دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار، تیر ماه 98

دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار

The 2nd National Conference on New Thinking in Business Management

پوستر دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار

دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار در تاریخ ۱۴ تیر ۱۳۹۸ توسط انجمن علمی بازاریابی ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


دومین کنفرانس ملی مدیریت کسب و کار، به همت انجمن علمی بازاریابی ایران در تاریخ 18 بهمن 1397 در تهران برگزار خواهد شد. در این کنفرانس مفتخریم به همراه تیمی متشکل از اساتید برجسته و فعال دانشگاههای سرآمد در حوزه مدیریت کشور، گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ پژوهش و نوآوری و تزریق آن به دنیای کسب و کار داشته باشیم و با برنامه ریزی یک رویداد بزرگ در راستای توسعه همه جانبه کشور حرکت کنیم لذا بدینوسیله از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهش‌گران و افراد فعال در حوزه کسب و کار دعوت می‌شود با شرکت در برنامه‌های متنوع این کنفرانس، در این رویداد مهم علمی مشارکت نموده و آخرین دستاورد‌های علمی، پژوهشی و اجرایی خود را ارائه نمایند.

 

محور های کنفرانس:

  • 1.استراتژی و کسب و کار
  • 2.بازاریابی و مدیریت فروش در کسب و کار
  • 3.مدیریت کارآفرینی در کسب و کار
  • 4.تجارت الکترونیک و کسب و کار
  • 5.کسب و کار بین المللی
  • 6.فناوری اطلاعات و کسب و کار
  • 7.شبکه های اجتماعی و کسب و کار
  • 8.شرکت های نوپا و کسب و کار