آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 191تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1533
تعداد نمایش مقالات: 264266
سومین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن
سومین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ توسط دانشگاه علم و صنعت ایران،دانشگاه علم و صنعت ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن
ارزیابی و ملاحظات لازم جهت طراحی پل در راه آهن های پر سرعت در کشور ایران
مقایسه عمر خستگی درز مورب و عادی بر اساس آزمایش میدانی
تشریح عملکرد سوزن سگمنتی تعویض خط منوریل با هدف طراحی و ساخت اولین نمونه آن در داخل کشور
ایجاد نرم افزار جهت برآورد دقیق هزینه های حفاری مکانیزه تونلهای مترو
بررسی خواص مکانیکی سرباره فولاد بعنوان بالاست در خطوط ریلی
ارزیابی پارامترهای هندسی خطوط راه آهن سریع السیر با لحاظ معیار خروج از خط
بررسی ویژگیهای زمین شناسی مهندسی خط 2 مترو تبریز با نگرشی ویژه به پیش بینی مشکلات حفاری مکانیزه
بررسی عددی و آزمایشگاهی مقاومت جانبی انواع تراورس در خطوط بالاستی راه آهن
ارزیابی مشخصات ترانشه اطراف راه آهن به منظور کاهش اثر دینامیکی حرکت قطار
ارزیابی فنی و اقتصادی پروژه راه آهن اردبیل- تهران
ضرورت آموزش و فرهنگ سازی در خصوص افزایش ایمنی در معادن سنگ بالاست راه آهن
تاثیر عیار سیمان (نسبت سنگدانه به سیمان) بر ضریب انتشار یون کلرید و مقاومت ویژه الکتریکی بتن تراورس بتنی پیش تنیده
انتخاب بهترین واریانت مسیر بر اساس پارامترهای زیست محیطی به کمک ابزار سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی
بررسی فنی و اقتصادی حفر ایستگاه و عبور تونل های مترو در نواحی شهری
امکانسنجی بهره گیری از روش زمانبندی خطی در مدیریت پروژه های نوسازی و بازسازی خطوط راه آهن ایران
بررسی اثر نسبت مدول الاستیسیته مصالح طاق به مصالح پر کننده پلهای طاقی سنگی بر کاربرد روش مقاومسازی تسلیح خارجی
بررسی و تحلیل کارایی ماشین آلات مکاونیزه روسازی شبکه ریلی کشور (ماشین آلات زیرکوب 08-16) با استفاد از تحلیل پوششی داده ها
شناسایی و تحلیل سامانه های گسلی، رهیافتی مناسب در طراحی و توسعه ایمن شبکه ریلی کشور
پارامترهای موثر در ارزیابی آسیب پذیری پل های بتنی با استفاده از منحنی های شکنندگی
بررسی آزمایشگاهی تاثیر خرده لاستیک بر باربری مصالح بستر خطوط ریلی
بررسی ارتعاشات ناشی از لرزش های توان سیستم ناوگان-خط راه آهن- پل و نقش ترانشه ایزولاسیون کننده در کاهش این ارتعاشات
مقایسه رفتار مقاومتی تراورس های بتنی و چوبی سوزن با رویکرد افزایش سرعت
تاثیر مواد حبابزا بر جذب آب و مقاومت ویژه الکتریکی بتن روسازی مترو و راه آهن
اثرات بار دینامیکی قطار بر روی تونل مدفون در خاک ماسه ای
ارزیابی اثر متاکائولن در خواص مکانیکی و دوام بتن مناسب برای خطوط راه آهن
پیش بینی شاخص کیفیت CTR با استفاده از درختهای تصمیم C5 بهبود یافته
آنالیز هزینه چرخه عمر راه آهن باری سنگین در بخش ساخت و نگهداری و تعمیر خط راه آهن
مقاسیه ضریب پواسون یک بعدی و دو بعدی بر اساس آزمون مقاومت فشاری تک محوره
کاربرد سیستمهای هشدار سیل در شناسایی آسیب پذیری خطوط راه آهن در شرق ایران (حدفاصل ایستگاه های تل حمید، مرازون و دره انجیر)
