آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 405تعداد صفحات کتابچه مقالات: 6564
تعداد نمایش مقالات: 271138
دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ توسط ،انجمن تعالی کسب و کار ایرانانجمن تعالي كسب و كار ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
برر سی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش در شرکت ایساکومطالعه موردی: فروشگاههای مجاز شرکت ایساکو در استان خوزستان
عوامل موثر بر تمایل شهروندان تهرانی به استفاده از خدمات شهری سازگار با محیط زیست
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر حفظ مشتری با توجه به نقش میانجی تعهد و رضایتمندی مشتری در شعب بانک ایران زمین استان گلستان
بررسی رابطه بین تجربه برند و وفاداری به برند با اثر واسطه شخصیت برند، اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیرهای افق کوروش تبریز)
بررسی شفافیت نقش بر رضایت شغلی و عملکرد کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان
نقش مولفه های بازاریابی اجتماعی بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه ی موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
تاثیر فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین شرکتهای پخش مواد غذایی مطالعه مورد: شرکتهای پخش مواد غذایی در تهران
تاثیرات ادراک و ترجیح برند تجملی بر قصد خرید محصولات تجملی و لوکس
تاثیر متغیرهای 4p بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده محصولات کشاورزی مورد مطالعه استان کهگیلویه و بویراحمد
بررسی تاثیرعوامل کیفیت رابطه در ایجاد ارزش ویژه برند موردمطالعه: شرکت حفاری شمال
بررسی اثر بکارگیری نوستالژی بر ترجیح برند، تصویر برند، قصد خرید و رضایت مشتری
بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد صادراتی از طریق نقش میانجی عملکرد زیست محیطی در شرکتهای فعال صادراتی شهر تبریز
تبیین عوامل موثر بر گردشگری سلامت بارویکرد گیاهان دارویی
نقش پیش تبلیغات در پذیرش کاربران برای تقاضای کالاها در بازار بین المللی مورد مطالعه: پیش تبلیغات داروهای تولید شده از گیاهان دارویی
شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی محتوا با استفاده از شبکه های اجتماعی و وب سایت ها و تبیین مدل مفهومی آن
بررسی تاثیر دوگانگی احساسی بر ترک سبد خرید موبایلی
استراتژی های قیمت گذاری در پلتفرم ها
یافته ای جدید از اثر نرخ ارز بر صادرات غیرنفتی ایران: رویکرد رگرسیون انتقالی ملایم
واکاوی ارتباط سرمایه گذاری در بورس و حجم اعتبارات بانکی با رشد اقتصادی در ایران
واکاوی اثر نااطمینانی قیمت دارائیهای مالی و حقیقی بر رشد اقتصادی در ایران
تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر صندوقهای بازنشستگی و راهکار مدیریت صحیح داراییها
بررسی رابطه بین تقاضای مسکن و تورم در ایران
ارائه مدل ترکیب تولید برق مبتنی بر تئوری پرتفو، ارائه مطالعه موردی: تولید برق در ایران
بررسی سرریز شوک ها و نوسانات نرخ بازده بین بازارهای ارز، سهام بخش مسکن و سهام بخش صنعت در ایران
نقش انرژی تجدیدپذیر در توسعه اقتصادی و زیست محیطی: مطالعه موردی انرژی باد
بررسی اثر اقتصادی بهره وری انرژی در صنایع تولیدی
آثار حقوقی چارچوب مبنایی در قرارداهای سرمایه گذاری خطر پذیر
تاثیر سرمایه انسانی بر عملکرد مدیران استارتاپ های ایران در حوزه فاوا
شناسایی و اولویت بندی معیارهای فن آوری رایانش ابری باهدف ارتقای چابکی سازمانی در بانک ملت
پیاده سازی سامانه هوشمند تحلیل جایگاه انتقال تکنولوژی در سبز شدن زنجیره عرضه کسب وکار
نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی الکترونیکی گردشگری ایران
بررسی نسلهای ایران و جهان (بررسی اقتصادی)
بررسی مدل های کسب وکار اینترنت اشیا در صنعت
بررسی نقش مدیریت دولتی در گسترش کسب و کار مبتنی بر نوآوری و خلاقیت
راهبردهای استفاده از فناوری بلاک چین در صنعت بیمه
تاثیر بلاک چین بر فرایند پردازش و تسفیه اوراق بهادار
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار در شهرداری زنجان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)
مطالعه ی گردشگری سلامت و ارتباط آن با گردشگری پایدار؛ رهیافتی نو در اقتصاد مقاومتی
Co-creation of the value: A framework for empowering the marketing strategies in emerging markets
تاثیر ارزش عاطفی در تبلیغات روی گوشی های هوشمند بر قصد خرید
تاثیر ارزیابی ادراک مشتری از ارزش مدلهای کسب وکار پلتفرم محور بر ارزش ووفاداری
بررسی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان در خرید گروهی آنلاین
تاثیر ریسک مالی، محصول، زمانی بر نگرش مصرف کنندگان در خرید گروهی آنلاین
روش های توسعه و گسترش تجارت سیار با توجه به تحلیل های بصری
رویکرد رفتاری در ارزیابی فرهنگ سازمانی در سازمان های امروزی مبتنی بر سیستم های پویا
بررسی اثرات توانمندسازی مصرف کنندگان بر ریسک با تاکید بر مشارکت مشتری در صنعت بیمه
تعیین معیارهای ارزیابی در روش مهندسی ارزش و وزن دهی به روش بهترین-بدترین (BWM) (مطالعه موردی: کاهش گردوغبار در صنایع معدنی)
