آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 30تعداد صفحات کتابچه مقالات: 373
تعداد نمایش مقالات: 38820
چهارمین کنفرانس ملی نظام پیشنهادها
چهارمین کنفرانس ملی نظام پیشنهادها در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۲ توسط ،جهاد دانشگاهي دانشكده مديريت دانشگاه تهران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی نظام پیشنهادها مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس ملی نظام پیشنهادها
نقش نظام پیشنهادها در مدیریت جامع هزینه ها
پیش نویس طرح فرهنگسازی و اطلاع رسانی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها
نقش آموزش مدیران و کارکنان در نظام پیشنهادات
تنوع روشهای پیشنهادگیری از کارکنان سازمان
نگرش تحلیل گرانه به تجربیات نظام پیشنهادها
چگونگی نهادینه کردن خلاقیت درسازمانها
بررسی تأثیر ابزارهای نوین فناوری اطلاعات بر نظام پیشنهادات در سازمانهای صنعتی و خدماتی
اشکها و لبخندهای نظام مشارکت:تأملی در نظام مشارکت وزارت صنایع
موفقیت نظام پیشنهادها در سازمانها و شرکتها
آشنایی با مفهوم کایزن تیان
نظام پیشنهادات مبتنی بر اصول کایزن و هدف گذاری در سیستم پیشنهادات
فرازی دیگر از استقرار نظام پیشنهادها در سازمانهای دولتی ایران
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده از استراتژی مهندسی مجدد در فرآیند نظام پیشنهادات
فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی
ارزیابی پیاده سازی الگوی مدیریت مشارکتی در شرکت سهامی پتروشیمی تبریز
آسیب شناسی نظام پیشنهادها در ایران
رابطه فرهنگسازی و نظام پیشنهادها
بررسی نقش مدیریت مشارکتی به روش سیستم پیشنهادات در افزایش رضایت شغلی اساتید دانشگاه الزهرا
نظام پیشنهادها و تأثیر آن بر خلاقیت و نوآوری افراد در سازمانها (مورد بررسی در شرکت های مخابرات استان گیلان و اصفهان)
نقش مدیریت مشارکتی در راه توسعه ی نظام پیشنهادها
طوفان ذهنی فراگیر سازمانی:ترکیبی از سیستم پیشنهادات, طوفان ذهنی گروهی و فن آوری اطلاعات
صنایع ژاپن، مشارکت تکنولوژیک و روشهای نوین تحقیق و توسعه
دستاوردهای نظام پیشنهادهادرشرکت ملی صنایع پتروشیمی
پیشنهاد و ارزشهای آن
بررسی استقرار نظام پیشنهادها در سازمانهای دولتی استان یزد
نظام پیشنهادات ،مردم سالاری صنعتی و افزایش بهره وری
استقرار نظام پیشنهادها در بیمارستان آیت الله کاشانی کرمان در سال 1381
نظام پیشنهادات در سازمان های ارائه کننده خدمات درمانی در ایران، چالش ها و چاره اندیشی ها
ارائه یک مدل بهبود مستمر برای نظام پیشنهادها
علل ناکامی و عدم موفقیت نظام پیشنهادها در شرکت ها و سازمان ها و ارائه راهکارهای اساسی شرکت ایران خودرو