آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 137تعداد صفحات کتابچه مقالات: 966
تعداد نمایش مقالات: 224417
دومین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن
دومین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن در تاریخ ۵ مهر ۱۳۸۸ توسط دانشگاه علم و صنعت ایران،دانشگاه علم و صنعت ايرانوزارت راه و ترابري جمهوري اسلامي ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن
ICRARE2009- The Use of PENCEL Pressuremeter Test for Underground Structures
Three Proven Methods to Reduce Track Maintenance Time
Review of Current Practices in Analysis and Design of Railway Track Systems
Investigation on the Objectives and Principles to Design Tehran Urban Railway Network
The application of Value engineering in optimization of railway projects construction management
Railway Track Stiffness Variations Consequences and Countermeasures
Experimental study of ladder track on a rail transit elevated bridge
Multi-shake table seismic studies of a 33-meter concrete bridge with high-performance materials
Strut-and-tie model for high strength concrete beams with combination of links and horizontal web bar
EFFECT OF WELL- KNOWN CHARACTERISTICS OF NEAR FAULT GROUND MOTION ON SEISMIC RESPONSE OF BRIDGES
NEAR- FIELD EARTHQUAKES EFFECT ON HORIZONTAL AND VERTICAL RESPONSE SPECTRA
تعمیر و نگهداری پلهای بتنی راه آهن جنوب در مقابل شرایط نامساعد محیطی با استفاده از مصالح و تکنی کهای نوین
ارزیابی رفتار اندرکنش پل و قطار سریع
بررسی بعضی عوامل مو ثر در مقاومت و دوام تراورسهای بتنی
بررسی تاثیر افزایش سختی دالخط بر روی پاسخ دینامیکی سیستم ریلی
ارائه زمان بهینه مسدودی خط برای تعمیرات و نگهداری
مدلسازی و بررسی تاثیر فشار سیلندری در محل رولپلاکهای تراورس بتنی پیش تنیده
مقایسه روش آیین نامه ای طراحی و تحلیل اجزاء محدود دو بعدی و سه بعدی پلهای خاکی-فولادی راه آهن
آسفالت در روسازی ریلی
تحلیل و مقایسه پایداری دهانه های نعل اسبی و دهانه ای شکل در تونل های حمل و نقل زیرزمینی با استفاده از نرم افزار FLAC (با مطالعه موردی تونل متروی اصفهان)
اثر عیار سیمان بر جذب آب تراورس بتنی
شناسایی الگوی نامنظمی هندسی خطوط راهآهن ایران
محاسبه میزان لرزش سطح زمین در اثر حرکت قطار در تونلهای راه آهن
شبیه سازی رفتار ارتعاشی زمین ناشی از حرکت قطار در خط قطار شهری اصفهان در محدوده مدرسه چهارباغ توسط نرم افزارPiP
توسعه فرآیند محاسبه گاباری بهینه خطوط راه آهن
آنالیز دینامیکی سازه خط راه آهن در سرعت های بالابا استفاده از روش المان محدود
پیش بینی نامنظمیهای هندسی خطوط ریلی محور خراسان
مقاوم سازی سازه های بتنی با تقویت به صورت چسباندن خارجی- فلسفه طراحی و کاربردهای عملی
پهنه بندی لرزهای مسیر راه آهن حد فاصل ایستگاه نیشابور-ایستگاه رباط ماهی در سطوح ماهی مختلف طراحی
تجزیه و تحلیل سانحه ایستگاه دهنار و مشابه آن در ایستگاههای ری- بیهق و ... :
تعیین ضخامت بهینه بالاست بر اساس خصوصیات بار و مشخصات خطوط ریلی