مقایسه تحلیل های پیامد در کسب و کار، هزینه و سود، علت ومعلولی و قابلیت اطمینان انسانی
مروری بر مدل های رهبری (با تاکید بر سبک رهبری در بانکهای ایرانی)
بررسی برخی عوامل اقتصادی بر رشد جمعیت ایران
بررسی اثر نااطمینانی نرخ ارز بر مصرف خانوارهای ایرانی (بازه زمانی1396-1360)
تاثیر سیاست مالی و ساختار مالیاتی بر توسعه انسانی: مطالعه بین کشوری
بررسی تاثیر عوامل تحولی بیرونی بر قصد کارآفرینی افراد (مطالعه موردی: کارآفرینان کلانشهر تبریز)
بررسی نقش استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در برهم زنی و تعادل مجدد در اقتصاد ایران(مبتنی بر مدل خود سازماندهی جامعه)
بررسی و پیاده سازی مدل گارتنر در مدیریت ارتباط با مشتری بانک ملت و کشاورزی شهر کرمان
اهمیت و جایگاه اشتغال در توانمندسازی معلولین
تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر شناخت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی (کاربران تلگرام و اینستاگرام در داخل ایران)
تاثیر صادرات و مدیریت تحول بر چابکی سازمان در شرکت فولاد پایا
ارائه مدلی بومی برای موفقیت اجتماعات کاری در سازمان های ایرانی
The Status of Knowledge Management in Iranian National Policy Documents
فرایند مدیریت دانش در شرکت ملی نفت ایران با نگاهی به تجارب مدیریت دانش در شرکتهای نفت و گاز دنیا
بررسی رابطه استراتژی مدیریت دانش ، نوآوری سازمانی و رضایت شغلی کارکنان
تاثیر مدیریت دانش بر گسترش کسب و کار صنایع کارآفرین کوچک
مدیریت دانش، ابزاری برای کارآمدسازی سازمان
انتشار دانش در مدیریت بهتر کسب وکار
به کارگیری بازنشستگان(سرمایه دانشی خبره) در ایجاد کسب وکارهای نوین
بررسی رویکرد مدیریت دانش در برنامه ریزی بازاریابی
طراحی مدلی برای بازگشت سرمایه(ROI )در نظام آموزش کارمندان دستگاه های اجرایی
معرفی و مقایسه انواع تصریح در اقتصادسنجی پانل فضایی؛ مطالعه ی موردی پویایی های فضایی قیمت مسکن در ایران
نقش اقتصاد انرژی در توسعه دیپلماسی انرژی
تاثیر پیچیدگی سازمانی، تغییر شرکای موسسه حسابرسی و چرخش حسابرس بر کیفیت گزارشگری مالی
گزارشگری مالی در عصر ویروس کرونا (کوید- 19)
مزایای حسابداری ابری برای شرکت های کوچک و متوسط
اقتصاد مقاومتی، شاخص ها و الزامات از منظر قرآن و اهل بیت (ع)
کمک های خارجی و توسعه افغانستان بعد از خروج طالبان
Energy and orientation of China s foreign policy toward
بررسی تاثیر شهرنشینی بر نابرابری درآمد در ایران
تاثیر آموزش های آکادمیک دانشگاهی برروی رعایت اخلاق حرفه ای درحسابداری وحسابرسی
بررسی تاثیر میزان انحراف از سطح بهینه ساختار سرمایه بر هزینه سرمایه
بررسی روشهای تامین مالی شهرداریها با تاکید بر سیاستهای اقتصاد مقاومتی (مطالعه موردی شهرداری شیراز)
تحلیلی بر راهکارهای تامین درآمد پایدار براى شهردارى شیراز
علل ناکارآمدی نظام مالیاتی با بکارگیری تحلیل عاملی و مدل های چند معیاره
بهینه سازی استوار نسبی سبد سهام با در نظر گرفتن معیار پشیمانی
بررسی رابطه بین سود و بازده سهام با توجه به ویژگی صنعت در بورس تهران
سودآوری نسبی جریان وجوه نقد در مقایسه با سود تعهدی برای تصمیمات مالی مدیرعامل: نقش حمایتی سرمایه گذار
بررسی تاثیر ویژگی های روانشناختی بر حجم معاملات سرمایه گذاران بورس اوراق بهادار تهران
اولویت بندی شایستگی های مدیران مالی در شرکتهای صنعتی با رویکرد تحلیل سلسله مراتبیAHP
تخمین ارزش در معرض ریسک با استفاده از یک روش ترکیبی غیرخطی مبتنی بر آنالیز موجک و حافظه بلندمدت
ارزیابی عملکرد استان های کشور در حوزه خدمات بهداشت و درمان با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
کارآفرینی در قرآن و اسناد سیاستی کلان جمهوری اسلامی ایران
کارآفرینی و خوشه های کسب وکار : تجارب و مفاهیم با تاکید بر کشاورزی
بررسی رابطه مدیریت دانش و کار آفرینی سازمانی با سلامت سازمانی در بین کارکنان ستادی بهزیستی شهر کرمان
تبیین ابعاد اکوسیستم کارآفرینی درکسب وکارهای گردشگری مبتنی بر طبیعت
اکوسیستم کارآفرینی: چیستی، چرایی و چگونگی
تاثیر رهبری بر عملکرد بازاریابی شرکت ایران زاک با نقش میانجی نوآوری
بررسی عوامل ارزش سبز ادراک شده بر رفتارمصرف کننده با نقش متغیر میانجی سبک زندگی
مولفه های سازمانی موثر بر نوآوری سبز در محصول و تاثیر آن بر توانمندی رقابتی
مطالعه فرآیند ارتباط موثر دانشگاه های هنر با صنعت و جامعه
شناسایی و طبقه بندی ابعاد شخصیتی کارآفرینان
چارچوب تدوین برنامه حمایتی مرکز نوآوری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات مطالعه موردی: حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی
طراحی الگوی هوشمند انتخاب حامل و عرضه کننده در صنعت خودروسازی کشور
ارائه الگوی هوشمند جایگاه اخلاق مهندسی باهدف جلوگیری از خطاهای انسانی پروژه
شناسایی موانع اجرای سیستم ERP (مدیریت منابع سازمانی)
مروری بر اقتصاد فرهنگ، اهمیت و ضرورت آن
بررسی ریسک های سیستماتیک و غیرسیستماتیک در زنجیره تامین، ساخت و فروش مسکن
شناسایی و اولویت بندی چالش های ارتباط دانشگاه لرستان با بخش صنعت