سامانه مدیریت، کنترل و ردیابی عملیات ماشین آلات مکانیزه بصورت ONLINE و OFFLINE
تعیین الگوی آزمایش تابع پاسخ فرکانسی در ارزیابی غیر مخرب سیستم خط آهن به کمک شبیه سازی اجزاء محدود
بکارگیری شبکه عصبی در برآورد پارامترهای موثر بر رفتار لرزه ای تونلهای راه و راه آهن
تاثیر زمان های عمل آوری متفاوت و درصد اختلاط بر ظرفیت باربری خاک سیلت تثبیت شده با آهک و میکروسیلیس
بررسی عوامل موثر بر روند سایش تیغه و تکه مرکزی سوزنها در محور کاشمر بافق (راه آهن شرق)
بررسی تثیرات به کارگیری بتن الیافی در افزایش طول عمر بهره برداری سازه های زیر زمینی (مطالعه موردی: پوششهای بتنی نیمه ی شمالی خط 1 تونل متروی تهران)
مطالعه میدانی جهت بهبود سیستم ترمز JZ-7 لکوموتیوهای مدل DF8Bi و تحلیل نتایج آن
بررسی اثرات انعطاف پذیری بدنه بر رفتار دینامیکی واگن مترو
اندازه گیری و ارزیابی آلودگی صوتی در سالنهای تولید کارخانه مپنالکوموتیو و ارئه راهکارهای مقابله با آن
بررسی رابطه نیروهای غیر متقارن ترمزی با خروج از خط بوژی Y25
کنترل ارتعاشات دینامیکی پل های ریلی قطارهای پر سرعت با استفاده از میراگرهای MR
بررسی اثر سیال داخل مخزن بر سایش چرخ ها
بررسی ساخت نمونه آزمایشگاهی قطارهای پرنده مغناطیسی به روش جذبی
شبیه سازی و بررسی اثر سیال درون مخزن در برخورد واگن های مخزن دار
روش های فعال و غیر فعال کاهش نویز ناشی از عبور قطارهای تندرو
شبیه سازی انفجار یک محموله ی تروریستی درون واگن های مترو تهران
بررسی اثر بار عمودی و عرضی بر روی چرخ مونوبلوک با قطر 920 میلیمتر در تماس با ریل UIC60 در سامانه ریلی مسافری ایران
بررسی تاثیر پارامترهای موثر روی فرآیند آهنگری گرم دو مرحله ای چرخ قطار مدل S1002 با استفاده از نرم افزار اجزاء محدود
مطالعه میدانی بمنظور بررسی اثرات روانکاری بر کنترل سایش فلنج چرخ های لکوموتیو شش محوره DF8BI
آنالیز مودال سازه بدنه لکوموتیو ER 24 و بهینه سازی آن به کمک الگوریتم ژنتیک
طراحی توان قطارهای مورد نیاز برای یک خط مترو با PPHPD و سرعت تجاری مشخص
ارایه راهکاری عملی جهت کاهش طول خط ترمز لوکوموتیوهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران (GM-GT26CW)
پیش بینی میزان انرژی خروجی صفحات فتوولتائیک نصب شده بر روی سقف یک واگن مسافری در حال حرکت
منابع تولید آلودگی صوتی در سیستم ریلی و ارائه راهکارهای کنترلی
مدل سازی مکانیزم تعلیق سیستم حمل و نقل مگلو
کاربرد جاذب های ارتعاشی غیر خطی برای کاهش ارتعاشات ناشی از بار متحرک برای مدل تیز غیر خطی اویلر- برنولی
معرفی علتهای ایجاد اعوجاج در شاسی و بدنه لکوموتیو ER24PC و ارائه راهکار جهت کاهش اعوجاج و بهبود فرآیند تابگیری
تحلیل قاب پایه کوپل کننده موتور دیزل سنگین با مولد برق تک یاتاقان
بررسی رفتار سایشی چرخهای واگن قطار های خط 5 متروی تهران
بررسی تنش تماسی- ضربه ای جوش ترمیت ریل به روش المان محدود دینامیکی
تحلیل دینامیکی اثر سایش چرخ بر ناپایداری واگن قطار و تعیین محدوده بهینه سایش
بررسی اثر آرایش واگن ها بر نیروهای بین واگنی در حالت ترمزگیری قطار
کنترل غیر خطی مود لغزشی عملکرد طولی لکوموتیو دیزل الکتریک ایران سفیر
بکارگیری مدل نیروی چسبندگی دینامیکی بر اساس تماس بریستل در تحلیل کنترل لغزش لکوموتیو ER24PC
بکارگیری مدل نیروی چسبندگی استاتیکی بر اساس مدل تیر در تحلیل کنترل لغزش لکوموتیو دیزل الکتریک ایران سفیر
مقایسه مدل های مختلف نیروی چسبندگی در کنترل غیر خطی لغزش طولی در لکوموتیو ER24PC
تحلیل ضربه سرعت پایین بر روی ورق ساندویچی در بدنه واگن قطار
شبیه سازی زمانمند تهویه در تونل مترو در شرایط بروز حریق
بررسی امکان تشخیص لقی بانداژ و میزان انطباق یا Shrink fit بانداژ روی هسته در چرخهای بانداژی صنعت ریلی با استفاده از تست اکوستیک (رزونانس صدای قطعه) و تست آنالیز مودال و انجام آزمایشات مربوط
بررسی امکان تشخیص لقی بانداژ و میزان انطباق یا Shrink fit بانداژ روی هسته در چرخهای بانداژی صنعت ریلی با استفاده از تست التراسونیک و تست مقاومت الکتریکی و انجام آزمایشات مربوط
مدل دینامیکی ارزیابی عملکرد راه آهن؛ (مطالعه موردی ارزیابی عملکرد راه آهن ایران)
کنترل قیمت مسکن در تهران با راه اندازی سیستم قطارهای پرسرعت
حل مسئله بارگذاری دو جهته شبکه ریلی با استفاده از الگوریتم ابتکاری در محیط ArcGis
روش های پدافند غیر عامل در مقابله با تهدیدات بیولوژیکی- شیمیایی-تروریستی در سامانه های قطار شهری (مترو)
بررسی و ارائه مدل هزینه کل در سیستم های قطار سریع السیر (HSR)
تجزیه و تحلیل تاثیرات اقتصادی پروژه های قطار سریع السیر
مطالعه بر روی بیشترین سرعت های عملیاتی قطارهای متروی تهران جهت ذخیره انرژی و بهبود کارایی سیستم حمل و نقل
ارائه مدل ترکیبی برنامه ریزی تشکیل قطار و زمان بندی حرکت قطار با در نظر گرفتن هزینه ریسک برای قطارهای حامل کالاهای خطر ناک
تعیین شاخص بهره ورب در حمل و نقل ریلی
هویت زایی و هویت زایی ارزیابی تاثیرات احداث حمل و نقل ریلی سریع بر وجوه فرهنگی- میراثی شهرها
بررسی نقش ایستگاه های مترو در تعدیل قطب بندی فضایی شهر تهران با مطالعه ایستگاه مترو دکتر شریعتی و ایستگاه مترو میدان شهدا
پیامدهای توسعه فضایی حمل و نقل ریلی سریع؛ تشدید تمرکز از مقیاس شهری به منطقه ای؟ یا تعادل بخشی فضایی در مقیاس سرزمین
تحلیل میزان توسعه مراکز فعالیتی در امتداد خطوط مترو با رویکرد منطق فازی (نمونه موردی: تهران)
توسعه حمل و نقل محور ریلی مناطق کلانشهری مقایسه تطبیقی محور شرق تهران با محور شرق پاریس
مطالعه تجربیات انتقال تکنولوژی در صنعت ریلی کشور و ارائه چند پیشنهاد برای بهبود وضعیف
ارزیابی فنی اقتصادی استفاده از مونوریل بعنوان حمل و نقل انبوه شهری به روش SWOT
کنترل هماهنگ قطارها با استفاده از شبکه های هوشمند ریلی بمنظور کاهش انرژی مصرفی در خطوط مترو و حمل و نقل ریلی (مطالعه موردی: خط 2 مترو تهران)
نقش سیستم های مدیریت ترافیک ریلی در کشور ایران (مطالعه موردی شرکت قطارهای مسافربری رجا)
محاسبه و تحلیل ریسک ایمنی تونلهای راه آهن برای مسافرین قطارها بر پایه FTA و ACCA
بررسی رویکردهای مختلف تشخیص و شناسایی خطای ماشین سوزن قطار زمانی، با توجه به طبقه بندی خطاهای سیستم سوزن
بررسی سیستمهای حمل و نقل ریلی شهری؛ مطالعه موردی سیستم های ریلی سبک و مونوریل
مشارکت بخش دولتی-خصوصی (PPP) در پروژه های راه آهن سریع السیر در دنیا و بررسی چالشها و تجارب بدست آمده
پیش بینی تقاضای مسافر در راه آهن جمهوری اسلامی ایران
شناسایی عوامل و شاخص های تاثیر گذار بر ارزیابی، کنترل و رتبه بندی طرح های تحقیقاتی در صنعت حمل و نقل ریلی ج.ا.ا
چالشها و راهکارهای اجرایی موفق در رفع اختلافات قرار دادهای طرح و ساخت مطالعه، موردی قراردادهای راه آهن
ساختار و شاخصهای ارزیابی شبکه های متروی شهرهای جهان مقایسه موردی متروی شهر اصفهان
بررسی تاثیر متغیرهای موجود در انتخاب قطارهای بین شهری توسط مسافران خط راه آهن مسیر تهران - مشهد
ایجاد الگویی مناسب جهت تدقیق ایستگاه ها و مسیر خطوط قطار شهری
طراحی و شبیه سازی سیستم کنترل تردد ایمن قطارها در دو شبکه ریلی مجزای تبریز- تهران- مشهد
بررسی تکنولوژی های نوین در جلوگیری و کاهش خطر در گذرگاه های همسطح راه و راه آهن
مقایسه کارایی و اثر بخشی مدل تعالی سازمان (EFQM) و ISO10014 در شرکت قطارهای مسافربری رجا
ضرورت استفاده از راه آهن پر سرعت با رویکرد توسعه پایدار
مزایای اقتصادی توسعه قطارهای پر سرعت در ایران
امکان بهینه سازی حمل و نقل درون شهری عمومی با استفاده از تجربیات تئوری ناب در تولید
ارزیابی مکان انبارهای راه آهن تهران با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
بررسی و تحلیل آماری علل تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی ریلی و ارائه مدل برآورد خسارت اقتصادی تاخیرات (DED)
شبیه سازی حمل و بار در ایران با رویکرد فعالیت مبنا
تعیین عوامل موثر در خرابی سیستم های سیگنالینگ با استفاده از تکنیک های درخت تصمیم و رگرسیون
برآورد تابع تقاضای بار برای راه آهن ناحیخ شمال با استفاده از روش های اقتصاد سنجی
امکان سنجی اتصال شرکت سایپا کاشان به شبکه ریلی
لزوم شناسایی آسیب پذیری های سیستم GSM-R در زیر ساخت های راه آهن پرسرعت
رشد قابلیت اطمینان در زمان ورود قطارها به مقصد
طراحی درایو کنترل حلقه بسته سرعت برای موتور های سنکرون مغناطیس دائم توان بالا، با قابلیت عملکرد خودکار و بهینه در ناحیه تضعیف میدان
ساده سازی روش کنترل مبدل چند سطحی ماژولار M2LC جهت کاربرد در صنعت تراکشن AC
طراحی کنترل کننده مقاوم در روش کنترل برداری به منظور کنترل سرعت موتور القایی خطی یکطرفه مورد استفاده در قطارهای سریع السیر
هوشمند سازی شبکه های حمل و نقل ریلی با استفاده از شبکه های حسگری بی سیم
پیشرفت های اخیر در زمینه درایو ماشین های سیستم رانش
یک سیستم برگشت توان ترمزی بر پایه اینورتر منبع ولتاژ برای قطار مترو برقی
پیشرفت های اخیر در سیستم کنترل خودکار قطار راه آهن پرسرعت در کشورهای مختلف
مدلسازی و شبیه سازی رفتار دینامیکی قطار مگلو EMS
ارائه یک روش جهت توسعه تست تجهیزات الکتریکی در صنایع ریلی
طراحی کنترل کننده جهت کنترل جابجایی عرضی محور یک وسیله ریلی
بهینه سازی انرژی با استفاده از کنرتل فرمان های شارژ و دشارژ تجهیزات ذخیره کننده انرژی بازگشتی ترمز قطار و بهینه کردن پروفایل سرعت آن
ذخیره سازی انرژی ترمزبازیابی در سوپر خازن ساکن با مطالعه موردی در خط 3 متروی تهران
طراحی بهینه کنترل کننده های سرعت و جریان برای درایو موتور BLDC با استفاده از الگوریتم ترکیبی SNR-PSO
آنالیز جریان سرگردان در سیستم های حمل و نقل ریلی برقی DC به روش المان محدود
کنترل برداری موتورهای ترکشن موازی تغذیه شده توسط یک اینورتر
شبیه ساری و کنترل موتورهای القایی از دو روش IFOC و DTC جهت کاربرد در حمل و نقل ریلی و مقایسه ای بر عملکرد این دو روش
کنترل لغزشی-تطبیقی سیستم تعلیق قطار سریع السیر با استفاده از یک سطح لغزش بهینه تناسبی-انتگرالی
کنترل مد لغزشی سیستم تعلیق نیمه فعال قطار پر سرعت با تنظیم کننده فازی
مدلسازی تحلیلی ترمز جریان گردابی آهن ربایی
بررسی عملکرد فیلترهای فعال چند سطحی در حذف هامونیک شبکه های ریلی DC
بکارگیری تکنولوژی شناسایی از طریق امواج رادیویی جهت ارتقا ایمنی سیستم کنترل اتوماتیک قطار سطح 3
ترمز الکتریکی و احیاء انرژی به روش دو کلید فعال برای موتور جریان مستقیم بدون جاروبک (BLDC) در قطارهای برقی
شبیه سازی و تحلیل سیستم تغذیه قطار شهری تبریز
مقایسه ی کارایی شبکه های عصبی با ساختار موازی و سلسله مراتبی و موازی-ترکیبی در تشخیص خطای هوشمند مدار انتقال قدرت لوکوموتیو ER24PC
مدلسازی و پیاده سازی مفاهیم بلاک ثابت یک شبکه خط بسته ریلی با استفاده از شبکه پتری
ارائه راهکاری جدید در کنترل محرکه های قطار برقی بر مبنای روش v/f ثابت
کنترل هوشمند قطار شهری با منطق فازی و رگرسیون خطی
کنترل سرعت قطار برای توقف در ایستگاه با دوربین IR
تبدیل تراکشن موتورهای AC به DC فرصتی برای شرکتهای راه آهن
بررسی فنی- اقتصادی برقی کردن محود تهران - زنجان
روس پیشنهادی جهت تست و تحویل گیری سیستم سیگنالینگ ATP
Presenting a New Hybrid Model of MCDM Methods in Selecting the Best Material of Sleepers in Railway
Effects of Track Stiffness on Noise and Vibration Radiation in Railway and Providing Solutions to Minimize Track Radiation
A numerical study on crack initiation and extension of jag of frictional sleeper
AHP - Arithmetic Mean Model on Bridge Structural System Selection
The Effectiveness of Deep Soil Mixing on Enhanced Bearing Capacity and Reduction of Settlement on Loose Sandy Soils
Investigation of parameters affecting the travel time at tramway systems: the case of Athens, Greece
Comparison of the economic profitability of a conventional freight-dedicated railway corridor and a heavy load freight corridor
Reliability Analysis of Switches and Crossings – A Case Study in Swedish Railway
Optimum Failure Finding Inspection During Extended Operation Life
Structural Response Spectra under Passing Underground Trains
Sensitivity Analysis of Ballasted Railway Track Design Criteria
Seismic analysis of stone arch bridges collapsing under earthquake
Modelling and analysis of slab track using random stiffness for track bed
Bending Properties of Polyvinyl Alcohol Fiber Cementitious Composite: Sample Thickness and Test Speed Effects
Determining Minimized Arrangement of Micro piles to stabilize High Railway Embankments on Loose Foundations
Bridge Structural System Selection in Urban Areas – Case Study of Tehran Interchanges
Optimization of Post-Tensioned Concrete Box Girder Double-Track Railway Bridges Using Genetic Algorithm
On multiple Attractors and critical Parameters and how to nd them numerically: The Right, the Wrong and the American Way
Development of a Finite Element Methodology for Flexible Track Models in Railway Dynamics Applications
High-Speed Catenary-Pantograph Interaction Dynamics in Multiple Pantograph Operations
Dynamic analysis and comparison of three pieces and ZK1 bogies, feasibility of replacing ZK1 with three pieces bogie in Iran railway network
Simulation of railroad crack growth life under the influence of combination mechanical contact and thermal loads
Wear modeling of new wheel profile in a closed loop, Sensitivity analysis due to velocity and track curvature
A study on the effects of axlebox lateral clearance and coefficient of friction on three piece bogie's 18100 Dynamic stability and wear behavior
HYBRID CABLE STFK TYPE I
Investigation of solution methods to reduce aerodynamic resistance in cargo trains
Numerical Calculations of Aerodynamic Performance an Regional Passenger Train at Crosswind Conditions
Maglev Vehicle/Guideway Interaction Model Considering Air gap Optimal Control
Investigation The Effect Of Using Thin Walled Tubes In High Speed Train For Improving Collision Energy Absorption By LS DYNA-3D Software
Residual stresses distribution of flash butt welded rails using electrical-thermal-structural analysis
Simulation of Metro Train Fire in an Underground Station of Tehran Metro Line 7
Optimized design of size adjusted freight rail vehicle for the vibration attenuation of railway bridges
IDENTIFYING AT HIGHWAY-RAIL GRADE CROSSING HOTSPOTS IN CANADA
An ARIMA based Railway Freight Demand Prediction in Iran in 2025
Extraordinary Flood Management Project in Tokyo Metropolitan Area
Charting Strategy for the Integrated Flood Risk Management in Railway Transportation System of Iran
A New Technology in Railroad automated data collection
A Combinatorial Risk Assessment Tool for Hazardous Materials Transportation
Evaluating the Operational Efficiency of Railway Regions in Iran
Reliable network infrastructure for railway systems to support future services
A New Platform for Railway Traffic Control Based on Multi Agent Systems Theory
A Speed Controller System Based on FPGA for High Speed Train
Robust Velocity Tracking of High Speed Train via Sliding Mode Control
Vehicle Longitudinal Velocity Estimation based on Kalman Filter with Unknown Input
Tune parameters of PID for optimization of losses in levitation system
Modeling and simulation of Electromagnetic Interferences in High Speed Electrified Railways using Finite Elements Technique
Cascaded H-Bridge Inverters with Multiband Hysteresis Modulation for Vector Control of Multiphase Linear Induction Motor Drives Considering the End Effects
Independent Control of Multiple Multiphase Linear Induction Motors Supplied From a Single Voltage Source Inverter
Time Consumption Modeling of Planning Vertical Profile of High-Speed Railways