آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 130تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1880
تعداد نمایش مقالات: 82089
اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۹۶ توسط دانشگاه علم و فرهنگ، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
ضرورت امنیت در بازار سرمایه
اصول آموزش مسیولانه کسب و کار در سازمان ها
نقش حسابداری ناب در چابکی سازمان با رویکرد کسب و کار
ارایه یک مدل مفهومی جهت ارزیابی عملکرد زنجیره تامین سبز و چابک
مروری بر اهمیت و نقش بنگاه های کوچک و متوسط در اقتصاد و عوامل موثر بر موفقیت آنها
ارایه ی مدلی جهت توسعه ی مدیریت و رهبری در سازمان های هولوگرافیک با رویکرد افزایش خلاقیت سازمانی
تبیین اثر مدیریت ادعا بر اثربخشی فرایند اجرای پروژه ای نفت و گاز در شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران
بررسی عوامل سازمانی و روانشناختی موثر بر سیستم اشتراک دانش مطالعه موردی (کارکنان شرکت برق منطقه ای استان فارس)
بررسی ابعاد رهبری تحول آفرین بر خشنودی شغلی کارکنان با توجه به نقش واسطه ای تعهد سازمانی
ارایه مدل علی متغیرهای مرتبط با تعارض کار و خانواده در بین کارکنان مطالعه موردی ( کارکنان شرکت نفت زاگرس جنوبی)
تاثیر ارایه خدمات رفاهی بر رضایت و عملکرد شغلی کارمندان شرکت برق منطقه ای فارس
بررسی ارتباط بین ابعاد هویت سازمانی با رضایت شغلی کارکنان
بررسی ارتباط بین متغیرهای روانشناختی موثر بر توسعه تسهیم دانش
ارتباط بین عوامل سازمانی و روانشناختی موثر بر خلاقیت کارکنان اداره کل تربیت بدنی شهر شیراز
بررسی تاثیر محیط بازار خدمات مهندسی بر صنعت پتروشیمی
رویکرد کشورهای در حال توسعه در پیوستن به زنجیره ارزش جهانی
پیاده سازی مدیریت تکنولوژی در سطح واحدهای کسب و کار شرکت مهندسین مشاور موننکو ایران
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: بانک های خصوصی شهر کرمانشاه )
بررسی تاثیر ابزارهای تامین مالی بر ارزش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی ارتباط بین چرخه عمر شرکت با هزینه ساختار ارزش ویژه سهامداران و ارزش شرکت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر اهرم بر نوسانات دارایی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی اثر تامین مالی خارجی بر فعالیت های نوآورانه فنی ( تکنولوژیکی ) در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر کیفیت اقلام تعهدی بر نگه داری دارایی های نقدی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی و تبیین رابطه حاکمیت شرکتی با نوع حسابرس و هزینه های حسابرسی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر فرهنگ سازمانی با نقش واسط رهبری تحول آفرین بر رفتار شهروندی سازمانی در شعب بانک توسعه صادرات ایران
بررسی رابطه بین تامین مالی خارجی و بازده سهام رشدی و ارزشی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر عملکرد مالی بر رابطه بین افشای مسیولیت اجتماعی و ساختار مالکیت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین بازده جریان نقد آزاد و بازده سهام رشدی و ارزشی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تجزیه و تحلیل و ارایه ی پیشنهاداتی برای بهبود سیستم صف در یک مرکز سونوگرافی
طراحی و ارایه سیستم پاداش دهی پیشنهادی برای کارخانه کشتی سازی اروندان
بررسی عوامل موثر بر به کارگیری شناور نخبگان در سازمان های دولتی
تعیین تاثیر شادی سازمانی بر بهبود فعالیت کارکنان و نقش آن در پویایی یک جامعه
تعیین تاثیرات ساختاری مشارکت کارکنان، سیستم تشویق و هویت سازمانی، رضایت، اعتماد و بهره وری کارکنان (مطالعه سازمان های دولتی استان مرکزی)
تاثیر سکوت سازمانی بر رضایت شغلی کارکنان آموزش و پرورش
بررسی (شناخت) عوامل موثر بر استفاده از اوراق صکوک بر تامین مالی مبتنی بر صکوک طرح ها و پروژه های شرکت ملی گاز ایران
بررسی سیستم صف در سلف دانشگاه
علل ناکامی مدیریت کیفیت جامع در سازمان ها
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر افزایش ترجیح برند ملی (مورد مطالعه: شهرهای بندرعباس و شیراز)
تاثیر مسیولیت های اجتماعی و اقتصادی برعملکرد مالی با نقش میانجی نوآوری
شناسایی و دسته بندی عوامل موفقیت شرکت های کوچک و متوسط
بررسی رابطه سبک رهبری تحول گرا و خلاقیت با نقش میانجی گری جو سازمانی مورد مطالعه: کارکنان ستاد بانک سامان
موانع توسعه خلاقیت فردی و سازمان
تاثیر حاکمیت شرکتی و ساختار مالکیت بر رابطه بین جریان نقد آزاد و مدیریت سود
تاثیر درگیری شغلی، محیط کار و یادگیری سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان حوزه ستادی ادراره کل آموزش و پرورش استان لرستان
