آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 36تعداد صفحات کتابچه مقالات: 550
تعداد نمایش مقالات: 1583
پنجمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
پنجمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۳ توسط ،انجمن تعالی کسب و کار ایرانانجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
بررسی روش های نقشه راه استراتژیک کسب و کارهای نوپای دانشجویی در دانشگاه
سنجش رابطه سبک رهبری سازمانی، رضایت شغلی و جو سازمانی
عوامل موثر بر درآمد مالیاتی
نحوه اثرگذاری جریان های مالی بین المللی بر رشد و توسعه اقتصادی
مدیریت پروژههای فناوری اطلاعات: چالشها، متدولوژی ها و ابزارهای نوین
تحلیل بازارهای صادراتی مواد غذایی ایران با شاخصهای پیچیدگی اقتصادی برای رقابتپذیری پایدار
برسی تاثیر چسبندگی هزینه ها بر رشد فروش
بررسی و ارزیابی مدلهای مدیریت استراتژیک و تصمیم گیری در سازمان های بزرگ و کوچک
بهبودمراحل برنامه ریزی پروژه در جهت ارتقا عملکرد PMO (مورد مطالعاتی: شرکت عمران رایان راه)
The Role of Artificial Intelligence in Third Phases of Marketing Research
The Role of Artificial Intelligence in Fourth Phase of Marketing Research
عوامل کلیدی موفقیت در تبلیغات و برندسازی: مروری بر ادبیات
بررسی تاثیر جهت گیری هرم پایه ای (سود، مردم، زمین) بر عملکرد صادرات
بررسی ارتباط قابلیتهای سازمانی و عملکردشرکت براساس الگوی استراتژی (مطالعه موردی: شرکتهای صنعتی شهر ساری)
متا آنالیز شناسایی عوامل اثرگذار بر رفتار نوآورانه معلمان
A Brief Review of the Electric Vehicles Industry with Analysis of EV Markets Using SWOT and Porter’s Generic Strategy
زنجیره تامین؛پارادایمی اصولی در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مزیت رقابتی در سازمان
تاثیر نوآوری بر عملکرد بانک ملی با نقش تعدیلگر اقدامات منابع انسانی و عوامل محیطی
تاثیر تبلیغات هدفمند بر افزایش فروش ورفتار مشتری در کسب و کارهای کوچک
ارائه الگویی جهت بهبود عملکرد توسعه محصول جدید (مطالعه موردی : یک سازمان صنعتی)
طراحی مدلی جهت تعیین الگوی مناسب همکاری بین تامین کننده - خریدار
یک مدل تصمیمگیری توسعه یافته جدید مبتنی بر MULTIMOORA به منظور انتخاب تامین کننده لارس تحت شرایط عدم قطعیت
همکاریهای برون سازمانی؛ نگاهی جامع بر مفاهیم، رویکردها، روندها و عوامل کلیدی موفقیت
ارائه چارچوب تحول دیجیتال سازمان در حوزه مدیریت منابع انسانی
چالشها و تحولات نظام بودجه ریزی ایران و راهکارهای بهبود آن مبتنی بر عملکرد
تخمین تابع تقاضای سرویس ADSL (خانگی) مورد مطالعاتی استان همدان
مروری بر تاثیر انعطاف پذیری مالی بر ساختار سرمایه و سیاست های تقسیم سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر پرستیژ خارجی سازمان بر تمایل به ترک خدمت کارکنان با تاکید بر نقش میانجی و تعدیلگر تبادل رهبر – عضو و جو اخلاقی سازمان (مورد مطالعه: شهرداری تهران)
رویکرد تفکر سیستمی به توسعه منابع انسانی در صنعت نفت و گاز
مروری بر استراتژی مومنتوم در بازار سرمایه
تاثیرفناوری اطلاعات بر کارآفرینی با تاکید بر نقش میانجی مدیریت فرآیند کسب و کار
طراحی مدل کسبو کار نوآورانه
بررسی تاثیر نوآوری باز بر ارتقای چابکی سازمان پایدار با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی و نقش تعدیل کننده قابلیت مدیریت دانش (مورد مطالعه: شرکت کاله)
مطالعه تطبیقی سنت تجاری ایالف در صدر اسالم با مفاهیم نوین کارآفرینی و کسب و کار - درس هایی برای کارآفرینی در جوامع اسلامی
تاثیرمدیریت منابع انسانی بر رضایت شغلی و حفظ استعدادها: نقش حمایت سازمانی ادرک شده و عدالت سازمانی
GARCH Models for Predicting Volatility in Limited Data