آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 125تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1740
تعداد نمایش مقالات: 91791
هشتمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران
هشتمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۹۵ توسط دانشگاه شهید چمران اهواز،انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایراندانشگاه شهيد چمران - قطب علمي آموزش مداوم -انجمن فلسفه تعليم و تربيت ايران در شهر اهواز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هشتمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران
ارایه راهکارهایی برای تعمیق و توسعه یادگیری مداوم در نظام آموزشی ایران
ارزیابی نقش آموزش های مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در توانمندسازی مادام العمر زنان خانه دار شهرستان بوشهر
آموزش مداوم و تیوری های سازمان و مدیریت
آموزش و یادگیری مداوم از نگاه پست مدرن
آموزش و یادگیری مداوم به عنوان یک مفهوم و ایده
آموزش و یادگیری مداوم از نگاه پست مدرن
بازشناسی مولفه های آموزش مداوم و بررسی جایگاه آن ها در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران
بررسی اصول و روش های آموزش و یادگیری مداوم در نهج البلاغه
بررسی اهمیت و توجه به مولفه ها و چهارچوب های آموزش و یادگیری مداوم در آموزه های قرآن و احادیث معصومین (ع)
بررسی تحلیلی نهضت آهستگی ودلالت های آن برای یادگیری و آموزش مداوم
بررسی تحلیلی جایگاه آموزش مداوم در برنامه آموزش های فنی وحرفه ای (بر اساس فلسفه آموزش فنی وحرفه ای)
بررسی تحلیلی مفهوم صیرورت نیک در منظومه فکری اسلام و استنتاج دلالت های تربیتی آن
بررسی تطبیقی یادگیری مداوم در کشورهای مختلف
بررسی جایگاه و ضرورت ارتقای علمی معلمان از طریق آموزش مداوم با تامل در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
بررسی چالش ها و موانع یادگیری مداوم از نظر اعضای هیات علمی علوم تربیتی
بررسی روش های یادگیری وآموزش محتوا در کودکان کم توان ذهنی(نیازهای ویژه)
بررسی رویکرد معلم فکور در یادگیری مادام العمر
بررسی رویکردهای فمینیستی به آموزش و یادگیری مداوم
بررسی فلسفه ارزش های مشوق آموزش و یادگیری مداوم
بررسی مقایسه آموزش های غیرحضوری، از راه دور و آموزش های الکترونیکی و انتخاب مناسب ترین روش جهت ترویج آموزش و یادگیری مداوم
برنامه درسی، یادگیری مداوم: توسعه پایدار
بهره گیری از روش های مطرح در طرح پایدیا به عنوان عناصر یادگیری در آموزش مادام العمر
پرسشگری؛ گامی در راستای تحقق یادگیری مداوم
تاثیر اقدام پژوهی بر مهارت های یادگیری مداوم در جهت توسعه حرفه ای معلمان
تاثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر تداوم یادگیری در بزرگسالی: طرح پژوهش ترکیبی
تاملی بر مفهوم یادگیری مداوم بر اساس فلسفه پویشی وایتهد
تاملی بر یادگیری مداوم با تکیه بر آرای هنری ژیرو
تبیین فلسفی یادگیری خدمت محور، حلقه مفقوده یادگیری مداوم
تبیین و بررسی یادگیری مادام العمر از منظر فلسفه ی کنفسیوس
تبیین و تحلیل شکاف نظریه و عمل در آموزش و یادگیری مداوم در نظام آموزش عالی
تحلیل محتوای کتب درسی تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی مبنی بر میزان توجه آن به نشانگرهای آموزش مداوم
تحلیل و بررسی ارتباط فلسفه اخلاق مبتنی بر فضیلت با فرآیند آموزش مداوم
تحلیل و بررسی ارتباط نظریه ها و رویکرد های فلسفی (لیبرالیسم، پیشرفت گرایی، پایدارگرایی، انسانگرایی، رادیکالیسم و ...) با آموزش و یادگیری مداوم
تحلیلی برآموزش های ضمن خدمت معلمان از نظر میزان توجه به مولفه های آموزش مداوم در دوره متوسطه استان قم
تربیت معلم و آموزش و یادگیری مداوم در آموزش وپرورش حرفه ای
توسعه مولفه های ذهنیت فلسفی ضرورت تحقق یادگیری مادام العمر
جایگاه و تاثیر روش های تدریس فعال و مشارکتی بر یادگیری مادام العمر در دانش آموزان
جایگاه یادگیری و آموزش مداوم در تربیت بزرگسالان فیلسوف
جستاری بر اصول و اهداف یادگیری مداوم در اندیشه تربیتی فارابی
چالش ها، آسیب ها و بسترهای راهبردی آموزش و یادگیری مداوم از منظر فلسفه تربیت اسلامی با تاکید بر سند تحول بنیادین
چالش ها و موانع پیش روی توسعه کمی و کیفی آموزش و یادگیری مداوم
دلالت های دیدگاه اخلاقی اپیکوریسم در آموزش مداوم براساس اصول تعلیم و تربیت جان دیویی
رویکرد آیین کنفوسیوس به یادگیری مادام العمر و دلالت های تربیتی آن
رویکرد فمنیسم به آموزش و یادگیری مداوم
سفر به عنوان راهی برای یادگیری مادام العمر
سیر تحول رویکرد روش های تدریس از دارالفنون تا عصر حاضر مبتنی بر یادگیری مادام العمر
شایستگی ها ی کانونی یادگیری مادام العمر
شکاف دیجیتالی و تاثیر آن در زندگی و آموزش: نظریه ها و دیدگاه ها
فرهنگ یادگیری مداوم در تربیت دینی و ارزش های اخلاقی کودکان
فلسفه اسلامی، تربیت و یادگیری مداوم
مبانی معرفت شناختی آموزش و یادگیری مداوم در عصر مدرنیته
مبانی نظری سواد دیجیتالی گامی در راستای تعمیق آموزش مداوم
مبانی وپیش فرض های یادگیری مادام العمر در نظریه ابطال پذیری (معرفت شناسی تکاملی )پوپر
محیط های زمینه ساز یادگیری مداوم
مطالعه پدیدارشناسی تجربه یادگیری مهارت های سواد رسانه ای انتقادی دانش آموزان با هدف ایجاد آموزش و یادگیری مداوم
مفهوم مغفول یادگیری مادام العمر و ضرورت تغییر پارادیمی در برنامه ریزی درسی
نسبت تعلیم و تربیت با آموزش و یادگیری مداوم
نظریه های یادگیری و تدریس در آموزش و یادگیری مداوم
نقش آموزش الکترونیکی در توسعه صلاحیت های یادگیری مادام العمر
نقش آموزش عالی در یادگیری مادام العمر
نقش درس پژوهی در توسعه ی مهارت های یادگیری مداوم در معلمان
نقش سازمان های مردم نهاد در آموزش مداوم
بررسی نقش سواد اطلاعاتی در یادگیری مادام العمردانشجویان
نقش فناوری های نوین در تحقق یادگیری مداوم
واکاوی نسبت آموزش مداوم با حیات معقول: گامی در تبیین آموزش مداوم با رویکرد اسلامی
ویژگی های آموزشی و روش های تدریس رشد دهنده یادگیری مادام العمر
ویژگی های یک یادگیرنده مادام العمر و نقش سازنده آموزش و پرورش در ایجاد یک جامعه یادگیرنده با نگاهی به آموزش و پرورش ایران
یادگیری تفکر دموکراتیک به عنوان شهروندان نقاد در یک برنامه آموزش مداوم فلسفه برای کودکان تا بزرگسالان: با تاکید بر آرای تربیتی دیویی و فریره
یادگیری خودراهبر معلمان، رویکردی جدید و گامی موثر در یادگیری مداوم
یادگیری مادام العمر ضرورتی برای معلمان، نقش تسهیلگر مدیریت دانش
یادگیری مداوم راهبردی برای جذب و ارتقای سرمایه فرهنگی
یادگیری مداوم زبان در شبکه های اجتماعی
یادگیری مداوم و جامعه یادگیری، راهبردی برای رشد و تحول هوش معنوی
Lifelong learning: concepts, philosophical traditions and advantages
استلزامات تربیتی پرورش یادگیرنده مادام العمر در نظام آموزش رسمی
اصول پراگماتیسم و انطباق آن با مفهوم یادگیری مداوم
آموزش از راه دور به عنوان بزرگراه آموزش و یادگیری مداوم: تحلیلی بر واژگان و روش ها
آموزش عالی و ارتقای یادگیری مداوم (مطالعه موردی: آموزش عالی سوییس)
آموزش مداوم و خودآموزی در دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی
آموزش مداوم : مهارت اموزی یا تربیت آزاد چالش بر سر اهداف
آموزش / یادگیری مادام العمر فرصت یا تهدیدی برای رشد
اهمیت و جایگاه آموزش مداوم در آموزه های اسلامی
