آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 29تعداد صفحات کتابچه مقالات: 386
تعداد نمایش مقالات: 9012
هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ توسط ،همایش آروین البرز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
اثر هوش فرهنگی زنان متاهل بر ارتباطات موفق خانوادگی در شهر کرج
The Future of FinTech: A New Phenomenon in the Financial Services Market
هوش شرافت رهبران سازمانی و اهمیت آن در محیط کار
بررسی رابطه سبک های رهبری و اثر بخشی مدیریتی در استانداری فارس
بررسی مولفه های موثر شبکه های ارتباطی گسترده مبتنی بر روابط انگیزشی بر عملکرد کارکنان
بررسی نقش خودکارآمدی، احساس مسئولیت برای تغییر و اعتماد به نوع مدیریت در رابطه بین تغییرگرایی در سیستم مدیریت و کنشگرایی فردی
تاثیر شبکه های ارتباطی گسترده مبتنی بر روابط انگیزشی در عملکرد کارکنان
بررسی عوامل موثر بر کنشگرایی فردی در میان کارکنان استانداری فارس
ضریب شرافت کارکنان و اهمیت آن در سازمان ها
تاثیر تغییرگرایی در سیستم مدیریت منابع انسانی بر خودکارآمدی، احساس مسئولیت برای تغییر و اعتماد به نوع مدیریت
تاثیر سبک های رهبری تحول آفرین و تبادلی براثربخشی مدیریت با توجه به نقش میانجی اخلاق کاری اسلامی
بررسی تاثیر سیاست پولی بر تغییرات نرخ ارز در ایران
گیمیفیکیشن و تاثیر آن بر رفتار مصرف کننده در بازارهای مدرن
شناسایی و اولویت بندی موانع اجرای استراتژی های بازاریابی در شرکت های صنایع غذائی استان گیلان
The Role Of Accounting In Determining The True Value Of Digital Assets And Related Technologies Such As Cryptography And Blockchain
ارائه الگوی چالش ها و فرصت های تغییر نقش حسابداران در عصر هوش مصنوعی
استراتژی های موثر برای تجاری سازی محصولات دارویی و فرآورده های پیشرفته
تحلیل نقش برندسازی در جلب سرمایه گذاری جسورانه در استارتاپ های ایرانی: رویکردی نظری مبتنی بر مطالعات کتابخانه ای
کاربرد مدل های قیمت گذاری پویا در بازاریابی بین المللی کالاهای کشاورزی صادراتی (خرما و زعفران)
تامین مالی بنگاه ها از طریق نهادهای واسط (SPV)
اهمیت مدیریت ناترازی مرکب در اقتصاد و تاثیر آن بر صنعت بانکداری ایران
تاثیر عوامل فرهنگی بر واکنش مشتریان آنلاین به بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی
بررسی حسب درآمد درصد های تجمعی بر عوامل تولید سرمایه مالی و مادی بودجه موسسه مورد رسیدگی
بررسی محدود اجتماعی قانون حداکثر درآمد ممکن بر تجارت سود آور کار موسسه
بررسی تجربه به یک تکنولوژیکی جدید که بازده حداکثر رساندن درآمد ممکن اندازه پیشرفت مستقیم منابع به رشد بالاتر تولید اثر رشد موجودی سرمایه
بررسی احساس رشد سریع اقتصادی بر حسب درصد توزیع درآمد شخصی صاحبان منابع تولید
بررسی عرضه و تقاضای کار توزیع درآمد بسیار زیاد پیچیدگی تولید بر رشد سریع برخی برآوردهای توزیع درآمد حسابداری
بررسی عرضه و تقاضای کار دستمزد بازار بر برخی برآوردهای توزیع درآمد
راهبردهای تحول آفرین بازاریابی برای MSMEها: بهره گیری نوآورانه از رسانه های اجتماعی در عصر ارتباطات هوشمند