آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 481تعداد صفحات کتابچه مقالات: 488
تعداد نمایش مقالات: 171854
ششمین همایش بینالمللی روانشناسی مدرسه
ششمین همایش بینالمللی روانشناسی مدرسه در تاریخ ۱۱ مهر ۱۳۹۹ توسط ،انجمن روانشناسی تربیتی ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات ششمین همایش بینالمللی روانشناسی مدرسه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در ششمین همایش بینالمللی روانشناسی مدرسه
تدوین بسته آموزش ریاضی از طریق داستان گویی و تاثیر آن بر رفتار یادگیری، درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر
کرونا و فضای مجازی، فرصت ها و چالش ها
شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر تحلیل رفتگی شغلی کارکنان آموزش وپرورش
مقایسه ی سبک های فرزندپروری والدین کودکان عادی و زورگو
بررسی رابطه بین توانمندسازی روان شناختی با میزان پرخاشگری معلمان
بررسی و مقایسه میزان افسردگی در میان معلمان زن و مرد
اثربخشی موسیقی درمانی در کاهش اضطراب کودکان قربانی قلدری
رویکردهای طراحی آموزشی و نظریه های یادگیری در بازی های رایانه ای آموزشی
رابطه کیفیت زندگی و تنیدگی والدینی در کودکان ادرار بی اختیار
تاثیر سایکودرام بر اختلالات درونی سازی و برونی سازی
بررسی ارتباط بین میزان وابستگی به فضای مجازی و استفاده از شبکه های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان (مطالعه مروری)
نقص در توجه انتخابی دانش آموزان با اختلال خواندن (یک مطالعه ی مروری)
تجربیات زیسته معلمان تازه استخدام شده از مدارس ایران زمین
بررسی نقش اعتیاد به تلفن همراه در گرایش به اعتیاد نوجوانان
اهمیت سازه ی خودکارآمدی معلمان و روند تغییر پرسشنامه های سنجش این سازه
بررسی اثربخشی قصه گویی بر عزت نفس کودکان
بررسی نقش خود دلسوزی و ذهن آگاهی در پیش بینی افسردگی دانش آموزان پسر
دلایل بی انگیزشی تحصیلی دانش آموزان در یادگیری درس ریاضی: مطالعه موردی دانش آموزان پسر
بررسی وضعیت تفکر خلاق و رابطه آن با سطح تحصیلات در بین معلمان
بررسی نقش خودکارآمدی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر
بررسی استدلال تناسبی دانش آموزان با تمرکز بر انواع بازنمایی ها
بررسی مولفه های ارزشیابی مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا
آسیب شناسی نقش رسانه های صوتی و تصویری در بروز جرایم اطفال و نوجوانان و نحوه پیشگیری از آن برمبنای نتایج تحقیقات انجام شده
بررسی رابطه سطح شادکامی با اضطراب اجتماعی دانش آموزان
تاثیر مولفه شادکامی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر
تدوین روش نوین آموزش فضائل اخلاقی و مقایسه اثربخشی آن با آموزش هدیه های آسمانی بر رفتار اخلاقی، رشد شخصیت و رشد هیجانی- اجتماعی
رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه با فرسودگی شغلی معلمان
تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر مطلوبیت اجتماعی و شادکامی دانش آموزان دختر
نقش مداخلات مبتنی بر انسجام حسی بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان نارسا خوان (یک مطالعه مروری)
اثربخشی موسیقی درمانی بر شادکامی و کیفیت خواب
پیش بینی شادکامی دانش آموزان دختر بر اساس سبک های دلبستگی و سیستم های مغزی-رفتاری
مروری بر روش ها و مداخلات ارتقای مهارت حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال ریاضی
اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر اضطراب و احساس تنهایی
رابطه بین تاب آوری و سرسختی روان شناختی با گرایش به اعتیاد در دانش آموزان
نگاهی به پدیده ی "شاگرد اولی" در مدارس و فقدان رویکرد آموزش مشارکتی
مدرسه در نگاه پائولو فریره نظریه پرداز آموزش وپرورش انتقادی
اثربخشی تقویت شنیداری حلقه واجی بر بهبود خرده مهارت های خواندن دانش آموزان با ضعف خواندن
مولفه های ارزشی اثرگذار بر قضاوت اخلاقی کودکان دبستان و مقایسه با مراحل رشد اخلاقی کلبرگ: یک مطالعه پدیدارشناسی
رابطه اهمال کاری تحصیلی با هویت تحصیلی و ساختار انگیزشی در دانش آموزان
مسائل و مشکلات مدرسه از منظر دانش آموزان
ویژگی های مدرسه دوست داشتنی از دیدگاه دانش آموزان
مقایسه انگیزه پیشرفت و خلاقیت در دانش آموزان تیزهوش و عادی
اثربخشی آموزش مهارت های تعاملی بر ناگویی خلقی دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی
اثربخشی آموزش روان درمانی مثبت گرا بر تاب آوری و خودمهارگری دانش آموزان
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سلامت روان و تاب آوری فرزندان طلاق
رابطه ساختاری صفت منشی صداقت گرائی و آداب گریزی تحصیلی با واسطه گری خود پنداره تحصیلی
تحلیل کتاب های شناخت مفاهیم ریاضی نوآموزان با نیازهای ویژه بر اساس اهداف سند راهنمای برنامه و فعالیت های آموزشی و پرورشی
راهکارهای پیشنهادی معلمان در رابطه با افزایش شادکامی دانش آموزان در دوران شیوع اپیدمی کرونا و پساکرونا
مروری بر خلاقیت هیجانی در تعلیم و تربیت، چگونگی ایجاد آن در کودکان و رابطه آن با هوش هیجانی، نیاز به ساختار، تفکر قطعی نگر و تفکر انتقادی (مطالعه مروری)
مروری بر رشد معنوی در تعلیم و تربیت و چگونگی ایجاد آن در کودکان (مطالعه مروری)
بررسی رابطه انگیزش پیشرفت و مهارت های ارتباطی با خودکارآمدی دانش آموزان
مدل ساختاری خودکارآمدی ریاضی بر اساس ارتباط با معلم به واسطه رفتارهای کمک طلبی
تحلیل ادراک و تجربه زیسته معلمان ابتدایی از عوامل موثر بر سطح سواد مالی (مطالعه ای پدیدارشناسی)
تاثیر آموزش روان درمانی مثبت نگر بر شادکامی
بررسی رابطه بین خلاقیت و هوش عمومی با هوش موفق در دانش آموزان
رابطه احساس شادی و شادکامی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان قدس
اثربخشی رفتاردرمانی شناختی بر خودپنداره در کودکان دارای اختلال یادگیری خواندن
بررسی نقش حالت های روانشناختی مثبت، سرزندگی تحصیلی و تاب آوری در پیش بینی شادکامی دانش آموزان
تاثیر برنامه ذهن آگاهی مبتنی برکاهش استرس بر خوش بینی تحصیلی و شادکامی دانش آموزان
تاثیر برنامه ذهن آ گاهی کودک محور بر خودنظم دهی و سرزندگی تحصیلی کودکان در زمان شیوع بحران کرونا ویروس جدید (کووید ۱۹)
تاثیر آموزش مهارت های خودنظم دهی بر شادکامی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
پیش بینی سبک های رهبری بر اساس مولفه های هوش معنوی در مدیران مدارس
بررسی رابطه بین خستگی مزمن و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان
بررسی رابطه بین میزان ساعات خواب شبانه و خستگی مزمن در دانش آموزان
مدل علی رابطه ترس از آلودگی مادر با اختلالات رفتاری و سلامت روان دانش آموزان در زمان بحران کرونا: با در نظر گرفتن نقش واسطه ای منبع کنترل سلامت و ارزیابی سلامت مادران
تاثیر آموزش مهارت های حل مسئله بر طرحواره های ناسازگار اولیه و حساسیت اضطرابی دانش آموزان
اثربخشی آموزش نرم افزار انبک برحافظه فعال دیداری و غیردیداری دانش آموزان دیرآموز
پیش بینی تعلق به مدرسه بر اساس تعلل ورزی تحصیلی و تمایزیافتگی خود در دانش آموزان دختر
بررسی رابطه ادراک از محیط کلاس با جرات ورزی دانش آموزان
بررسی رابطه ادراک از محیط کلاس با تفکر انتقادی دانش آموزان
ادراک از محیط کلاس و پیامدهای آن
مروری بر نقش اضطراب بر اعتماد به نفس دانش آموزان
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر کیفیت زندگی مادران دانش آموزان با اختلال طیف درخودماندگی
بررسی رابطه امیدواری و سبک های اسنادی با بهزیستی روان شناختی
پیش بینی حافظه فعال بر اساس توجه انتخابی و آگاهی فرا شناختی در کودکان نارسا خوان
بررسی ویژگی های روان سنجی آزمون رمزگردانی و رابطه آن با مهارت های دیداری حرکتی در کودکان
بررسی سبک اسناد و موفقیت تحصیلی در دانش آموزان با اختلال نارساخوانی
تاثیر بازی درمانی بر انگیزش تحصیلی، قضاوت اخلاقی و پرخاشگری دانش آموزان
بررسی رابطه کیفیت خواب، حمایت اجتماعی ادراک شده و عزت نفس با گرایش به رفتارهای آسیب رسان به خود در دانش آموزان دختر
بررسی نقش انعطاف پذیری شناختی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی تعارض والد- نوجوان در دانش آموزان پسر
مقایسه عزت نفس، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان بینا و نابینا
پیش بینی نشخوارفکری بر اساس طرح واره های ناسازگاراولیه و بلوغ عاطفی در دانش آموزان دختر
تفاوت بین مولفه های خشم و کیفیت ارتباط معلم- دانش آموز در دانش آموزان قلدر و بهنجار
رابطه ذهن آگاهی با اضطراب، خلاقیت و دقت
بررسی نقش میانجیگرانه خودکارآمدی مقابله ای در رابطه ویژگی های مثبت شخصیتی با مشغولیت شغلی درمعلمان زن
بررسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی و پیشگیری از آنها در بین دانش آموزان نوجوان
مزیت های مشاوره برخط: یک مطالعه مقدماتی
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر مهارت های اجتماعی و سازگاری (اجتماعی، عاطفی و تحصیلی) کودکان دچار نقص توجه/بیش فعالی
بررسی و شناسایی آسیب های فضای مجازی بر ابعاد مختلف سلامت دانش آموزان
رابطه عوامل بافتی (حمایت معلم و همسالان) و عوامل فردی (تحول مثبت) با تاب آوری تحصیلی
تشخیص و طراحی مداخلات زودهنگام نو آموزان مشکوک به اختلالات خاص یادگیری
اثربخشی آموزش والدینی بر خودکنترلی کودکان دارای اختلال کم توجهی بیش فعالی: مروری بر مطالعات پیشین
بررسی رابطه شخصیت وسبک های فرزندپروری مادران با اضطراب در دانش آموزان پسر
بررسی رابطه کارکردهای اجرایی دانش آموزان با مدیریت استفاده از فضای مجازی در دوران شیوع کرونا
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر نشانه های اختلال اضطراب اجتماعی در دانش آموزان
راهبردهای افزایش کارآیی و اثربخشی آموزش مجازی در دانش آموزان با اختلال اوتیسم
اثربخشی بسته های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش آموزان با اختلالات یادگیری
پیش بینی آمادگی یادگیری الکترونیکی بر اساس خودکارآمدی، تعامل معلم- دانش آموز و خودنظم دهی
بررسی نقش مدارس هوشمند (مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات) در ارتقا کیفیت آموزشی
بررسی تاثیر سبک مدیریت مدیران بر عملکرد آموزشی معلمان با توجه به نقش میانجی ساختار سازمانی در مدارس
چالش های فرزندپروری و نگاهی نو و آگاهانه به تربیت اسلامی و شیوه مناسب فرزندپروری با توجه به ویژگی فضای مجازی در دوران معاصر
بررسی اثربخشی آموزش گروهی واقعیت درمانی مبتنی بر تئوری انتخاب بر کاهش پرخاشگری دانش آموزان پسر
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر اساس رویکرد توانایی محور بر کاهش هیجان های تحصیلی منفی دانش آموزان
پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس سبک های تفکر و رویکردهای یادگیری در دانش آموزان
بررسی رابطه سبک های یادگیری پیشرفت تحصیلی در درس روان شناسی دانش آموزان
رابطه بین التزام عملی به اعتقادات اسلامی با سلامت روان دانش آموزان
رابطه بین سلامت عمومی با سازگاری دانش آموزان
تبیین تربیت دینی نسل نوجوان
تاثیر آموزش خواندن اصلاحی بر نشانه های ناتوانی خواندن و ادراک شایستگی کودکان
اثربخشی قصه گویی بر افزایش ابراز وجود و پیشرفت تحصیلی
اثر بخشی آموزش مهارت جرات ورزی بر کاهش پرخاشگری و احساس شرم دختران
تاثیر یادگیری مشارکتی بر رشد تفکر انتقادی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان
نقش میانجی عملکرد خانواده در رابطه با اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویدئویی و پرخاشگری دانش آموزان
بررسی تاثیر مدیریت استعداد بر توانمندسازی روانشناختی دانش آموزان
واکاوی ادراک دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول از مشکلات آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا: (مطالعه موردی)
مطالعه سبک های اسنادی و افسردگی در دانش آموزان؛ ارائه راهکارهایی برای بهبود
نقش واسطه ای انگیزش درونی در رابطه بین ادراک شایستگی و تاب آوری تحصیلی دانش آموزان دختر
اثر بخشی برنامه آمورشی ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده در نوجوانان دارای نشانه های اختلال اضطرابی اجتماعی
اثر بخشی آموزش مهارت ارتباط موثر بر ارتقا همکاری، خویشتن داری و قاطعیت کودکان
اثربخشی رفتار درمانی عقلانی هیجانی بر ارتقا شاخص های خجالت ورزی دختران دبیرستانی، یک کارآزمایی کنترل شده تصادفی
بررسی اثربخشی آن بر مهارت های اجتماعی نوجوانان دارای کم توانی هوشی
اثربخشی ارزشیابی تکوینی به شیوه همتا سنجی بر کسب شایستگی حرفه ای دانشجو- معلمان
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر تاب آوری تحصیلی دانش آموزان
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر خودپنداره و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
رابطه کمال گرایی و حرمت به خود با پیشرفت تحصیلی
آموزش مهارت های ارتباطی بر سازگاری اجتماعی کودکان کار
رابطه میان سلامت معنوی با نگرش و ارتکاب به تقلب
اثربخشی برنامه مداخله ای شایستگی اجتماعی بر مهارت های ارتباطی و خودبازداری دانش آموزان پرخاشگر
بررسی رابطه ذهن آگاهی با خلاقیت
مقایسه اثر بازسازی شناختی، حساسیت زدایی منظم و ترکیبی بازسازی شناختی و حساسیت زدایی منظم براضطراب و وابستگی دانش آموزان به ابزارهای دیجیتالی
تاثیرات متقابل تحمل ابهام و سرمایه روانشناختی در دانش آموزان
طراحی ساختار فیزیکی مدرسه بر اساس هوش های چندگانه
تعیین اثربخشی آموزش فراشناخت بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، راهبردهای شناختی و فراشناختی و باورهای انگیزشی
نقش چند رسانه ای ها در آموزش دانش آموزان کم توان ذهنی
رابطه مولفه های هیجان های تحصیلی با موفقیت تحصیلی
تغییر باور از هنجاری و اجتنابی به جرآت مندانه: یک مداخله ضد قلدری معلم محور
شناسایی ویژگی های موثر بر رضایتمندی تحصیلی دانش آموزان با استفاده از تکنیک های داده کاوی
نقش انگیزش درونی در پیش بینی خودارزشمندی و شایستگی ادراک شده و کیفیت زندگی تحصیلی دانش آموزان
بررسی و حل مشکلات دانش آموزان کلاس گریز و پیشنهاد راه حل های ایجادعلاقه در روی آنان
اثربخشی آموزش مهارت های کنترل خشم بر سرمایه روان شناختی و سازگاری اجتماعی
نقش هوش هیجانی و مهارتهای اجتماعی بر یادگیری دانش آموزان
آموزش مبتنی بر تئاتر خلاق و نقش آن در پیشرفت درسی دانش آموزان دختر
رابطه برداشت دانش با خلاقیت معلمان
رابطه بین رفتارهای قالبی و کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم
مقایسه تفکر انتقادی و خودپنداره در دانش آموزان
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر افزایش امید به زندگی و عزت نفس دانش آموزان
رابطه تفکر انتقادی با خودکارآمدی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان
رابطه افسردگی و انعطاف پذیری شناختی در مادران دانش آموزان کم توان ذهنی
رابطه اضطراب و سرمایه روانشناختی در مادران دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم
مقایسه خودکارآمدی تحصیلی و تمایزیافتگی خود در دانش آموزان دختر با عاطفه مثبت و منفی
تبیین سواد تربیت جنسی مادران در مواجهه با بلوغ دختران
بررسی رابطه اعتیاد به اینترنت و خود تنظیمی دانش آموزان با میانجیگری سبک های فرزند پروری والدین
بررسی نقش آموزش وپرورش بر سلامت اجتماعی جامعه دانش آموزان
بررسی ارتباط پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بکمک یادگیری مشارکتی
رابطه خوش بینی تحصیلی و انگیزه پیشرفت با مسئولیت پذیری
توانمندی ها و مشکلات مدارس هوشمند در مقایسه با مدارس عادی
بررسی رابطه پنج عامل شخصیت، تیپ های زمانی و فرسودگی تحصیلی با رضایت از مدرسه
رابطه انگیزش موفقیت با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر
مدل معادلات ساختاری افسردگی بر اساس روابط موضوعی و مکانیسم های دفاعی
بررسی رابطه بین خلاقیت و اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان
تعیین رابطه بین هیجان خواهی با مصرف الکل و مواد مخدر در نوجوانان
نقش واسطه ای طرحواره سازش نایافته اولیه حوزه بریدگی و طرد در رابطه بین دلبستگی و احساس تنهایی
اثربخشی آموزش بازیدرمانی (مبتنی بر رابطه والد-کودک) بر سبک های دلبستگی و مهارت های اجتماعی کودکان
اثر بخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر قلدری
اثربخشی آموزش متقابل بر بهبود درک خواندن و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری
مقایسه اثربخشی تدریس ریاضی با استفاده از بازی با تدریس سنتی ریاضی بر مشغولیت تحصیلی، خودکارآمدی ریاضی و توانایی های شناختی دانش آموزان
بررسی ارتباط بین حساسیت پردازش حسی و تکانشگری با سیستم فعال- ساز/بازداری رفتاری
بررسی عملکرد تحصیلی دانش آموزان در آموزش حضوری و مجازی
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر هوش هیجانی و خودکارآمدی در تعامل با همسالان در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص
اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه /بیش فعالی (یک مطالعه مروری)
مدل های تعامل آموزشی
بررسی چالش های نظام آموزش ابتدایی در ایران و راه کاری های پیشگیری از آن
مقایسه اثربخشی مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و مداخلات شناختی – انگیزشی بر رضایت تحصیلی، انگیزش تحصیلی و خودکار آمدی تحصیلی دانش آموزان
اثربخشی جریان همخوانی کتاب بر مهارت های ارتباطی
رابطه فرزند پروری و احساس شادکامی با هدف گذاری دانش آموزان
کرونا وآموزش مجازی، آسیب ها، تهدیدها و فرصت ها با رویکرد آموزشی _ اسلامی
تحلیل و ارزیابی هویت ملی در بین دانش آموزان رشته های نظری
بررسی رابطه هویت ملی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری
مقایسه بیانگری هیجانی، اجتناب شناختی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون مشکلات یادگیری خاص
رابطه بین سخت رویی، تاب آوری با نظم جویی شناختی هیجان
جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش علوم تجربی
اثر بخشی آموزش آگاهی واج شناختی بر بهبود مهارت املایی دانش آموزان دارای اختلال دیکته نویسی
اثر بخشی آموزش مبتنی بر نظریه ذهن شناختی - عاطفی بر بهبود مشکلات روانشناختی (اضطراب و افسردگی) در کودکان دچار سوگ والدین
رابطه سازگاری اجتماعی با اضطراب اجتماعی دانش آموزان
رابطه بین حمایت اجتماعی، اعتیاد به اینترنت، انزوای اجتماعی، امیدواری و بهزیستی روان شناختی
نقش سبک های فرزندپروری در پیش بینی بیزاری دانش آموزان در مدارس دولتی و غیر انتفاعی
بررسی رابطه تنظیم شناختی هیجان و ذهن آگاهی با تفکر انتقادی
بررسی آسیب های آزمون های ورودی مدارس بر دانش آموزان
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه حس عضویت روانشناختی در مدرسه
آموزش مجازی، رویکردی نوین در جهت توسعه سواد زیست محیطی
بررسی رابطه ناسازگاری های زناشویی با مشکلات رفتاری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر
تاثیر آموزش مهارت های فراشناخت بر اشتیاق تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش آموزان
بررسی نقش آموزش وپرورش در شکل گیری هویت ملی، هویت دینی و هویت انسانی در دانش آموزان
آسیب شناسی برنامه درسی تفکر و سبک زندگی از نظر معلمان و دانش آموزان
چالش های هوش و عدالت آموزشی در انواع مدارس
اثربخشی بازی های ویدویی شناختی بر برنامه ریزی شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
اثربخشی بازی های ویدویی شناختی بر انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
نقش مداخلات عصب- روانشناختی رایانه محور در توانبخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه (یک مطالعه مروری)
کرونا و آموزش مجازی: نقاط قوت، ضعف و چالش ها
ارتباط خودتنظیمی یادگیری با جهت گیری هدف
ادراکات کودکان سندروم داون از قوانین خانواده
رابطه هوش معنوی با پرخاشگری
تاثیر فناوری های نوین بر آموزش
بررسی کارکرد انواع مدارس برتصمیم گیری وخودکارآمدی دانش آموزان
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر اختلال اضطراب اجتماعی دانش آموزان
تاثیر استفاده از رویکرد کلاس معکوس بر میزان اضطراب ریاضی و اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان
نقش فرهنگ سازمانی و یادگیری سازمانی در پیش بینی قابلیت های چابکی سازمانی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اهمال کاری و فرسودگی تحصیلی
پیش بینی مهارت های اجتماعی دانش آموزان بر اساس سواد رسانه ای و تحول مثبت نوجوانی
توانمندسازی معلمان با رویکرد سازنده گرایی روایت و تحلیل یافته های یک کارگاه تاملی و تعاملی معلمان
تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر میزان سازگاری دانش آموزان دختر تیزهوش
بررسی وضعیت طلاق عاطفی در بین والدین دانش آموزان مدارس لارستان
بررسی نقش دین در سلامت روان دانش آموزان
مقایسه سازگاری اجتماعی دختران و پسران در ارتباط با درس تربیت بدنی
نقش هوش هیجانی و حرمت به خود در رابطه با گرایش به مواد مخدر
اثربخشی آموزش خوردن ذهن آگاهانه بر پرخوری هیجانی دانش آموزان دختر
کاربست رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط واقعی و مجازی به منظور ارتقا نشاط و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی رابطه راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان با بهزیستی ذهنی و تاب آوری
پیش بینی اضطراب آزمون بر مبنای کمال گرایی و سبک های یادگیری
بررسی چالش های دروران کرونا از دیدگاه معلمان و راهکارهای پیشنهادی برای این چالش ها
مقایسه تاب آوری، مسئولیت پذیری و شادکامی بین مادران با کودک اوتیسیک و بدون کودک اوتیستیک
روش های آموزشی در کاهش نشانه ها اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی دانش آموزان (یک مطالعه مروری)
اثربخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجان بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
رابطه خشونت خانگی با افسردگی و پرخاشگری فرزندان مادران مراجعه کننده به مراکز خدمات بهداشتی درمانی جامع سلامت
پیش بینی تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان بر اساس باورهای غیرمنطقی و حساسیت اضطرابی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مسئولیت پذیری تحصیلی و سلامت روان دانش آموزان دختر مبتلا به نوموفوبیا
مقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده در مادران کودکان ناتوانی یادگیری ویژه، طیف اوتیسم و عادی
بررسی مقایسه نستالژی، تحمل پریشانی و احساس تنهایی در نوجوانان پسر وابسته و ناوابسته به بازی های رایانه ای
عوامل تاثیرگذار برفریبکاری تحصیلی وپیامدهای آن
شناسایی بسترهای آموزشی (پلتفرم) مناسب آموزش مجازی
رابطه والد و کودک با رفتارهای پرخطر در دانش آموزان
پیش بینی تاب آوری دانش آموزان بر اساس آگاهی فراشناختی و موفقیت تحصیلی یا ورزشی
بررسی اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دارای استرس تحصیلی
رابطه هیجان های تحصیلی مثبت و منفی با پیوند با مدرسه دانش آموزان
پیش بینی پیوند با مدرسه دانش آموزان بر اساس مولفه های خوش بینی تحصیلی (احساس هویت نسبت به مدرسه، اعتماد به معلمان و تاکید تحصیلی)
نقش مولفه های ادراک از محیط کلاس (علاقه، انتخاب، چالش و لذت) در پیش بینی پیوند با مدرسه دانش آموزان
بررسی تاثیر جداگانه تفکر و رسانه تصویری بر روی کاهش خشونت کودکان و دانش آموزان
نقش انواع روش های بازی درمانی بر بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
واقعیت افزوده، آموزشی موثر در مدارس (یک مطالعه مروری)
اثربخشی گروه درمانی شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان بی سرپرست
آموزش زودهنگام ضرورتی در آموزش فراگیر
بررسی و بهبود مشکلات دانش آموزان در درس املا
تاثیر بازی های فکری و آموزش مهارت های اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای شادی و نشاط اجتماعی
تاثیر آموزش خلاقیت درمانی بر میزان خودکارآمدی در دانش آموزان پسر
تاثیر قصه درمانی بر کاهش انزوای اجتماعی دانش آموزان دختر
بررسی تاثیر بازی درمانی بر کاهش پرخاشگری دانش آموزان دختر
تاثیر آموزش مهارت های فراشناختی بر سرزندگی تحصیلی و خودتنظیمی دانش آموزان
تدوین روش نوین آموزش زبان انگلیسی و مقایسه اثربخشی آن با روش متداول بر انگیزش و یادگیری زبان انگلیسی
نقد وبررسی کتاب های علوم اجتماعی دوره دوم متوسطه از منظر شهروند جهانی
رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله با اضطراب امتحان
بررسی رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با خودکارآمدی و نوآوری دانش آموزان (مطالعه موردی: مدارس هوشمند)
رابطه خودکارآمدی با اهمالکاری تحصیلی: نقش واسطه ای ترس از شکست
پیش بینی و شناسایی عوامل موثر بر رضایتمندی تحصیلی دانش آموزان با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق
اثربخشی مهارت های ارتباطی بر تعارض والد – نوجوان
بررسی نقش علوم رفتاری در طراحی محیط های آموزشی ابتدایی دختران
واقعیت افزوده: فناوری در خدمت آموزش و یادگیری
تبیین مفهوم انعطاف پذیری در مدارس تهران با مطالعه تطبیقی مدارس سنتی تا معاصر (نمونه های موردی: مدرسه های مروی، دارالفنون و البرز)
تبیین نقش آموزشی فضاهای ارتباطی انعطاف پذیر در مدارس
از مبلمان انعطاف پذیر تا فضای آموزشی انعطاف پذیر
مشکلات پردازش حسی و ارتباط آن با مشکلات رفتاری و یادگیری کودکان در خانه و مدرسه ارزیابی جدید برایمداخلهی دقیق
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر شایستگی اجتماعی و اضطراب کودکان
راهبردهای مقابله ای ناکارآمد در میزان نشخوار فکری و نگرانی
ادارک از جو مدرسه و مشغولیت تحصیلی
احساس تعلق به مدرسه و مشغولیت تحصیلی
تاثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری بر بهزیستی روان شناختی و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دختر دارای استرس
شیوع اختلالات درونی سازی شده (اضطراب / افسردگی) در دانش آموزان با اختلالات یادگیری خاص
رابطه میزان آگاهی دانش آموزان از راهبردهای یادگیری مغزمحور با حافظه فعال و خلاقیت
تاثیر ادراکات فعالیت های کلاسی بر هیجان پیشرفت و علاقه به ریاضی در دانش آموزان
رابطه خودکارامدی هیجانی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با سازش یافتگی تحصیلی دانش آموزان دختر
بررسی ارتباط بین تاب آوری و سرزندگی تحصیلی با در نظر گرفتن نقش میانجی گرانه حرمت خود دانش آموزان
بررسی چالش ها و عوامل اثر گذار بر کیفیت کلاس های مجازی در دوران شیوع بیماری کرونا
استفاده از شبکه های مجازی و پیشرفت تحصیلی
پیش بینی عملکرد شغلی معلمان بر اساس چابکی سازمانی، عزت نفس سازمانی و روحیه شغلی آنان
بررسی رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه و تنظیم شناختی هیجانی با آشفتگی روان شناختی
پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس سبک های فرزند پروری و پایگاه هویت تحصیلی
پیش بینی کمک طلبی تحصیلی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و خود ناتوان سازی تحصیلی
اثر بخشی درمان گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بدتنظیمی هیجانی و گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان
بررسی رابطه بین سبک های یادگیری با جهت گیری هدف
بررسی تطبیقی نظریه ی اودایمونیا ارسطو با آموزه های دینی اسلام در مورد سعادت و فضیلت طلبی، و نگاهی به جایگاه این دو مقوله در سیستم آموزش ابتدایی حاضر کشور
اصول آموزش الکترونیک در مدارس از منظر روان شناسی تربیتی
چرا ریاضیات شکل نمی گیرد؟ بررسی محاسبه پریشی از دیدگاه ذهن جسمانی
تاثیر واقعیت درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دختر
مطالعه ظرفیت کتاب صوتی در روان شناسی مثبت گرا (مطالعه موردی: قصه گویی)
اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی در افزایش شادکامی معلمان
مقایسه تاثیر آموزش به روش قصه گویی و روش بازی بر بروز خلاقیت در کودکان پیش دبستانی از نگاه مربیان
پیش بینی خودپنداره جنسی بر اساس تصویر بدنی و ویژگی های شخصیتی در نوجوانان دختر
بررسی اثربخشی درمان فراتشخیصی بر اضطراب و تصویر بدنی نوجوانان پسر
اثر تعلل ورزی برخودتنظیمی با نقش واسطه ای کمک طلبی بر دانش آموزان
اثربخشی آموزش حل مسئله ی شناختی میان فردی بر خودپنداره و عزت نفس کودکان
تاثیر آموزش هوش هیجانی بر اشتیاق تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان دختر
نقش بهزیستی روان شناختی و نگرش مذهبی در پیش بینی اعتیاد به اینترنت دانش آموزان
بررسی رابطه بین شادکامی و وضعیت سلامت روان در دانش آموزان پسر
ارزیابی کارکرد آموزش مجازی در مدارس، از دید دانش آموزان
بررسی چهارمین بعد مشارکت تحصیلی: مفهوم مشارکت عاملانه
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشارکت و عدم مشارکت تحصیلی
تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان و فارسی خوانداری بر اساس مولفه های نظریه ی امید اسنایدر
بررسی انگیزه و خلاقیت معلمان در استفاده از تکنیک های آموزشی نوین
اثربخشی بازی درمانی بر افزایش مهارت خودآگاهی هیجانی دانش آموزان دارای اختلال های یادگیری
آسیب شناسی مدارس در فضای مجازی
مقایسه تاب آوری تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان تیزهوش با دانش آموزان عادی
مروری بر کاربردها و اثربخشی نظریه انتخاب و واقعیت درمانی
تدوین مدل علی عملکرد تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان
نظریه یادگیری سازنده گرایی در آموزش و کاربرد آن برای معلمان
استفاده از فضای مجازی و آموزش الکترونیکی (در ایام کرونایی) در سطح آموزش وپرورش
فضای مجازی و آسیب های فردی ناشی از آن بر دانش آموزان
بررسی تنوع راهبردهای یادگیری مورد استفاده در دانش آموزان: مطالعه ای کیفی
بررسی اثربخشی برنامه روان درمانی مثبت نگر بر علائم افسردگی مادران دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه
بررسی اثربخشی برنامه روان درمانی مثبت نگر بر علائم اضطراب مادران دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه
مقایسه یادگیری خودراهبر و یادگیری خودراهبر الکترونیکی در دانش آموزان مدارس هوشمند و عادی
پیش بینی مهارتهای خود نظم دهی خشم بر اساس خوش بینی با نقش واسطه ای خود تنظیمی در دانش آموزان پرخاشگر
تاثیر هدفمند بودن بر لذت یادگیری
ارتباط خوش بینی تحصیلی و درک حمایت اجتماعی معلم با فرسودگی تحصیلی دانش آموزان
پیش بینی سازگاری هیجانی بر اساس سبک های تفکر و باورهای فراشناختی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر عزت نفس دانش آموزان
ارتباط مشارکت والدین با لذت ورزشی و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان ورزشکار
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر انعطاف پذیری روان شناختی دختران با تجربه خشونت خانگی
اثربخشی روان درمانی مثبت گرا بر همجوشی شناختی و خودتنظیمی هیجانی دانش آموزان دارای اختلال رفتار درونی سازی شده
در فضای مجازی چگونه با شایعات برخورد کنیم؟ (طرح درس مدون آموزشی با محوریت کرونا)
رابطه بین هوش و دست برتری در کودکان بدو ورود به دبستان
مقایسه خودنظم بخشی، ویژگی های شخصیتی و کارکرد خانواده در دانش آموزان دختر تیزهوش، با هوش متوسط
مقایسه باورهای غیرمنطقی و شادکامی در دانش آموزان تیزهوش با عادی
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر اساس تئوری انتخاب بر هیجانات تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر اساس تئوری انتخاب بر مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر
بررسی رابطه بین سلامت روانی با خودکارآمدی تحصیلی، هیجانی و اجتماعی
رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی با سلامت روان دانش آموزان دختر
تحلیل کارکردهای فناوری اطلاعات در رابطه با هوشمندسازی مدیریت آموزشی مدارس
تاثیر نقاشی درمانی بر اختلالات برونی سازی شده دانش آموزان با ناتوانی یادگیری
بررسی نسبت روابط والد–فرزند و معلم–شاگرد با آفرینندگی دانش آموزان
اثربخشی روان نمایشگری بر عزت نفس و اضطراب اجتماعی دانش آموزان
بررسی رابطه میزان استفاده از شبکه های مجازی با عملکرد ریاضی دانش آموزان دختر
اثربخشی بازی شناختی رایانه ای (مغزینه) بر حافظه فعال دانش آموزان با ناتوانی یادگیری درخواندن
رابطه نشاط معنوی، مهارت حل مسئله و تاب آوری در معلمان دانش آموزان سرآمد
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر تاب آوری کودکان با اختلال رفتاری
تاثیر روش تدریس کاوشگری بر روحیه پژوهشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
نگاهی تطبیقی بر مدیریت و سیاست گذاری استعدادهای برتر در چندین کشور
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر روش چند حسی فرنالد بر بهبود اختلالات خواندن و دیکته نویسی در دانش آموزان
بررسی رابطه سبک های دلبستگی و خلاقیت با تجربه فراشناختی
اثربخشی آموزش مولفه های هوش هیجانی بر کاهش بحرانهویت در نوجوانی
بررسی عادات مطالعه و رابطه آن با انگیزش تحصیلی در دوران تعطیلی مدارس ناشی از ویروس کرونا
تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان
نقش راهبردهای مثبت و منفی نظم بخشی هیجان و کارکرد عصب شناختی انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی خودارزشمندی دانش آموزان دختر
مروری بر پژوهش های انجام شده در خصوص نقش خودکارآمدی تحصیلی در موفقیت های تحصیلی دانش آموزان
اثربخشی آموزش همدلی و مدیریت خشم از طریق بازی
نقش اضطراب وجودی و خودناتوان سازی تحصیلی در پیش بینی اضطراب جدایی
بررسی رابطه بین عملکرد تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان
کسب بینش عمیق از زمینه ها و آسیب های روان شناختی دختران دارای روابط آزاد
پیامدهای تجربه زیسته دختران دارای روابط آسیب زا
رابطه درک دانش آموزان از محیط اجتماعی کلاس با میزان خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی
تدوین بسته آموزش اخلاق حرفه ای و بررسی تاثیر آن بر رفتار یادگیری، اشتیاق تحصیلی و مشکلات بین فردی دانشجو معلمان
اثربخشی راهبرد روایت درمانی بر خودکارآمدی و استرس ادراک شده دانش آموزان پسر در زمان شیوع کرونا ویروس جدید (کووید- ۱۹)
بررسی ارتباط ایمنی هیجانی با رفتارهای آسیب زای تحصیلی
پیش بینی گرایش به اعتیاد بر اساس تحمل ناکامی و سبک های تفکر در دانش آموزان
بررسی رابطه ی رهبری معنوی و تعهد سازمانی معلمان
آماده سازی معلمان برای آموزش برخط: الگوی مفهومی و انواع دانش های مورد نیاز معلمان
اصل علاقه و نگرش کودکان نسبت به محیط آموزشی مدرسه
بررسی ارتباط بین تغییر سبک زندگی در دوران کرونا ویروس و اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان
تحلیل ادراک و تجربه زیسته معلمان از دلایل کاهش کیفیت دوره های آموزش ضمن خدمت معلمان
اثربخشی روش تدریس جیگ ساو معکوس بر خودپنداره ریاضی و باورهای معرفت شناختی ریاضی
پیش بینی خودتاب آوری دبیران شفا یافته از ویروس کرونا بر اساس دلبستگی به خدا، سلامت عمومی و ادراک بیماری
اثربخشی آموزش خود شفابخشی (کدهای شفابخش) بر اشتیاق تحصیلی
بررسی رابطه اضطراب امتحان با طرحواره های ناسازگار هیجانی و سبک های دلبستگی در نوجوانان
مقایسه اختلالات اضطرابی در دانش آموزان دارای معلولیت حرکتی، با مشکلات شنوایی و دانش آموزان عادی
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی به شیوه قصه گویی بر مهارت اجتماعی و سازگاری اجتماعی کودکان ۴ تا ۶ سال
بررسی اثربخشی تکالیف شناختی مبتنی بر حافظه کاری بر بهبود عملکرد تحصیلی املا در دانش آموزان با اختلال نوشتن
رابطه مدرسه هراسی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان با اختلال یادگیری
اثربخشی شعرخوانی در کاهش اضطراب
رابطه سبک زندگی، طرحواره های ناسازگار و سبک های اسنادی والدین با علائم درونی و بیرونی نوجوانان: نقش واسطه ای عملکرد اجتماعی
بررسی رابطه کمال گرایی والدین با خودکارآمدی دانش آموز
میزان علاقه دانش آموزان دختر به آموزش مجازی دوران کرونا و نقش عوامل خانوادگی بر آن
میزان مشاهده همسرآزاری توسط دختران در دوران کرونا و رابطه آن با بی ثباتی هیجانی آنان
بررسی توانمندی و دانش افزایی معلمان و نقش آن بر انگیزه یادگیری در بین دانش آموزان
تاثیر آموزش جنسی در میزان مهارت های اجتماعی کودکان
بررسی قابلیت های معلمان در آموزش مجازی
بررسی قابلیت ها، روش ها و اثربخشی آموزش مجازی در دوران کرونا: یک مطالعه ی مروری سیستماتیک
بررسی ارتباط پیوند مدرسه با اضطراب پنهان و آشکار دانش آموزان
اثربخشی قصه گویی مبتنی بر داستان های گلستان سعدی بر حرمت خود و خودکارآمدی نوجوانان
بررسی رابطه تعارض نوجوانان پسر با والدین و نحوه ی سازگاری آنان
تاثیر آموزش های پیش دبستانی بر توانایی کلامی کودکان با نقش میانجی آمادگی هیجانی کودکان
راهکارهای ترغیب و تشویق معلمان با تجربه جهت نگارش تجربیات آموزشی و تربیتیشان بر طبق چارچوب اقدام پژوهی و شرکت در طرح معلم پژوهنده
رابطه ی بین حمایت اجتماعی دانش آموزان با الگوهای رفتاری قلدری آنان
رابطه ی عملکرد خانواده در انگیزش پیشرفت و شادکامی نوجوانان دختر
رابطه اعتیاد به اینترنت و درون گرایی و برون گرایی با شادکامی
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله و کنترل خشم با تاکید بر قرآن و آموزه های دینی بر کاهش خشم
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر نقایص هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
روش های توانمندسازی معلمان در ایران
مقایسه سبک های دلبستگی در کودکان مبتلا به اختلال سلوک، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و کودکان عادی
اثربخشی آموزش گروهی ابرازوجود بر خلاقیت، شادکامی و سلامت روان
بررسی وضعیت تکرار پایه دانش آموزان اول ابتدایی در دوران همه گیری ویروس کرونا
پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس ادراک از جو مدرسه و یادگیری خود راهبر در دانش آموزان تیزهوش
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی دختران نوجوان دارای نشانه های اضطراب اجتماعی
رابطه فرسودگی شغلی با انگیزه پیشرفت معلمان
بررسی تجارب محیط یاددهی- یادگیری، مجازی در دانش آموزان دختر
بررسی آموزشی درمان شناختی- رفتاری مثبت نگر بر شایستگی اخلاقی در دانش آموزان
شناسایی زمینه های رفتارهای پرخطر نوجوانان درگیر رفتارهای پرخطر: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه
اثر بخشی برنامه آموزش راهبردهای شناختی- رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان
رابطه گرایش به کار تیمی و مسئولیت پذیری با چابکی منابع انسانی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان
اثربخشی آموزش مقابله با استرس بر شادکامی و کیفیت زندگی
رابطه احساس تنهایی و عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی اعتیاد به اینترنت
آموزش الکترونیکی مدرسه، جایگزین تعامل رو در روی معلم و دانش آموز در شیوع بیماری همه گیر کووید ۱۹
بررسی نقش سبک زندگی مادران فعال اجتماعی در هویت یابی دانش آموزان
تاثیر روش آموزشی ترکیب واج ها در اصلاح نارسا نویسی دانش آموزان
راه های افزایش خود مراقبتی در فضای مجازی
بررسی تاثیر استفاده از ماسک صورت بر یادگیری دانش آموزش در ایام شیوع کرونا
عوامل توانمندسازی معلمان در فرآیند یادگیری- یاددهی
رابطه ارزش ها، صمیمیت در خانواده و نگرش به رابطه قبل از ازدواج با رغبت به ازدواج دانش آموزان دختر
رابطه جرات ورزی و تنیدگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان
بررسی تاثیر آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی بر سلامت روان: نقش واسطه ای مقبولیت اجتماعی
سازوکار حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در فضای سایبر
بررسی حقوق و اصول اخلاق کودکان و نوجوانان در آموزش هوشمند
بررسی نیمرخ روانی- شخصیتی مادران دارای دانش آموز مبتلا به اختلالات ADHD بر اساس آزمون SCL- ۹۰
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر بهبود اختلال یادگیری خواندن
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و روان رنجورخویی با شدت وابستگی به فضای مجازی در میان نوجوانان
اثربخشی آموزش طرحواره درمانی بر خودکارآمدی تحصیلی و بهزیستی روانشناختی در دانش آموزان پسر
خاطرات هیجانی مثبت در دانش آموز دبستانی: مقیاس گرمی و ایمنی خاطرات اولیه
تاثیر روانشناسی مثبت بر پیوند با مدرسه و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان
بررسی تجارب معلمان ابتدایی در زمینه ی تدریس مجازی در دوران شیوع کرونا
بررسی چگونگی تعامل دانش آموزان با برنامه درسی در فضای مجازی در دوره پاندمیک کرونا
اهمیت و ضرورت مولفه عدالت آموزشی در سیستم آموزش و پرورش
بررسی نقش آموزش پیش دبستانی در رشد مهارت اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان
بررسی اعتیاد به فضای مجازی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان پسر
