آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 28تعداد صفحات کتابچه مقالات: 358
تعداد نمایش مقالات: 2289
چهارمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران
چهارمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ توسط ، موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو در شهر اصفهان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران
روابط عمومی هوشمند
نقش روابط عمومی ها در جریان سازی و پیشبرد تحولات سازمانی
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با توسعه پایدار شهری (مطالعه موردی: استان خوزستان)
تاثیر فیلترینگ شبکه های اجتماعی مجازی بر اطلاعرسانی روابط عمومی ها(مطالعه موردی: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان های فارس و بوشهر)
ارتباطات رسانه ای در روابط عمومی و هوش مصنوعی
مطالعه روابط بین استفاده از شبکه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتریان( CRM )(مورد مطالعه شرکت نورنگار)
نقش های ارتباطات در روابط محیط زیست و انسان و تغییرات آنها با فناوری اطلاعات و ارتباطات
رهبری دیجیتال در روابط عمومی ها و سازمان های رسانه ای
نقش روابط عمومی در فضای مجازی
رابطه بین روابط عمومی الکترونیک در سازمان با عملکرد سازمان در شهرداری ها
روابط عمومی و هوش مصنوعی: یک رابطه در حال ظهور
Identifying Effective Ways to Empower Users to Enhance Cultural Security
هوش مصنوعی و آینده روابط عمومی:قوتها، ضعف ها، تهدیدها و فرصت ها
بررسی رابطه میان کیفیت خدمات و مشارکت نمازگزاران در فعالیت های مذهبی مساجد شهر اصفهان
Effective Interpersonal Communications and the Role of Empathy in Common Life from the Perspective of Professionals
مروری بر اهمیت رفتار توده ای و توجه به آن در طراحی فضاهای عمومی شهری
نقش مدیریت رسانه های اجتماعی در گسترش فرهنگ رسانه
نقش فناوری های نوین رسانه در اقتصاد کشور
شناسایی عوامل اقتضایی تاثیر گذار بر مدیریت رسانه
ارتباطات بازاریابی دیجیتال
ارائه الگوی بکار گیری رسانه های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی(مورد مطالعه: شهرداری نهاوند)
بررسی عملکرد رسانه ای روابط عمومی موزه گرمابه علی قلی آقا بر رضایت بازدید کنندگان
تاثیر روابط عمومی بر ارتقاء فرهنگ خرید کالای ایرانی با توجه به نقش میانجی تعلق ملی(مورد مطالعه: مشتریان شرکت تولید لوازم خانگی اسنوا اصفهان)
بررسی چالش ها و موانع نهادینه سازی رسانه اجتماعی در سازمان های دولتی
Empowering Health through Knowledge
روابط عمومی در شهرهای هوشمند و ارتقای سلامت و رفاه اجتماعی
نقش روابط عمومی در تاب آوری سازمانی
نقش روابط عمومی و ارتباطات در کنترل تورم نظام سلامت