بررسی رابطه میان انگیزه ی شغلی مدیران، رضایت شغلی و عملکرد شغلی ( مطالعه موردی: مدیران شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی استان فارس )
رابطه ی تعهد سازمانی با عملکرد کارکنان شرکت های حمل و نقل پایانه شرق شهر اصفهان
تاثیر اشتیاق و شایستگی کارکنان بر تمایل به ترک شغل با نقش میانجی نگرش کارکنان (مورد مطالعه: کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق)
استراتژی اقیانوس آبی راهی به سوی رهبری بازار
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمانی در موفقیت تجاری شرکت مپنا در ورود به بازارهای بین الملل
بررسی تاثیر شکست خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب روستاهای گیلان بر کاهش درآمد و مزایای پرسنلی و افزایش هزینه ها و دریافت وجوه کمک به زیان در بودجه شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان
بررسی رابطه عدالت اطلاعاتی و بین فردی با رضایت شغلی ( مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان یزد)
بررسی تاثیر سرمایه روانشناختی کارکنان بر بالندگی سازمانی در بانک کشاورزی استان کرمان
بررسی تاثیرپذیری ویژگی های مربوط بودن و قابل اتکا بودن اطلاعات مالی از سرمایه روانشناختی کارکنان بانک کشاورزی استان کرمان
بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی داخلی کارکنان بر رضایت مشتریان
بررسی تاثیر به کارگیری سیستم های اطلاعاتی مدیریت بر شفافیت مالی در شعب بانک ملی
بررسی رابطه بین مسیولیت پذیری اجتماعی و عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مروری بر مبنای نظری جریان مالی زنجیره تامین
ارایه مدلی جهت شناسایی و انتخاب شرکت های هواپیمایی از طرف مسافران در شرکت های هواپیمایی استان کرمانشاه
ارزیابی مدیریت زنجیره تامین در شرکت قیر پارسیان انرژی
بررسی سطح رضایت زنان روستایی از کسب و کارهای خانگی در شهرستان های ابهر و خرمدره
دیدگاه مبتنی بر منابع: تاثیر جهت گیری استراتژیک بر عملکرد کسب و کار کوچک
بررسی استراتژی های بازاریابی محصول نوآورانه در شرکت های کوچک خدماتی
بررسی عوامل موثر بر افشای اختیاری اطلاعات شرکت ها در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتری در زمینه گردشگری
بررسی تاثیر درگیری ذهنی خریدار بر خرید محصولات سبز
بررسی تاثیر برند شرکت مخابرات بر رقابت پذیری adsl شرکت مخابرات ( مطالعه موردی مشترکین شهر همدان )
بررسی عوامل موثر بر تمایل به خرید کالاهای لوکس تقلبی ( مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه )
بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی در خصوص تبلیغات در بین فرهنگ های مختلف (مطالعه موردی: شرکت های تولیدکننده مواد غذایی لرستان، کرمانشاه )
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی آنلاین مشتریان شرکت فروش اینترنتی دیجی کالا
تاثیر شخصیت برند و هویت برند در بازآفرینی برند بر تصمیم خرید مشتریان محصولات شرکت اسنوا با میانجی گری ادراک از برند
بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) در ارتقاء عملکرد بانک ملت شعب تبریز
بررسی رابطه بین خوش بینی مدیریت با کفایت وجه نقد و دفعات پوشش هزینه بهره با توجه به میزان سود انباشته شرکتها
بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایساتیس یزد)
وفاداری به برندهای خدماتی ( مطالعه موردی : شرکت خدمات هوایی آتا)
مدیریت سرمایه در گردش و سودآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از روش معادلات ساختاری
شناسایی و اولیوت بندی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری رفتاری مشتریان در شرکت های هواپیمایی
شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر بیمه ی کشتی های نفت کش با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره
ارایه چارچوبی به منظور شناسایی عوامل تاثیرگذاری بر بیمه ی کشتی های نفت کش
تاثیر زیرساخت های مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیک مورد مطالعاتی ؛ بانک کشاورزی
بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت بر وفاداری مشتری با تاکید بر نقش واسطه کیفیت رابطه آنلاین
الگوی جامع اثر آمیخته بازاریابی بر عناصر ارزش ویژه برند
بررسی اثر آمیخته ی بازاریابی و عوامل موثر بر ارزش ویژه ی برند بر پیامدهای ارزش مشتری و سازمان ( مورد مطالعه: مشتریان شرکت لوازم خانگی الجی مشهد )
نقش آموزش و تقویت هوش عاطفی در افزایش فروش و رضایت مشتری فروشگاه های کفش و مانتو تهران ( سال 1394 )
ارایه مدل ارزیابی بیرونی در صنعت بیمه
بررسی مفهوم رویکرد های بازارمحوری و کارآفرین محور با نوآوری
بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان هنگام خرید
واکاوی نقش رسانه های اجتماعی در توسعه کارآفرینی
نقش نهادها در مطالعات مختلف کارآفرینی
فرایند پیاده سازی خلاقیت و نوآوری در سازمان های امروزی
فرا تحلیل پژوهش های انجام شده در حوزه آموزش های کار آفرینی در ایران و منتخبی از کشورهای جهان
آزمون نقش توسعه کارآفرینی فردی در ارتقای بهره وری نیروی کار: مطالعه موردی شرکت های دارو سازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر مدیریت استعداد در به کارگیری و جذب نخبگان و اثرات آن بر کاهش مهاجرت نخبگان در کشور
سرمایه فکری، یادگیری مادام العمر و ویژگی های کارآفرینی
شناسایی شاخص های بهره وری سبز در سازمان مدیریت پسماند
ارایه راهکارهایی جهت ارتقاء بهره وری سبزدر سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز و اولویت بندی آن ها
راهنمای تدوین مقاله کامل بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی دانشگاهی با رویکرد تجاری سازی ایده ها
فرصت ها و چالش های کارآفرینی در اشتغال
باز مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب و کار تا بهینه سازی فرآیندها برای رقابت
بررسی عوامل تاثیر گذار در بانکداری الکترونیکی بر افزایش جذب سپرده های بانکی با استفاده از ضریب همبستگی
تاثیر وابستگی و اعتماد بین شرکتی بر عملکرد عملیاتی شرکت های شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، با میانجی گری کامل یکپارچگی کسب و کار الکترونیکی
بررسی تاثیر عوامل فردی، کیفیتی و ابعاد ریسک ادراک شده در تمایل به استفاده از اینترنت بانک ملت شهر کرمانشاه
خوشه بندی بر پایه همبستگی برای سیستم های توصیه گر در کاربردهای تجارت الکترونیک
اطمینان، باور پذیری و ریسک مشتریان در قبول خدمات اینترنتی ( مطالعه موردی : بانک سرمایه)
اولویت بندی معیارهای شاخص اعتماد به منظور افزایش کیفیت وب سایت های با محور تجارت الکترونیک به روش ANP فازی
بررسی چگونگی ارتقاء کیفیت وب سایت های تجارت الکترونیک محور با توجه به معیارهای شاخص کفایت فنی به روش ANP فازی
تربیت کودکان به عنوان مصرف کنندگان پایدار با رویکرد آموزش سیار
بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی و مزیت مکانی بر عملکرد فرصت طلبانه صادراتی ( مورد مطالعه: شرکت های صادراتی شهر کرمانشاه )
ارایه چارچوبی برای ارزیابی کسب و کارها از منظر مسیولیت پذیری اجتماعی
نقش نوآوری و مدیریت دانش در سازمان های کارآفرین
تاثیر یکپارچگی فن آوری اطلاعات بر عملکرد زنجیره تامین و انعطاف پذیری استراتژیک با نقش تعدیلگر مدیریت ریسک سازمانی در شرکت های پیمانکار مجتمع فولاد مبارکه اصفهان
بانک های توسعه ای و حمایت از تولید و اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مطالعه موردی: پست بانک ایران
اهمیت پیاده سازی مدیریت منابع سازمان در بستر رایانش ابری
مروری بر مفاهیم اصلی سیستم اطلاعاتی بازاریابی
ارزیابی نقش تکنولوژی اطلاعات در ایجاد قابلیت های پویای بازاریابی برای شرکت های خدماتی شهر کرمانشاه
ضرورت بکارگیری نوآوری باز در کسب و کارهای امروزی و نقش فناوری اطلاعات در این زمینه
تعیین رابطه سیستم تشویق و تنبیه با بهره وری کارکنان مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان
تاثیر سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات (IT) بر بهره وری سازمانی
مقایسه رفتار خرید مشتریان بانک سپه با رفتار ادراک شده آنها بر اساس روش های داده کاوی
تحلیل و مدل سازی فرایندهای امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف به منظور شناخت گلوگاه و بهبودهای فرایندی پیش از انتخاب و استفاده از BPMS
تاثیر قصد رفتاری مشتریان بانک پارسیان بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک با نقش تعدیل گری سبک زندگی الکترونیک
تاثیر مولفه های عدالت سازمانی بر تسهیم دانش(مطالعه موردی: اداره فناوری اطلاعات در بانک سپه)
ارایه رویکردی برای ارزیابی حکمرانی داده در کسب و کارها
فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و اشتغال در ایران
تاثیر جایگاه اجتماعی و اعتماد مشتریان بر بکارگیری بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: موسسه اعتباری کوثر)
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر انتخاب مقصد در گردشگری پزشکی
کارکردهای رسانه های اجتماعی در کارآفرینی کسب و کارهای کوچک و خرد
مولفه های تجاری سازی دانش موثر بر کسب و کارهای نو
بررسی اثر تجدید ارایه صورت های مالی بر محتوای اطلاعاتی سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تحلیل سطح آگاهی زنان روستایی از کسب و کار و ارتباط آن با توانمندی اقتصادی آنها در شهرستان های ابهر و خرمدره
نقش شبکه سازی در بازاریابی و فروش شرکت های کوچک و متوسط