آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 15تعداد صفحات کتابچه مقالات: 405
تعداد نمایش مقالات: 4587
بیست و دومین سمینار بین المللی ضدبازاریابی
بیست و دومین سمینار بین المللی ضدبازاریابی در تاریخ ۲۵ تیر ۱۴۰۱ توسط ،اندیشکده مطالعات کاربردی ضدبازاریابی برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات بیست و دومین سمینار بین المللی ضدبازاریابی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در بیست و دومین سمینار بین المللی ضدبازاریابی
بررسی رابطه خودتمایزیافتگی و بهزیستی روانشناختی با مهارتهای زندگی دانشجویانموسسه آموزش عالی خراسان
تاثیرات روحی و روانی مصرف گرایی بر جامعه از منظر دکترین ضدبازاریابی
بررسی چگونگی مدیریت حجم ترافیک در سرویس های شبکه سازی اینترنتبا رویکرد بررسی فناوری MPLS
بررسی تاثیر آگاهی از کیفیت درک شده برند بر وفاداری مشتریبا توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت های هواپیمایی مشهد
جوانب مثبت و منفی ضد بازاریابی
بررسی نقش مهارتهای ارتباطی بر همبستگی خانوادگی (مورد مطالعه شهر مشهد)
مقایسه نارسایی هیجانی در دانشجویان بر اساس سبک های دلبستگی
قیمت گذاری مبتنی بر ارزش و سوگیری های شناختی : مروری در بازارهای شرکتی
بررسی و شناسایی عوامل موثر اجتماعی در ورود به بازار رمز ارزها در بین شهروندان شهر مشهد
«ضرورت بیمه ی خسارت های معنوی و تاثیر آن بر امنیت روانی جامعه از منظر دکترین ضدبازاریابی»
لمپنیزم در سینما و تلوزیون انقلابی
نقش تجربه قبل از مصرف در ارزش درک شده برندهای خودروهای چینیبا رویکرد تجربه مصرف کنندگان از بازارهای نوظهور
بررسی ارتباط بین استرس شغلی بر کیفیت زندگی پرستاران بیمارستان خاتم الانبیاء شهر تایباد
بررسی تاثیر تصویر سازی ذهنی یادآوری خاطرات مثبت در مدیریت افسردگیمورد مطالعه زنان ۱۸ تا ۴۵ سال
بررسی اقدامات استراتژیک دیجیتال مارکتینگ در بازاریابی رسانه های اجتماعی