رتبه بندی عوامل موثر در اعتبار مشتریان بانک با استفاده از روش طراحی آزمایش مطالعه موردی: شعب بانک ملی خراسان رضوی
بررسی نقش بودجه های مصوب استانی بر توازن منطقه ای در ایران
بومی سازی کاربردی قطعات و تجهیزات صنعتی به روش پارتو بهینه
نقش سبکهای رهبری بر رفتار خلاقانه کارکنان و عملکرد سازمانی
بررسی رابطه عوامل شغلی باتعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی
بررسی تاثیر ساختار و جو سازمانی بر عملکرد کارکنان مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه لرستان
بررسی تاثیر معنویت در کار بر عزت نفس سازمانی مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه لرستان
نقش تامین نیازهای روانشناختی در تاثیرگذاری رهبری استراتژیک بر عملکرد کارکنان
بررسی تاثیر ابعاد استخدام پذیری و حمایت اجتماعی بر انعطاف پذیری کارکنان سازمان امور مالیاتی شهرستان اردبیل
نقش رهبری فراگیر بر نوآوری تیمی: با در نظر گرفتن نقش میانجی صدای تیم وتعدیلگر فشار عملکرد
نقش سرمایه فکری در بنیاد ملی نخبگان بر رفتار شهروند سازمانی با تاکید بر فرآیند خط مشی گذاری بر اساس نهج البلاغه
بررسی تاثیر درگیری شغلی کارکنان با توسعه حرفه ای آنها
تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد صنایع کوچک استان تهران
اثر سرمایه اجتماعی و معنویت در محیط کار بر تعهد سازمانی مورد مطالعه:کارکنان دانشگاه لرستان
تبیین نقش نظارت توهین آمیز بر رضایت و تنش شغلی با تاکید بر نقش خودتنظیمی
نقش میانجی تفکر سیستمی در تاثیر ساختار سازمانی بر بهبود مسئولیت پاسخگویی
بررسی تاثیر هوش معنوی و مولفه های آن بر درگیری شغلی مطالعه موردی بانک مهر
بررسی تاثیر شخصیت بر رفتار شهروند سازمانی و کج رفتاری های محیط کار با نقش میانجی حساسیت به عدالت
بررسی تاثیر سبک زندگی بر رفتار مصرف کننده در چند برند معروف (آیفون، سامسونگ، ال جی، نوکیا و هواوی)
ارزیابی و بکارگیری هوش تجاری بر مبنای سیستم های منابع سازمانی (ERP) بومی شده در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت صنایع ورق های پوشش دار تاراز چهارمحال
شبکه نگاری، رویکردی نوین در تحلیل نیاز گردشگران: مطالعه موردی هتل گرند شرایتون در سایت Trip Advisor
نقش اقتصادی بازاریابی محصولات و خدمات فرهنگی
ارائه مدلی در رابطه با وفاداری به مراکز خرید بر اساس ارزش ویژه مرکز خرید
بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر واکنش و پاسخ مشتریان در صنعت بیمه مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران شهر خرم آباد
طراحی و تبیین شبکه توسعه اجتماعی با رویکرد کارآفرینانه
بررسی تاثیر خرید و آگاهی سبز بر بازیافت محصول، زنج یره تامین معکوس و طراحی سبز با تبیین نقش استراتژی پایدار (مورد مطالعه: شرکت خودروساز ی کرمان موتور)
بررسی تأثیر شخصیت کارآفرینی بر رفتارهای کارآفرینانه با تبیین نقش میانجی خلاقیت (موردمطالعه: دانش آموزان متوسطه دوره دوم دبیرستان شهید مطهری در شهر کرمان)
بررسی نقش کیفیت خدمات آنلاین بر اعتماد و رضایت الکترونیک مشتریان شعب بانک تجارت شهر زاهدان
بررسی تاثیر مدیریت جانشین پروری بر عملکرد کارکنان دانشگاه زابل
طراحی مدل چالش های بازاریابی الکترونیک درصنایع کوچک و متوسط
شناسایی و رتبه بندی چالشهای بازاریابی الکترونیک در شرکتهای صادراتی با اندازه کوچک و متوسط در استان سیستان و بلوچستان
بررسی اثرات دوره های آموزش ضمن خدمت بر کیفیت تدریس مدرسان دانشگاه زابل با توجه به نقش میانجی خودباوری
بررسی وضعیت بیمه های مهندسی در ایران
تاثیر اجزای برندسازی داخلی بر عملکرد برند با نقش میانجی تعهد به برند
بررسی تأثیر بحران ویروس کرونا (COVID-19) بر فلسفه بازاریابی و رفتار مصرف کننده
ارائه راهکارهای افزایش سهم حمل ونقل ریلی بار جمهوری اسلامی ایران
طراحی مدلی برای رفتار شهروندی مشتری
بررسی نقش نوستالژی و حس برند بر جایگاه یابی و قصد خرید مصرف کنندگان در برندهای منتخب ایرانی
بررسی تأثیر درگیری شناختی، عاطفی و رفتاری مشتریان بر وفاداری برند با نقش میانجی تعهد به برند(مورد مطالعه: مشتریان شرکتهای بیمه در کلان شهر تهران)
مروری بر بازاریابی و برندینگ کسب وکار
بررسی تاثیر نوآوری خدمات بر جذب و نگهداشت مشتریان: نقش میانجی ارزش و کیفیت خدمات ادراک شده (مورد مطالعه : مشتریان بیمه سرمد در شهر کرمان)
بررسی تاثیر سرمایه فکری و هوشیاری کارآفرینانه بر عملکرد شغلی با توجه به نقش میانجی انعطاف پذیری منابع انسانی(مورد مطالعه: استانداری کرمان )
بررسی تاثیر کیفیت تجربه مشتری بر تعامل مشتری با نقش میانجی اعتماد برند
بررسی تاثیر تغییر پذیری ارزش بر تمایل به پذیرش همراه بانک با توجه به دلایل پذیرش و یا عدم پذیرش (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تبلیغات شفاهی با نقش میانجی ارزش ادراک شده در فروشگاه های اتکای شمال کشور
تأثیر کارآفرینی گرائی بر عملکرد بازاریابی بانک: نقش میانجی هم آفرینی ارزش
نقش انطباق ارزش بر وفاداری به برند در مشتریان شرکت های ساختمانی
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر روی تعهد کاری و تمایل به ترک کار به توجه به نقش میانجی رضایت شغلی در شعب بانک ملت شهرستان گرگان
