آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 68تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1116
تعداد نمایش مقالات: 1343
دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ توسط ،دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری ها و مرکز توسعه خلاقیت و نوآوری علوم نوین در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
پیش بینی سازگاری پساز طلاق براساس ابعاد مثبت و منفی خودشفقت ورزی در زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد
بررسی میزان تعلق ملی بین دو نسل دهه ۶۰ و ۸۰
بررسی مالیات بر ارزش افزوده مبتنی بر اثربخشی اجرا
رابطه دلبستگی شغلی بهره وری شغلی و رضایت شغلی با سازگاری زناشویی معلمان مرد دوره ابتدایی شهرستان رامهرمز
بررسی علل و عوامل موثرخشونت علیه زنان و راهکارهای پیشگیری از آن
مسئولیت کیفری مرتکبین جرایم علیه اطفال در حقوق ایران، تطبیق با کنوانسیون حقوق کودک
بررسی تدلیس از منظر مذاهب خمسه، فقه امامیه و حقوق ایران
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی و عدم اطمینان تکنولوژیکی بر عملکرد استراتژیک (مطالعه موردی بانک های تجارت استان خوزستان)
احکام سقط جنین
بررسی نقش پلیس در پیشگیری از جرم (پیشگیری پلیسی)
بررسی تطبیقی جرم تخریب در دو نظام حقوقی ایران و انگلیس
شرط مقدار در حقوق مدنی: ماهیت، انواع و ضمانت اجرا
بررسی تاثیر سیاست تقسیم سود بر ایجاد ارزش برای سهامداران در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نقش خویشتن شناسی مدیران بر وظیفه شناسی آنان در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان اسفراین در سال ۱۴۰۳
نقش هوش مصنوعی در مدیریت کتابخانههای عمومی شهر اهواز
بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر رفتار نوآورانه کاری کارکنان
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد مالی شرکتها با در نظر گرفتن نقش مزیت پایدار رقابتی شهرت و رضایت مشتری به عنوان متغیرهای میانجی مطالعه موردی شرکتهای صنعتی کوچک و متوسط در استان (خوزستان
بررسی تاثیر سیاستهای مالی دولت بر درآمدها با متغیر تعدیل کننده حاکمیت شرکتی در شرکت گاز استان خوزستان
بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر رفتار نوآوری کاری با توجه به متغیر میانجی اشتراک گذاری دانش در کارکنان بیمارستان رازی اهواز
رابطه علی طرحوارههای جنسی و کیفیت زندگی جنسی با میانجی گری پریشانی روانشناختی در زنان دارای همسر وابسته به مواد تحت درمان دارویی شهر اهواز
بررسی اقدامات تروریستی آمریکا در جهان از نظر حقوق جزای بین الملل و مبانی حقوقی کیفری ایران
تاثیر هوش تجاری بر عملکرد با متغییر میانجی شبکه یادگیری و نوآوری در استارت آپ های خوزستان
بررسی نقش زنان در اصلاح جامعه
رابطه سلامت روان و مسئولیت پذیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی شهر رامهرمز
نظریه اوستراسیسم و جایگاه آن در تبیین پدیده سکوت سازمانی در سازمان های دولتی
بررسی و ارزیابی مدل های چابکی در سازمان های دولتی
بررسی جایگاه حوزه خط مشی گذاری در مشارکت بوروکرات های سطح خیابان (مطالعه موردی: اداره تعاون روستایی کشور)
استراتژیهای احیای برند در عصر دیجیتال
بازنمایی هویت فرهنگی در فضای باز شهری (نمونه موردی : خیابان دارابی محله جوادیه تهران)
نقش وارستگی بر یادگیری سازمانی در اداره آموزش و پرورش شهرستان اسفراین در سال ۱۴۰۴
بررسی رابطه سواددیجیتال و هوش مصنوعی بر ذهنیت فلسفی دانش آموزان ابتدایی شهرستان اسفراین در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳
اثربخشی رویکرد شناختی رفتاری بر سلامت روان و خودنظم جویی دانش آموزان
نقش رهبری تحول آفرین در موفقیت سازمانی
نقش نوآوری در کسب مزیت رقابتی
ارزش درک شده بر عملکرد کانال بازاریابی با نظر گرفتن نقش تعدیل کنندگی مدت زمان ارتباط در شرکتهای تولیدی
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات سلامت بر کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان های آموزشی شهر یاسوج
بررسی تاثیر سرمایه انسانی استراتژیک بر بهره وری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی در بین کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی
بررسی تاثیر سیستم الکترونیک گمرک بر رضایتمندی مشتریان گمرک گناوه
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی سبز بر توسعه منابع انسانی با نقش میانجی هوش اجتماعی کارکنان شرکت نفت
بررسی مقایسه ای استاندارهای بیمارستان ارتقا دهنده سلامت در بیمارستان های آموزشی شهر یاسوج
بررسی نقش فعالیت های مدیریت منابع انسانی استراتژیک بر ظرفیت نوآوری سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
بررسی تاثیر تعهد سازمانی بر عملکرد شغلی کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد
بررسی تاثیر مدیریت زمان بر کارایی کارکنان بیمارستان های آموزشی شهر یاسوج
بررسی نقش نظام جبران خدمات بر بهره وری کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر خلاقیت سازمانی و تاثیر آن بر عملکرد مالی در ایران و جهان (مقاله مروری)
شناسایی راهکارهای ارتقای سلامت معنوی در کارکنان(مطالعه موردی : شهرداری قم)
ارائه الگوی تحلیلی ارتباط تسهیم دانش و CRM بانقش واسطه ساختار و فرهنگ سازمانی
مروری نظام مند بر تاثیر مالی سازی بر سودآوری بلندمدت: تلفیقی از دیدگاه مالی و حسابداری
بازاریابی صنایع دستی از طریق بلاکچین
اعتبار امر مختوم کیفری در دعاوی حقوقی و کیفری و آثار حاکم بر آن
تحلیل و نقد درس دهم جامعه شناسی پایه یازدهم انسانی
تحلیل محتوای کتاب جامعه شناسی پایه دهم
عوامل موثر بر موفقیت منشور حقوق شهروندی دموکراتیک با رویکردترکیبی DANP
مبانی و اصول حقوق شهروندی و شهروندی دموکراتیک
مدیریت فرآیند اکتساب دانش ضمنی تجارب خبرگان سازمانی: چارچوبی برای ارتقاء سرمایه دانشی
بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات با نقش میانجی تصویر برند
ارزیابی عوامل موثر بر فالت زدگی شغلی معلمان و پیامدهای آن
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عشق برند با نقش میانجی آگاهی برند و تصویر
ارزیابی تاثیر متغیرهای فرهنگ سازمانی بر موفقیت مدیریت دانش با استفاده از الگوریتم چند معیاره تاپسیس در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
تحلیل محتوای جامعه شناسی پایه دهم چاپ ۱۴۰۳
بررسی تاثیر آنتروپی مالی و محدودیت مالی بر اجتناب مالیاتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات مالی و حسابداری محافظه کارانه و هموارسازی سود بر گزارشگری مالیاتی پرخاشگرانه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر سیاستهای بازاریابی و فروش بر عملکرد اقتصادی شرکتهای فعال در حوزه گیاهان زینتی
تحلیل نقش ارتباطات بین سازمانی در مدیریت بحرانهای اجتماعی در ایران
بررسی وضعیت عدالت سازمانی و تاثیر آن بر توانمندسازی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
تاثیر زروانیسم در عرفان اسلامی
بررسی نقش فناوری های نوظهور (بلاک چین و هوش مصنوعی) در تحول الگوهای سرمایه گذاری در تولید دانش بنیان
تحلیل تاثیر فرهنگ سازمانی بر پذیرش هوش مصنوعی در بازاریابی استارتاپهای ایرانی