کوچک ومتوسط شهرک های صنعتی اهواز)
ضرورت شکل گیری هم رقابتی به عنوان شکل جدید روابط بین شرکت های هواپیماییداخلی
تحلیل اثرات سرمایه انسانی، مواد اولیه و منابع مالی از طریق نقش تعدیل کنندهانقلاب صنعتی چهارم بر تولید و بهره وری فراورده های نسوز استان اصفهان
تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانال های چندگانه
آسیب شناسی نظام تعرفه گذاری حمل بار در صنعت حمل و نقل ریلی
مدلی برای اقدامات اثربخش مدیریت منابع انسانی
انتخاب تامین کننده سبز با رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی در صنعتکاشی
نگاشت سیستماتیک بازاریابی دیجیتال در بنگاه های کوچک و متوسط
نقش و اهمیت مدیریت دانش در ارتقاء نسل های دانشگاهی
تبیین ظرفیت های نوآوری در راستای بهبود عملکرد آینده صادرات در صنعت کفش(مورد مطالعه: شرکت کفش ملی)
مدیریت بحران (نقش آموزش همگانی در مدیریت بحران حریق)
برسی رابطه بین رقابت و ریسک پذیری بانک ها با توجه به نقش تعدیل گری رشداقتصادی و تحریم ها
تاثیر توجه سرمایه گذاران بر نوسانات قیمت ارز در ایران با رهیافت ARDL
ارائه مدل تحلیل عاملی شناسایی شاخص های وجدان کاری
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت فروشندگان مراجعه کننده به انبارهایعمومی فروشگاه های اینترنتی
بررسی تاثیر تجربه نام تجاری بر وفاداری به برند با نقش میانجی تعهدعاطفی و محاسباتی و تعدیل گری سن مشتریان در بانک توسعه و تعاون
بررسی تاثیر نوآوری استراتژیک بر عملکرد شرکت ها
اقدام پژوهی در گسترش عملکرد دانش بنیان روابط عمومی،در نسبت با بهره وری سازمان مطالعه موردی: «اصلاح دانش بنیان الگوی اطلاع رسانی معاملات شرکت پالایش نفت تهران»
بکارگیری الگوی خودتوضیح با وقفه های توزیعی غیرخطی در بررسی اثرات نامتقارننوسانات قیمت نفت خام بر قیمت فوب بنزین با تاکید بر ایران
ارزیابی تاثیر تمایل به کارآفرینی و مزیت رقابتی بر عملکرد محصول جدید با نقشمیانجی قابلیت بازاریابی و نقش تعدیل گری قابلیت فناوری اطلاعات
بررسی نقش میانجی مسئولیت اجتماعی شرکتی ادراک شده در تاثیرگذاریآرمان گرایی و خودخواهی مصرف کننده بر ارزیابی محصول (مورد مطالعه: مصرفکنندگان شهر اهواز)
بررسی تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتار شهروندی برند کارکنان: یک مرورنظام مند
عوامل موثر بر پایداری مدیریت کسب و کار مبتنی بر نو آوری در شرکت های داروئی در ایران
بررسی رابطه کمال گرایی مدیران با فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه زنجان
بررسی رابطه کمال گرایی مدیران با تعهد سازمانی کارکنان دانشگاه زنجان
بررسی و نقد رویکرد لیبرالیسم در نظام بین الملل و جایگاه آن در اقتصاد و تجارت جهانی معاصر
جایگاه ایران در سازمان اوپک و تاثیر آن در بودجه اقتصادی کشور
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثر گذار بر تعادل بین کار و زندگی
نقش اخلاق حرفه ای مدیران با میانجی گری توانمندسازی روانشناختی بر تعهد سازمانی
نقش بکارگیری استراتژی دوسوتوانی سازمانی در بهیود عملکرد سازمان(مورد مطالعه شرکت فروشگاههای زنجیره ای اتکا)
تحلیل اقتصادی ایران با استفاده از شاخص فلاکت
تحلیل و بررسی برنامه های فعالسازی برند (بررسی موردی چند کمپین)
بررسی ارتباط بین آزادی اقتصادی و میزان گستردگی فساد اقتصادی(مطالعه موردی کشور ایران)
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری برند
اولویت بندی عوامل موثر بر مشتری محوری متصدیان خدمات شرکت ایرانسل با بهره گیری از تکنیک رهیافت سلسله مراتبی
ارائه مدلی در زمینه روابط بین رفتار شهروندی سازمانی و مسئولیت پذیری اجتماعی با میزان تکریم ارباب رجوع کارکنان آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه
بررسی رابطه بین استفاده از رسانه های اجتماعی با میزان افسردگی کارکنان از طریق نقش میانجی ذهن آگاهی آنها در شرکت مجتمع فولاد دشتستان
ارائه مدلی در زمینه اثرات جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر موفقیت شرکتها با توجه به نقش میانجی عملکرد اجتماعی
بررسی اثرات چابکی سازمانی بر نوآوری سازمانی با توجه به نقش میانجی رهبری کارآفرینانه (مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سیستان و بلوچستان)
بررسی رابطه بین سیستم کنترل بودجه ای با عملکرد کارکنان با توجه به نقش میانجی رضایت کارکنان شرکت سهامی آب منطقه ای سیستان و بلوچستان
بررسی تاثیر رهبری اصیل بر فرح بخشی در کار با نقش میانجی نشاط سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سیستان و بلوچستان)
بررسی راهکارهای جدید در مدیریت سبز ساخت و ساز پایدار (دیوار های سبز در ساختمان های مسکونی)
شناسایی و اولویت بندی نتایج اجراء آرای کمیسیون ماده صد قانون شهرداری ها(مورد مطالعه : شهر چهاردانگه)
بررسی روابط بین سرمایه روانشناختی، عزت نفس سازمانی وتعهد سازمانی مدیران و کارکنان مراکز آموزشی شهرستان نیریز
بررسی رابطه رفتار شهروندی سازمانی و مسئولیت پذیری اجتماعی با میزان تکریم ارباب رجوع کارکنان آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه در سال ۱۴۰۱
بررسی رابطه بین برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی، اشتیاق شغلی معلمان و بهره وری شغلی آنها (مورد مطالعه: معلمان مدارس ابتدایی شهرستان تربت حیدریه)
ارائه مدلی در زمینه استفاده از رسانه های اجتماعی با میزان افسردگی کارکنان از طریق نقش میانجی ذهن آگاهی آنها (مورد مطالعه: شرکت مجتمع فولاد دشتستان)
بررسی رابطه بین شیوه های مدیریت کیفیت جامع و عملکرد مالی بانک ها با توجه به نقش میانجی عملکرد غیرمالی(مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر تهران)
ارائه الگوی روابط بین برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی و بهره وری از طریق نقش تعدیلگری اشتیاق شغلی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان رشتخوار در سال ۱۴۰۱
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر سیستم اطلاعات حسابداری و عملکرد شرکت ها(مطالعه موردی: صنایع کوچک و متوسط شهر تهران)
ارائه مدلی در زمینه روابط بین مدیریت کیفیت جامع، عملکرد مالی و غیرمالی شعب بانک ملی شهر زاهدان
ارائه مدلی در زمینه روابط بین اخلاق کاری، ارزش های سازمانی و عملکرد کارکنان شعب بانک رسالت شهر زاهدان
ارائه مدلی در زمینه روابط بین سیستم کنترل بودجه ای، عملکرد کارکنان و رضایت شغلی کارکنان (مورد مطالعه: سازمان تامین اجتماعی زاهدان)
بررسی نقش برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی بر افزایش بهره وری کارکنان از طریق نقش تعدیل گری اشتیاق شغلی مطالعه ای در کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان زاهدان
افزایش بهره برداری سازمانی با تکیه بر مدیریت منابع انسانی و سرمایه انسانی و دوسوتوانی