بررسی عددی آسی بپذیری و بهسازی لرزه ای پلهای فلزی را هآهن
کاربرد ستون های سنگی جهت تثبیت بسترهای سست راه آهن
آنالیز حساسیت توزیع تنش در خطوط راه آهن بالاستی نسبت به خصوصیات ریل پد
تأثیر زمین شناسی بر ارتعاشات ایجاد شده در حین عبور قطارهای مترومطالعه موردی در شهر اهواز
امکانسنجی کاربرد لایه بتن آسفالتی در خطوط ریلی راه آهن ایران
تزریق در سازندهای آبرفتی به منظور پایدارسازی تونلهای مترو و راه آهن
نشست در بستر خاکریزهای مسیر را هآهن سریع السیر قم- اصفهان
روشهای نوسازی پلهای شاسی فلزی راه آهن
اهمیت ابنیه فنی در ایمنی خطوط راه آهن و ارائه راهکارهای تعمیر و اصلاح عملکرد آنها
سیستم مدیریت نگهداری پل ها BMSراه حلی اساسی برای اطمینان از عملکرد پلهای را ه آهن
تهیه شناسنامه فنی و اولوی تبندی لرزه ای پل های راهآهن شمال و معرفی نرم افزار مربوطه
آلودگی صوتی و لرزش سازههای مرتفع ریلی ناشی از تردد قطار و تأثیر آنها بر محیط پیرامون
بررسی آسیب ها و ارائه راهکارهای محافظت از پل های قوسی سنگی در برابر ضربات راه آهن با استفاده از یک سامانه ریلی نوین
مشخصات هندسی و زیرسازی خطوط مونوریل شهری
Next-generation Anti-vibration Mats for Modern-day Track Designs
An investigation on using foam in high speed trains nose
Low Plasticity Burnishing Effects on Different High Cycle Fatigue Damage
Estimation of Applied Forces on the Railway Vehicle Wheelsets from Measured Responses of Vehicle
Vibration Isolation of a GA Optimized Biomechanical Model of a Railway Passenger Using MR Damper Seat Suspension
Effects of the length and acceleration of the train on the generated pressure waves in the tunnels
Simulation of Freight Car Dynamics: Mathematical Models,Safety, Wear
Wagon wheel derailment in curve due to wear
Dynamic Simulation of 120 Control Valve and Its Test Rig
The effect of profiles on wheel and rail damage
جایگزینی تست آزمایشگاهی فریم بوژی با تست نرم افزاری
تأثیر شکل دماغه قطار های سریع السیر بر تصادف قطار های سریع السیر
تخمین سایش فلنج چرخهای قطار به کمک شبکه عصبی انتشار برگشتی
شناسایی سختی نقاط اتصال در واگن باری لبه بلند با کمک اطلاعات حاصل از ثبت اطلاعات ارتعاشی حین حرکت
تخمین رفتار لهیدگی ضربه گیرهای مکانیکی سازه ترن با استفاده از شبکه های عصبی
سیستم تعلیق فعال با کنترل بهینه مربعی خطی (LQR) به همراه شناسایی پارامترها
بهینه سازی سیستم تعلیق یک واگن توسط الگوریتم ژنتیک با چند تابع هدف
شبیه سازی پدیده ارتعاشی جیغ ترمز دیسکی و شناسایی عوامل اثرگذار بر آن
شبیه سازی عددی پخش دود در تونل مترو
امکان سنجی ترمودینامیکی استفاده از سیستم های تبرید جذبی در تهویه واگنهای مسافری
تخمین آنلاین عمر خزشی و خستگی پره متحرک توربین توربوشارژرTM
مدلسازی بوژی H-665 و بروزرسانی آن با کمک ثبت اطلاعات ارتعاشی حین حرکت
بررسی عوامل موثر بر سایش چرخ و ریل
مطالعه تحلیلی و عددی نورد گرم مقاطع ریل راه آهن به کمک شبیه سازی با نرم افزار المان محدود