بررسی تأثیر انصاف قیمتی بر ارزش ادراک شده با نقش میانجی قیمت ادراک شده و کیفیت خدمات در شعب بیمه آسیا استان گلستان
بررسی تأثیر خدمت گرایی بر ابعاد رفتاری کارکنان با نقش میانجی توانمندی روان شناسی مطالعه موردی: کارکنان شعب بانک ملت شهرستان گرگان
بررسی تاثیر بازارگرایی و مدیریت استراتژیک بربازاریابی کارآفرینانه مورد مطالعه:شرکت های فعال در حوزه پسته در شهر کرمان
تاثیر ارزش برند و بشارت برند بر رفتار مصرف کنندگان بزرگسال مورد مطالعه: مصرف کننده های برند اپل در شهر کاشان
ارائه مدل شکل گیری وفاداری مشتریان: برجسته سازی نقش تجربه احساسی مشتری و مصرف متظاهرانه
مرور و بررسی نقش و تاثیر عامل فرهنگ بر مذاکرات تجاری
مروری بر رفتار خرید سبز
بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی مطالعه موضوعی 10 شرکت برتر صادراتی در شهر تهران
بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصولات غیر نفتی ایران و اولویت بندی بازارهای هدف صادراتی این محصولات؛ کاربرد مدل جاذبه (مطالعه ی موردی: صنعت پوست و چرم ایران)
تأثیر ارزش ادراک شده مصرف کننده و نفوذ اجتماعی بر قصد خرید برندهای خارجی لوازم آرایشی و بهداشتی با میانجی گری ارزش اجتماعی
بررسی عوامل مؤثر بر صادرات پوست و چرم ایران (کاربرد مدل جاذبه)
تأثیر بازاریابی محتوا بر قصد خرید و وفاداری به برند در شبکه های اجتماعی
بررسی تأثیر شهرت اخلاقی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی اعتماد مشتری مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک ملّت در شهر اهواز
برر سی تاثیرمسئولیت اجتماعی بر تصویر برند و وفاداری برند با نقش واسطه ای هم آفرینی برند واعتماد برند در صنعت مواد غذایی
برر سی تاثیرمسئولیت اجتماعی بر تصویر برند با نقش واسطه ای هم آفرینی برندواعتماد برند در صنعت مواد غذایی
بررسی تاثیرخود تجانسی برند بر وفاداری برند با نقش واسطه ای رضایت برند و عشق برند در صنعت لوازم خانگی
بررسی تأثیر خود تجانسی برند بر وفاداری برند با نقش واسطه ای عشق برند در صنعت لوازم خانگی
بررسی تأثیر تجربه برند بر ابعاد ارزش ویژه مشتری با نقش میانجی درگیری برند و اعتماد به برند مطالعه موردی: شرکت صباح استان گلستان
بررسی تاثیر ارزش درک شده از برنامه وفاداری بر ایجاد وفاداری مشتری نسبت به برند با میانجی گری تعهد عاطفی، موانع تغییر و قصد وفاداری (مطالعه موردی: شرکت بیمه)
بی تفاوتی سازمانی بر رضایت شغلی کارکنان با استفاده از روش تکنیک آنتروپی
تبیین ارزش ویژه برند داخلی بر مبنای کارمندان سازمان(مطالعه موردی : بانک ملت شعبه احمد آباد مشهد)
بررسی تأثیر شناسایی برند و پاداش بر وفاداری به برند با نقش میانجی مشارکت مصرف کننده برند(مطالعه موردی: مشتریان اسنپ ساری)
تحلیل نقش واسطه ای ارزش ویژه برند در تأثیر مسئولیت اجتماعی مؤسسه مالی و اعتباری بر تمایلات رفتاری مشتریان(مطالعه موردی:مؤسسه مالی و اعتباری نور شعب استان مازندران)
تاثیر رفتار عجین سازی دانشجویان بر تصویر برند دانشگاه با نقش واسط هم آفرینی ارزش
ویژگی های محصول و ارزش ویژه برند در صنعت گوشی های تلفن همراه: نقش میانجی تجربه مشتری
ارایه الگوی شایستگی های مدیران فروش خرده فروشی در صنعت پخش مواد غذایی ایران
تاثیر بسته بندی کالا در ارتقای صادرات(مطالعه موردی: صادرات زعفران و پسته)
بررسی تأثیر عدالت ادراکی برند بر رفتار شهروندی برند با نقش واسطه ای اعتماد برند در صنعت فروشگاه ها ی زنجیره ای
بررسی تأثیر عدالت ادراکی برند بر رفتار شهروندی برند با نقش واسطه ای اعتماد برند و تجربه برند در صنعت فروشگاه های زنجیره ای
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر توسعه زیباسازی شهری با نقش میانجی مدیریت دانش و نوآوری باز
بررسی تاثیر تعهد عاطفی سازمانی بر رضایت شغلی با نقش تعدیلگری فرهنگ سازمانی
بررسی تأثیر کیفیت ادراکی برند بر رفتار شهروندی برندو وفاداری برند با نقش واسطه ای پرستیژ برند و عشق برند در صنعت رستوران
بررسی تاثیر کیفیت ادراکی برند بر وفاداری برند با نقش واسطه ای پرستیژ برند و عشق برند در صنعت رستوران
کاربرد بینایی ماشین در مدیریت پروژه ساخت
پایش وضعیّت مالیِ یک سازمان، برای به روزرسانیِ سبد بهینه ی پروژه های آن سازمان (مطالعه ی موردیِ "گروه صنعتیِ دنا")
اثر انرژی پاک و آزادسازی تجاری بر رشد اقتصادی ایران
اثر تورم بر رشد اقتصادی در استانهای ایران
توسعه سرمایه انسانی ، آموزش عالی و رشد اقتصادی در اقتصاد ایران
Consideration of the relationship between inflation and unemployment In the Iran and India
نقش عوامل کارکردی بر رفتار سرمایه گذاران خرد در بورس اوراق بهادار
بررسی اثر تاثیر شاخصهای بهداشتی بر بهره وری نیروی کار در ایران
بررسی رابطه علیت بین مصرف برق خانگی، اشتغال و درآمد واقعی در ایران (استفاده از آزمونهای علیت گرنجرچند متغیره)
بیان جدیدی از رابطه رشد انرژی با شاخصی برای رفاه اقتصادی پایدار
اثرات زیست محیطی بهره وری انرژی و جهانی سازی
رابطه ترکیب انرژی و انتشار آلودگی هوا در ایران
تعیین عوامل مؤثر بر نوآوری مدیریت شرکت های دانش بنیان
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت استارت آپ ها با استفاده دنپ فازی (مطالعه موردی: استارت آپ های حوزه سلامت)
تاثیر مدل سه شاخگی مدیریتی بر قابلیت های چابکی سازمانی در شرکتهای دانش بنیان
شاخصهای پیشنهادی جهت ارزیابی نوآوری باز در سازمانهای صنعتی ایران
شناسایی و اولویت بندی عوامل تأثیرگذار مهندسی مجدد فرایند کسب و کار
کاربرد اینترنت اشیاء در بازاریابی عصبی
عوامل مؤثر بر اشتراک گذاری و قصد خرید در پلتفرم های تجارت اجتماعی آنلاین
بررسی تاثیر دلبستگی مکانی و نگرش به خدمات شهری بر قصد استفاده از خدمات شهر هوشمند
تاثیر قابلیت خدمات الکترونیکی و گرایش به نوآوری در خدمات بر عملکرد ارتباط با مشتری با نقش میانجی ارایه اطلاعات با ارزش مورد مطالعه: بانک های دولتی و خصوصی استان اصفهان
عوامل موثر برپذیرش بانکداری مبتنی برموبایل ازسوی مشتریان موسسه اعتباری کوثر
ارائه مدلی برای تخمین آثار اقتصادی فناوری اطلاعات
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات با میانجیگری فرهنگ سازمانی بر مدیریت بحران (مطالعه موردی: شرکت نفت ستاره خلیج فارس)
بررسی عوامل مؤثر بر نقش فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری الکترونیک
نوآوری و توسعه شرکت های دانش بنیان بازیافت جهت ایجاد کسب و کار پایدار و اقتصاد دانش بنیان
نوآوری در فناوری استارات آپ دانش بنیان هوافضا بر توسعه کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان
تاثیر مدیریت دانش و نوآوری در فناوری استارت آپ دانش بنیان ماهواره کیوبست واقتصاد دانش بنیان
عملکرد مدیریت پروژه و خلاقیت بر توسعه فناوری ماهواره اکتشافی جهت شکوفایی اقتصاد دانش بنیان
نقش مدیریت کیفیت و نوآوری در فناوری استارت آپ دانش بنیان صنعت نفت و اقتصاد دانش بنیان
ارائه مدلی مبتنی بر مفهوم لارج در زنجیره تأمین پایدار
ارائه چهارچوب مفهومی عوامل سوق دهنده زنجیره تأمین تاب آور در کسب و کار
الزامات پیاده سازی دورکاری در سازمانها در دوران شیوع ویروس کرونا در سازمان های دولتی گردشگری
اعتماد، ریسک ادراک شده و سودمندی ادراک شده در رفتار تمایل خرید بیمه الکترونیک(یک مطالعه مروری)
بکارگیری رویکرد سرمایه گذاری خطرپذیر جهت توسعه کسب و کار در بستر اکوسیستم نوآوری
بررسی تاثیر کارآفرینی سازمانی فناورانه در بهره وری کارکنان شهرداری سنندج
طراحی مدل ارتباط صنعت و دانشگاه (مورد مطالعه: صنعت هوایی)
شیوه های به کارگیری نخبگان علمی در گام دوم انقلاب
تعیین عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک مبتنی بر تئوری شناخت اجتماعی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شهر بندرعباس)
مدیریت سرمایه در گردش و عملکرد شرکت ها
رتبه بندی مؤلفه های مدیریت دارایی فیزیکی بر اساس شاخص های عملکرد و نگهداری و تعمیرات در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منطقه بندرعباس با استفاده از مدل AHP
مقایسه اکوتوریسم با طبیعت گردی، گردشگری پایدار، ماجراجویانه و سبز
اولویت بندی راه حل ها به منظور رفع موانع استفاده از شش سیگمای ناب مبتنی بر تکنیک تصمیم گیری چندمعیاره ترکیبی
الگوی راهبردی نوآور ی سازمانهای صنعتی دفاعی با بهره گیری از روش داده بنیاد
بررسی عوامل موثر بر فساد اداری و پیامدهای ناشی از آن
بررسی و مطالعه امنیت شهری مرتبط با حقوق زنان
تبیین و تحلیل درجه آزادی سیستم؛ مقدم بر برنامه ریزی استراتژیک (مطالعه موردی: یک شرکت مهندسین مشاور عمرانی)
برنامه ریزی استراتژیک با مدل مبنا (مطالعه موردی: یک شرکت مهندسین مشاور عمرانی)
نقش مدیریت پروژه در تحقیق و توسعه در دانشگاه های ایران
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت منابع انسانی پایدار در محیط های صنعتی شرکت ملی حفاری ایران
Model designing of Student Relationship Management (SRM)
بررسی تاثیر مدیریت دانش و فناوری اطلاعات در ارتقای بهره وری سازمان مورد مطالعه: سازمان تامین اجتماعی شرق تهران
جهانی شدن نقشه ی راه نوین مدیریت عمومی
Building a Global Innovative City: A Case Study of Cyberjaya
بررسی نقش جشن های محلی در توسعه گردشگری (مطالعه موردی: استان خراسان جنوبی)
ارزیابی اهداف مکاتب مختلف توسعه و ویژگیهای غالب برنامه های توسعه بعد از انقلاب اسلامی
تحلیل استانی متغیرهای کلان جمعیتی و اثرگذاری آنها بر اقتصاد ایران
چیستی و چرایی انقلاب صنعتی چهارم؟
بررسی تأثیر برندسازی داخلی بر رفتار حمایت از برند کارکنان
ارائه مدل وفاداری الکترونیک در صنعت بانکداری
عوامل موثر بر موفقیت کارآفرینی زنان در رشد کسب و کار تحت شرایط عدم اطمینان
درآمدی بر شبیه سازهای نوین مدیریتی و جایگاه آن در عرصه مدیریت
نقش تحقیق آزمایشی به عنوان رویکردی نوآورانه در بهبود کسب وکار
The effect of Coronavirus on consumer behavior
نقش مدیریت دانش در کسب و کار
ارائه چارچوبی جهت تحلیل پویایی فضای رقابتی شرکتهای نوآور حوزه سلامت
نقش مدیریت تغییر و شکل گیری اعتماد اجتماعی در همگامی با نوآوری و بومی سازی فناوری
رابطه بین ویژگیهای مدیرعامل و ریسک پذیری شرکت
کاربرد مدل (S-O-R) در پاسخ های رفتاری مصرف کننده به برند خرده فروش با رویکرد بازاریابی ارتباطی
تاثیر تفکر استراتژیک بر عملکرد بازاریابی با نقش واسطه ارزش ویژه برند در صنایع کوچک و متوسط شهر تبریز
بررسی تاٌثیر سرمایه اجتماعی بر نوآوری سازمانی با تأکید بر نقش میانجیگری مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان
تبیین ابعاد نظام جبران خدمات انگیزشی کارکنان دانشی
بررسی نقش سرمایه فکری در ایجاد ساختارهای ارگانیك، مطالعه موردی: واحدهای تولیدی از یك گروه بزرگ صنعتی كشور
تحلیل میزان تاثیر عوامل بصری پوشاک بر تصمیم خرید مشتری
تحلیل میزان اثرگذاری عوامل پوشاک ورزشی بر وفاداری مصرف کنندگان (مطالعه موردی: برندهای آدیداس، نایک و ریباک)
مطالعه نقش بازاریابی رابطه مند در ایجاد رضایت و تصویر ذهنی مطلوب و تاثیرشان بر وفاداری مشتریان(مطالعه موردی: شرکت بیمه سامان)
مدل کسب و کار کانواس در سازمان های تولید کننده محصولات و سامانه های پیچیده
چابک سازی فرآیندهای سازمانی، رویکردی نوین در مدیریت فرآیندهای کسب وکار
مدلسازی و ارزیابی عوامل موثر بر قصد خرید مشتری از طریق رسانه های اجتماعی بااستفاده از رویکرد Fuzzy DEMATEL” “ - صنعت مورد مطالعه: تجهیزات پزشکی
ارائه یک مدل صف جهت تعیین تعداد اتاق های هتل با رویکرد حل فراابتکاری مسئله
تحقیق و توسعه با رویکرد مدیریت فناوری در راستای بهبود کیفیت
بررسی عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش و رتبه بندی آنها با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی در استانداری آذربایجان غربی
رهبری فضیلت گرا و تسهیم دانش در اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه
تاثیر داده های عظیم در صنعت بانکداری خرد
مطالعه تاثیر مدیریت دانش و فرآیندهای آن در تبیین استراتژی های منابع انسانی سازمان
تاثیر مدیریت دانش بر راهبردهای منابع انسانی
عوامل اثرگذار در بازار مسکن مناطق یک و دوازده کلانشهر شهر مشهد از دیدگاه کارشناسان مبتنی بر Gis
برآورد تابع قیمت رقابتی در صنایع لوازم خانگی مطالعه موردی شرکت تولید کننده لوازم خانگی
تأثیر توسعه مالی بر نابرابری درآمد در ایران
ارتباط غیرخطی میان تورم و نابرابری درآمد در ایران
تأثیر صنعت حمل و نقل هوایی بر توسعه و شکوفایی اقتصادی
اثر توسعه سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در اقتصاد ایران
اثر تکانه های ارزی منفی بر رشد اقتصادی استان های ایران
اثر تکانه های ارزی بر رشد اقتصادی ایران
مقایسه اثر نرخ بهره بر تقاضا برای پول در کشورهای عمده دارای سیستم بانکداری اسلامی و متعارف: رویکرد پانل دیتا
بررسی رفتار بهینه یابی خانوار در شرایط وضع مالیات بر مصرف در الگوی تعادل عمومی پویای تصادفی
تأثیر ویژگی های هیأت مدیره بر اطمینان بیش از حد مدیران
حسابداری منابع انسانی: رویکردهای ارزش گذاری و گزارشگری
تأثیر تخصص مالی و غیرمالی اعضای کمیته حسابرسی بر کیفیت سود در شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران
حسابداری منابع انسانی
بررسی دیدگاه های کارشناسان مالی در مورد تاثیر کیفیت هیات مدیره بر ارزش شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
گزارشگری مالی و غیر مالی
بررسی ارتباط بین مالیات متهورانه و همزمانی قیمت سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر ساختار مالکیت بر سیاست تقسیم سود و ساختار سرمایه
نقش میانجی اهرم مال ی بر ارتباط بین اندازه هیات مدیره، جلسات هیات مدیره و عملکرد مالی شرکت
بررسی رابطه قدرت مد یر عامل و حق الزحمه حسابرسی با تاکید بر نقش ارتباطات سیاسی و مالکیت خانوادگی در شرکتهای پذیرفته شده بورس و اوراق بهادار تهران
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر مدیریت سود تعهدی با تاکید بر نقش مالکیت نهادی و تمرکز مالکیت
نقش مالکیت نهادی و تمرکز مالکیت بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت ومدیریت سود واقعی
رابطه بین گردش شرکای مؤسسه حسابرسی و تأخیر در گزارش حسابرسان با در نظر گرفتن محدودیت مالی
مدیریت بودجه بندی پایدار و راهکار های کنترل کسری بودجه
ماهیت مالیات و حسابداری مالیاتی
ارزیابی عملکرد پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک در بورس اوراق بهادار تهران
ارزیابی و مقایسه عملکرد شرکتهای سرمایه گذاری بر اساس معیارهای مبتنی بر نظریه مدرن و فرامدرن پرتفوی در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تطبیقی چالش های فقهی موجود در قراردادهای آتی براساس آراء اندیشمندان اهل تشیع و تسنن
بررسی اثر استراتژی سرمایه گذاری بلک سوآن بر بهینه سازی پرتفوی سرمایه گذاری
اثر شوک های نامتقارن قیمت ارز و نفت بر بورس اوراق بهادار تهران
Research on Risk management in Iranian banks compared to world banks
ریسک دستکاری صورتهای مالی با استفاده از مدل شبکه بیزین و درخت تصمیم در شرکتهای بورس اوراق بهادار
تاثیر مدل مدیریت ریسک یکپارچه ای بر ریسک ارز کالاهای وارداتی
نقش کیفیت حسابرسی، افشای اطلاعات مالی و ریسک شرکت ها در بهبود بازار سرمایه
