آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 48تعداد صفحات کتابچه مقالات: 851
تعداد نمایش مقالات: 152139
اولین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
اولین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ توسط ،موسسه مطالعات بهره وري و منابع انساني در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
مدلسازی یک سیستم خودپرداز اتوماتیک
مأمورین هوشمند برای مذاکرات درتجارت و بانکداری الکترونیکی
عوامل حیاتی موفقیت سازمانی در پذیرش بانکداری الکترونیک
ارائه مدلی برای خرید و فروش الکترونیکی سهام با بهره گیری از سیستم اتاق پایاپای الکترونیکی
بررسی ماجول های به کارگرفته شده سیستمهای برنامه ریزی منابع بنگاه(ERP) در صنعت بانکداری
بانکداری موبایل و امنیت آن
E-banking and managerial challenges: change management
بررسی تجربه کشورهای آمریکا، کانادا، تایلند و مالزی در زمینه فرآهم آوردن زیرساختهای فرهنگی، آموزشی و اقتصادی مورد نیاز بانکداری الکترونیکی
عوامل موثر در پیاده سازی پروژه های بانکداری الکترونیکی
گواهینامه دیجیتال ابزاری جهت ایجاد امنیت در بانکداری الکترونیکی
بازارهای دوسویه در صنعت کارتهای بانکی
سرمایه گذاری در فنآوری اطلاعات و ارزشهای تجاری آن در بانکداری غیردولتی ایران
مدیریت ارتباط با مشتریان و اندازه گیری رضایت مشتری در بانکداری و تجارت الکترونیک CRM & CSM IN E-banking & E-commerce
بررسی اثر اعتماد مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت)
کارت های پرداخت الکترونیکی، نیازها و ضرورتهای آن برای اقتصاد ایران
بررسی و مطالعه تجارت الکترونیکی از دیدگاه اسلام
ارزیابی سیستمهای پرداخت در تجارت الکترونیکی
مدلسازی اعتماد در بانکداری اینترنتی
مدیریت ریسک عملیاتی دستگاههای خودپرداز
عوامل موثر در پیکربندی و تدوین استراتژی در بانکداری الکترونیکی
بررسی اقتصادی ریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی یکپارچه و ارایه راهکارهای کاهش مخاطرات آن
اصول مدیریت ریسک در بانکداری الکترونیک
مدیریت ریسک در بانکداری الکترونیک و چالش های آن در ایران
عوامل موثر بر پیاده سازی پروژه های پرداخت الکترونیکی
ارائه یک مدل سیستم خبره (هوشمند) تصمیم گیری جهت اعطای وام به مشتریان
یک مدل پول الکترونیکی قابل ردیابی بر مبنای امضای گروهی
یک مدل مدیریت پروژه نرمافزاری برای مؤسسات مالی و بانکها
بانکداری الکترونیک در ایران
جای خالی مبادلات الکترونیکی ارز ( فارکس FOREX ) در بانکداری الکترونیک ایران
پارادایم مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (ECRM) در پروژه (CARUSO)
مدیریت دانش ، به عنوان یک سرمایه استراتژیک هوشمند
اقتصاد شبکه کارتهای پرداخت و کارت اعتباری
ارائهی خدمات بانکی از طریق تلفن همراه در محدودهی بانک
پول و پرداخت الکترونیکی
بررسی انواع روشهای پرداخت الکترونیکی در ایران و مکانیزمهای عملیاتی ارائه شده توسط بانکهای کشور در این زمینه
بررسی تحولات ایجاد شده در بانکداری توسط موبایل در ایران و جهان
ارائه مدلی برای فروش و بازخرید اوراق مشارکت با بهره گیری از سیستم اتاق پایاپای الکترونیکی
چالش ها و راهکارهای توسعه بانکداری الکترونیکی درکشور
طرح پیشنهادی امنیت شبکه های کامپیوتری در بانکداری الکترونیکی
مروری بر مزایا ، معایب و بررسی بسترهای بانکداری الکترونیک
تبلیغ، تشویق و فرهنگ تجارت و بانکداری الکترونیکی
کاهش مخاطره استفاده از خدمات شرکت های خدمات فن آوری در موسسات مالی کشور
اهمیت ارتباط موثر با مشتریان در بانکداری الکترونیکی
نقش بانکداری سیار در ارایه راهحلهای پرداخت مورد نیاز مدلهای کسب و کار سیار
بررسی نقش عوامل سوم در ایجاد اعتماد در تراکنش های تجارت الکترونیک
کارت هوشمند ابزاری برای توسعه بانکداری الکترونیکی
ارزیابی فناوریهای بی سیم و ارائه طرح ایجاد زیرساخت ارتباطی مناسب برای M-Payment در ایران
سیستم پرداخت الکترونیکی IrFM و آینده آن در ایران