آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 35تعداد صفحات کتابچه مقالات: 728
تعداد نمایش مقالات: 272336
همایش نوآوری در برنامه های درسی دوره ابتدایی
همایش نوآوری در برنامه های درسی دوره ابتدایی در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۸۵ توسط ،دانشگاه شيراز در شهر شیراز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش نوآوری در برنامه های درسی دوره ابتدایی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش نوآوری در برنامه های درسی دوره ابتدایی
برنامه بازی های چتر نشاط : نگاهی نوآورانه به تربیت بدنی دوره ابتدایی
کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ضمن خدمت معلمان ابتدایی : رویکردی نو به آموزش حرفه ای معلمان
بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی باتاکید بر رویکرد مدیریت مبتنی بر مدرسه
نوآوری در سازماندهی محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی
مطالعه تطبیقی استانداردهای آموزش علوم دورة آموزش عمومی ایران و کشورهای مؤفق در آزمون TIMSS
برنامه درسی مبتنی بر شش کلاه تفکر
نظریه مفهوم پردازی نگاره ای در آموزش خواندن و نوشتن اول ابتدایی
آموزش بدون پایه و چند سنی
چایگاه کتابخانه های مدارس در پشتیبانی از طرح ارزشیابی توصیفی نظام آموزش ابتدایی
یادگیری مسئله محور و چگونگی کاربرد آن در کلاس درس دوره تحصیلی ابتدایی
فلسفه برای کودکان : چشم اندازی نظری و بررسی تجربی
آموزش سواد اطلاعاتی گامی تازه در برنامه ی درسی دوره ی ابتدایی
الگوی رشد خلاقیت و تاثیر آن در پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی
درس پژوهی : روش تدریس ریاضی در مدارس ابتدایی ژاپن ( تبیین تجربه ای از ژاپن در برنامه ریزی درسی و آموزشی ریاضی )
غفلت از اندازه، تا چه اندازه؟!
ضرورت و سابقه تدریس کشاورزی در دبستان
اقدام پژوهی : رویکردی نوین به نقش معلم در آموزش
کاربرد رویکرد حل مسأله در سطوح پائین تر شناختی : درس های اجتماعی و انسانی دورة ابتدایی
دانش سازگاری : حلقه مفقوده در فرآیند تدریس - یادگیری دانش آموزان
بازگشت به تعلیم و تربیت طبیعت محور در مقطع ابتدایی تحصیلی
ارزشیابی کیفی از آموخته های دانش آموزان دوره ابتدایی
بررسی تاثیر آموزش بر میزان صرفه جویی در هزینه های تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی
تاثیر فناوری اطلاعات وارتباطات در رسالت درسیآموزش شهروندی در دوره ابتدایی
آموزش هنر در مقطع ابتدایی از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات
طرح آموزش همه جانبه یک تجربه جدید در طراحی و اجرای برنامة درسی در دورة ابتدایی
آموزش زبان خارجی در مدارس ابتدائی امروز : ضرورتی قابل تأمل در برنامه درسی یا تجملی قابل اغماض؟
فراشناخت و آموزش خواندن به دانش آموزان دبستانی
برنامه درسی آموزش فلسفه به کودکان در دوره ابتدایی
بررسی تحلیلی ابعاد نوآوری در برنامه درسی زبان آموزی دوره ابتدایی ایران
مبانی و چارچوب برنامه درسی خلاق مبتنی بر ICT در دوره ابتدایی
بررسی و ارائه الگوی فراشناخت برای برنامه درسی دوره ابتدایی
اجتماع پژوهشی ، رویکردی نو در برنامه درسی دوره ابتدایی
بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه تخیل در برنامه های درسی و آموزش با تأکید بر دوره ابتدائی
کاربرد رایانه در آموزش ابتدایی
آموزش فناوری و دلالت های آن برای دوره ابتدایی