هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، دی ماه 98

هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

Seventh National Conference of Information Technology Managers

پوستر هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات در تاریخ ۸ دی ۱۳۹۸ توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.


هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات دی‌ماه 1398 به پشتوانه تجربه 50 سال فعالیت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با رویکرد میان‌رشته‌ای و با شعار «ارزش آفرینی کسب­ وکارهای تعاملی و پلتفرم­ها» برگزار خواهد شد. معرفی دستاوردهای برگزیده در قالب محصولات و مقالات در حوزه­ های مختلف علوم و فناوری اطلاعات و برقراری ارتباط و پیوند کاری میان صاحب‌نظران و محققان در حوزه فناوری اطلاعات و زمینه ­های مرتبط ازجمله مهم­ترین اهداف این همایش است .در قالب این همایش جوایز ملی فاب (فناوری اطلاعات برتر)، مبفا (مدیران برتر فناوری اطلاعات) و جایزه شرکت­ های تحول آفرین اعطاء خواهد شد

 

 تم اصلی : ارزش‌آفرینی کسب‌وکارهای تعاملی و پلتفرم‌ها

 

محور علمی  فناورانه

  • مدیریت و تحلیل هوشمند داده
  • اینترنت اشیاء و پلتفرم‌های تعاملی
  • پلتفرم‌های ابری
  • زنجیره ارزش اطلاعات
  • بلاک‌چین و پلتفرم‌های تبادل داده
  • تجربه کاربر در پلتفرم‌های تعاملی
  • معماری سیستم‌های تعاملی و پلتفرم‌ها
  • امنیت تبادل داده
  • پلتفرم‌های تعاملی، هوشمند و یادگیرنده

 

محور مدیریتی  اقتصادی

  • آینده‌نگاری، استراتژی‌ها و یا مدل‌های کسب‌وکارهای پلتفرمی
  • پلتفرم‌های ارائه خدمت
  • جمع‌سپاری، مشارکت و خلق داده
  • نوآوری باز در کسب‌وکارهای تعاملی
  • پلتفرم‌های کارآفرین و شتابدهنده‌ها
  • فرآیندهای کسب‌وکار تعاملی
  • مشارکت عمومی و خصوصی
  • پلتفرم‌های ارتباطات سازمانی
  • پلتفرم‌های دولت الکترونیک
  • کسب و کارهای پلتفرمی و شبکه ارزش

 

محور اجتماعی  فرهنگی

  • چالش‌های حقوقی در کسب‌وکارهای تعاملی
  • پلتفرم ها و ایجاد گفتمان اجتماعی
  • صداقت و شفافیت در کسب‌وکارهای تعاملی
  • مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی در کسب‌وکارهای تعاملی
  • حریم خصوصی و کسب‌وکارهای تعاملی
  • اعتماد اجتماعی و کسب‌وکارهای تعاملی
  • محیط زیست و کسب‌وکارهای تعاملی