پنجمین همایش بین المللی مدیریت رسانه آبان 97

پنجمین همایش بین المللی مدیریت رسانه

Fifth International Media Management Conference

پوستر پنجمین همایش بین المللی مدیریت رسانه

پنجمین همایش بین المللی مدیریت رسانه در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ توسط رویداد پردازش ماندگار و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین همایش بین المللی مدیریت رسانه مراجعه فرمایید.


به منظور تعامل دانشگاه ها و سازمان های رسانه ای، همایش بین‌المللی مدیریت رسانه با شعار رسانه ها و مخاطب با حضور استادان، صاحب‌نظران و اهالی رسانه‌های مکتوب، تصویری، مجازی و مدیران باسابقه مطبوعات، 19 آبان ماه در سالن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
به تمامی شرکت کنندگان در همایش، گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.
تمامی مقالات پذیرفته شده در کتاب خلاصه مقالات و سی دی مجموعه مقالات همایش به چاپ میرسد. همچنین تمامی مقالات به صورت آنلاین در سایت سیویلیکا نمایه شده و به چاپ میرسند.

 

محورهای همایش

اخلاق حرفه ای رسانه ای، سیاست گذاری و برنامه ریزی رسانه و نسخه رسانه ای اقتصاد مقاومتی 


مدیریت:
نظریه‌های جدید مدیریت رسانه، مدیریت استراتژیک رسانه، مدیریت سازمان‌های رسانه‌ای و ...
 
علوم ارتباطات:
آینده رسانه، سواد رسانه ای، اقناع و تبلیغ، فرهنگ و رسانه، دین و رسانه، مخاطب شناسی و ...
 
اقتصاد
نسخه رسانه ای اقتصاد مقاومتی، اقتصاد رسانه و ...
 
علوم اجتماعی و رفتاری:
رسانه و توسعه ، جامعه شناسی فرهنگی، جامعه‌شناسی رسانه ، روشهای تحقیق در رسانه، روانشناسی در مدیریت، روانشناسی رسانه، اخلاق و رسانه، نظارت و رسانه و ...
 
-فلسفه رسانه، فلسفه مدیریت
-حقوق و رسانه، حقوق ارتباطات
-تکنولوژی‌های رسانه‌ای
-و سایر موضوعات مرتبط با همایش