آینده فلسفه تربیت معلم :افقی تازه برای بستر سازی در راستای آموزش مادام العمر دانشجو معلمان
بررسی چرایی و چگونگی به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات درآموزش مداوم
بررسی رویکرد آموزش و یادگیری مادام العمر با نظر به ایده ی بیلدونگ
بررسی رویکردهای انسانی و ابزاری در یادگیری مداوم
بررسی نقش خودگردانی فردی در تحقق یادگیری مداوم
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری مادام العمر
بررسی نقش های اثربخش موسسات آموزش عالی در اجرای آموزش و یادگیری مادام العمر
تاملات فلسفی در آموزش مداوم
تبیینی فلسفی از چیستی ،چرایی وچگونگی تربیت مداوم در جامعه اسلامی معاصر براساس تحلیل شبکه معنایی مفاهیم کلیدی فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران
تبیین نقش یادگیری مداوم و ایده باز اندیشی خود در تحقق انسان اصیل اگزیستانسیالیسم
تبیین نقش و جایگاه آموزش و یادگیری مداوم در توسعه پایدارکشور
تبیین و نقد مبانی نظری و فلسفی یادگیری مادام العمر از منظر سازمان های جهانی بویژه یونسکو
تبیین ونقد نسبت آموزش و پرورش عمومی و یادگیری مداوم در طرح پایدیا
تحلیل دیدگاه پساساختارگرایی در جهت بازشناسی مبانی معرفت شناختی و انسان شناختی یادگیری مداوم
تحلیل و بررسی جایگاه یادگیری مداوم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
توان سنجی برنامه فلسفه برای کودکان در یادگیری مداوم کودکان ایرانی
خانه تکانی و تحول در عناصر فراموش شده برنامه ریزی درسی جهت استفاده از یادگیری مداوم
خوانشی بر فلسفه ی پویش آلفرد نورث وایتهد، زمینه ای برای آموزش مادام العمر
در جستجوی پیش نیازهای تحقق یادگیری مادام العمر در نظام تعلیم و تربیت
دیالکتیک کودک - دیگری به مثابه ی انگاره ای تعاملی در تعلیم و تربیت مداوم
رویکرد انتقادی به آموزش و دانش در جهان اسلام –مدل ملت یادگیرنده اسلامی
رویکرد دین صابیین مندایی به آموزش و یادگیری مداوم
رویکردی نو به آموزش و پرورش با توجه به یادگیری مادام العمر
سبک های یادگیری و ارتباط آن با یادگیری مداوم
سواد خلاقیت: لازمه یادگیری مادام العمر در قرن بیست و یکم
سیاست ها و استراتژی های سازماندهی آموزش مداوم
فرایند یادگیری خودراهبر زمینه تداوم یادگیری مداوم (مبتنی بر نظریه انگیزه های انسان مازلو (mazlow) و انگیزش پیشرفت مک کللند (macClelland)
ماهیت مسیولیت در یادگیری مداوم با توجه به نگاه معطوف به خود کانت و نگاه معطوف به دیگری لویناس
مبانی واصول یادگیری مادام العمر بر اساس ابدعات فلسفی ملاصدرا
مسلک مسبوق مربیان آموزش بزرگسالان
مطالعه تطبیقی یادگیری مادالعمر در دانشگاه ها: بررسی تجربه دانشگاه های بین المللی
معرفت شناسی ریزومی در پساساختارگرایی مبنایی برای یادگیری مداوم
مقایسه و تحلیل دو برداشت فلسفی پراگماتیستی-نیوپراگماتیستی و اگزیستانسیالیستی از یادگیری مداوم
موک ها و یادگیری فراگیر: فرصت و یا تنگنا برای یادگیری مداوم
نقد منطق ارایه دروس در آموزش علوم انسانی براساس نظریه زنجیره های مرحله ای هب ( با نگاهی به فلسفه کانت)در جهت تحول آموزش به سوی یادگیری مداوم.
نقش تدریس و آموزش در یادگیری مادام العمر
همگرایی یادگیری مادام العمر با پیشرفت های فناورانه در زمینه یادگیری
یادگیری بر مبنای نظریه پیچیدگی، یادگیری مداوم است.
یادگیری خدمات محور به عنوان فن تعلیم و فلسفه آموزشی مناسب در جهت یادگیری مداوم
یادگیری خود راهبر از منظر هرمنوتیک روایی پل ریکور
یادگیری مادام العمر معلمان به کمک فرایند درس پژوهی
یادگیری مادام العمر بر مبنای کاربرد اصول روان شناسی مثبت در تربیت
یادگیری پویپا در بستر دانشگاه: بازانگاری برای یادگیری