آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 88تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1169
تعداد نمایش مقالات: 51872
اولین کنفرانس ملی مدیریت وسیستم های فازی
اولین کنفرانس ملی مدیریت وسیستم های فازی در تاریخ ۳ آذر ۱۳۹۶ توسط دانشگاه غیردولتی- غیرانتفاعی ایوانکی،موسسه بين المللي مهد پژوهش ره پويان حقيقت در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت وسیستم های فازی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت وسیستم های فازی
رویکردی جدید به شاخص های عملکردی سیستم های منابع سازمانی
تجزیه و تحلیل و ارزیابی سیستم های ERP با استفاده از AHP و تاپسیس فازی
پیاده سازی روش های AHP و FEVM در برآورد منابع، زمان و هزینه پروژه های احداث مخازن به روش EPC مطالعه موردی: ساخت و احداث مخازن نگهداری فرآورده های نفتی به ظرفیت 13.500 متر مکعب واقع در مجتمع بندری شهید رجایی /شرکت روانکار دریایی هرمز
کارایی متقاطع و کاربرد آن در رتبه بندی واحدهای تصمیم گیرنده با ورودی و خروجی های فازی (مطالعه بر روی ده شرکت تولید کننده محصولات لبنی)
بررسی روش های برنامه ریزی خطی فازی
عوامل تاثیرگذار بر توسعه ی تجارت الکترونیک و نقش آن بر بهبود رفتار سازمانی
بررسی میزان انگیزش شغلی و تاثیر آن بر رفتار کارکنان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
بررسی میزان فرهنگ سازمانی در بهبود عملکرد و توسعه سازمان های دولتی و خصوصی
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت دانش
شناسایی عوامل جهت گیری های استراتژیک و ابتکارات زنجیره تامین پایدار براساس لجستیک معکوس (مطالعه موردی: شرکت صنایع لاستیک سازی دنا شیراز)
بهینه سازی چیدمان نقاط مرجع نگهداشت قطعه کار ورق فلزی قابل انعطاف در فیکسچرهای جوشکاری بدنه خودرو
تاثیر برون سپاری قطعات نیمه ساخته بر بهره وری تولید شیرآلات مورد مطالعه: شرکت صنعتی فاراب
مروری بر یکی از روش های حل مسیله ی برنامه ریزی کسری خطی فازی
ارایه مدلی برای بهینه کردن ریسک پورتفوی فازی وحل آن با الگوریتم pso
یک الگوریتم ابتکاری برای مسیله ی زمان بندی پروژه با هدف بیشینه سازی ارزش خالص فعلی با پارامترهای تصادفی فازی
بررسی ویژگی های موثر بر مقاومت فشاری بتن وپیش بینی بهترین ترکیب ممکن به کمک داده کاوی
رفتارشناسی خرید سبز و مدیریت بازاریابی سبز
میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف شرکت (مدیریت کیفیت جامع)
ارایه روشی برای سنجش اثربخشی در اتاق اصناف توسط هوش مصنوعی
نگاهی نوین در شناسایی عوامل تاثیرگذار در انتخاب سیستم های سازمانی
آنالیز فازی انتخاب سیستم سازمانی با استفاده از روش تصمیم گیری تحلیل شبکه ای ANP
تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز برسلامت محیط کار مورد مطالعه: صنایع آرد ورامین
ستاثیر تکنولوژی زنجیره تامین برکارایی تولید صنایع غذایی مورد مطالعه: صنایع غذایی مهرام - شهرک صنعتی قزوین
شناسایی شاخص های موثر بر استراتژی تولید چابک و ارتباط آن با عملکرد سازمانی
Investigating the relationship between interest rate andexchange rate: Application to a VAR model
ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان با کارت امتیازی متوازن
بررسی تاثیر متغیر های اعتماد عاطفی و شناختی بر متغیرهای تعهد عاطفی، تعهد هنجاری، تعهد مستمر در بین کارکنان اداره برق شهرستان های زنجان
بررسی تاثیر خلاقیت در تولید محصول بر نگرش مشتری باتاکید بر نقش ارزش ادراک شده مشتری: مطالعه ای در شرکت پگاه استان زنجان
اندازه گیری میزان ارتباط بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش (مطالعه موردی اداره جهاد کشاورزی شهر تهران)
بررسی تاثیر خوشه صنعتی بر عملکرد نوآوری با تاکید بر نقش واسطه ای مدیریت دانش: مطالعه خوشه زیتون در رودبار استان گیلان
اولویت بندی اقدامات استراتژیک در بانک ها با رویکرد QFD-ANP در بانک پاسارگاد
مدل ساختار واحد در محیط فازی
تدوین و ارزیابی استراتژی های سازمان با تجزیه و تحلیل ماتریس SWOT به روش ANP
طراحی مدل ارزیابی ریسک های حمل و نقل ریلی شهری با استفاده از روش تحلیلی سلسله مراتبی مبتنی بر اعداد خاکستری
ارزیابی عملکرد در محیط فازی
ارایه مدل رتبه بندی انواع ریسک در پروژه های ساختاری با استفاده از دیمتل فازی
طراحی مدل انتخاب تصمیم های بهینه در شرایط غیر قطعی
ارزیابی مدیریت زنجیره تامین با استفاده از روش تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی و کارت امتیازی متوازن
شناخت الگو در تشخیص پزشکی با استفاده ازنظریه فازی
بررسی کاربرد انواع روش های MCDM درانتخاب سهام در بورس اوراق بهادار
بهینه سازی سیستم فازی در مدل بندی حسگر نرم
بهینه سازی جریان کالا در مسیله زنجیره تامین با استفاده از الگوریتم جستجوی هارمونی
مدلسازی ریاضی مسیله زنجیره تامین سه سطحی با رویکرد الگوریتم های فراابتکاری
مدلسازی ریاضی زنجیره تامین سه سطحی در راستای کمینه کردن هزینه های جریان کالای مورد تقاضای مشتریان
فناوری اینترنت اشیاء، کاربردها و آینده آن در صنعت و خدمات
چالش ها و راهکارهای مدیریت نوآوری در توسعه سازمانی
بررسی تاثیر شهرت برند و ارزش ویژه برند از طریق مسیولیت اجتماعی سازمان (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد شهر تهران)
بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تاثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت لوله سازی ساوه)
اولویت بندی صنایع کوچک و متوسط با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی شهرک صنعتی خوارزمی)
تحلیل شهرت برند و ارزش ویژه در بیمه پاسارگاد
بررسی رابطه بلند مدت بین نرخ ارز حقیقی و درآمدهای نفتی با استفاده از الگوی ARDL
رتبه بندی اعداد فازی مفهومی با در نظر گرفتن نظر تصمیم گیرنده
بررسی ارزیابی و انتخاب تامین کننده مبتنی بر معیارهای چابکی با رویکرد الکتره
تاثیر پودر سنگ و سایز سنگدانه درشت بر بتن خودتراکم
مروری بر پارامترهای موثر در بتن خودتراکم
بررسی رابطه فرصت ارتباط با بازارهای خارجی با شاخص های بازاریابی و نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط
تاثیر فرصت ارتباط با بازارهای خارجی بر نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط
رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه های عصبی - فازی
پیش بینی جریان ترافیک شهری با استفاده از نروفازی
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری CRM با عملکرد بازاریابی بیمه (مطالعه موردی بیمه آرمان)
رتبه بندی واحدهای تصمیم گیرنده گروه بندی شده توسط روش ارزیابی کارایی تقاطعی
وارد کردن ارزش قضاوت مدیران در الگویابی گروهی واحدهای سازمانی توسط تحلیل پوششی داده ها
طراحی سیستم خبره ی فازی برای استعداد یابی بازیکنان والیبال و شناسایی بازیکنان نخبه
رویکرد برنامه ریزی امکانی تعاملی برای طراحی شبکه زنجیره تامین 3PL تحت عدم قطعیت
حل مسایل کوتاه ترین مسیر فازی با استفاده از الگوریتم فورد- مور- بلمن
ارایه مدل چند هدفه برای طراحی شبکه زنجیره تامین حلقه بسته با در نظر گرفتن پارامترها بصورت غیرقطعی
بهبود تصمیم گیری مدیران در شرایط فازی و آشوبگونه
انتخاب سبد بهینه سهام با رویکرد تلفیقی تحلیل پوششی داده ها و الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات
مدلسازی ریاضی چند هدفه شبکه زنجیره تامین سه سطحی چند محصولی با فرض فساد پذیر بودن کالاها و حل با یک الگوریتم فراابتکاری
مدلسازی ریاضی چند هدفه شبکه زنجیره تامین سه سطحی چند محصولی و حل با الگوریتم فراابتکاری
ارایه مدل ریاضی چند هدفه زنجیره تامین سه سطحی با فرض فساد پذیر بودن کالاها
مدلسازی ریاضی چند هدفه شبکه زنجیره تامین سه سطحی چند محصولی با فرض فساد پذیر بودن کالاها
ارایه یک مدل ریاضی برای مسیله مکانیابی-موجودی چند کالایی در شبکه زنجیره تامین سه سطحی با در نظر گرفتن احتمال خرابی برای مراکز توزیع و حل آن با استفاده از الگوریتم های فراابتکاری
ارایه یک مدل ریاضی برای مسیله مکانیابی-موجودی چند کالایی در شبکه زنجیره تامین سه سطحی و حل آن با استفاده از الگوریتم های فراابتکاری
ارایه یک مدل ریاضی برای مسیله مکانیابی- موجودی چند کالایی در شبکه زنجیره تامین سه سطحی با در نظر گرفتن احتمال خرابی برای مراکز توزیع
مدلسازی ریاضی برای مسیله مکانیابی- موجودی چند کالایی در شبکه زنجیره تامین سه سطحی
توسعه یک مدل جدید در DEA فازی با رویکرد امکان-لم شوندی در مقایسه با رویکرد α-cut
تاثیر نظام مالیات الکترونیکی در کاهش هزینه های اجرایی (مطالعه موردی: ادارات امور مالیاتی جنوب استان آدربایجان غربی)
تاثیر مدیریت دانش بر بهره وری نیروی کار تولید قطعات خودرو مورد مطالعه: شرکت سیمین صنعت کوشا
ارزیابی عملکرد با رویکرد ترکیبی BSC و FAHP و FTOPSIS مورد مطالعه: شعب بانک ایران زمین شهرستان اهواز
حل مسیله ی مکان یابی-مسیریابی دو طبقه ای با درنظر گیری زمان احتمالی حمل و نقل مشتریان و محدودیت های پنجره زمانی نرم توسط یک الگوریتم فراابتکاری کارآمد
محاسبه زمان حمل و نقل مشتری ها در محدودیت زمانی تعیین شده توسط الگوریتم ابتکاری با استفاده از مساله دوره ای وسایل نقلیه
استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری کارآمد در حل مساله مکان یابی – مسیریابی وسایل نقلیه در حالت چند انبار و تعیین زمان مورد نیاز در پنجره زمانی نرم و سخت
تخمین خروجی ها در مدل های معکوس تحلیل پوششی داده ها با ورودی های فازی
تصمیم گیری اقتصادی و مدیریتی در محیط نادقیق
Solving Multi-objective Linear Fractional ProgrammingProblems with Robust Optimization Approach
تقریب داده های فازی با چند جمله ای تمام فازی
کاربرد روش ویکور فازی در مدل های تصمیم گیری چند معیاره برای ارزیابی تامین کنندگان سبز در زنجیره تامین (مطالعه موردی : شرکت نیوپان مازندران)