آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 21تعداد صفحات کتابچه مقالات: 215
تعداد نمایش مقالات: 19016
پنجمین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
پنجمین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه در تاریخ ۲۸ دی ۱۳۹۶ توسط ،موسسه علمي كيان پژوهان در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، شخصیت برند بر رضایت مندی و وفاداری مشتری از برند مطالعه موردی: خودروی بی ام دبلیو و خودروی کیا
بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان شرکت های بیمه مطالعه موردی: بیمه البرز در استان اصفهان
بررسی عوامل موثر بر بهبود رفتار سازمانی کارکنان اداری و آموزشی آموزش و پرورش شهرستان میانه
بررسی تاثیرگذاری فناوری اطلاعات برتوانمند سازی منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار
تربیت معلم و سیاست گذاری در آموزش و پرورش
مدیریت زمان و مدیریت استرس در مدیران مدارس منطقه6 تهران
بررسی چابکی سازمانی و رویکرد آینده پژوهی در مدیران آموزشی بنیاد شهید شهر تهران در سال1396
یادگیری سازمانیOL و اثربخشی سازمانی در کارکنان سازمان بهزیستی منطقه 12 تهران در سال 1396
بررسی ابعاد تربیتی حقوق کودک دختر
ارزیابی عملکرد شرکت های فناور نوپا در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مرکز رشد پارک علم و فناوری هرمزگان بر اساس شناسایی عوامل ماتریس SWOT
وظایف و مسیولیت های آموزش و پرورش در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیرهوش عاطفی بر تصمیم گیری مدیران مورد مطالعه: سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور
نقش سرمایه اجتماعی در توسعه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی
فساد مالی و ادرای در نهاد ها و سازمان های دولتی و خصوصی و راه های کنترل آن
بررسی تاثیرکیفیت خدمات وتصویربرندبرخریدمجدد و وفاداری مشتریان در مراکز خرید منطقه آزاد اروند
بررسی رابطه بین بازاریابی حسی و قصد خرید مجددا مشتریان محصولات شرکت مزمز
بررسی نقش مولفه های تخصصی منابع قدرت -توانمندی سازی و الگو های ارتباطی بر استراتژی های برند شخصی
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رفتار مصرف کننده نهایی قصد خرید مطالعه موردی:مشتریان شرکت پارس خودرو
بررسی تاثیر رابطه ارزش های فرهنگی درقصد خرید مشتریان در شهر شیراز
بررسی عوامل بازدارنده درتوسعه بانکداری الکترونیک درایران
تبیین رابطه سطح نگهداشت وجه نقد و ریسک سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران