آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 110تعداد صفحات کتابچه مقالات: 687
تعداد نمایش مقالات: 64073
چهارمین همایش ملی شناورهای تندرو
چهارمین همایش ملی شناورهای تندرو در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ توسط ،انجمن علمي پژوهشي دريايي در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی شناورهای تندرو مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین همایش ملی شناورهای تندرو
بررسی معیارهای اثر بخشیOMOE در طراحی شناورهای تندرو
ارتباط انگیزش با آموزش ناوبران دانشگاه علوم دریایی
تاثیر هوشمندسازی آموزش بر کارایی ناوبران با تاکید بر فرماندهی و نظارت موثرتر
کنترل گروهی شناورهای تندرو با استفاده از توابع ماتریسی لیاپانف
تحلیل اجزاء محدود اثرات بارگذاری ضربهای شبیهسازی شده به روش SPH ، حاصل ازبرخورد شناور تندرو از جنس مواد نوترکیب چندلایه ی کامپوزیت فلز
روش های کنترل موتور القایی الکتریکی در پیشرانه شناورهای تندرو
استخراج معادلات حاکم و مدل ریاضی مانور شناور تندرو
طراحی کنترلر تطبیقی بر اساس منطق فازی جهت هدایت شناورهای تندرو
بررسی پاشش شناور منشوری با استفاده از تیوری دو و نیم بعدی در آب آرام
بررسی مروری اتصالات میان مواد کامپوزیتی و فلزها تحت بارگذاری خمش، کشش وفشار
مدلسازی و محاسبه نیروی مقاومت شناور پلنینگ در آب آرام به روش عددی و اعتبارسنجی آن با نتایج تجربی
تحلیل سیالاتی حرارتی درگاههای سرسیلندر یک موتور احتراق جرقهای به صورت سه بعدی و گذرا
انتخاب روش و ابزار مناسب جهت تحلیل رفتار دینامیکی شناور پلنینگ در آب آرام
رویه برآورد ایمنی ناوبری شناورهای تندرو در ناحیه دریایی پرتردد با روشSEATRAS
ارایه الگوی تحلیل کوپلهی برخورد یک شناور تندرو به سطح آب با استفاده از نرم افزار اجزاء محدود و روش دینامیک صریح
تحلیل عددی بالک سه بعدی شناور هیدروفویلی در نزدیکی سطح آزاد
شبیه سازی سه بعدی جریان در پاشنه ترانسوم بدنه پروازی با استفاده از روش ذرات هموار هیدرودینامیکی
بررسی معیارهای دریامانی در شناور تندرو
تاثیر ارتعاشات پیچشی سامانه رانش بر چیدمان وزنه های تعادل میل لنگ موتور خطی دیزل
شبیهسازی هیدرودینامیکی شناور پلنینگ با هدف بررسی تاثیرات افزودن استپ
بررسی پایداری طولی شناور تندرو با استفاده از روشهای تحلیلی
نگهداری بدنه شناورهای تندرو با استفاده از رنگهای ضد خزه
مدلسازی تست کشش مورب شناور تندرو با نرم افزار Flow 3D
مدلسازی و تحلیل رفتار دینامیکی شناور پلنینگ در دریای مواج
طراحی و بهینه سازی در راندمان سیستم پیشرانه های شناورهای تندرو با استفاده از ضریب تورق هسته موتور الکتریکی جریان مستقیمDC
بررسی حرکات شناورهای تندرو بر سلامتی انسان
شبیه سازی وتجزیه وتحلیل کنترل کانال عمق شناورهای زیر سطحی کلاس اژدر
ارایه مدل جدید صندلی شناورهای تندروبا تاکید بر سلامتی انسان
بررسی روابط دینامیکی در سیستم های تندرو شناوری
تحلیل المان محدود تنش های پسماند جوش شناورهای تندرو و ارایه ی روش هایی جهت کاهش این تنش ها
کنترل زاویه پرتاب و عمق یک AUV جهت شناسایی موانع و اهداف زیر سطح
طراحی و مدلسازی سیستم رانش واترجت به منظور استفاده در برنامه های مسیریابی و کنترل
مطالعه مدل های عمر و زوال خستگی لمینت های کامپوزیتی و معرفی مدلی مناسب
بررسی ویژگیهای فنی موتورهای دریایی ایزوتافراشینی و سیتک و ارایه جدول پیشنهادی کلاس موتور برای شناورهای تندرو
