آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 36تعداد صفحات کتابچه مقالات: 531
تعداد نمایش مقالات: 118826
سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ توسط ،موسسه مطالعات بهره وري و منابع انساني در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
ارائه فهرست ارزیابی آمادگی جهت مدیریت پروژه های بانکداری الکترونیکی پیش ازپیاده سازی
بهبود سرویسدهی اینترنتی به وسیله تشخیص خودکار رباتها
بانکداری الکترونیکی و اصلاح الگوی مصرف
بررسی رضایت کاربران از نرم افزارهای بانکداری
رتبه بندی اعتباری مشتریان با بکارگیری شبکه عصبی درصنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین)
ارائه چارچوبی برای طراحی سیستم ارتباطات در بانکداری الکترونیکی
ارائه سیستم پرداختی سیار مبتنی بر تکنولوژی WiMax
استفاده از داده کاوی بعنوان ابزار رقابتی در صنعت بانکداری
بررسی و مقایسه سطح خدمات الکترونیکی ارائه شده در نظام بانکی ایران
Electronic Customer Relationship Management (e-CRM): Opportunities and Challenges in Banking Industry
مفهوم پول الکترونیکی در بنگاه های تجاری
کیف پول الکترونیکی: راه حلی برای پرداخت الکترونیکی
ارایه چارچوبی جهت ایجاد کیفیت سرویس پرداخت برخط در سطح میانجیگر
ارایه چارچوبی جهت ایجاد کیفیت سرویس پرداخت برخط در سطح پایانه های فروش و دریافت کننده کارت
اثر بانکداری الکترونیکی بر رشد ارزش افزودۀ خدمات صنعت بانکداری ( مطالعه موردی بانک های ایران)
بررسی عملکرد سیستم بانکداری الکترونیک در ایران و پیشنهادات لازم
بانکداری الکترونیکی بستری مناسب برای ایجاد سلامت اقتصادی در ایران
چالشها، فرصتها و استراتژی های حرکت به سمت گسترش بانکداری همراه در ایران
ارائه مدلی برای پرداختهای الکترونیکی در تجارت الکترونیکی
خدمات مالی سیار (Mobile Financial Services - MFS)
ارزش گذاری اطلاعات در هزاره اطلاع رسانی
بررسی روشهای بانکداری و پرداخت سیار و ارایهی یک مدل بومی امن
مباحث امنیتی در پرداخت سیار و بررسی آن در نظام بانکی ایران
اندازه گیری میزان رضایتمندی کاربران نهایی از خدمات بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه : بانک های پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین)
سیستم جدید پرداخت الکترونیک
بررسی کارت های اعتباری در ایران
عوامل ارزش آفرین در بانکداری اینترنتی ( مورد پژوهی بانک صادرات )
عملکرد و راهکارهای اجرای پول الکترونیک
بررسی شرکت PayPal به عنوان طرف سوم در پرداخت های اینترنتی
انواع تقلبات بانکی و روش های هوشمند کشف تقلب در سیستم های بانکی
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی با استفاده از مدل پیکاراینن
مقایسه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بین بخش خصوصی و دولتی (مطالعه موردی بانک ملی٬بانک پارسیان)
بانکداری روی اینترنت در صنعت بانک داری کشورآلمان مطالعه موردی استراتژی بازاریابی بانک Advance
الزامات نظام بانکداری نوین در توسعه ی تجارت الکترونیک
بهسازی تعامل کاربران وب در زمینه بانکداری اینترنتی با استفاده از تکنیکهای وبکاوی
تحلیلی بر عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی