آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 65تعداد صفحات کتابچه مقالات: 903
تعداد نمایش مقالات: 43044
چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۹۹ توسط ،دانشگاه علمي كاربردي-سازمان همياري شهرداري ها و مركز توسعه خلاقيت و نوآوري علوم نوين در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
مطالعه تغییر سبک مدیریتی بر مقدار تولید (مورد مطالعه: دامپروری حسینی)
بررسی تاثیر سبک مدیریتی بر سودآوری در دامپروری حسینی
تاثیر بازاریابی سبز بر عملکرد صادراتی با میانجیگری اعتبار برند در شرکت سایپا دیزل
ارزیابی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی بر تعهد سازمانی با میانجیگری بازاریابی داخلی (مورد مطالعه: گروه مدیران خودرو در شهر تهران)
بررسی نقش تعهد سازمانی بر پاسخگویی بازاریابی (مورد مطالعه : مشتریان فروشگاه سون تن کاله در شهر تهران )
بررسی نقش تعهد مدیریت ارشد به ماموریت های سازمانی، تعهد هیئت مدیره به برنامه های استراتژیک سازمان و تعهد اخلاقی کارکنان بر پاسخگویی بازاریابی
فناوری اطلاعات، یکپارچگی زنجیره تامین، NDP و ظرفیت جذب دانش
بررسی تاثیر قابلیت فناوری اطلاعات و یکپارچگی زنجیره تامین بر عملکرد توسعه محصول جدید با تاکید بر ظرفیت جذب دانش (مطالعه موردی: شرکت های شهرک صنعتی خاوران)
بررسی عوامل موثر بر مدیریت نقدینگی و جریان وجوه نقد در سازمان تامین اجتماعی
نقش تخصص حسابرس در بهبود گزارشگری مالی
نقش مدیریت استراتژیک در پیشبرد اهداف کارافرینی در سازمان ها
بررسی نقش شخصی سازی وب سایت بر عملکرد فروش با میانجیگری بازاریابی رسانه اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان وب سایت ترب در شهر تهران)
نقش بسته بندی غذایی بر تصمیم خرید مشتریان با میانجیگری تبلیغات شفاهی الکترونیک در زمان شیوع بیماری کرونا (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای افق کوروش)
تاثیر برنامه های استراتژیک صادرات بر عملکرد صادراتی در گروه لبنی پگاه
چالش های موجود سیستم معاملات برخط در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی اقتصادی و کارکرد صندوق های سرمایه گذاری مشترک در بورس اوراق بهادار تهران
تمایز اوراق مشارکت و قرضه و بررسی اقتصادی آن ها در بورس اوراق بهادار تهران
سیاست های پولی متناسب برای رشد بخش حقیقی اقتصاد ایران
مطالعه تطبیقی مدیریت آموزشی ایران و سوئد بر مبنای توسعه پایدار
بررسی رابطه بین ابعاد عملکرد سازمانی با تعالی سازمانی از دیدگاه کارکنان دانشگاه های غیر انتفاعی
مسئولیت اجتماعی شرکت ها و احتمال ورشکستگی
مروری بر مسئولیت اجتماعی و احتمال ورشکستگی شرکت ها
رابطه بین ساختار سازمانی و بهبود سرمایه انسانی اعضای هیات علمی دانشگاه ها
بررسی تاثیر کنترل هزینه بر عملکرد مالی شرکت های خصوصی در دوران تحریم
بهره گیری از روش های نوین در مدیریت بحران و سیلاب شهری با تاکید بر کاهش خسارت و تلفات (مطالعه موردی: سیلاب شهرستان سیمرغ، 1397)
بررسی اثر مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد صادرات بواسطه عملکرد محیطی (مورد مطالعه: شرکت های کاشی استان یزد)
روش های تامین مالی و سرمایه گذاری در شهرداری ها
تاثیر خوش بینی مدیران بر رابطه بین محافظه کاری حسابداری و کارآیی عملیاتی
رابطه بین محافظه کاری حسابداری و کارآیی عملیاتی
بررسی رابطه استراتژی های مدیران با حفاظت از سرمایه سهامداران در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و مزیت رقابتی بانک صادرات با توجه به نقش میانجیگر مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی تاثیر بی تمدنی بر عملکرد فردی وسازمانی ( مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی (ره)؛ سازمان های تامین اجتماعی و بهزیستی شهر ایلام )
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات با انگیزش شغلی کارکنان
بررسی تاثیر سرمایه معنوی بر رفتار شهروندی سازمانی
بررسی رابطه بین انتقال آموزش با اثربخشی آموزش
بررسی رابطه ی برون سپاری بخشی از خدمات با بهره وری نیروی انسانی
مدیریت دانش و کارافرینی در موفقیت سازمان ها
تاثیر شخصیت در گرایش به کارآفرینی در میان دانشجویان حسابداری دانشکده دختران
توانایی تاثیر تکنیکی رهبران بر نوآوری با نقش میانجی یادگیری کارکنا ن تامین اجتماعی شهر شیراز
ارائه مدل مفهومی رفتار فعالانه در نظریه پردازی مدیریت استعداد
The place of social capital in Islamic economics and its effects
Economic tools for the realization of social and economic justice from the perspective of Islam (Based on the thought of Amir al-Mu minin (AS))
تاثیر بین سیاست عمومی بر رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی صنعت برق)
مروری بر مطالعه ارزشیابی مشارکتی
رابطه سواد رسانه ای مخاطبان در پذیرش برنامه های تلویزیونی شبکه سوم سیما در بین جوانان 18 تا 30 ساله محله پونک منطقه 5 تهران
بررسی تاثیر مکانسیم های حاکمیت شرکتی بر هزینه بدهی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری شبکه های اجتماعی بر عملکرد بیمه با نقش تعدیلگر مهارت های اجتماعی و شدت رقابت (مورد مطالعه : بیمه کارآفرین شهر شیراز)
بررسی توانایی های بازار خاکستری و تاثیر آن بر محیط تصمیم گیری در موفقیت سازمان های تجاری مجازی
تاثیر بازگشتی (بومرنگی) بر خرید مصرف کنندگان در بازاریابی الکترونیکی
بررسی کارکرد مدیریت پرتفوی شرکت های سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر قابلیت های استراتژیک کارکنان و رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه: موسسه اعتباری کوثر مرکز اردبیل)
تاثیر فرهنگ مالیاتی بر مالیات ستانی
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و ویروسی در جذب گردشگران شهر سرعین
بررسی تاثیر مولفه های مدیریت استعداد بر امنیت شغلی
بررسی تاثیر مولفه های انگیزشی شبکه های اجتماعی بر یادگیری الکترونیک ( مورد مطالعه : موسسه سپنتا )
بررسی اثر سرمایه گذاری خصوصی و دولتی بر رشد اقتصادی ایران با استفاده از روش ARDL (1396-1383)
بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی و پرداخت مالیات
ارزیابی و تحلیل مدیریت ریسک اعتباری واعتبارسنجی (رتبه بندی اعتباری) مشتریان موسسه اعتباری نور
بررسی تاثیر توانمندی فناورانه بر عملکرد شرکت از طریق نقش میانجی نوآوری (مطالعه موردی شرکت های تولیدی استان تهران)
بررسی تاثیر استفاده از شبکه اجتماعی بر کنتر ل فساد با نق ش تعدیلگر فرهنگ سهل و سخت
بررسی اثر سیاست سبز بر مدیریت زنجیره تامین پایدار
بررسی اثر تعدیل کنندگی کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه بین روابط سیاسی و ریسک سقوط آتی قیمت سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر ارزش ادراک شده مشتری و عوامل برانگیزاننده مصرف بر قصد خرید محصولات سبز
سنجش سطح رفتارهای نوآورانه و بررسی رابطه آن با اعتماد سازمانی