طرحی نوین در کاهش ریپل گشتاور موتور الکتریکی سه فاز مغناطیس دایم سنکرون PMSM جهت کاربرد درسیستم محرک شناورهای تندرو
بررسی آب های کم عمق و محیط عملیاتی شناورهای تندرو و انواع تجهیزات زیر سطحی
کنترل موتور سیستم رانش پاددار در شناورهای تند رو به روش کنترل کننده فازی
ترسیم الگوریتم روند طراحی شناورهای تندرو
بررسی پروسه ساخت، تعمیر و تاثیر دفرمگی پنل ها در شناورهای تندرو آلومینیومی
اولویت بندی و انتخاب پروژه های تحقیقاتی
بررسی سیستم های سوناری در شناورهای تندرو
تکنیک های متداول کنترل عمق سیستم های سطحی در محیط عملیاتی شناورهای تندرو
شبیه سازی وتجزیه وتحلیل انتشار صوت در آب های کم عمق محیط عملیاتی شناورهای تندرو
شبیه سازی عددی رفتار دینامیکی و اثرات سازه ای شناور تندرو مونوهال در محیط انفجار زیر آب
بررسی و مقایسه روشهای طراحی در برترین دفاتر طراحی جهان و بومی سازی آن در روند طراحی شناورهای تندرو
شبیه سازی صحیح پدیده های فیزیکی با مثالی از شبیه سازی هیدرودینامیکی یک نمونه پروانه بروش حجم محدود
اثر مقیاس پذیری عدد رینولدز بر ضرایب آیروهیدرودینامیکی شناور ویگ
تاثیر هوادهی پشت پروانه و موقعیت مرکز بویانسی بر عملکرد هیدرودینامیکی شناور پلنینگ سه بدنه
طراحی، شبیهسازی سیستم محرک شناور تندرو 73.4 کیلو واتی با سرعت 5351 دور بر دقیقه با استفاده از موتورالکتریکی جریان مستقیم با روتور آهنربا دایم و اینورتر سه فاز
عوامل موثر بر تریم پایداری در قایق های پرنده
نگاهی تحلیلی بر شاخصهای طراحی شناورهای مدرن
بررسی چیدمان لایه گذاری بر توزیع تنش در بخشی از کف شناور تندرو کامپوزیتی تحت بار تخریب هسته ساندویچ پانل
مقایسه رفتار کمانشی و فراکمانشی پانل کامپوزیتی سالم و معیوب تحت تاثیر نفوذ آب در محیط دریا به روش عددی
توسعه یک نرم افزار برای شبیه سازی حرکات هیو و پیچ شناور پروازی در امواج منظم و نامنظم
شبیه سازی احتراق گاز طبیعی در یک موتور اشتعال تراکمی همگن با در نظر گرفتن سینتیک شیمیایی مفصل
بررسی هیدرودینامیکی تاثیر نسبت اسپن به کورد یک هیدروفویل متقارن برای سطوح کنترلی یک AUV
مقایسه وزنی شناورهای آلومینیومی و فولادی
تحلیل عددی هیدرودینامیکی یک پروانه سه پره ای مغروق در دو حالت با کورت نازل و بدون کورت نازل
آینده پژوهشی و دید فناوری سامانه های شناورهای تندرو
بررسی توانمندیهای آزمایشگاهی در حوزه شناورهای تندرو در سطح کشور
پیاده سازی استراتژیهای نوین در تعمیر و نگهداری صنعت دریایی با تاکید بر نقش تعمیرات پیشگیرانه در شناورهای تندرو
شناسایی و بررسی ارتعاشات در یک شناور تندرو و پیشنهاد روش بهینه با رویکرد کاهش هزینه در تعمیر و نگهداری شناور
بررسی خواص آلیاژهای آلومینیوم و فولاد در ساخت شناورها
منابع و علل بروز ارتعاشات در شناورهای تندرو
طراحی و ساخت شناور بدون سرنشین با قابلیت نصب دو مکانیزم عملکرد در سیستم رانش
پهلوگیری اتوماتیک شناورهای تندرو با استفاده ازسیستم اتوپایلوت مبتنی بر پردازش تصویر و کنترل کننده منطق فازی
روشهای استخراج ضرایب هیدرودینامیکی
بررسی ارتعاشات و صدمات ناشی از حرکات شناورهای تندرو بر سلامتی انسان
بررسی روش اصلاح دفرمگی ناشی از جوشکاری در پانلهای تقویت شده با حرارت شعله
Free vibration analysis of functionally graded carbon nanotube-reinforced composite
بهینهسازی مرکز بویانسی شناور پلنینگ تک بدنه به منظور بهبود پایداری دینامیکی به روش عددی و اعتبارسنجی آن با نتایج تجربی
بررسی اثر فشار برگشتی سیستم اگزاست در توان و گشتاور موتور شناورهای تندرو
طراحی و بهینهسازی راندمان در طرح مغناطیسی چهار موتور جریان مستقیم جهت استفاده در سیستم پیشرانه شناورهای زیر سطحی
ارزیابی تغییرات ضرایب هیدرودینامیکی بر اثر تغییر پارامترهای موثر در پروانه نیمه مغروق با استفاده از دادههای تجربی
محاسبه پارامترهای هندسی و استخراج گرافهای پروانه های نیمه مغروق با نرمافزارهای شبیهسازی سه بعدی به منظوربهینه سازی هندسه پروانه
بررسی نقش اسپری ریل در هیدرودینامیک یک شناور تندرو به روش عددی و با معرفی چند نرم افزار کمکی
بررسی مشخصه های هیدرودینامیکی یک شناور تندرو تک بدنه به دو روش آزمایشگاهی و عددی
ضرورت استفاده از پاترول کرفتهای نظامی در عملیاتهای دریایی
تولید و دمپ موج دو بعدی به روش عددی المان مرزی
توسعه یک برنامه کامپیوتری جهت تحلیل حرکات هیو، پیچ و رول شناور پروازی در امواج منظم و نامنظم
سیستم هدایت و ناوبری شناوری مبتنی بر میدان مغناطیسی زمین
تحلیل و بررسی دریامانی شناور تندرو Monohedral
ارایه روشی مناسب جهت تحلیل عددی و تخمین میزان بار هیدرودینامیکی روی پروانه شناور
استفاده از بدنه نانو کامپوزیتی در ساخت شناورهای تندرو
محاسبه ضرایب هیدرودینامیکی مانور شناور پروازی با استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی
مهارتهای نیروی انسانی شناورهای تندرو پیرامون مباحث حقوقی دریای سرزمینی
بازشناسی مطالعات واگنر و فان کارمن و استخراج روابطی برای مدلسازی لحظات اولیه برخورد مقاطع گوهای شکل به سطح آب با سرعت متغیر
تحلیل عددی پروانه نیمه مغروق در حالت ناپایا در آب آزاد
آنالیز خطر در حوزه هیدرودینامیک شناورهای تندرو و استخراج PHL و PHA
مدلسازی عددی و تست آزمایشگاهی شناور تندرو تک بدنه و بررسی مقاومت هیدرودینامیکی وارده بر بدنه
مطالعه سیستم رانش پمپ جت و امکانسنجی استفاده از آن در شناورهای سرعت بالا
معرفی سیستمهای رانش پیشرفته Q-SPD, SDS, ASD و TRIMAX در شناورهای تندرو و مقایسه مزایا و معایب آنها
سرما عامل اصلی تلفات دریانوردان در دریا نجات و بقا در آبهای سرد
اضطرار در دریا ، نحوه مقابله با آن و راهکارهای کاهش تلفات جانی و مالی
تعیین فرم بدنه مطلوب برای دستیابی به سرعت 80 گره با درنظرگرفتن نیازمندیهای موجود
بررسی تاثیرات ایجادکننده های گردابهای در سیستم رانش واترجت
تحلیل هیدرودینامیکی تاثیر پلههای عرضی هفتی، هشتی و تخت بر لیفت و درگ شناور تندرو تک بدنه
بررسی الگوی موج اطراف یک شناور پلنینگ استپ دار
تحلیل هیدرواستاتیکی و هیدرودینامیکی تاثیرافزایش زاویه ددرایز در مقاومت و تعادل شناور مدل ساویستکی
بررسی معیارهای آرشیتکتوری در طراحی شناورهای تندرو
تحلیل عددی هیدرودینامیکی صفحه پلنینگ تخت
محاسبه کمانش و ظرفیت نهایی صفحات و پانل های تقویت شده در اثر فشار محوری به روش اجزاء محدود
تاثیر پارامترهای هندسی بر توزیع فشار روی هیدروفویل های نامتقارن
تعیین حرکات کوپل سوای، رول و یاو جسم شناور در امواج منظم
بررسی آزمایشگاهی و میدانی سنسور جهتی موج نگار درون بویه اندازه گیری کوتاه مدت امواج
بررسی اثر نسبت باریک شوندگی بر عملکرد هیدرودینامیکی سکان
شبیه سازی و انتخاب سوپرشارژینگ برای یک موتور اشتعال جرقه ای تنفس طبیعی با هدف تغییر کاربری به دریایی
مهندسی فاکتورهای انسانی در طراحی صندلی شناورهای تندرو براساس استانداردهای دریایی دفاعی