آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 24تعداد صفحات کتابچه مقالات: 204
تعداد نمایش مقالات: 1459
هشتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی ایران
هشتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی ایران در تاریخ ۱۵ آبان ۱۴۰۲ توسط دانشگاه علم و صنعت ایران،انجمن آموزش مهندسی ایراندانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هشتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی ایران
نقش مهارتهای سخت و نرم در دستیابی به ماموری ت های دانشگاه کارآفرین
هم افزایی صنعت و دانشگاه در ارتقای کیفیت آموزش مهندسی
ضرورت بازمهندسی الگوی نابرابری آموزشی در کشور با شناسایی و تبیین عوامل موثر بر نابرابری منطقه ای آموزش (با کاربرد مدل معادلات ساختاری)
نقد مینیمالیسم در آموزش مهندسی: لزوم تصویرسازی از مسائل واقعی برای دانشجویان
طراحی رویکرد چند وجهی، برای ارزیابی عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی
سیری در تحولات آموزش عالی ایران با محوریت جایگاه، نیازها و اولویت های آموزش مهندسی
بومیسازی و استعمارزدایی از آموزش مهندسی
طراحی حساس به ارزش ، رویکردی جهت مدیریت پیامدهای ناخواسته کاربرد هوش مصنوعی در فرایند آموزش
بررسی چالش های آزمون الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان
بازنگری دروس کارشناسی رشته مهندسی حمل و نقل ریلی با استفاده از روش پرسشنامه
برنامه ها و اقدامات توانمندساز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای تربیت دانشجویان مهندسی همراستا با تحولات انقلاب چهارم صنعتی
نگاهی به آیین نامه های مرتبط با مهارت محوری و ارتباط با صنعت در رشته های مهندسی کشور
بررسی وضعیت موجود مولفه های الگوی آموزش ریاضیات با رویکرد رشد فردی
بررسی میزان بازدهی دروس دانشگاهی در فعالیت های حرفه ای مهندسی ژئوتکنیک
ضرورت به روزرسانی عنوان رشته مهندسی عمران به مهندسی زیرساخت
هویت مهندسی در دانشجویان مهندسی معماری
بررسیرابطه بین عملکرد ریاضیات و زبان انگلیسی دانشجویان کارشناسی دانشگاه پیام نور استان البرز
نقش زیستبوم در ارتقای مهارت های کارآفرینی
بهبود فرایند یادگیری و ارزیابی به کمک فعالیت گروهی در قالب تهیه فیلم از مفاهیم درس
طراحی و بکارگیری چارچوب اجتماع کاوشگر در آموزش مهندسی به شیوه برخط
Teaching Engineering Students English Using Artificial Intelligence (AI) in Comparison with Traditional Methods
ارزیابی عملکرد و رتبهبندی گروه های آموزشی دانشگاه با استفاده از تحلیل پوششی دادهها (DEA ) :مطالعه موردیدانشگاه سجاد مشهد
برنامه های ارتقای یاددهی و یادگیری در دانشگاه آلبرتا کانادا
چارچوب چهار مرحله ای چابک برای بهبود عملکرد دستیاران آموزشی دروس مهندسی