آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 103تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1631
تعداد نمایش مقالات: 32694
دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ توسط ،شركت همايش آروين البرز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
باز بودن تجاری و رشد اقتصادی: تناقض در ادبیات موجود
بخش خصوصی و بانک های سرمایه گذاری
نظریه اشاعه نوع آوری گامی به سوی گسترش حسابداری مدیریت زیست محیطی برای تولید پاک : شواهدی از برخی مطالعات موردی
میانگین گیری مدل بیزین برای بررسی رفتارهای متفاوت بازده اوراق قرضه دولتی بلند مدت در اقتصادهای نوظهور بازار در شروع پاندمی کووید-۱۹
کووید-۱۹، اقتصادهای نوظهور بازار ، بازارهای اوراق قرضه ، میانگین گیری مدل بیزین
نظریه ساختاردهی گیدنز در تعامل بین استراتژی و حسابداری
تبیین دیدگاه های نظری و ارائه پیشنهادات سازنده برای سازمان ها جهت کاربرد عملی ابزارهای حسابداری مدیریت استراتژیک
بازارهای الکترونیک و رابطه سه گانه میان هوش مصنوعی و پلتفرم های دیجیتال
اوراق بهادار تهران بر اساس بدهی در ساختار سرمایه پیش بینی بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس
الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین سرمایه اجتماعی و نوآوری سازمانی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور)
Exploring Surplus Consumption Ratio (SCR) Role In Predicting Stock Return: An Empirical Study
سکوت سازمانی، علل، وابستگی ها و رابطه ها
رویکردی تحلیلی بر گردشگری روستایی با تاکید بر کارآفرینی شرایط معاصر ایران
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تعهد برند مشتریان برای محصولات سریع در مصرف بر اساس رویکرد TISM، مطالعه موردی: شرکت زر ماکارون
موفقیت استراتژی های بازاریابی با استفاده از تکنیک های بخش بندی بازار
بررسی و تشریح ضرورت توجه به ایزو ۳۴۰۰۰ منابع انسانی در سازمان ها
طرح توسعه صادرات در بازارهای منطقه ای با رویکرد ایجاد فروشگاه های زنجیره ای در خاورمیانه و شمال آفریقا با تمرکز بر بازار عراق
میانجی ارزش ویژه برند بررسی تاثیر بازاریابی مبتنی بر شبکه اجتماعی بر پاسخ مشتری با نقش متغیر
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی، تسهیم دانش و نوآوری سازمانی بر مزیت رقابتی شرکت ها (مورد مطالعه: شرکت های پتروشیمی در استان تهران)
بررسی رابطه ساختار سازمانی و آوای کارکنان در شرکت صنعتی معدنی گل گهر شهر سیرجان
مطالعه ارتباط بین سطح سرمایه اجتماعی و حجم معادلات بازار اوراق بهادار در استان های ایران
تاثیر و نقش مدیریت عملیات راهبردی: در جهت گیری فاکتورهای تاثیرگذار روی اثربخشی ارتباطات و رضایت شغلی کارکنان
بررسی عوامل اثرگذار بر اولویت مشتریان در انتخاب یک بانک
بررسی تاثیر محدودیت های مالی و شرایط اقتصادی بر تصمیمات تامین مالی شرکت های بورسی
محدودیت های مالی ، شرایط اقتصادی ، تصمیمات تامین مالی ، شرکت های بورسی
تاثیر ویژگی های فناوری اطلاعات ، سازمانی و محیطی بر عملکرد با توجه به همکاری الکترونیکی در روابط بین مشتری و سازمان تامین اجتماعی
تحلیل واکنش آنی سیاست پولی بهینه در گذار از اقتصاد نفتی در ایران مبتنی بر مدل DSGE
سیاست پولی بهینه، مدل تعادل عمومی پویای تصادفی، اقتصاد نفتی، ایران.
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد حامی محیط زیست کارکنان با نقش میانجی آگاهی زیست محیطی در شهرداری منطقه ۱۲ تهران
بررسی تاثیر رهبری دانش محور بر موفقیت کسب و کار با نقش میانجی جهت گیری کارآفرینی در بیمه ایران
بررسی تاثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد مالی با نقش میانجی سرمایه انسانی در بانک دی
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی
تاثیر سیاست افزایش قیمت بنزین بر وضعیت آلودگی هوای شهر تهران
کنترل ریسک و تاثیر آن بر بازدهی شرکت ها
مدیریت ریسک، فشار و محدودیت های مالی، عملکرد مالی
بررسی تفاوت کارآفرینان موفق و ناموفق
صنعت Si۳؛ صنعت پایدار، هوشمند، نوآورانه، اینترنت اشیا
بررسی تاثیر اجرای سامانه جامع امور گمرکی و استفاده از تکنیک های کنترلی و نظارتی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
بررسی رابطه کیفیت اطلاعات مالی با عملکرد مالی در دستگاه های زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی
بررسی تاثیر یکپارچگی فرآیند خرید بر وفاداری به برند و قصد خرید اینترنتی کالاهای لوکس با تاکید بر نقش میانجی تعامل به عنوان یک فرآیند، تعامل ادراک شده و نگرش به برند
بررسی تاثیر مدیریت هویت برند بر وفاداری و قصد خرید مشتری با نقش میانجی گری بازاریابی رابطه ای در شعب منتخب بانک پارسیان شهر تهران
مدلی به منظور بررسی شهرت برند بر اساس آنالیز داده های رسانه های اجتماعی
ارزیابی عملکرد هیجان لذت گرایی در تجارت کالاهای دارای برند لوکس
تاثیر رفتارهای فروش و روابط مشتری بر خدمات مالی(شرکت های پخش دارو، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی شهر چالوس)
تاثیر بازاریابی حسی بر قصد خرید با میانجی گری تجربه مشتری (مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو)
بررسی نقش تکافل خرد در توسعه اقتصاد روستایی ایران ( مطالعه موردی :روستاهای شهرستان فسا)
طراحی مدل عوامل موفقیت در بازاریابی گردشگری سلامت و نتایج آن، به روش فراترکیب
بررسی تاثیر تجربه مشتری و ارائه خدمات الکترونیکی بر نگرش و نیت رفتاری به سمت خدمات آنلاین تحویل غذا (مورد مطالعه: مجموعه رستوران های راه چوبی)
پژوهشی در مدل و گام های اجرایی پیاده سازی فرایند مدیریت دانش در سازمان ها
تاثیر نوآوری سازمانی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی مشتری گرایی در شهرداری شیراز
تاثیر توان مند سازی روان شناختی بر مدیریت و تسهیم دانش در شهرداری شیراز
تبیین تاثیر تجربه اجتماعی بر رفتار شهروندی مشتریان (مورد مطالعه: بانک ها و موسسات مالی)
ارزیابی عملکرد طرح کارورزی در دانشگاه شهید باهنر کرمان
تاثیر بحران مالی مشتریان عمده بر تعدیل ساختار سرمایه عرضه کنندگان( با استفاده از مفهوم قدرت چانه زنی )
چالشهای مدیریت فناوری اطلاعات در مواجهه با تغییرات نرم افزاری شرکت های فعال در حوزه ی خرده فروشی
نقش مدیریت دانش در رشد و توسعه اقتصادی ، کارآفرینی و رقابتی بودن ۱SMES
بررسی تاثیر طلا، نرخ ارز و نفت بر بازدهی بورس اوراق بهادار تهران: شواهدی برای مدیریت پرتفوی( کاربردی از الگوی BEKK-GARCH)
آشنایی با سیستم های فناوری اطلاعات در تجارت جهانی
Dynamics of Wealth Distribution Under Ambiguity
تاثیر توانایی های هوشمندی بازار، نوآوری محصول، قیمت گذاری و ارتباطات بازار بر عملکرد بین المللی با توجه به مزیت رقابتی
تاثیر بازاریابی الکترونیک بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان گمرک شهید رجایی بندرعباس
ارزیابی و اولویت بندی عوامل موثر بر سفارشی سازی محصول (مورد مطالعه: شرکت آذرشهد ارومیه)
ارزیابی، اولویت بندی، سفارش سازی، محصول
بررسی تاثیر خرید آنلاین در بهبود ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه های زنجیره ای
بررسی تاثیر تغییرات استانداردهای حسابداری بر وضعیت مالی شرکت های بورس اوراق بهادار
ارزیابی ارتباط ارزش افزوده اقتصادی با ارزش افزوده سهام دار و ارزش افزوده بازار
بررسی ایجاد افزایش مدیریت دقیق موسسه تقسیمی ساز و کارهای شرکت بر اجتناب مالیاتی سود
بررسی رفتار مدیریت در حوزه سرمایه گذاری شرکت بدهی ارزی
بررسی افزایش سود تقسیمی بر شاخص های مالی واحد تجاری
بررسی تقلب مالی بر تمرکز بر شناسایی شرکت واحد تجاری
بررسی واکنش بازار به افزایش سرمایه شرکت بر گزارشگری مالی
بررسی ساختار سرمایه شرکت در موانع پیش بینی سود بر بودجه عملیاتی مدیریت موسسه
بررسی ورشکستگی پیش بینی سود بر محتوای اطلاعاتی سود شرکت
بررسی ارزش گذاری منابع انسانی و گزارشگری آن در شرکت
تاثیر فناوری اطلاعات در کسب و کاردر دوران کرونا
مروری بر بررسی اجرا و چالش های سیستم های اطلاعات مدیریت مالی یکپارچه برای شهرداری ها در کشورهای در حال توسعه
چشم انداز مدیریت گردشگری
بررسی نقش واسطه حمایت سازمانی ادراک شده جبران خدمات درونی و بیرونی بر رضایت شغلی
بررسی پیامدهای اجتماعی بازی های رایانه ای بر روی دانش آموزان
بررسی تاثیر مهارت آموزی بر اشتغال با تاکید بر اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی
بررسی نقش و تاثیر تجارت الکترونیک بر صنعت بیمه ایران
بررسی تاثیر اجتناب مالیاتی بر ثبات سود شرکت و نقش حاکمیت شرکتی (مورد مطالعه: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
بررسی و نقش نظارت الکترونیکی بر رفتار و نحوه عمل حسابداران
بررسی علل تاثیر نفوذ خارجی بر روند جهانی شدن، بازار محوری، عملکرد و توسعه شبکه
بررسی عوامل موثر بر بازده سود شرکت ها با استفاده از مدیریت اثربخش سود
تاثیر سیاست های دولت در صنایع بزرگ بر احساسات سرمایه گذاران و ریسک سیستماتیک بین آن ها(با رهیافت علیت گرنجر خطی و غیرخطی و سویچینگ رگرسیون)
تاثیرات سرمایه گذاری پایداری در یک هماهنگی دو مرحله ای زنجیره تامین تحت سیاست های مالیات برکربن
Debates on the Emergence of New Economic Systems: An Optimism about the Rise of Modern Islamic Economics
مطالعه وارزیابی شاخصه های موثردر ارتقا مشارکت اجتماعی شهروندان با رویکرد مدیریت محله محور (نمونه موردی محله جنت آباد منطقه ۵ تهران)
مطالعه و بررسی مولفه های تاثیرگذار درتوسعه منابع انسانی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مطالعه موردی شهرداری منطقه ۱۶)
مطالعه و بررسی مدیریت شهری با نقش مولفه تاثیرگذار استقرار صنایع در حومه شهرها(نمونه موردی شهر تهران)
مطالعه و بررسی تدوین راهبردها و استراتژی های مطلوب توسعه منابع انسانی و نقش آن بر توانمند سازی کارکنان در سازمانها (نمونه موردی شرکت شهروند)
مطالعه و بررسی ثبات و پایدار سازمانی با تاثیرنقش میانجی روابط عمومی درسازمانها
مطالعه وبررسی عوامل موثر بر انگیزش شغلی کارکنان در سازمانها
مطالعه و بررسی تاثیر آموزه های دینی در محیط کار بر رفتار شهروند سازمانی نمونه موردی سازمان نوسازی شهر تهران
مطالعه و بررسی رفتار شهروند سازمانی با تاثیر مولفه اعتماد بر رابطه بین عدالت سازمانی در سازمانها نمونه موردی شهرداری منطقه ۱۶ تهران
مطالعه و بررسی کارایی سازمان با تاثیر نقش میانجی گر سرمایه اجتماعی و خلاقیت در سازمانها
مطالعه وتبیین کار آفرینی سازمانی با تاثیر رهبری تحول آفرین و نقش میانجی گر هویت سازمانی در نهادهای عمومی
بررسی ارتباط بین توانمندسازی کارکنان و ارتقاء عملکرد شغلی (مطالعه موردی: شهرداری یاسوج)
بررسی رابطه بین فضیلت سازمانی و اخلاق کار اسلامی با رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان شهرداری یاسوج )
تاثیر نظریه های خط مشی گذاری بر فرآیندهای تصمیم گیری در سازمان های دولتی
اثربخشی تصمیم گیری های خط مشی گذاری در مدیریت سیاسی و اقتصادی ایران
مدیریت تعارض های سازمانی و تاثیر آن بر عملکرد منابع انسانی در سازمان های دولتی