شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (علمی-پژوهشی)، آذر ماه 98

شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (علمی-پژوهشی)

16th International Conference on Management

پوستر شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (علمی-پژوهشی)

شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (علمی-پژوهشی) در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۹۸ توسط دانشگاه الزهرا(س) و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


معرفی کنفرانس


 کنفرانس علمی پژوهشی که از معتبرترین کنفرانس های مدیریت در داخل کشور است و برای شانزدهمین دوره برگزار می‌شود.  ویژگی‌های متمایز این کنفرانس عبارت است از:

1- حضور اندیشمندان و نظریه پردازان داخلی از طریق سفارش مقاله و ارایه سخنرانی 

2- اعلان عمومی و انتخاب مقالات برتر براساس داوری توسط کمیته علمی  

3- مشارکت اندیشمندان در حوزه های مختلف از دانشگاه های برتر کشور در داوری و گزینش مقالات

4- حضور و سخنرانی صاحب نظران بین المللی 

5- طرح تجارب برتر سازمان های داخلی در حوزه های مختلف مدیریت  

6- برگزاری میزگرد برای بررسی مباحث مهم، پیچیده و روز کشور در محورهای اصلی کنفرانس 

7- حضور و مشارکت سازمان‏های اصلی و اثرگذار، سیاست مداران و دولت مردان، انجمن های صنفی و علمی (نظیر انجمن مدیریت دولتی)، نهادهای سرمایه گذاری و سازمان های نظارتی 

8-  ایجاد نمایشگاه تخصصی از کتب، مجلات و خدمات مشاوران مدیریت  

سابقه کنفرانس: پیش از این توسط دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف برگزار می‌شد که با هماهنگی انجمن مدیریت، در چند دوره اخیر با میزبانی یکی از دانشگاه‌های معتبر برگزار شده است. این همایش در سطح بین‌المللی و با مشارکت اعضای هیات علمی دانشگاه‌های معتبر کل کشور برگزار خواهد شد.

رئیس شورای سیاست گذاری: رئیس انجمن علوم مدیریت ایران (آقای دکتر خدادادحسینی)

رئیس کنفرانس: آقای دکتر حسن قالیباف اصل (دانشگاه الزهراء)

دبیر کمیته علمی کنفرانس: آقای دکتر محمد علی بابایی زکلیکی (دانشگاه الزهراء)

دبیر کمیته اجرایی همایش: خانم دکتر ندا عبدالوند (دانشگاه الزهراء)

اهداف کنفرانس عبارتند از:

1- تبیین اهمیت و نقش دانش مدیریت در توسعه اقتصادی کشور 

2- اشاعه دیدگاه ها، نظریه ها و یافته های پژوهشی داخلی و خارجی در حوزه های مدیریت 

3- طرح تجارب برتر سازمان هادر محورهای اصلی کنفرانس 

4- معرفی رویکردهای نوین برای اعتلای اثربخشی سازمان ها در راستای تقویت شاخص های اقتصادی و رونق اقتصادی 

5- پاسخ گویی به پرسش ها، ابهامات، مشکلات و چالش های پیش روی دست اندرکاران در شرایط کنونی

 

محورهای کنفرانس


1)    انقلاب صنعتی چهارم و تاثیر آن در مدیریت 
2)    نظریه ها، اندیشه ها و پارادایم های جدید در مدیریت
3)    دیجیتالی شدن و هوشمندسازی مدیریت
4)    نوآوری، کارآفرینی و شرکت های دانش بنیان
5)    اخلاق، ارزش ها و مسئولیت اجتماعی 
6)    شایستگی سازمانی و مزیت رقابت
7)    نقش زنان در مدیریت 
8)    مدیریت بحران و بحران در مدیریت
9)    رهبری و توسعه مدیریت
10)  حکمرانی و خط مشی گذاری عمومی
11)  مدیریت مالی، بیمه و بانک