اثر بخشی بازی درمانی والد کودک بر مشکلات برون سازی شده ی کودکان
مقایسه سرعت و مهارت بازشناسی هیجانی در کودکان پایه اول دبستان با و بدون تجربه پیش دبستانی
رابطه بین کارکرد خانواده و سبک زندگی با هویت یابی نوجوانان
بررسی رابطه تصویر بدن با اضطراب اجتماعی
بررسی اثر مستقیم هوش سازمانی و شایستگی مدیریتی بر رضایت شغلی معلمان زن
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر اضطراب و پرخاشگری دانش آموزان دختر
اثر بخشی آموزش مثبت اندیشی بر استرس تحصیلی و شادکامی دانش آموزان دختر
اثر بخشی آموزش مثبت نگری بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان
آموزش تفکر مثبت بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان
نقش طراحی داخلی فضای آموزشی در ارتقا سلامت روان دانش آموزان
نگرانی های مادران دانش آموزان درمورد آموزش مجازی در دوران همه گیری کرونا
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر عزت نفس و تنظیم هیجان مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال یادگیری
پیوند با مدرسه و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه ای انگیزه پیشرفت
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خود تنظیمی تحصیلی و ابراز وجود
مرور مطالعات انجام شده در زمینه ی کارکردهای اجرایی دانش آموزان ناتوان یادگیری
بررسی میزان اعتیاد به اینترنت و فضای مجازی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی دانش آموزان
پیش بینی خلاقیت دانش آموزان بر اساس هوش هیجانی، هوش موفق و هوش معنوی
مقایسه ی استانداردهای آموزشی مراکز آموزشی جهان
اختلال سلوک در دانش آموزان: ویژگی ها، سبب شناسی و رویکردهای درمانی (مطالعه مروری)
اختلال های هماهنگی رشدی در دانش آموزان: ویژگی ها، سبب شناسی و رویکردهای درمانی (مطالعه مروری)
اختلالات تیک در دانش آموزان: ویژگی ها، سبب شناسی و رویکردهای درمانی (مطالعه مروری)
تعامل توانایی تحمل ابهام و میزان درگیری تحصیلی در آنها در دختران دانش آموز
نقش آموزش تعاملی در ارتقا سطح یادگیری و سلامت روانی کودکان (با تمرکز بر ادراک بدنمند)
هم افزایی معلمان، گامی بلند در به سازی آموزش
تبیین و کاربست راهبردهای مثبت رویکرد پردازش شناختی با جهت گیری اصلاح طرحواره های ناسازگار و اسنادهای مخرب
نقش تعدیل گری بهزیستی معنوی بین کمال گرایی اخلاقی و سازگاری روان شناختی در دختران تیزهوش
کاربرد بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در کاهش مشکلات رفتاری دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
نقش مداخلات مبتنی بر رویکرد حسی بر بهبود کارکردهای عصب- روانشناختی دانش آموزان با اختلال خواندن
بررسی رابطه کنترل تکانه با حل مسئله ریاضی و درک مطلب خواندن
رابطه بین تاب آوری و سرسختی روانی با خودکارآمدی معلم های مدارس
شیوع اختلالات رفتاری برونی سازی شده دردانش آموزان دختر
تعیین اثربخشی آموزش گروهی هوش هیجانی بر کاهش اضطراب و پرخاشگری دانش آموزان پسر
بررسی اثربخشی آموزش شیوه های فرزند پروری مثبت والدین براضطراب جدایی کودکان دختر
تفاوت های فردی در یادگیری: بررسی موردی سازه خودکارآمدی
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر سرمایه روانشناختی مادران دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه
مقایسه روابط والد- کودک در مادران دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم و عادی
پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و کمال گرایی
تجربه زیسته مادران دانش آموزان دبستانی از آموزش مجازی در دوران کرونا
بررسی تاثیر معنویت درمانی بر سلامت روانی دانش آموزان دختر
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی بر پرخاشگری و سبک مقابله با استرس دانش آموزان
چالش ها و فرصت های سنجش در محیط یادگیری مجازی
نقش مولفه های حافظه فعال در حل مسئله ریاضی کودکان دارای ناتوانی یادگیری
اثربخشی برنامه آموزشی واج شناختی گیلون بر ارتقای سرعت نامیدن و توجه انتخابی دانش آموزان نارساخوان
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر میزان سازگاری اجتماعی و مدیریت خشم
بررسی، تحلیل و نقد نظریات مرتبط با اختلال یادگیری خاص
اثربخشی آموزش مهارت های مقابله ای بر آشفتگی های روانی دانش آموزان دختر
Mobile-Assisted English Language Learning, Challenges and Benefits
A Critique of Critical Pedagogy
Dialogue in Dialogic Pedagogy
Investigating Sources, Dimensions and Correlates of Meaning in life Among High School Students
A Comparison of Emotional Intelligence of Popular Talented Students and Isolated Talented High School Students
The Study of Using Multiple Intelligences on Academic Achievement Motivation and Anxiety Control of Talented High School Students
The relationship between anxiety and creativity in gifted seventh graders
Explaining the Relationship between Anxiety and Psychological, School and Socio-cultural Factors
Investigating the Relationship between Social Anxiety and Emotional Intelligence with Body Dissatisfaction in Girls from ۱۵ to ۱۸
The Content Knowledge Effect on The Teachers’ Scientific Literacy and Self-efficacy
Casting a Glance on Metacognitive Side of the Translator Competence: Revisiting Cognitive Load theory in the Interactive Mind of Interpreters
The Effectiveness of Mindfulness Training on the Life satisfaction and Early maladaptive schemas
The Relationship between EFL Students' Language Learning Anxiety and their Performance
The Relationship between Students' Emotional Intelligence, Academic Achievement and Their Learning Strategies