آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 15تعداد صفحات کتابچه مقالات: 189
تعداد نمایش مقالات: 5787
سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران
سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ توسط ،مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر حکمرانی خوب شهری با رویکرد هوشمندسازی شهری در اصفهان
مدیریت بحران در روابط عمومی
هنر و روابط عمومی
مطالعه موردی نحوه بازنمایی ظرفیت های کشاورزی ایران ( گزارش های بخش خبری ۲۱ شبکه اول سیما)
نقش و مسئولیت رسانه های جمعی در مدیریت بیماری کرونا
نقش رسانه های جهان و ایران در افزایش آگاهی بهداشت عمومی، بحران و هراس های اجتماعی در طول همه گیری کرونا
ارائه مدل نقش روابط عمومی در تبادل اجتماعی کارکنان با مشتری بر خدمات ارائه شده به مشتری با نقش میانجی مشتری مداری (مورد مطالعه: هتلهای توریستی اصفهان)
نقش کمپین روابط عمومی اجتماعی در ترویج آموزش پایدار در مدیریت شهری
تاثیر رسانه های اجتماعی بر گسترش باور پذیری و اعتمادسازی در واکسیناسیون عمومی بیماری های همه گیر (مطالعه موردی واکسیناسیون کووید-۱۹)
بررسی بازنمائی مولفه های فرهنگی و مذهبی در شبکه «من و تو» (مطالعه موردی: سری اول برنامه ببین تی وی)
تجارب مادران از فرصت های هنجاری شبکه های اجتماعی مجازی در رابطه با فرزندان پسر ۱۱ تا ۱۸ سال شهر اصفهان (مطالعه کیفی اینستاگرام)
روابط عمومی در بحران: تاثیر کرونا بر جایگاه روابط عمومی
روابط عمومی در متاورس: آنچه باید بدانیم
روابط عمومی و نقش آن در مدیریت بحران
خلاقیت در روابط عمومی