آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 26تعداد صفحات کتابچه مقالات: 382
تعداد نمایش مقالات: 15675
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت کسب و کار
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت کسب و کار در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۹ توسط ،دبيرخانه دائمي كنفرانس در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت کسب و کار مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت کسب و کار
بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر عملکرد مالی
رابطه سرعت بین المللی شدن با هوش تجاری و چابکی سازمانی در شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
بررسی تاثیر هوش تجاری و چابکی سازمانی بر سرعت بین المللی شدن (مورد مطالعه: شرکت کشتیرانی ایران)
بررسی میزان تأثیر فرهنگ ملی بر اعتماد مصرف کننده در تجارت الکترونیک
اخلاق حرفه ای در کارآفرینی: کنکاشی بر هنجارها و معیارهای ارزشی با رویکرد توسعه کسب و کار
تبیین استراتژی های نگهداری و تعمیرات در صنعت تولید شهید نوری
مبارزه با فساد اداری و ارتقاء سلامت در پرتو حکمرانی خوب؛ تأکید بر نقش رسانه اجتماعی
بررسی تأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر فرآیند تصمیم گیری اخلاقی حسابداران حرفه ای
بررسی اثر آزادسازی تجاری بر نقدشوندگی سهام بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بازاریابی سببی: چگونگی امکان تحت تاثیر قرار دادن مصرف کننده توسط نوع محصول و تناسب ادراک شده
تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت آراز محرکه جلفا)
بررسی امکان بکارگیری بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی از دیدگاه مدیران و مالکان SME ها استان لرستان
بررسی رابطه بین نام تجاری مشتری با وفاداری به برند مبتنی بر اثر تعدیل گر اعتماد به برند
تأثیر مثبت بازاریابی دیجیتال بر رفتار مصرف کنندگان
آزمون تاثیر گذاری عوامل موثر بر رشد اقتصادی در ایران طی سال های (1395-1357)
تأثیر ویژ گی های هیئت مدیره و ریسک پذیری بر ارزش شرکت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تأثیر استراتژی تجاری بر گزارشگری مسئولیت اجتماعی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مروری جامع بر روش های ارزیابی کاربردپذیری وب سایت ها
بررسی رابطه بین قیمت سهام و نرخ ارز در ایران
توسعه انرژی خورشیدی در چهارچوب آینده پژوهی (مطالعه موردی: کشور ایران)
توسعه مهارتی راهکاری برای اشتغال و کارآفرینی بیشتر در بین دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای
بررسی تأثیر انگیزه های خرید آنلاین بر نگرش مشتری نسبت به بازاریابی رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان صنعت پوشاک در شهر شیراز)
تأثیر انگیزه های مشتری بر قصد خرید آنلاین با نقش میانجی نگرش مشتری نسبت به بازاریابی رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان صنعت پوشاک در شهر شیراز)
بررسی عوامل موثر بر هویت یابی مبتنی بر برند و تاثیر آن بر وفاداری و حمایت از برند
تغییر وضعیت ارتباطی و پشتیبانی و تأثیر آن بر میزان رضایت مشتریان (مطالعه موردی: شرکت انفورماتیک)
ارزیابی ریسک های زنجیر تامین با ریوکرد BWM و ارائه چارچوبی جهت مدیریت و کىترل آنها