تحلیلی بر ثبات مالکیت سهامداران نهادی و اثرات آن بر سیاست تقسیم سود سهام
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سبز با در نظر گرفتن نقش میانجی مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت مورد مطالعه: نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان
تأثیر چابکی سازمان بر عملکرد مالی
بررسی نقش مدل APQC در ایجاد یكپارچگی فرآیندهای سازمانی
تحلیل توسعه صادرات و نقش سیستم گمرک الکترونیک در بهبود آن مطالعه ای در گمرک مرزی میلک
شناسایی سطح بلوغ سازمانی بر اساس مدل ایزو 9004
بررسی و مطالعه بحرانهای تالاب میانکاله به همراه اثرات جریانهای زیست محیطی در امنیت ملی
ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت با رویکرد فازی و روش تحلیل پوششی داده ها
رابطه ویژگی های شخصیتی با توانمند سازی و رهبری اخلاقی کارکنان بیمارستان شهید بهشتی شیراز
شناسایی و اولویت بندی اقدامات مدیریت کیفیت جامع (TQM) در دانشگاه آزاد باابزار سلسله مراتب تحلیلی (AHP) فازی
مدیریت کیفیت جامع و عملکرد نوآوری در سازمان ها
رابطه کارآفرینی زنان و قابلیت اشتغال در عصر دیجیتال
بررسی اثر مدیریت دانش مشتری بر مدیریت زنجیره تأمین پایدار با در نظر گرفتن نقش میانجی نوآوری (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو)
بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر عملکرد نوآوری با در نظر گرفتن نقش میانجی تسهیم دانش
بررسی تأثیر کارآفرینی گرایی بر عملکرد سازمانی: نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: شهرداری رفسنجان)
بررسی تأثیر همآفرینی ارزش بر وفاداری مشتریان؛ نقش میانجی رضایت مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک رسالت شهر کرمان)
بررسی تأثیر کارآفرینی گرایی بر دلبستگی شغلی: نقش میانجی تعهد سازمانی (مورد مطالعه سازمان تامین اجتماعی شهر کرمان)
بررسی تأثیر کارآفرینی سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی؛ نقش میانجی عجین شدن با شغل (مورد مطالعه: استانداری کرمان)
The Importance of entrepreneurship for economic growth of a nation
نوآوری بانکی در کشورهای کم درآمد
کارآفرینی ،خلاقیت و نوآوری تولید انرژی از پسماند فلزات سنگین و توسعه اقتصاد دانش بنیان
بررسی عوامل تأثیرگذار بر پایداری کارآفرینانه
The impact of R&D on trade liberalization in Business space in order to develop International Entrepreneurship (Case study of some selected Iranian companies)
Introducing factors affect innovation implementation and investigating their application in the form of a case study
مطالعه تاثیر کیفیت نهادی بر روی کارآفرینی زنان (مورد مطالعه: استان خراسان رضوی)
بررسی عملکرد کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک مقیاس در ایجاد اشتغال پایدار
واکاوی اثرات حقوق مالکیت معنوی، حاکمیت سازمانی و شدت تکنولوژی بر استراتژی های بنگاه های دیرآمده : بررسی شواهدی از چین
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه پایدار از طریق اقدامات کارآفرینانه منابع انسانی (مورد مطالعه: شرکت ملی حفاری ایران)
شناسایی و اولویت بندی ارزش افزوده خدمات ارائه شده در بنادر (مورد کاوی بندر امام خمینی (ره))
شاخص های عملیاتی و ضرورت داشبورد مدیریتی در بندرامام خمینی(ره) با نگاهی به عملکرد ترمینال نفتی
شناسایی توانمندسازهای زنجیره تامین دیجیتال
تبیین و ارزیابی عوامل موثر در ارتقاء سطح پایداری شرکتهای کوچک و متوسط
ارزیابی مقایسه ا ی انتخاب تامین كننده تاب آور با استفاده از روش تصمیم گیری چندمعیاره
برنامه ریزی محلی نوسازی بافت فرسوده شهر ی با تأکید بر رویکرد آسیب شناسی مطالعه موردی: بخشی از بافت فرسوده نواب
سنجش نوسازی بافتهای فرسوده شهری با استفاده از فرضیه کای دو( Chi-Square )بررسی اطلاعات بافت فرسوده ی طرح نواب
بررسی دیدگاه ها و نظرات شهروندان ساکن در بافت فرسودهی طرح نواب مرتبط با نوسازی منازل آنها با تأکید به توجه یا عدم توجه شهرداری و شورای شهر تهران
تعیین نظرات شهروندان بافت فرسوده ی طرح نواب در ارتباط با نوسازی محل زندگی آنها از دیدگاه های دولتی، تاریخی، فرهنگی، اقتصادی و قانونی
بررسی پیش شرطهای الزم در تحقق رویکرد مشارکتی مردم در نوسازی بافت فرسوده شهری همراه با پیشنهادات (مطالعه موردی: بافت فرسوده طرح نواب)
Supply Chain Risk Management under Covid-19: A Review and Research Agenda
الگویی جهت رتبه بندی تامین کنندگان قطعات خودرو با رویکرد فازی و روش Vikor
شناسایی و رتبه بندی معیارهای انتخاب تأمین کنندگان در زنجیره تأمین لارج با استفاده از تکنیک مکبث(مطالعه موردی: شرکت سوربن صنایع خوراک دام و طیور)
ارائه مدلی جهت طراحی و اسقرار نگهداری و تعمیرات ناب
معرفی و بررسی شاخص های ارزیابی روشهای وزن دهی MADM
مطالعه تاثیر شایستگی های مدیریت زنجیره تامین سبز بر کاهش هزینه های زیست محیطی با نقش میانجی تاثیرات زیست محیطی (مورد مطالعه شرکت مارال چرم)
تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر عملکرد شرکت های توزیع دارو مطالعه موردی: شرکت توزیع پخش دارو
نقش تاب آوری سازمانی در موفقیت توسعه محصولات جدید
ارائه مدلی جهت تعیین موقعیت عملکردی در مدیریت زنجیره تامین
Unrelated Parallel-Machines Scheduling by Simultaneous Consideration of Preventive and Emergency Maintenance
بررسی موانع اینترنت اشیاء در زنجیره تامین با رویکرد دیمتل تجدید نظر شده مطالعه موردی: شرکت کاله
بررسی اثر سیاست قیمت تضمینی بر روی سطح زیرکشت محصول سیب زمینی در ایران
شناسایی و اولویت بندی ریسکهای توزیع کنندگان در زنجیره تأمین با استفاده ازBWM فاصله ای
بررسی تاثیر درک کارکنان از سیستم های با عملکرد بالا بر رفاه و خوشبختی کارکنان با نقش میانجی تقاضاها ی شغلی (مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا در شهر مشهد)
اولویت بندی فرصتهای سرمایه گذاری در بنگاه های تولیدی صنعتی و نیمه صنعتی استان گیلان
بررسی تاثیر مدیریت استراتژیك منابع انسانی در عملكرد سازمانی مطالعه موردی: سازمانهای صنعتی وزارت دفاع
بررسی تاثیر آموزشهای ضمن خدمت بر ایجاد مزیت رقابتی در بین کارکنان دانشگاه زابل
نقش دوره های آموزش های ضمن خدمت کارکنان در مراکز آموزش عالی
بررسی جایگاه مدیریت جانشین پروری در مراکز آموزش عالی
بررسی رابطه میان سرمایه انسانی، عوامل مدیریتی، اندازه و عمر شرکت در سطح نوآوری شرکتها: مورد مطالعاتی شرکتهای تبلیغاتی
روش شناسی گراندد تئوری در طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب وکار با رویکرد ارتقا عملکرد ( مطالعه موردی :نهادهای خدمات محور)
مدل بومی آموزش مدیران مبتنی بر موردکاوی هوشمند
بازیوارسازی، رویکردی نوین در آموزش های سازمانی
تاثیر رهبران، مدیران و فرهنگ سازمانهای سمی بر عملکرد سازمان و کارکنان
بررسی نقش میانجی در هم تنیدگی شغلی در رابطه بین عوامل روانشناختی میان فردی و رفتار های بحران آفرین
تبیین خودرهبری معلمان بر اساس سبک رهبری موثق
مدیریت منابع انسانی سبز
تعیین الگوی ارزیابی عملکرد ایمنی پرسنل با رویکرد رضایتمندی شغلی و استرس های محیطی در صنایع ذوب با رویکرد ترکیبی BSC، FAHP و FTOPSIS
تبیین نظری مهاجرت بین المللی نیروی انسانی خلاق از کشور
آسیب شناسی ارزشیابی توصیفی دانش آموزان: مطالعه تطبیقی دیدگاه والدین و معلمان
طراحی سیستم ارزیابی عملکرد مبتنی بر رویکرد اقتضایی استراتژیک (مطالعه موردی: نمایندگی بهمن خودرو جلالی گرگان)
بررسی تأثیر تمایالت جانشینی پروری تغییرشکل یافته در فرآیند برنامه ریزی جانشینی با نقش تعدیلگر روابط درون خانوادگی و درون شرکتی ، مورد مطالعه:شرکت خانوادگی چدن سازان
طراحی و تبیین مدلی برای مدیریت پدیده زمبلانیتی سازمانی
نقش کارکردهای عاطفی خانواده بر خودگردانی تحصیلی دانش آموزان
واکاوی نقش کووید-19 در اختلال استرس پس از سانحه(PTSD )در محیط کار وکنترل آن بر مبنای سیگنال های مغزی(EEG)
پیش بینی بهزیستی ذهنی دانش آموزان بر اساس استراتژی های مقابله ای
پیش بینی خودکارآمدی معلمان براساس سبک رهبری فضیلت گرا
تأثیر هوش تجاری سازمانی و مولفه های آن بر یادگیری سازمانی
بررسی جایگاه منابع انسانی در انقلاب صنعتی چهارم با رویکرد pi-mind
مقدمه ای بر مفهوم کسب و کارهای اقتصاد اشتراکی
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه بهره وری نیروی انسانی در صنعت گردشگری
سنجش پیشایندهای آگاهی از محتوا و ارزش تبلیغات: نقش نگرش به تبلیغات و برند بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان گوشیهای تلفن همراه شرکت اپل)
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر وفاداری به برند مشتریان
کشف حباب قیمت در بازار محصولات منتخب کشاورزی
بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه با بکارگیری ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی رویکردهای انتخاب رسانه های تبلیغاتی
مروری بر انواع رسانه های تبلیغاتی و تاریخچه تبلیغات در ایران و جهان
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی و هویت برندسازمانی بر عملکرد برند سازمان بامیانجی گری شهرت و آگاهی از برند
رسانه های اجتماعی و نقش آن در بازاریابی
مروری بر تاریخچه و سابقه مدیریت ارتباط با مشتری
مروری بر تاریخچه و پیشینه مفهوم برند
معرفی، تحلیل و بررسی مدل های رضایت مندی مشتری
بررسی تأثیر رفتار اکتشافی و برخی ویژگیهای جمعیت شناختی مصرف کنندگان بر استفاده از خریدهای اینترنتی
بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند(مورد مطالعه: بیمه گذاران عمر بیمه معلم شهر رشت)
بررسی تأثیر روابط عمومی الکترونیک بر بازاریابی استراتژیک در شرکتهای بیمه ای- مورد مطالعه بیمه آسیا
بررسی رابطه منافع ادراک شده مشتریان وعجین شدن آنها با برند در جوامع برند آنلاین (مطالعه موردی : جوامع برند آنلاین گوشی های تلفن همراه)
ارزیابی خدمات بانکداری الکترونیک با ترکیبی از روشهای تصمیم گیری چندمعیاره فازی (مطالعه موردی: ۵ بانک ایرانی منتخب)
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در ارزیابی بانکها با ترکیب روشهای تصمیم گیری چندمعیاره فازی و رویکرد کارت امتیاز متوازن