تجزیه و تحلیل تنش و کرنش در قاب بوژی دو محوره و تاثیر افزایش سرعت در آن
ارزیابی اثر ارتعاشات قطار بر ساختمانهای مجاور خطوط آهن
بررسی مدل های مورد استفاده برای شبیه سازی کامپیوتری آتش سوزی و انتشار دود در ایستگاه های مترو
بررسی پاسخ دینامیکی صفحه ایزوتروپیک به بار متحرک با استفاده از نرم افزارANSYS
تأثیر جابجایی جانبی چرخ روی ریل بر تنشهای تماسی منطقه تماس آن دو به روش تحلیلی
مطالعه موردی نقش فن آوریهای نوین NDT در افزایش ایمنی عبور و مرور ریلی
بررسی رفتار دینامیکی صفحه تحت تأثیر حرکت نوسانگر به روش تحلیلی
بررسی نویز حاصله از اثرات ارتعاشی حرکت واگن روی ریل ناهموار و نحوه کاهش آن
پایش وضعیت یاتاقان های غلتشی مورد استفاده در صنایع ریلی به کمک روش ترکیب اطلاعات حسگرها
تحلیل پدیده هانتینگ در بوژی ها بوسیله نمونه سازی کامپیوتری
جریان گردابی گذرا و بررسی امکان کاربرد آن درپروسه ساخت و بهره برداری تجهیزات ریلی
تحلیل و بهینه سازی رفتار فروریزش لوله های ضربه گیر قطار تحت بارهای ضربه ای
بازسازی موفقیت آمیز نازل های توربوشارژرهای GE ساخته شده از سوپرآلیاژ IN713 C
روش جدید مدلسازی عملکرد فنرهای تخت در نرم افزارهای چند جسمی
بررسی پدیده انتقال موج فشاری در لوله اصلی ترمز و عوامل موثر بر آن
Railway Network Timetabling and Dynamic Traffic Management
Designing railway terminals using simulation techniques
Presenting an Effective Model for Technology Transfer with the Maintenance Approach (Case Study: Tehran Subway)
Approaches for the railroad blocking problem in the French freight transportation system
Establishment of Railway Safety Management System Using Systems Engineering Management Plan
Measuring the train timetables robustness
Genetic Application in a Facility Location Problem with Random Demand within Queuing Framework
مقایسه روش های تخصیص در حل مساله مسیریابی لکوموتیوها در شبکه ریلی در شرایط وجود چندین دپو
استخراج روابط RAMS برحسب مدلهای عمر در تعمیرات و نگهداری راه آهن
ارائه یک متدولوژی ابداعی برای انجام مطالعات تطبیقی در صنعت حمل و نقل ریلی با استفاده از روش ترکیبی AHP و DEA
مدلسازی و حل مسئله زمانبندی خدمه چند هدفه با استفاده از رویکرد تولید ستون
شبیه سازی خط 6 متروی تهران با استفاده از نرم افزار ARENA
یک مدل تصمیم گیری چند معیاره فازی برای انتخاب مسیر مناسب خط ریلی
ارزیابی ریسک برخورد قطار با شی ء خارجی در مسیر انتقال به دپوی نگهداری با استفاده از رویکرد تجزیه و تحلیل درخت خطا
نظام بهره برداری در خطوط مترو و شبیه سازی سینماتیکی قطاربه منظور تهیه گراف سرویس در ساعات اوج مسافر
مدل تخمین هزینه و زمان حفاری مکانیزه تونل در محیط سنگی
طراحی مدل برآورد تناژ حمل مبدأ- مقصدی فرآورده های نفتی با استفاده از واگ نهای مخزندار را هآهن
مسأله تخصیص لکوموتیو چندهدفه
تعیین ماموریت های بهینه با استفاده از الگوریتم مینیمم هزینه- جریان برای مسأله برنامه ریزی خدمه
بررسی و ارزیابی اقتصادی قطار سبک شهری
توسعه راه های ریلی بین شهری و اثرات زیست محیطی آن
شبیه سازی حرکت قطار با استفاده از شبکه های پیشرفته پتری و مدلهای بهین هسازی
تحلیل حساسیت مدل زمانبندی حرکت قطارها ارائه شده توسط آقای هیگینز
تعیین جایگاه را هآهن ایران در مقایسه با را هآهن های دنیا با استفاده از مدل تحلیل پوششی داد هها و پارامترهای بهره وری
بهینه سازی برنامه ریزی تخصیص واگنهای باری خالی با استفاده از شبیه سازی گسسته پیشامد
تاثیر نحوه مدیریت صنعت حمل و نقل ریلی در بهبود کیفیت و ارائه راهکارهای مفید
آنالیز وتحلیل پیامد های ناشی ازحادثه خروج از خط قطار با روش آنالیز درخت وقایع ETA
تحلیل وبررسی راهکارهای عملی کاهش سرفاصله در خطوط راه آهن
کاربرد رویکرد FMEA فازی برای ارزیابی ریسک خرابی های مربوط به سیستم سیگنالینگ، علائم، کنترل ومخابرات مترو
بررسی استراتژیهای ساخت و نگهداری خطوط ریلی در دنیا ونگاهی به آینده راه آهن ایران
توسعه صنایع ریلی با استفاده از مدل توسعه خوشه صنعتی ( مطالعه موردی خوشه صنایع ریلی اراک)
Monte Carlo-Based Reliability and Availability Analysis & Improvement of Electronic Railway Route Setting
An Investigation on the Effect of AC Traction Loads in Distribution Networks
Capacitor Charged with Reactive Load for Reducing Voltage Source in Hybrid Asymmetric Multilevel Inverter for traction drives
A Hybrid Active Power Filter with a New Control Strategy Used in 25-kV Electrified Railway Systems for Power Quality Improvement
Fault Detection in 3-phase Squirrel Cage Traction Motor Using Artificial Neural Network
Procedures of erecting the overhead contact lines in the Lötschberg base tunnel
کاربرد منطق فازی در سیستم نیرو محرکه لکوموتیو هیبرید برقی با استفاده از شبیه سازی نرم افزاری
بررسی و شبیه سازی کنترل برداری موتورهای القایی خطی یک طرفه ی بکار رفته در سیستم های حمل و نقل درون و برون شهری به شیوه ی نوین
ارائه روشی برای مانیتورینگ واگنهای قطار باری با استفاده از شبکه های حسگر بی سیم
بهبود ولتاژ دینامیکی در شبکه راهآهن AC با استفاده از منطق فازی
سکّوی تبادل سیار: طرحی نوین در حمل ونقل ریلی شهری
کاهش ضربان گشتاور موتور BLDC در درایو DTC توسعه یافته با کنترلر فرکانس ثابت و قابلیت برگشت توان
مدلسازی تحلیلی و ساخت موتور سنکرون خطی برای حمل و نقل فوق العاده سریع بین شهری
ارزیابی کمی سیستمهای علایم در راه آهن
تعیین ظرفیت بهینه پست های کشش در خط هفت متروی تهران با استفاده از نرم افزار TRSIM
متدلوژی مهندسی نت جهت کاهش خرابی های اضطراری کامپیوترهای ایستگاهی (SC) متروی تهران با استفاده از تکنولوژی CMMS
تعیین میزان قابلیت اطمینان مورد نیاز اینترلاکینگ سیستم های سیگنالینگ
بررسی انواع مبدل های تراکشن راه آهن برقی
ارائه و شبیهسازی روشی جدید برای کنترل ترمز بازگردان انرژی در خودروهای هایبرید
طراحی و مدلسازی ترانسفورماتورهای 18 و 24 پالسه و کاربرد آن در متروی تهران
کاهش اثرات الکترومغناطیسی شبکه بالاسری راه آهن برقی مبتنی بر بهینه یابی آرایش آن به روش المان محدود
بهینه سازی انتخاب سیستم سیگنالینگ برمبنای یک روش تصمیم گیری فازی