دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی، خرداد ماه 99

دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی

Second International Conference on Management, World Trade, Economics, Finance and Social Sciences

پوستر دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی

دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ توسط شرکت همایش آروین البرز و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی مراجعه فرمایید.


محورهای کنفرانس:

بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

مدیریت استراتژیک

تحقیق و توسعه در مدیریت

برند

تجارت الکترونیک

تبلیغات و روابط عمومی

اخلاق و تجارت

مسئولیت اجتماعی شرکت ها

مدیریت دانش

خلاقیت و نوآوری

سرمایه فکری

منابع انسانی

رهبری و رفتار سازمانی

توسعه قابلیت ها و شایستگی های مدیران برای آینده

نقش آموزش سازمانی در توسعه

یادگیری و آموزش الکترونیک

مدیریت مالی و سرمایه گذاری

بازاریابی خدمات مالی

سیاست های پولی و ارزی

توسعه مدیریت پولی و بانکی

توسعه نظام تامین مالی در ایران

سیاست های مالی و مالیاتی در ایران و جهان

فرصت های سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار

فرصت های اقتصادی، سرمایه گذاری و بازرگانی دولت

مدیریت ریسک اعتباری

مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری

مدیریت فناوری



مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی