آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 38تعداد صفحات کتابچه مقالات: 516
تعداد نمایش مقالات: 34223
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ توسط ،شركت همايش آروين البرز در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
Determining and ranking the factors affecting the sales ofpetrochemical products using the Analytic Hierarchy Process(AHP) (Case study of Assaluyeh petrochemical companies)
نقش بازاریابی الکترونیکی در افزایش جذب توریست های درمانی (بیمارستانهای خصوصی شهر تبریز)
مقایسه روش های نمونه گیری و دقت نتایج در پرسشنامه های اینترنتی و میدانی
آسیب شناسی طرح مدیریت محله شهرداری شهر تهران با تاکید بر نقش مدیریت استراتژیک
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت کیفیت جامع با نقش میانجیگری تسهیم دانش
همسویی کسب وکار و فناوری اطلاعات؛ توانمندسازها و موانع
تاثیر فرهنگ سازمانی بر خلاقیت فردی و نوآوری خدمات در کسب و کارهای نوپا
تاثیر نواوری محصول بر عملکرد شرکت در حوزه کسب و کار دوربین های مداربسته
بررسی رضایت شغلی بر مبنای شاخصه های مدیریت اسلامی در کارکنان (مورد مطالعه: سازمانهای دولتی استان گیلان)
مطالعه اثربخشی عدالت سازمانی بر بهبود عملکرد شغلی و وجدان کاری کارکنان
تاب آوری جامعه شهری با مدل آموزشی مشارکت اجتماعی (مطالعه: اداره مدیریت بحران)
رهبری و تغییر در صنعت و کسب و کار امروز
مروری بر عوامل موثر در شادی سازمانی و نقش آن در افزایش عملکرد کارکنان سازمان
توانمند سازی ذی نفعان توسعه پایدار روستایی
مذاکره غیرحضوری
مروری بر قوانین و الگوریتم های مورد استفاده جهت گروه بندی محصولات و مشتریان در سیستم های توصیه گر تجارت الکترونیکی
تاثیر سیاست های پولی و مالی بر بازدهی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران (با رویکرد راهگزینی رژیم مارکف در حالت واریانس ناهمسانی MS-EGARCH)
تجارت بین الملل و تقاضای گردشگری با توجه به نقش مبداء گردشگری
بررسی تاثیر هزینه های اجتماعی دولت بر فقر درآمدی ایران
بررسی روند ظهور آمایش سرزمین در ایران
مطالعه عوامل موثر بر فضای کار و تجارت با روش دلفی فازی
تاثیر تغییر نرخ انقلاب در الگوریتم رقابت استعماری بر کارامدی پرتفوی بهینه
شناخت و مرور تعاریف ادراک
بررسی اهمیت بازاریابی الکترونیکی در افزایش جذب توریست های درمانی
استراتژی مدیریت دانش در سازمان ها راهی جهت تجلی تجارب سازمانی
مدیریت ارتباط با مشتری و کاربرد هوش تجاری در آن
بررسی و ارزیابی محتوای فناورانه سیستم خدمات بانکداری اینترنتی بانک کشاورزی با مدل اسکاپ
بررسی اثربخشی آموزش خدمات مشتریان در جلب رضایت مشتری و وفاداری مشتریان در شرکت آینده گستر یزد
شناسایی عوامل موثر بر سرمایه اجتماعی
چشم اندازی از تبلیغات دیجیتال، حال و آینده
بررسی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگر ی اعتماد
بررسی بعد اجتماعی توسعه پایدار در مواجهه با بیماری دنیاگیر کرونا در گمرک ایران
کاهش و یا افزایش جرم در دوران کرونا
سبک جدید زندگی، تکیه بر تکنولوژی و تاثیر آن در تضعیف فطرت الهی و اخلاق اجتماعی
تحلیلی بر تاثیرگذاری شورای شهر در ساماندهی مشکلات در بخش مدیریت شهری(مطالعه ی موردی: شهریاسوج)
نگرشی بر رعایت اخلاق اسلامی در مدیریت سازمان
بررسی تاثیرگذاری رسانه ها بر تغییر در فرهنگ و ساختارهای جامعه
بررسی اهمیت تشکیل شوراهای شهر و قوانین وضع شده در رابطه با شوراها به عنوان حکومت های محلی در جمهوری اسلامی ایران