آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 72تعداد صفحات کتابچه مقالات: 143
تعداد نمایش مقالات: 12367
دومین همایش ملی یادگیری سیار در عصر کرونا و پساکرونا
دومین همایش ملی یادگیری سیار در عصر کرونا و پساکرونا در تاریخ ۴ اسفند ۱۴۰۰ توسط دانشگاه علامه طباطبائی،هسته پژوهشی یادگیری سیار در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین همایش ملی یادگیری سیار در عصر کرونا و پساکرونا مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین همایش ملی یادگیری سیار در عصر کرونا و پساکرونا
تاثیر آموزش به شیوه سیار بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در زمان شیوع کرونا
بررسی تحقیقات انجام شده در زمینه ارتباط، اثربخشی و اصول آموزشی واقعیت مجازی و افزوده در آموزش مدرسه ای
آموزش ۵.۰ : پاسخی به نیازهای لمس انسانی ماشین های خودمختار
شناسایی چالش ها و آسیب های به کارگیری فناوری سیار مبتنی بر برنامه شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) در دوره کرونا
زیست مجازی دانش آموزان و هنجارهای تعلیم و تربیت رسمی ایران
بررسی وضعیت یادگیری دانش آموزان در شرایط کرونا و تاثیر آن بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خوش بینی اسلامی
مطالعه تطبیقی پلت فرم های Igloo و Kahoot در بازی وارسازی فعالیت های آموزشی
بررسی وضعیت سطح تلفیق فناوری در یادگیری سیار دوره کرونا
مطالعه ی رفتار اطلاع یابی مدیران گروه آموزشی در عصر پسا کرونا
تقویت زیرساخت های اجتماعی، اخلاقی و تربیت در آموزش های مجازی
نقش خانواده ها و معلمان در حمایت از دانش آموزان در طول بحران کووید- ۱۹ در جهت تقویت یادگیری آنلاین در زمان تعطیلی مدارس
از شاد ۱ تا شاد ۲: بررسی مقایسهای عملکرد و نگرش معلمان در دوران همه گیری کرونا
آموزش عالی در دوران کرونا و پساکرونا (چالش ها و فرصت ها)
یادگیری سیار در پرتو سواد انتقادی
تاثیر سواد رسانه ای بر یادگیری سیار در دانشجویان در دوران شیوع کرونا
کاربست فناوری اطلاعات در آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه (مطالعه موردی استان اردبیل)
نمونه سازی مشارکتی بازی های آموزشی دیجیتال؛ به کارگیری تفکر طراحی برای مشارکت فعال دانش آموزان در بازی سازی
بررسی تاثیر استفاده از نقشه مفهومی در بستر شبکه شاد بر یادگیری و یادداری مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی
بررسی عزت نفس، جرات مندی و همدلی دانش آموزان ابتدایی شهر همدان با آموزش حضوری و سیار
واکاوی و شناسایی مولفه های محیط های یادگیری آینده و ارائه چارچوب پیشنهادی برای بهینه سازی یادگیری سیار در دوران پسا کرونا
مطالعه ی اینترنت اشیاء در محیط های یادگیری فراگیر
کاربرد آموزش مبتنی بر گیمیفیکیشن در یادگیری سیار
غنی سازی وایت برد مجازی مشارکتی در یادگیری سیار و بررسی تاثیر آن بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
A Comparative study of Foreign Language Anxiety Experienced by High School Students in Online and Onsite Classroom settings
مدل آموزش رانندگان سرویس مدارس مبتنی بر یادگیری سیار (ML)
مروری بر پژوهش های انجام شده یادگیری سیار در دوران پاندومی کوید ۱۹
بررسی و شناسایی مولفه های سنجش اثربخش در محیط های یادگیری سیار
رباتیک در آموزش پزشکی
کاربرد مبانی نظری در طراحی بازی های آموزشی مبتنی بر فناوری سیار :یک مرور نظام مند
تاثیر آموزش های سیار در ایام همه گیری بیماری کرونا بر سلامت روان دانش آموزان دوره متوسطه شهر همدان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹
تاثیرطراحی آموزش مبتنی بر بازی وارسازی در بستر سیار بر یادگیری لغات زبان انگلیسی
مقایسه آموزش ریاضی به روش میکرولرنینگ با روش رایج بر یادگیری و انگیزش دانش آموزان ابتدایی
آموزش ترکیبی در دوران کرونا
مدلهای ادغام پداگوژی و فن آوری: نقشه راه تحول یادگیری دیجیتال
به سوی شایستگی های رهبری مدرسه در عصر آموزش ۴.۰
تجربه زیسته استفاده از آموزش سیار بر تقویت مهارت های دستورزی دانش آموزان در دوران همه گیری ویروس کرونا (مطالعه موردی: دانش آموزان دوره اول ابتدایی)
عوامل موثر بر یادگیری معکوس دانش آموزان در دوره پسا کرونا
بررسی روش های ارائه آموزش ها توسط معلمان در ایام پاندمی کرونا با تاکید بر یادگیری الکترونیکی
چالش ها و راهکارهای ارزشیابی الکترونیکی در آموزش مجازی
راهبردها و فنون پایه آموزشی در محیط های یادگیری الکترونیکی
ارتقاء سواد سلامت دانش آموزان تحت یادگیری سیار در دوران پساکرونا
روایت معلم فیزیک: "چگونگی طراحی فرآیند یادگیری در دوران اپیدمی کرونا"
وضعیت یادگیری دانش آموزان در کرونا
ویژگی های آموزش در دوران همه گیری کرونا
بررسی چالش ها و موانع تدریس مجازی در دوران کرونا
وضعیت سبک زندگی کاربران شبکه های اجتماعی مجازی از منظر ارتباطات اجتماعی
خلاقیت، تفکر انتقادی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شمس گنبد در حین یادگیری مجازی
بررسی نقش و مشارکت والدین در آموزش مجازی و چالش های مربوط به آن در طی شیوع کووید- ۱۹
تفکر طراحی؛ کاتالیزگر محیط های یادگیری سیار
تاملی بر مشکلات دانش آموزان ابتدایی در فرآیند یادگیری سیار (فضای مجازی)
تغییر سبک زندگی و نقش خانه و مدرسه در ارتقاء کیفیت آموزش مجازی
مطالعه کیفی چالش ها و فرصت های آموزش آنلاین در دوران کرونا
کرونا و پیامدهای آموزشی
پایش سه بستر آموزش مجازی
فهم پدیدارشناسانه تجربه زیسته سوادآموزان نهضت سوادآموزی از یادگیری سیار
ردیابی چشم سیار؛ شیوهای نوین برای ارتقای آموزش مجازی
تغییر پارادایم آموزشی و کاربرد یادگیری سیار در پسا کرونا
مروری بر فرصت ها و چالش های یادگیری سیار در آموزش وپرورش ابتدایی در دوران شیوع کرونا
فرصت ها و چالش های یادگیری سیار
بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد واقعیت افزوده در فرآیند تدریس
مروری بر تاثیر به کارگیری یادگیری سیار بر ابعاد نظام آموزشی ایران در دوران قبل و ضمن کرونا
ضرورت به کارگیری یادگیری مشارکتی در محیط های یادگیری آنلاین
تاثیر آموزش مجازی بر یادگیری خودمراقبتی دانش آموزان
یادگیری سیار در دانشگاه فرهنگیان
بررسی نقش آموزش فلسفه (p۴c) در یادگیری مشارکتی کلاس های مجازی دانش آموزان دختر ششم ابتدایی
راهکارهای بهبود کیفیت آموزش مجازی (مطالعه مروری)
واکاوی فرصت ها و چالش های یادگیری سیاراز نظر معلمان دوره ابتدایی
امکان سنجی اجرای آموزش مبتنی بر یادگیری سیار در مدارس متوسطه
بررسی رابطه بین استفاده از شبکه های مجازی با سلامت روان و اضطراب و انزوای اجتماعی دانشآموزان پسر مقطع متوسطه اول منطقه بلداجی
شناسایی مدل برگزاری مسابقات و جشنواره های دانش آموزی در شرایط آموزش مجازی
تاثیر تغییر سبک زندگی و نقش خانه و مدرسه در ارتقاء کیفیت آموزش سیاری و غیرسیاری مجازی در دوره کرونا ۲۰۲۰
نقد و بررسی مدل آموزشی اخلاق مجازی هریسون