آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 102تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1117
تعداد نمایش مقالات: 141473
نهمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران
نهمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ توسط دانشگاه سیستان و بلوچستان،دانشگاه سيستان و بلوچستان در شهر زاهدان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات نهمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در نهمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران
تاملی بر اخلاق مراقبتی و تربیت اخلاقی مبتنی برآن در فضای مجازی
فضای مجازی و تربیت دینی دانش آموزان
رویکرد انتقادی به فضای مجازی
تربیت شهروندی و فضای مجازی
رابطه ی اعتیاد به بازی های رایانه ای با رشد اجتماعی دانش آموزان دختر دوره ی دوم مقطع ابتدایی
نمودشناسی تفسیری فرصت ها و چالش های فضای مجازی بر باور افراد نسبت به اخلاقیات
تبیین چیستی و چگونگی محتوای تربیتی در فضای مجازی در دیدگاه اسلامی ، مدرنیسم و پست مدرنیسم
رابطه شبکه های اجتماعی با سلامت روان و هویت ملی و دینی دانش آموزان متوسطه دوم
کارکردها و چالش های فضای مجازی در ساحت تربیت دینی و اخلاقی
نگرش و آشنایی معلمان مدارس متوسطه با فضای مجازی و تاثیر آن بر تربیت اسلامی دانش آموزان
توسعه کیفیت آموزشی با تاکید بر نقش آموزش های الکترونیکی و مجازی
بررسی بایدها نبایدهای فضای مجازی درسندتحول بنیادین نظام آموزش و پرورش
تاثیر استفاده از فناوری در فرایند یاددهی و یادگیری با تاکید بر نقش مدارس هوشمند
تبیین نقش مدرسه در ایجاد فرهنگ فضای مجازی
نقش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر کاهش آسیب های فضای مجازی
تربیت شهروندان الکترونیک برای زندگی در شهر الکترونیک
فلسفه ی تربیت فناورانه یا فلسفه ی فناورانه تربیت : نقد گفتمان سیاستگذاری در نظام تربیتی ایران
رویکرد نظریه اسلامی عمل در مقابله با چالش های دنیای مجازی بر تربیت دینی و اخلاقی
ارزیابی میزان نگرش و علاقه دانشجویان به آموزش مجازی
راهکارهایی برای تربیت فرزندان در عصر دیجیتال
خلاقیت و نوآوری در فضای مجازی
نقش معلم در تربیت شهروندی در بستر فضای مجازی به دانش آموزان
موقعیت اخلاقی و تربیتی خانواده در فضای مجازی
نقش فضای مجازی درآموزش فلسفه به کودکان
بررسی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر اخلاق آکادمیک دانشجویان
بازسازی دیدگاه پل هرست: در باب جایگاه کاربرد رایانه در تدریس
تحلیل روایی بازی های رایانه ای آنلاین برای امکان سنجی تربیت در فضای مجازی
وضعیت استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در آموزش توسط هنرآموزان
تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی دانشجویان و جوانان
جهانی شدن، تربیت شهروندی و فضای مجازی
فرصت ها و چالش های تربیت رسمی در فضای مجازی
نقش فضای مجازی در کیفیت آموزشی و تربیتی نسل نوجوان جامعه ایران
آموزش فلسفه به کودکان و چالش های فضای مجازی
فرصت ها و چالش های فضای مجازی در نظام یاددهی و یادگیری دانش آموزان دوره دوم نظام متوسطه بر اساس سند تحول
نگاه معرفتی پراگماتیسم به یادگیری الکترونیکی
فضای مجازی و بسط فرهنگ و هویت نولیبرال، چالشها و راهکارها
فضای مجازی و تربیت رسمی؛ فرصت یا محدودیت
بررسی سواد اجتماعی و آموزش عمومی در عصر دیجیتال
تاثیر به کارگیری فضای مجازی بر تربیت شهروندی دانش آموزان
آسیب شناسی فضای مجاری در تربیت اخلاقی
تحلیل کیفی تاثیرگذاری مطلوب و نامطلوب شبکه های اجتماعی بر ارزش های دینی و اخلاقی دانشجویان
فرصت ها و چالش های شبکه های اجتماعی برای هویت فرهنگی دانش آموزان
تحلیلی فلسفی از مفهوم انسان فرهیخته با توجه به چالش های قرن حاضر
ظرفیت های آموزشی فضای مجازی برای تربیت شهروند جهانی
فرصت ها و چالش های فضای مجازی در عرصه تعلیم تربیت
تبیین تجربه زیسته ی دانشجویان از چالش های فضای مجازی در حوزه ارزش های دینی
نقش فن آوری نوین فضای مجازی در تربیت اسلامی نوجوانان
فراتحلیل تاثیر فضای مجازی بر هویت دینی و ملی
اصول و روش های تربیت مسئولیت در فضای مجازی در نگاه معطوف به دیگری امانوئل لویناس
باز تعریف فضای مجازی بر اساس سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش
آموزش فلسفه به کودکان از طریق فضای مجازی (چالش ها و راهکارها)
هویت فضای مجازی درگسست نسلی و هویت ملی
ماهیت فضای مجازی درواقعیت گسست نسلی
بررسی جایگاه فضای مجازی در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش
ارزیابی نقش آموزش های مجازی در بازتولید نابرابری های آموزشی بر بنیاد اندیشه های اپل
تحلیل ادراک و تجربه زیسته دانشجویان دکتری رشته فلسفه تعلیم و تربیت پیرامون فرصتها و چالشهای شبکه اجتماعی تلگرام
توصیف و فهم استلزامات ار زشی تربیتی در تجربه ی زیسته کاربران فضای مجازی از دیدگاه روش پدیدارشناسی هرمنوتیک
توانمندی در گفت وگو به عنوان پیش نیازی برای کاهش کژکارکردهای ارتباطی رسانه های مجازی و اجتماعی
تاثیر وابستگی به اینترنت بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه ایلام
واسازی نگاه چالش آمیز به فضای مجازی در تعلیم و تربیت و اقتضائات آن در تربیت رسانه ای
جایگاه سواد رسانه ای معلمان در ارتقاء تربیت دینی دانش آموزان
راهکارهای تعمیق تربیت دینی دانشجویان در فضای مجازی
تلفن همراه هوشمند و نظام تعلیم و تربیت کشور ایران
تعیین رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی با پیشرفت تحصیلی و سلامت عمومی در دانشجویان
بررسی مولفه های توسعه ی آموزش مجازی درنظام آموزش عالی ایران از دیدگاه استادان دانشگاه های مجری
نقش شبکه های اجتماعی و پیامد های مثبت و منفی آن در دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان زاهدان
کارکردهای فضای مجازی در عرصه تعلیم وتربیت
به کارگیری نوآوری باز و جمع سپاری در کیفیت بخشی آموزش الکترونیکی در مدارس
سهم تکنولوژی (مشام) در میزان آشنایی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قم با تربیت شهروندی
قرآن و فضای مجازی با تاکید بر آرامش در خانواده
قابلیت های بستر فضای مجازی برای تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش
سواد رسانه ای و فرصت های فضای مجازی در دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
فرصت ها و چالش های تربیت رسمی در فضای مجازی
قرآن و فضای مجازی با تاکید بر آرامش در خانواده
تاثیر فضای مجازی بر ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت
بررسی تاثیر روش های نوین آموزش الکترونیکی بر برنامه درسی
مفهوم شناسی فضای مجازی در تربیت
نقش حلقه های کندوکاو فلسفی در مقابله با تهدیدهای فضای مجازی بر تفکر انتقادی کودکان
کپی لفت ، اخلاقی یا غیر اخلاقی
برنامه فلسفه برای کودکان در عصر فناوری اطلاعات
نقش پوشه کار الکترونیکی در تربیت شهروندی
مطالعه اسنادی نقش فضای مجازی بر مهارتهای ارتباطی و مشارکتی کودکان
بهره بردن از فضای مجازی در تعلیم و تربیت معنوی و دینی(اسلامی)
رابطه میزان استفاده از فضای مجازی با سواد رسانه ای
حلقه گم شده تربیت: نقش تربیت در استفاده صحیح از فضای مجازی
کاربست فضای مجازی برای مشاوره تحصیلی
فضای مجازی : پرداختن به فرهنگ هادر آموزش برخط
تاملات فلسفی در باب واقعیت و فضای مجازی در تعلیم و تربیت
بررسی تاثیر فضای مجازی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان و ارائه راهکارهای تربیتی برای مشکلات فضای مجازی
فضای مجازی، دمکراسی و تربیت
تامل تربیتی در رابطه میان شناخت و فناوری
امکان ارائه مدلی از سواد رسانه ای مبتنی بر فبک برای رویارویی کودکان با فضای مجازی
فضای مجازی و کنشگری آدمی: مواجهه ای تربیتی
دشواری های معلمی همچون خردورزی عملی در آموزش مجازی
آسیب شناسی فضای مجازی در عرصه یادگیری های نوین و راهکارهایی مبتنی بر قرآن کریم
شبکه های اجتماعی مجازی: فرصت یا تهدید برای رشد تفکر
تبیین و نقد سه رویکرد تربیتی رایج به فضای مجازی بر اساس فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران
فضای مجازی و تحقق هدف تربیتی خویشتن داری
موک ها و فلسفه تعلیم و تربیت در عصر گشت رایانش
نمودشناسی تدریس در یادگیری معکوس
ادراکات معلمان از وظیفه تربیتی و آموزشی خود در تعامل با دانش آموزان با نظر به گسترش فضای مجازی
واکاوی آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم