آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 185تعداد صفحات کتابچه مقالات: 2912
تعداد نمایش مقالات: 171908
اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۳ توسط ،موسسه اطلاع رساني ناركيش در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
ساختاریابی الگوی جامع مسائل اخلاقی در بازاریابی خرد و کلان
Subjective age and status consumption: The moderating effects of brand consciousness and price consciousness
شىاسایی و رتبه بندی گزینه های خرید مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه با استفاد از تکىیک فرایىد تحلیل سلسله مراتبی AHP
مقایسه رویه تکوین مقیاس کورس با پارادایم چرچیل: مطالعه گرایش بازار سیاسی
بررسی رابط بین هزینه های جابجایی و کیفیت ارتباط با وفاداری مشتریان شرکت های تولید کننده قطعات خودرو
Explanation the factors affecting Customer Satisfaction in relationship CRM
بررسی رفتار خرید ناگهانی اینترنتی در تجارت الکترونیک (مطالعه ی موردی: کاربران سایت های تخفیف گروهی)
بررسی تأثیر فرایند نام تجاری کارکنان بر پیامدهای حاصل از آن بر اساس مدل مایلزومانگلولد (مورد مطالعه: شرکت اسنوا، 1393)
بررسی تأثیر خود تفسیری بر رفتار شکایت آمیز مصرف کنندگان
بررسی ارزیابی تأثیر افزایش کیفیت خدمات بازاریابی صنعتی بر رضایت مشتریان و وفاداری آن ها
ارزیابی نقش ابزارهای بازاریابی بر ارزش ویژه برند
روش های ارزش گذاری نام و نشان تجاری (برند)
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد اجتماعی سازمانی یا میانجی گری انگیزه و تعهد سازمانی کارکنان: مطالعه موردی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران
عوامل مؤثر بر خرید مجدد اینترنتی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد
بررسی تأثیر عنصر قیمت بر رضایت مشتریان شرکت ایران خودرو تبریز
ارایه مدلی برای اندازه گیری ارزش ویژه برند دانشگاه با استفاده از روش معادلات ساختاری در EQS
ارائه مدلی برای اندازه گیری ارزش ویژه برند دانشگاه با استفاده از روش معادلات ساختاری در EQS
ارتقاء عملکرد بازاریابی صنعت بیمه به کمک مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بیمه ایران استان گیلان)
بررسی رابطه بین برند با وفادارای مشتریان رستوران ها زنجیره ای پدرخوب
بازاریابی هورمونی: رویکردی نوین به تحقیقات بازاریابی
مقدمه ای بر هم افزایی بازاریابی
روش های تحقیقات بازاریابی چریکی
استخراج عوامل موثر بر رفتار مشتری در تجارت اجتماعی در بین افراد صذا و سیما
بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی و ابعاد جذابیت برند کارفرما بر شهرت شرکت و تمایل کارکنان بالقوه برای درخواست شغل
بررسی اثربخشی تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از مدل آیدا
بررسی مدل های کسب و کار و فرصت ها برای تحقیقات بازاریابی
عوامل مؤثر بر تصمیم گیری خرید آنلاین در بین شهروندان قزوین: یک تحقیق اکتشافی
سنجش تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری به خرید برخط محصولات گردشگری
مطالعه و بررسی بنیادی فرصت های سرمایه گذاری در بازار سیمان عراق با رویکردی به استراتژی ها ورود به بازار
شناسایی عوامل تأثیر گذار در جذب و حفظ مشتریان
مدیریت و ارتباط با مشتری در کسب و کار الکترونیکی و مزیت رقابتی آن
برندینگ در بازارهای صنعتی: احساس در مقابل منطق
قرارداد فرانشیز سیستمی برای ورود به بازارهای جهانی
ارائه ی چارچوبی برای استراتژی تبلیغات تلویزیون
ارائه و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی بانک کشاورزی با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها (استان تهران)
بررسی عوامل تأثیرگذار بر میزان پذیرش تجارت الکترونیک در بنگاه های کوچک و متوسط استان قزوین
رابطه نظری ساختار سازمانی با اجرای موفق CRM
آیا تحقیقات بازاریابی از نزدیک بینی روش ها رنج می برد؟
توسعه مدل تحقیقاتی برای بررسی عوامل موفقیت یا عدم موفقیت بازاریابی دهان به دهان در شبکه های اجتماعی
پیش بینی میزان فروش میلگرد در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان
محاسبه بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی بوسیله ارزش دوره عمر مشتری با استفاده از نرخ بازگشت مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری و تحقیقات بازار
بررسی تاثیر رابط احساسی بین خریدار و فروشنده بر قصد خرید
عوامل تأثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی و نقش آن در پیاده سازی استراتژی های بازاریابی
نقش یافته های رفتار مصرف کننده برسیاست گذاری عمومی
استفاده ازروش های تصمیم گیری چندمعیاره برای انتخاب پارک فرهنگی و تفریحی برای کودکان
گرایش به کارآفرینی و عملکرد بازاریابی کسب وکارهای کوچک
عوامل مؤثر بر میزان تأثیرگذاری بازاریابی الکترونیکی در میان دانشجویان دانشگاه های غیرانتفاعی
سیستم اطلاعات در بازار سلامت
نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ارزش ویژه برند
بررسی تأثیر اخلاق حرفه ای بازاریابی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: مشترکین وایمکس ایرانسل در شهرستان دزفول)
بررسی تأثیر تبلیغات تجاری اخلاقی بر اعتماد مشتریان (مطالعه موردی: مشترکین وایمکس ایرانسل در شهرستان دزفول)
بررسی تأثیر خدمات پس از فروش و رفتار فروش اخلاقی بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی: مشترکین وایمکس ایرانسل در شهرستان دزفول)
Impact of Future Trends on E-Marketing and Environmental Technology
بررسی اثربخشی تبلیغات محصول و افزایش قصد خرید مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی اینترنتی دانشجویان دانشگاه های آزاد شهر تهران
بررسی تأثیر بازار گرایی بر عملکرد مدیریت کیفیت جامع صنایع کوچک و متوسط شهر تهران
بررسی رابطه بین بازاریابی و بهبود کیفیت و مدیریت کیفیت خدمات در شعب بانک صادرات ایران
بررسی عوامل فرهنگی، زیست محیطی، سیاسی، تاریخی و اقتصادی موثر بر برند – شهری مشهد
بررسی تاثیر کیفیت درک شده و قیمت نسبی بر ارزش درک شده کالا (مطالعه موردی موبایل)
مروری کلی بر تحقیقات صورت گرفته در حوزه بازاریابی اجتماعی در جهان و ایران
تحلیل جایگاه نگرش و مدل های تغییر رفتار در توسعه بازاریابی اجتماعی
روش های ارزیابی ارزش برند (ارزش ویژه برند)
پارادایم سمفونی؛ ارکستراسیون استراتژی های بازاری برای بهبود قابلیت رقابت پذیری
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات کتابخانه ای با رویکرد تلفیقی تاگوچی AHP فازی (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه یزد)
مدلی جهت تبیین رابطه آمیخته بازاریابی سبز و زنجیره تأمین سبز
استراتژی بازاریابی شبکه ای در جذب خیرین مدرسه ساز
آمیخته ترفیع یکی از عوامل تأثیرگذار بر سهم بازار
بررسی رابطه آمیزه بازاریابی خدمات با وفاداری به برند (مطالعه موردی بانک ملت)
بررسی رابطه استقرار مدیریت کیفیت جامع و رضایت مندی مشتری مطالعه موردی: سازمان تأمین اجتماعی
جایگاه تحقیقات بازاریابی در تحقیق اهداف اقتصاد مقاومتی
یک مطالعه تجربی درباره انتخاب شعار تبلیغاتی بانک
سنجش رضایتمندی مشتریان بر اساس مدل اروپایی شاخص رضایت مشتری (مطالعه موردی: سه فرآورده دارویی راهبردی یک شرکت دارویی)
بررسی عوامل تاثیرگذار بر موفقیت صنایع تولیدی در بازار رقابتی
چگونه تبلیغات عالی بنویسیم
ارائه مدلی برای ارزیابی و انتخاب تأمین کنندگان کالاهای مورد نیاز در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با استفاده از رویکرد ترکیبی فرآیند تحلیل سلسله مراتبی و برنامه ریزی آرمانی (مطالعه موردی: کابل خودنگهدار سه فاز فشار ضعیف)
رتبه بندی شاخص های رضایتمندی مشتریان به منظور افزایش سهم بازار با رویکرد TOPSIS گروهی
بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی و الکترونیکی بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت شعبه دانشگاه صنعتی شریف)
کاربرد تحلیل تتراد تاییدی در تحقیقات بازاریابی
ارزیابی ارتباط رسانه های اجتماعی با عناصر آمیخته بازاریابی
عوامل مؤثر در بازاریابی الکترونیکی بر میزان خرید افراد
عوامل مؤثر بر تبادل الکترونیکی از طریق بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: کاربران تجارت الکترونیک در شهر رشت)
جایگاه و نقش بازاریابی ویروسی در فضای کسب و کار الکترونیک (فرصت ها- چالش ها)
شبکه های اجتماعی در تحقیقات بازاریابی؛ نقش ها، کارکردها و مفاهیم
نگاهی پیشرو به روش های PLS-SEM در تجزیه و تحلیل اطلاعات تحقیقات بازار
بررسی تأثیر آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده و ارزش ویژه برند بر ترجیح برند و قصد خرید مشتریان
بررسی رابطه CRM با میزان جذب توریست در مجتمع توریستی- سیاحتی گنجنامه همدان
ادراک زیرآستانه ای؛ ضرورت ها ، آسیب ها
گام های دهگانه تکنیک زیمت در برندینگ
کاربرد های اف.ام.آر.آی در اتراتژی های قیمت گذاری
انتخاب الگوی بهینه بنچ مارکینگ با درنظر گرفتن عملکرد پروژه های تحقیقات بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بین المللی آگاه)
بررسی تاثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران
بررسی نقش تحقیقات بازاریابی بر بهبود عملکرد از طریق مؤلفه های بازارگرایی در شرکت های خدمات کاریابی شهرتهران
تأثیر بازارگرایی الکترونیکی بر سطح پذیرش بازاریابی خدمات الکترونیکی در حوزه بهداشت و درمان (مورد: بیمارستان های شهرتهران)
مطالعه کمی به کارگیری روش Gamification در بهبود کسب و کارهای کوچک
واکاوی روش های ساخت برند در مقاصد گردشگری
بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل (مورد مطالعه: بازاریابی رابطه مند در بازار بین الملل)
بررسی تأثیر عوامل جمعیت شناسی بر رضایتمندی مشتریان از دستگاه های خودپرداز (مطالعه مقایسه ای: بانک ملی و بانک ملت استان مازندران)
تأثیر هزینه تبلیغات بر تابع تقاضا و عملکرد شرکت منتخب و آزمونهای کشش تقاضا
بررسی عوامل مؤثر بر انتقال ارزش ویژه برند در وضعیت تغییر نام برند
عوامل مؤثر بر پذیرش سرویس های موبایلی ارائه شده دولت در بین شهروندان
روش های ارزیابی برند یا ارزش ویژه برند
اولویت بندی انواع رسانه های اجتماعی جهت خرید اینترنتی به کمک تکنیک AHP مطالعه موردی مجموعه ای از شرکت های صادراتی شهر اصفهان
چابکی بازاریابی خدمات، مفهومی نوین در بازاریابی
کاربرد نظریه بازی ها در تحلیل رفتار خرید مشتریان برخط
برندسازی ورزشکاران: شناسایی و بررسی تصویر برند ورزشکاران از دیدگاه رفداران (مورد مطالعه: برند علی دایی)
شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های هوش هیجانی تأثیر گذار بر رفتار مشتریان با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره
بررسی نقش استراتژی های بازاریابی در شرکت های بیمه زندگی بر اساس تحلیل پوششی داده ها
عوامل مؤثر بر رفتار مصرف کننده در مواجهه با تبلیغات پست الکترونیکی
بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده سبز و ریسک ادراک شده سبز بر اعتماد سبز با توجه به نقش رضایت سبز
بررسی عوامل تأثیرگذار در پذیرش بازاریابی الکترونیکی برای جذب توریسم در مؤسسه های جهانگردی شهر تهران
بررسی آمیخته ی بازاریابی در جهت توسعه بازاریابی ارزش محور
عوامل مؤثر در تعلق به برندهای خود بیانگر در فضای مجازی
ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی بر قصد خرید از طریق آگاهی برند مطالعه موردی: برندهای نان صنعتی توزیع شده در شهراصفهان
شناسایی مؤلفه های مؤثر بر طراحی فرآیندهای توسعه بازار فروش داخلی و خارجی کشمش بسته بندی شده از دیدگاه مدیران و کارشناسان استان قزوین
طرح شبکه اجتماعی در بازاریابی (بازاریابی رسانه ای)، چالش ها و فرصت ها
راهکارهای ارتباط مؤثر بر مشتری با رویکرد تحقیقات بازاریابی
جایگا تبلیغات احساسی در بازاریابی عصبی
استخراج شاخص های تمایل، رضایت و ارزشمندی مؤثر در پذیرش تبلیغات موبایلی در بین مشترکان جوان ایرانسل
عوامل مؤثر بر پذیرش خرید الکترونیکی مبتنی بر مدل بسط یافته پذیرش فناوری و رفتار برنامه ریزی شده
ارزیابی اثرات قابلیت های بازاریابی بر پیامدهای عملکردی و بقا در شرکت های کوچک و متوسط مواد غذایی
مروری بر مدیریت ارتباط با مشتری: جذب و حفظ مشتری
بررسی تأثیر نقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو (مورد مطالعه محصولات اپل)
بررسی نقش فعالیت های بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی بر تصمیم خرید از طریق ایجاد ارزش ویژه برند
بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت نام تجاری با تأکید بر نقش منابع انسانی
بررسی تأثیر منابع انسانی بر موفقیت برند کارفرما (توسعه برند مبتنی بر منابع انسانی
تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند و رابطه آن با پاسخ های مشتری و ارائه مدل مناسب
بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر پاسخ های مشتری از طریق نقش ارزش ویژه برند
تعیین استراتژی مناسب بازاریابی مواد غذایی ارگانیک بر اساس مدل استراتژی تایلر
رفتار مصرف کننده بعد از خرید
بررسی تاثیر سیستم های توصیه گر در بهبود عملکرد بازاریابی شبکه ای (مورد مطالعه محصولات دیجی کالا)
استراتژی بازاریابی بین الملل و تأثیر رقابت پذیری بر توسعه صادرات سازمان ها
عوامل مؤثر بر ارتقای جایگاه رقابتی یک واحد تولیدی از منظر مشتریان
بررسی انتظارات صادرکنندگان ایرانی بر اساس صنایع مختلف در کشور امارات متحده عربی
بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر قزوین
تأثیر تصویر نام تجاری بر وفاداری مشتری
نوع شناسی وفاداری مشتریان بر اساس روش شناسی کیو (مطالعه موردی: محصولات بهداشتی)
بررسی تأثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر جذب مشتریان شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی
بررسی تأثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر جذب و نگهداری مشتریان بر اساس نظریه های نشانه شناسی (مطالعه موردی شرکت بیمه ما)
مدیریت ممیزی بازاریابی به رویکرد رضایت مشتری
هویت ارتباطی بانک ملت: پلی میان سازمان و مشتری
بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی و عوامل مؤثر برآن
بررسی اثر لوگو بر نگرش مصرف کنندگان با تاکید بر رنگ، فرم و فونت لوگو
تدوین برنامه های ترفیع و وفاداری مشتریان به منظور افزایش سهم بازار (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران شهرتهران)
بررسی ارتباط بین سیستم ERP بازاریابی
بررسی تأثیر سبک زندگی اینترنتی بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی
بررسی تأثیر قیمت بر مصرف برق بخش مسکونی شهر آشخانه (استان خراسان شمالی)
اولویت بندی معیارهای مؤثر در تحلیل ارزش مشتریان با استفاده از روش برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی
بررسی عوامل موثر در انتخاب برند در راستای انتخاب مصرف کننده (مقایسه یک برند داخلی ویک برند خارجی در محصولات آرایشی وبهداشتی)
