آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 16تعداد صفحات کتابچه مقالات: 224
تعداد نمایش مقالات: 3146
دومین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری
دومین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ توسط ،موسسه پژوهشی مدیریت مدبر در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری
بازاریابی دیجیتال: ابزار و شاخص های ارزیابی
بررسی نقش گردشگری غذا در توسعه پایدار گردشگری استان خوزستان شهر آبادان
توسعه روستایی در ایران با تاکید بر گردشگری و بررسی موانع آن
شناسایی و اولویت بندی ریسک های بیمه عمر در شرکت بیمه پاسارگاد با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره و داده کاوی
مروری بر یادگیری ماشین و داده کاوی در صنعت تولید
شناسایی و بررسی نیازها و چالش ها در صنعت هتل داری
The Role of Economic Diplomacy in Leaving the Tourist Crisis
استرتژی تبلیغات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی
The Role of Social Media Marketing Activity and Customer Behavior
استراتژی های معاملاتی کمی مبتنی بر سقوط قیمت سهام: چشم انداز مالی رفتاری
تاثیر عوامل انگیزشی- بهداشتی بر رضایت شغلی کارکنان
مدیریت در مشاغل دور کاری
توسعه تبلیغات و بازاریابی در تجارت الکترونیک به منظور افزایش عملکرد در صنعت بانکداری
واکاوی نقش مدیریت تبلیغات، بر آینده شغلی فارغ التحصیلان رشته ی طراحی گرافیک
بررسی اجمالی بر گردشگری الکترونیکی با رویکرد به آینده
بررسی موانع مشارکت زنان در فعالیت های راهنمای گردشگری تورهای خروجی شهر تهران