رویکردهای نوین بازاریابی عصبی در تحقیقات بازار
عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند از منظر مصرف کنندگان
تحقیقات بازاریابی در تجارت الکترونیک
ضرورت توجه به فرهنگ ملی در بازاریابی بین المللی
بررسی تدثیر ریسک ادراک شده بر قصد استفاده از خدمات موبیال بانک
بررسی تاثیر قابلیت های برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد کسب و کارمطالعه موردی : شرکتهای غذایی فعال مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران
مدلی برای ارزیابی اثراتادراک انصاف قیمتی در خرید اینترنتی بلیت هواپیما
ارزیابی گرایش مدیران بانک های دولتی و خصوصی استان اردبیل به بازار
بررسی اثرات برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرد سازمان (مطالعه خریداران عمده دارو در شهر تبریز)
تحلیل متنی داده های توییتر در ارزیابی انتظارات بازار نوکیا
بررسی روند بازار مصرف تیرآهن در ایران
شناسایی عوامل مؤثر بر ادعای دروغین بیمه گذاران در رشته بیمه اتومبیل (مطالعه موردی: شرکت بیمه ملت)
بررسی تأثیر پایداری در استراتژی بازاریابی عصر حاضر
تأثیر راهکارهای بازاریابی بر فروش داخلی زعفران استان خراسان رضوی
سنجش اثربخشی تبلیغات و تأثیر آن بر ارزش ویژه برند در صنعت تایر (مطالعه موردی: گروه صنعتی بارز)
بررسی ابعاد CRM و تأثیر آن بر عملکرد بازاریابی
بررسی میزان تأثیر زمان مداری برنگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات (مطالعه موردی: بینندگان تبلیغات تلویزیونی در شهر اصفهان)
بررسی تأثیر تصویرسازمان بر رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: بانک پارسیان در شهر اصفهان)
بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی داخلی و قابلیت یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی ایران)
بررسی نقش حمایتی مدیران از نتایج کارکردی داخلی و خارجی کیفیت: اثر میانجی بهینه کاوی و مسئولیت اجتماعی
نقش بازاریابی اجتماعی در پیشگیری و کنترل چاقی
بررسی تاثیر عملکرد کارکنان فرانت آفیس بر جلب رضایت مشتریان
بررسی رابطه استراتژیهای بازاریابی و سطوح ارتباط در کانال های توزیع
بررسی تحولات تحقیقات بازاریابی مبتنی بر نورومارکتینگ
بررسی تاثیر تبلیغات اینترنتی بر توسعه سهم بازار سازمانها (مطالعه موردی شرکت بهنوش)
انواع پژوهش های بازاریابی عصب شناختی و اثرات آن بر مؤلفه های بازاریابی
ارزیابی اثرات سبک زندگی غذایی و صفات شخصیتی غذایی بر رضایت و وفاداری مصرف کنندگان فروشگاه های زنجیره ای
بررسی تأثیرفروش گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مطالعه موردی: نمایندگی های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد)
تحقیقات بازار در تجارت الکترونیک
بررسی تاثیر همسانی برند بر نگرش مصرف کننده (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ واسنوا)
بررسی پیشایندها و پیامدهای رقابت پذیری سازمان تأمین اجتماعی در حوزه درمان (مورد مطالعاتی بیمارستان های تأمین اجتماعی استان تهران)
ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک در بازار زباله خشک برمبنای مدل SPACE مورد مطالعه سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد
شىاسایی ترجیحات مشتریان در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک حکمت ایرانیان
بررسی تأثیر تبلیغات مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی بر ارزش ویژه برند شرکت (شواهدی از صنعت بیمه ایران درشهر تهران)
بررسی ابعاد مشترک سیستم ERP و CRM
عوامل موثر بر گسترش برند شرکت پارسیان
ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند