آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 328تعداد صفحات کتابچه مقالات: 328
تعداد نمایش مقالات: 57906
پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ توسط دانشگاه علامه طباطبائی،انجمن روانشناسی تربیتی ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
تعیین سهم مولفه های هوش هیجانی و تاب آوری در پیش بینی میزان یادگیری در آموزش مجازی نوجوانان در دوران کرونا
بررسی اثربخشی آموزش همدلی بر شناخت اجتماعی دانش آموزان پسر دوره دوم دبستان
اثربخشی بازی درمانی والد محوربا روش نمایش خلاق بر عزت نفس و خودکارآمدی دانش آموزان دیر آموز شهر همدان
اثربخشی بازی درمانی والد محوربا روش نمایش خلاق بر دانش فراشناخت دانش آموزان دیر آموز شهر همدان
طراحی و تدوین برنامه آموزش خلاقیت برای کودکان پیش دبستانی
مدل ساختاری صفات شخصیتی بر اساس احساس شرم و گناه با میانجیگری خودشناسی انسجامی
پایش سطح خود مدیریتی دانش آموزان دوره متوسطهو رابطه آن با ویژگیهای شخصیتی
رابطه انگیزش پیشرفت و ویژگی های شخصیتی با اهمال کاری تحصیلی در بین دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه ناحیه ۲ شهر یزد
تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر سلامت روان و عزت نفس دانش آموزان دوره متوسطه
اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت بر فرسودگی تحصیلی، خودکارآمدی و خوش بینی دانش آموزان
یادگیری معکوس؛ چارچوب آموزشی برای ارتقای یادگیری فعال: مقاله مروری
بررسی نقش واسطه ای طرحواره های ناسازگاردختران در رابطه بین سبک های فرزندپروری مادران و اضطراب دختران
اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر اهمال کاری در انجام تکالیف دانش آموزان ابتدایی در دوران کرونا (از دیدگاه معلمان و والدین)
طراحی، ساخت و روان سنجی مقیاس جامع تشخیصی نقص توجه/بیش فعالی LAP
اعتبار سنجی نهاد «ولی عرفی» در حضانت از کودک
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر اضطراب شناختی و بهبود عملکرد ورزشی دانش آموزان ورزشکار غیر نخبه
نقش اضطراب مدرسه و راهبرد های منفی تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی مشغولیت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه منطقه ۸ تهران
اثر بخشی آموزش تاب آوری بر بیماران مبتلا به سندرم دان شهرستان تهران
چالش ها و فرصت های آموزش مجازی: یک پژوهش کیفی
بررسی نقش مداخله آموزش مستقیم بر دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی
تبیین تدریس با کیفیت از منظر نظریه انتخاب ویلیام گلاسر و واکاوی میزان همسویی آن با "تکلیف گرایی حداکثری"
جنبه های آسیب شناختی مداخلات روانی و تربیتی به کار رفته در پایان نامه ها و رساله های دانشجویان تحصیلات تکمیلی: تحلیل محتوی با رویکرد روش شناختی
بررسی نقش میانجی گری اضطراب پیشرفت تحصیلی در رابطه بین کنترل روان شناختی والدین و درگیری تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه
پیش بینی گرایش به اعتیاد بر اساس سبک های دلبستگی و باورهای مذهبی در دانشجویان
تعیین اثربخشی برنامه آموزش تکنیک های ذهن آگاهی بر مهارت های تنظیم هیجان دانش آموزان با کم توانی ذهنی
پیش بینی مهارت حل مسئله بر اساس اضطراب و سلامت روانشناختی پرستاران
نقش ویژگی های پیش بزرگسالی در تحول مثبت جوانی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری کوتاه مدت بر دشواری در تنظیم هیجان در نوجوانان پسر مبتلا به اعتیاد به بازی موبایل PUBG
تاثیر توانبخشی شناختی رایانه ای بر توانایی دیداری-فضایی و سرعت پردازش دانش آموزان با نقص ویژه یادگیری ریاضی
نقش تنظیم شناختی هیجان در ایده پردازی خودکشی نوجوانان
مقایسه سبک شناختی (وابسته به زمینه و نابسته به زمینه) و حافظه کاری (فعال) در دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ویژه و دانش آموزان عادیدر مدارس دولتی مقطع ابتدایی شهر مهاباد در سال تحصیلی ۹۸ - ۹۷
فراتحلیل مطالعات انجام شده در حوزه اثربخشی مداخله های آموزشی بر اختلالات یادگیری
اثربخشی بازی های ادراکی- حرکتی بر پردازش دیداری- فضایی، پردازش آوایی و عملکرد توجه در دانش آموزان دختر پایه اول دارای اختلالات یادگیری خواندن
اثربخشی آموزش برنامه یادگیری اجتماعی هیجانی بر بهزیستی مدرسه و هیجانات تحصیلی در دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر اردبیل
بررسی رابطه بین فرسودگی تحصیلی و کمال گرایی ناسازگارانه در بین دانش آموزان دوره ی متوسطه در شهر یزد
اثربخشی آموزش آنلاین مدیریت استرس بر کاهش استرس، افسردگی و اضطراب والدین
اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی مادران کودکان با اختلال یادگیری خاص
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر رضایتمندی زناشویی مادران کودکان با اختلال یادگیری خاص
اثر بخشی آموزش گروهی مهارت حل مساله بر تقویت مولفه های مهارت های اجتماعی دانش آموزان داغدیده در اثر کرونا
اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد بر بهبود دقت، حافظه دیداری و حافظه شنیداری دانش آموزان دارای اختلال نوشتن در دوره ابتدایی
اثربخشی روانشناسی مثبت نگر بر سازگاری اجتماعی زنان سرپرست خانوار
مهارتهای زندگی، اضطراب شناختی عملکرد ورزشی دانش آموزان ورزشکار استلزامات توسعه ی حرفه ای معلمی با رویکرد کنش پژوهی
اثربخشی دو روش بهبود تعامل والد-کودک از طریق بازی درمانی (CPRT) و بازی درمانی مبتنی بر یکپارچگی حسی (SI)، بر اختلال اضطراب کودکان دارایاختلال نقص توجه-بیش فعالی (ADHD)
بررسی راهکارهای بهبود وضعیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان دیرآموز در مدارس ایران
معرفی توانبخشی شناختی به عنوان رویکردی آموزشی، درمانی و توانبخشی و کاربردهای آن
مقایسه اهمال کاری تحصیلی و خود تنظیمی عاطفی در دانش آموزان با و بدون والد معتاد
بررسی عوارض، علل و روش های غلبه بر اهمال کاری تحصیلی
اثربخشی آموزش خودشفقت ورزی بر خودتنظیمی هیجانی، راهبردهای مقابله ای و باورهای غیرمنطقی در دانش آموزان با اضطراب اجتماعی شهر تهران
رابطه شوخ طبعی و امید به زندگی با شادکامی در بین دانشجویان
آسیب شناسی عوامل نشاط انگیز در کتاب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از نظر مدیران و معلمان شهرستان پیرانشهر
تاثیر ویژگی های شخصیتی والدین بر فرزندان و نمود رفتاری آن در مدارس (نمونه موردی : مدارس شکوه رضوی و حضرت علی اصغر)
تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی به منظور بررسی نحوه نمایش ویژگی های جنسیتی
اثربخشی بسته افزایش مهارت پیشان بر رفتارهای اجتماعی شایسته کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
اثربخشی بسته افزایش مهارت پیشان بر مشارکت اجتماعی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
مقایسه سبک های یادگیری دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص مدارس ابتدایی شهرستان دزفول
پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس اضطراب تحصیلی و عزت نفس در دانش آموزان در دوره کووید- ۱۹
بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و هیجان خواهی با استفاده پرخطر از اینترنت در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور سمنان
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان نخبه ورزشی
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم شهر مرودشت
پیش بینی کیفیت زندگی کاری براساس خودکارآمدی آموزشی و خوش بینی تحصیلی در معلمان مرد مقطع ابتدایی شهر مهاباد
مداخلات مدرسه مبنا برای کودکان نیازهای ویژه
مطالعه پدیدارشناسانه برنامه درسی مهارت آموزی دانش آموزان با نیازهای ویژه؛ مداخله تربیتی آینده نگرانه
توسعه حرفه ای شغل معلمان با رویکرد کنش پژوهی
اثربخشی آموزش تربیت جنسی کودکان به والدین بر تغییر دانش، نگرش و عملکرد آنها در تربیت جنسی کودکان پیش دبستانی (شهر زیرآب)
بررسی ارتباط بین کمال گرایی با ترس از موفقیت در بین دانش آموزان دختر تیزهوش با توجه به نقش واسطه ای اهمال کاری تحصیلی
رابطه اضطراب کرونا و دشواری تنظیم هیجان والدین با اختلال نافرمانی مقابله ای در کودکان
چگونه توانستم با کنش پژوهی توسعه حرفه ای خود را ارتقا ببخشم
اثربخشی الگوی عصب روان شناختی خلاق سازی ذهن بر بهبود کارکردهای ادراکی-حرکتی، بینایی-فضایی و حافظه دانشآموزان حساب نارسا پایه اول تا پنجم دوره ابتدایی
رابطه خودپنداره تحصیلی و امیدواری تحصیلی با دلزدگی تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه اول
اثربخشی چهار هفته آموزش تغذیه به والدین بر عادات غذایی نامناسب و رفتار تغذیه ای دانش آموزان
تاثیر بازی وار سازی (Gamification) بر رفتار تعاملی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی
بهبود سازگاری اجتماعی و کاهش فرسودگی تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری از راه آموزش بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل مسئله شناختی- اجتماعی
اثربخشی مداخله شناختی رفتاری بر کاهش رفتارهای مشکل آفرین دانش آموزان
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر میزان عزت نفس و رفتارهای پرخطر دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
پیش بینی اختلال سلوک بر اساس ویژگی های شخصیتی در پسران نوجوان
بررسی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ای
بررسی کاربست شبکه های اجتماعی در آموزش با تکیه بر مدل SWOT
چرخ تغییر رفتار: چارچوبی نظام مند در توسعه مداخلات مبتنی بر تغییر رفتار
بررسی رابطه سبک اسناد و سازگاری با واسطه گری عزت نفس
بررسی اثربخشی مداخله ورزشی مبتنی بر برنامه های بین نسلی بر شادکامی و خودکارآمدی دانش آموزان
اثر بخشی آموزش مثبت اندیشی بر خودکارآمدی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ورزشکار
تببین جایگاه کنش پژوهی در توسعه ظرفیت های معلمان
اثربخشی آموزش مدیریت استرس مبتنی بر تکنیک های ذهن آگاهی بر رابطه مادر-کودک و مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستانی
بررسی توسعه حرفه ای معلمان از طریق کنش پژوهی
بررسی اثربخشی بسته انطباقی کاگمد بر اضطراب دانش آموزان با اختلال یادگیری در مقطع ابتدایی در شهر یزد
اثربخشی آموزش شفقت ورزی بر نشخوار فکری و انعطاف پذیری روان شناختی دانشجویان مبتلا به اختلال وسواس فکری
تاثیر تدریس خلاق مفاهیم دینی بر عملکرد اجتماعی دختران نوجوان
اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر مسئولیت پذیری و اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان مقطع دوم متوسطه
اثربخشی سنجش فرایندی با استفاده از روبریک خودسنجی بر خودتنظیمی تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان گیلان
پدیدارشناسی فرسودگی تحصیلی در دوران پاندمی کرونا
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر افزایش سرمایه روانشناختی و انگیزش تحصیلی نوجوانان دختر
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان در ایران (۱۳۹۹ - ۱۳۸۵)
نقش میانجی گری شفقت برخود در رابطه نظم جویی شناختی هیجانی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دوره دوم متوسطه
تدوین مدل علی پیامدهای پریشانی روانشناختی بر میزان پرخاشگری در ایام همه گیری کرونا ویروس
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر گرایش به مواد مخدر و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان
روایت جوانه های رشدیافته دور از ریشه ها (فرزندخواندگی) (یک مطالعه تحلیل روایتی)
رابطه سبک یادگیری و خلاقیت در دانش آموزان چهارم ابتدایی
رابطه میان گرایش دانش آموزان به فردگرایی افراطی با احتمال درگیر شدن در پدیده قلدری
نقش مشاور مدرسه بر سلامت روان دانش آموزان
چگونه کنش پژوهی می تواند باعث توسعه حرفه ای در شغل معلمی شود
رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت هیجانی با خودکارآمدی اجتماعی با توجه به میانجیگری کمال گرایی مثبت در دانش آموزان تیزهوش
اثربخشی مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانش آموزان دختر نارساخوان ۹ تا ۱۰ سال
آسیب های آموزش و اخلاق آموزشی در دوران پاندمی کووید ۱۹
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش وتعهد براهمال کاری،اضطراب امتحان و ارزش گزینی دانش آموزان کنکوری
اثر بخشی آموزش به روش مونته سوری بر تقویت مهارت های ادراکی- حرکتی و کاهش اختلال نوشتن دانش آموزان پایه اول ابتدایی
بررسی رابطه بین مثبت اندیشی و کمال گرایی با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه شهرستان گالیکش
آموزش مهارتهای جراتورزی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان مبتلابه اضطراب جدایی
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کاهش پرخاشگری و افزایش سازگاری فردی اجتماعی دانشآموزان دختر پایه پنجم
طراحی و اجرای الگوی انگیزه بخشی به دانش آموزان عقب مانده تحصیلی در کلاس درس پایه ششم مدرسه مرادگلدی مدنی با الگوبرداری از اصولچهارگانه رویکرد بازی درمانی تراپلی
اثربخشی شن بازی درمانی بر کاهش اختلالات رفتاری واضطرابی کودکان
کاربست کنش پژوهی در تقویت مهارت های معلمان
رابطه سبک دلبستگی با انگیزه پیشرفت و شادکامی دانش آموزان دختر مقطع اول متوسطه شهر مشهد
رابطه علی سبک های دلبستگی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان با میانجیگری سرزندگی تحصیلی
اثربخشی آموزش معکوس بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی
بررسی نقش میانجی عزت نفس در رابطه با هوش معنوی و خودکارآمدی دانشجویان
واکاوی تاثیر بین هوش سازمانی، و دلبستگی شغلی با اخلاق حرفه ای معلمان مدارس شهر اهواز
اثر روش مداخله ای مثبت گرا بر انگیزه تحصیلی دانش آموزان دختر منطقه یک شهرستان بجنورد
طراحی پکیج مداخله ای گروه حمایتی همتایان برای دانشجویان در دوران همه گیری کرونا
بررسی تاثیر برنامه یادگیری اجتماعی – هیجانی جامع بر تصمیم گیری مسئولانه از مولفه های شایستگی روانی- اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی
پیش بینی بهزیستی روانشناختی براساس مولفه های هوش اجتماعی (پردازش اطلاعات اجتماعی، مهارت های اجتماعی و آگاهی اجتماعی) در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی
پیش بینی رضایت از زندگی بر اساس هوش هیجانی و بهزیستی روانشناختی دختران متوسطه دوم شهرستان صوفیان
پیش بینی عدم صداقت تحصیلی براساس فرصت طلبی و حساسیت به تقویت در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی
بیش بینی عزت نفس براساس سبک های دلبستگی ناایمن
اثربخشی روش تدریس حل مسئله بر خلاقیت و خودکارآمدی دانش آموزان
اثربخشی آموزش راهبردهای خود تنظیمی بر کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر مهارتهای اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
بررسی اثر عاملیت شخصی بر هویت من در پیش بزرگسالی
بررس رابطه باورهای خودکارآمدی وخوش بینی آموزشی دبیران متوسطه دوم شهرستان بندرلنگه
مقایسه پردازش حسی، نقص توجه و مشکلات رفتاری در بین دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی مبتنی بر قصه گویی بر عزت نفس کودکان
بررسی اثربخشی آموزش سبک اسنادی خوش بینانه بر میزان افسردگی و سبک اسنادی دانش آموزان دختر ۸ تا ۱۳ ساله ی شهرستان شوش دانیال
تاثیرآموزش صلح بربهبود روابط بین فردی در دانش آموزان
نقش آموزش مهارت های اجتماعی با تاکید بر مهارت حل مسئله بر شایستگی های اجتماعی دانش آموزان؛ یک مطالعه مروری
رابطه بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان پسر دوره متوسطهی دوم شهر شوشتر
بررسی نقش واسطه ای احساس تنهایی در رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم با بهبود پیوند با مدرسه در دانش آموزان پایه ششم ابتدایی دبستان های دولتی شهر مهاباد
بررسی رابطه سواد رسانه ای مادران و میزان استفاده از رسانه های الکترونیک در کودکان با مشکلات رفتاری کودکان ۴ تا ۶ سال
مقایسه جنسیتی غنای واژگان بیانی و میانگین طول گفته ی کودکان کم توان ذهنی و کودکان طبیعی ۴تا ۷ ساله شهرستان بوکان
پیش بینی استرس ادراک شده بر اساس تنظیم هیجان و سیستم های فعال ساز و بازداری رفتاری درنوجوانان
رابطه سبک های فرزندپروری والدین با خودشفقت ورزی در نوجوانان
عوامل اثربخش بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال هشتم ایرانی در مطالعه تیمز ۲۰۱۹
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و شفقت به خود در بین دانش آموزان پشت کنکوری
پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس ویژگی های روانشناسی مثبت در دانش آموزان دوره متوسطه اول
رابطه بین تایید پذیری و سازگاری با انگیزش تحصیلی و کیفیت زندگی دانش اموزان دبستانی منطقه ۲ آموزش و پرورش تهران
مقایسه تحمل پریشانی، خودشفقت ورزی و انعطاف پذیری شناختی در مادران دارای کودکان عادی و استثنایی مرکز توانبخشی شهر اسلامشهر
بررسی رابطه بین یادگیری و بارشناختی در حافظه فعال
اثر بخشی آموزش هنرهای تجسمی بر سازگاری اجتماعی کودکان پیش ازدبستان ۴ تا ۶ ساله شهر ازنا
رابطه بین کمالگرایی و درک استعاری زمان با میزان خردورزی معلمان
توانمند سازی روانی –رفتاری والدین در مواجهه با فرزند نوجوانشان در دوران گذار از کرونا و پسا کرونا
مطالعه نقش مشاور و مدرسه در ارائه خدمات سلامت روان به دانش آموزان
تاثیر آموزش مهارت فرزند پروری بر روابط والدین وکودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی همراه با کمبود توجه در دوران پاندمی کووید ۱۹ در شهر تهران سال ۱۴۰۰
عزت نفس در دانش آموزان و عوامل موثر بر آن
بررسی چالش های تدریس مجازی و آنلاین، اثرات منفی تعطیلات کرونایی بر روند آموزشی مدارس
اثربخشی رویکرد واقعیت درمانی گروهی بر هوش هیجانی و سلامت روان نوجوانان مبتلا به بیماری قلبی در شهر تهران
اثربخشی توانبخشی شناختی بر انعطاف پذیری ذهن در کودکان ناسازگار در شهر زنجان
اثربخشی روان نمایشگری بر اضطراب اجتماعی وخشم دختران نوجوان تهران
شناسایی ویژگی های شخصیتی معلمان کارآفرین
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری بر اضطراب و افسردگی جوانان مبتلا به اختلال شخصیت ضداجتماعی در مرکز مشاوره ناجا
پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس اضطراب کرونا و نگرش به بیماری در دانشجویان
مطالعه مروری درمان های اختلال نقص توجه-بیش فعالی با تاکید بر بازی درمانی
بررسی و مقایسه روش های اثرگذار در توان بخشی کودکان اتیسم: مطالعه موردی
تاثیر آموزش غایت نگری بر خودکارآمدی اجتماعی، هیجانی و جسمانی زنان
مدلیابی هیجان خواهی رفتار خودزنی دختران نوجوان براساس سبک های فرزندپروری والدین و سبک هویت
پیش بینی خود ناتوان سازی تحصیلی بر اساس سبک های اسنادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گرانه ی خود تنظیمی هیجانی در دانش آموزان مقطع ابتدایی در دوران پاندمی کرونا
مروری سیستماتیک بر اثربخشی مداخلات آموزش یادگیری اجتماعی هیجانی در دانش آموزان مقاطع پیش از دبستان تا دوازدهم
رابطه سرمایه های تحولی با هویت تحصیلی با درنظر گرفتن نقش میانجی گرانه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان
تاثیر آموزش هوش موفق بر حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه های پنجم و ششم ابتدایی منطقه برخوار اصفهان
بررسی میزان فراوانی نشانه های اختلال وسواسی جبری در دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه دوم
اثربخشی روش والدگری بر اساس آموزه های تئوری انتخاب بر روابط والد-کودک در دانش آموزان دارای اختلال نافرمانی مقابله ای
بررسی رابطه سبک های فرزند پروری با سلامت روان نوجوانان شهر اصفهان
بررسی تاثیر بهزیستی معنوی بر رضایت زناشویی زوجین دانشجو
پیش بینی سلامت روان بر اساس مولفه های هوش هیجانی در زنان خانه دار شهر بهارستان اصفهان
بررسی رابطه اعتیاد به بازی های اینترنتی و پرخاشگری در نوجوانان شهر اصفهان
مداخلات روان شناختی-تربیتی اثربخش در پیشگیری از قلدری آنلاین در بین دانش آموزان دوره متوسطه
پرورش هوش هیجانی دانش آموزان دوره ابتدایی: چرا و چگونه؟
بررسی نقش تاهل در ارتباط با شادکامی و معنویت دانشجویان
بررسی تاثیر برنامه "آموزش مدیریت والدین "بر رابطه والد- فرزندی والدین کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه/بیش فعالی مراجعه کننده به مراکز مشاوره منتخب شهر تهران در سال ۱۴۰۰
تدوین مدل معادلات ساختاری پیش بینی احساس تعلق به مدرسه بر اساس خودناتوانسازی تحصیلی با نقش میانجی سازگاری تحصیلی در دانش آموزان
بررسی رابطه بین اهمال کاری تحصیلی و اضطراب امتحان با کیفیت زندگی دانش آموزان دختر متوسطه دوره اول شهر زنجان
اثربخشی سنجش تکوینی با رویکرد سنجش به مثابه یادگیری بر خودکارآمدی تحصیلی مهارت آموزان معلمی
اثربخشی آموزش ذهن اگاهی بر اهمال کاری تحصیلی و میزان استفاده از فضای مجازی در دانش آموزان پسر
بررسی اثربخشی مشاوره گروهی اصلاح افکار منفی بر افزایش خودکارآمدی تحصیلی و ابراز وجود دانش آموزان مقطع متوسطه دخترانه در شهر شیراز
اثر بخشی درمان روان پویشی کوتاه مدت بر اندیشه پردازی خودکشی در نوجوانان دارای علائم افسردگی
نقش واسطه غرقگی تحصیلی در رابطه بین سرمایه روانشناختی و تنیدگی تحصیلی
ضرورت به کارگیری رویکردهای توسعه مداخلات روانی – تربیتی در مطالعات مدرسه - مبنا
رویکرد یکپارچه نگر مکتب تعاملی پیرامون اندیشه
نقش تاب آوری، نگرش مذهبی و رضایت از زندگی در پیش بینی شادکامی دانشجویان
نقش سرمایه های روانشناختی مثبت (خوش بینی و امید) در پیش بینی اهمالکاری تحصیلی دانشجویان
استخراج نشانه های پایدار در نقاشی کودکان دارای نشانه های اضطراب، افسردگی و پرخاشگری: روشی نوین برای غربالگری اختلالات شایع در کودکان
اثربخشی آموزش مهارت های ادراکی حرکتی بر برنامه ریزی شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا
اثربخشی آموزش مهارت های ادراکی حرکتی بر سازماندهی شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا
اثربخشی آموزش مهارت های زبانی و کارکردهای اجرایی بر عملکرد خواندن، ریاضی و املاء دانش آموزان دیرآموز
بررسی تاثیر فضای مجازی و افراد تاثیرگذار بر انگیزه ی تحصیلی دانش آموزان متوسطه ی دوم
بررسی نگرش دانش آموزان دوره ابتدایی نسبت به جایگاه مثبت تربیت شهروندی و عوامل اجتماعی موثر بر آن در کتاب های درسی (مطالعه موردی :کتاب فارسی خوانداری و مطالعات اجتماعی)
چگونه توانستیم اختلال نقص توجه/ بیش فعالی دانش آموز آ،ر را در یادگیری کاهش دهیم؟
اثربخشی فنون فراشناختی بر ادراک شایستگی و خلاقیت هیجانی دانش آموزان مقطع ابتدایی
اثربخشی راهبردهای فراشناختی در انگیزش تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی
بررسی رابطه کمال گرایی و عزت نفس با ابراز وجود دانشجویان دختر دانشگاه آفاق ارومیه
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس پنج عامل بزرگ شخصیت و کمال گرایی در دانشجویان
پیش بینی ابعاد کمال گرایی بر اساس پنج عامل بزرگ شخصیت و تاب آوری تحصیلی در دانشجویان
راهکار های انگیزشی در جهت علاقه مند نمودن دانش آموزان به کتابخوانی
بررسی نقش آموزش و طراحی آموزشی بر بار شناختی: مقاله مروری
رابطه خویشتن پذیری و ابعاد رابطه والد-فرزندی با فرسودگی تحصیلی
رابطه ی نگرش های ارتباطی ناکارآمد والدین به رویکردهای مطالعه ی دانش آموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی سبزوار
بررسی رابطه خود تعیین گری و بهزیستی روانشناختی در دانش آموزان
تفاوت ادراک ایمان فردی شده بین دانشجویان پسر و دختر بر مبنای سازه های شخصیتی
نظام آموزشی و صلاحیت های قرن ۲۱
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و کیفیت زندگی در مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
تاثیر طرحواره درمانی بر اضطراب، افسردگی و طرحواره های ناکارآمد اولیه افراد مبتلا به اختلال مصرف مواد
تاثیر واقعیت درمانی مبتنی بر نظریه انتخاب برانگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی بر تاب آوری، مسئولیت پذیری، خودآگاهی و خود تنظیمی دانش آموزان پیش دبستان (پژوهش روایی،تجربه نگاری)
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه ای بر انعطاف پذیری شناختی و سرعت پردازش اطلاعات دانش آموزان با اختلال یادگیری
آموزش ذهن آگاهی بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان ابتدایی شهر دلیجان
بررسی همبستگی بین کمالگرایی مادران و ابراز وجود در دختران نوجوان
تاثیر بازی درمانی گروهی مبتنی بر نقاشی بر نشانه های اختلال اضطراب جدایی
تاثیر آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر تمرکز و حل مسئله دانش آموزان تیزهوش پایه دهم تا دوازدهم شهرستان بجنورد در سال ۱۳۹۹
جلوه های تربیتی واقعیت درمانی در واقعه عاشورا
بررسی و مقایسه وضعیت درگیری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی دانشگاه یزد
بررسی وضعیت امید به اشتغال در دانشجویان روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه یزد
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر ترس از ارزیابی منفی و کیفیت زندگی دانش آموزان متوسطه دوم مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی
نقش میانجی شایستگی اجتماعی در ارتباط بین کمال گرایی ناسازگارانه و خودناتوان سازی تحصیلی
رابطه کمال گرایی ناسازگارانه و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان نوجوان
بررسی سطح سلامت روانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا: اندازه گیری و مقایسه ی سطوح گوناگون سلامت روان
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی دانش آموزان
نقش دشواری در تنظیم هیجان، کمال گرایی و تفکر قطعی نگر در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش آموزان
بررسی بهزیستی ذهنی، درگیری تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در بین دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تهران
اثر بخشی تئاتردرمانی بر پرخاشگری کودکان مبتلا به ADHD
اثر بخشی تئاتردرمانی بر فراخنای توجه کودکان مبتلا به ADHD
اثربخشی توانبخشی شناختی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی
شناسایی وضعیت فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان گیلان به تفکیک متغیرهای جمعیت شناختی
بررسی کیفیت عملکرد مشاوران در حوزه های تحصیلی و شغلی مدارس
تبیین اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان گیلان بر اساس نقش رضایت تحصیلی و تفکرات غیرمنطقی
خود باوری تحصیلی براساس یادگیری خود نظم ده دانش آموزان دوره دوم تحصیلی
بهبود مهارتهای دیداری و شنیداری دانش آموزان با اختلال یادگیری از طریق بسته آموزشی رایانه ای- چند رسانه ای
سهم راهبردهای مقابله ای مساله مدار و هیجان مدار والدین در پیش بینی تنظیم هیجانی دانش آموزان
مدرسه کیفی راهکار برون رفت از بن بست نظام آموزش و پرورش کشور
بررسی اثربخشی مشاوره گروهی بر مبنای نظریه انتخاب در کاهش گرایش به خشونت و جنس مخالف در دانش آموزان دختر شهر تهران
نقش دشواری در تنظیم هیجان و تکانشگری (مدل پنج عاملی) در پیش بینی استفاده مشکل زای تلفن همراه در نوجوانان
رابطه هوش هیجانی، هوش معنوی و هوش اخلاقی با عملکرد شغلی مربیان مهد کودک
رابطه فرهنگ مدرسه و خوش بینی تحصیلی با احساس تعلق به مدرسه
رابطه بین ناگویی هیجانی، تعللورزی تحصیلی و عزت نفس با اعتیاد به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دومهنرستان های شهرستان بابل
مقایسه ی طرحواره های ناسازگار اولیه ، ویژگی های شخصیتی مادر و اختلال رفتاری فرزندان در مادران مبتلا به اختلال وسواس با مادران عادی
نقش مهارت مشاورهای معلمان مقطع ابتدایی در سلامت روان دانش آموزان
جداسازی و ادغام دانش آموزان با نیاز ویژه و عادی؛ پیشنهاداتی در راستای ارتقای توانمندی آموزشی – روانی آنان
اثربخشی آموزش مهارت های خود تعیین گری بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان پسر پایه دوم دوره متوسطه دوم شهرستان بابل
پیش بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بر اساس سبک های تفکر و خودنظم دهی
مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و آموزش خود تنظیمی هیجانی برکاهش اضطراب مدرسه دانشآموزان دختر دوره متوسطه
بررسی رابطه بین سبک رهبری خدمت گزار و مسئولیت پذیری اجتماعی با میانجیگری امید شغلی در بین معلمان ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه
تاثیر روان درمانی پویشی فشرده کوتاه مدت بر مکانیسم های دفاعی نوجوانان دارای اختلال اضطراب جدایی
رابطه بین ناگویی هیجانی با افسردگی دانشجویان موسسه آموزش عالی کاویان مشهد
تاثیر آموزش حل مساله بر هیجان پیشرفت و کنجکاوی معرفت شناختی
بررسی اثر بخشی شن درمانی بر کارکرد اجرایی دانش آموزاندارای اختلالات یادگیری شهر همدان
تاثیر گروه های ساختاریافته ماراتن تجربی متد بنیان (BEMSG) بر کارکردهای ایگو
تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر توجه به کودکان کمتوان (جسمی-ذهنی)
اثربخشی روایت درمانی بر خودکارآمدی ادراک شده دانش آموزان دختر مبتلا به چاقی
تاثیر ادراک شنیداری اصوات قرآنی بر روی کارکرد حافظه کاری و سرعت پردازش کودکان
تاثیر مداخلات تمرینات دیداری-فضایی بر انگیزش پیشرفت ریاضی دانش آموزان دارای مشکلات ریاضی پایه سوم ابتدایی دخترانه
مقایسه اعتیاد به بازی های کامپیوتری و سلامت روانی دانش آموزان پسر ورزشکار و غیر ورزشکار دوره متوسطه دوم شهر گنبدکاووس
مقایسه میزان استرس، اضطراب و راهبردهای مقابله ای بیماران مبتلا به کوید ۱۹ با افراد سالم
رابطه تاب آوری با ناگویی هیجانی معلمان زن مقطع ابتدایی
رابطه جهت گیری زندگی، ساختار انگیزشی و احساس تعلق به مدرسه با اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر همدان
مروری بر نقش مداخلات مبتنی بر رویکرد انسجام حسی در کاهش رفتارهای قالبی دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم
تاثیر آموزش برنامه گروهی والدگری مثبت بر بهزیستی ذهنی مادران و مهارت های اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان دیرآموز شهرستان رزن
نقش واسطه ای شفقت به خود در رابطه خودپنداره و تصویر بدنی با اضطراب اجتماعی دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی اصفهان
تاثیر ارائه محرک زیر آستانه بر تکانش گری با تاخیر در دانشجویان ۱۸ تا ۲۱ سال
اثر بخشی اسباب بازی های محقق ساخته مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر هوش هیجانی دانش آموزان دختر و پسر کلاس ششم ابتدایی قم
تعیین رابطه خشونت خانگی نسبت به کودکان پیش از دبستان (۴ تا ۶ سال) با عوامل فردی و اجتماعی- اقتصادی خانواده در دوره همه گیری کرونا در شهر همدان
بررسی اثر بخشی روش بازی درمانی فلورتایم بر رفتارهای کلیشه ای، ارتباطی و تعامل اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم
بررسی رابطه بین هویت ورفتار اخلاقی با نقش واسطه ای ادراک اجتماعی در میان نوجوانان شهر رزن
پیش بینی تحلیل رفتگی آموزشی بر اساس تحریف شناختی و باورهای غیر منطقی در دانشجویان
نقش سرمایه های روانشناختی و ثبات قدم در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان
نقش از خودبیگانگی و دشواری در تنظیم هیجان در پیش بینی گرایش به رفتارهای پرخطر
اثربخشی برنامه ریزی عصبی-کلامی بر پذیرش اجتماعی و ابراز هیجان در کودکان با مشکلات اضطرابی
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کمال گرایی ظاهر فیزیکی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان
Action research on the effect of play therapy on improving dysgraphia and increasing the processing speed of third grade elementary school students
The effectiveness of systematic desensitization in reducing behavioral problems in elementary students with reading disabilities
The effects of stress management based of cognitive behavioral on premenstrual dysmorphy syndrome, anxiety and aggression among high school girls
The Effectiveness of Frederickson’s Positive Thinking Program on the Academic Resilience and Psychological Capital of Underachieving Students
Comparison the Effectiveness of Academic Buoyancy and Emotion Regulation Training on Academic Meaning and Academic Adjustment
Compare social development and academic performance of students in different periods of their computer games
Predicting Bullying in Students based on Empathy and social Competence
Return to Illiteracy: The Role of Social, Economical, & Cultural Factors
The relationship between moral behavior and happiness: Mediating role of basic psychological needs of high school students
Investigating the status and relationship between Ardelt’s three-dimensional wisdom model and Self-Transcendenceamong the people of Hamadan
Investigation of the difference between age categories in family drawing test
The effectiveness Stress inoculation training on reducing academic procrastination in students
The relationship between resilience and life expectancy in high school students in Karaj
The Effect of Group Schema Therapy on Anxiety and Mental Rumination in Aggressive Adolescents
Effective ness of Continous Cooperative Teaching Method on Academic Hope, Academic Motivation and Affective Domain Learning on Midwifery Students of Islamic Azad University, CHaloos Branch
The relationship between parental burnout and parental emotional regulation in parents with a child with a specific learning disability
The Effectiveness of Empathy Based Training and Anger Management on the Acceptance and Interaction of Afghan and Native Students in Qeshm Island
The effectiveness of body percussion training on students' sustained attention
Formulate the structural model of Math Enthusiasm based on causal Math affective memories, Mediating Role of Math Ability/expectancy beliefs and Task value
Effectiveness of Encouragement on Resilience in Elementary Students
The Effectiveness of life skills training on students' social adjustment
The effectiveness of social problem solving skill training on social adjustment and social interactions of students
The effectiveness of social problem solving skill training on resilience in students
Application of E-Learning in Teaching
The Relationship between Metacognitive Beliefs and Students' Individual Differences
The Effect of Teaching Organized Games on Students' Cognitive Ability
The effectiveness of mindfulness training on cognitive emotion regulation and resilience of mothers with deaf children
Addressing Emotions in E-learning Design
The Types of Wisdom
Effectiveness of Encouragement on Social Anxiety in Elementary Students
Explain the role of school counselor in improving students' mental health
Investigating the mediating role of students' academic achievement in the relationship between anxiety sensitivityand academic procrastination
Investigating the Effect of the Dilemma Discussion Training Method on Promoting Moral Orientation
Relationship between spiritual intelligence and Existential Anxiety and corona anxiety
Investigating the causal model of academic satisfaction based on academic self-regulation and academic engagement mediated by satisfying basic psychological needs
Structural equations of individualized faith perception on intelligence variables
The effect of the University of Utah motor training package on the normal motor skills of normal children ۳ to ۵ years’ old
Effectiveness of Mindfulness based Interventions on Levels of Perceived Stress, Test Anxiety, and Executive Functions in Female High School Students
Implementing of Direct Instruction as an educational psychological intervention approach toward Specific Learning Disability:A Review Study
Psychoeducational approaches in assessment, diagnosis and characteristics of nonverbal learning disability: A Review Study
Study of discrepancy between Self-Assessment at educators and managers evaluation of performance and its relationshipwith job satisfaction
Parental cancer causing life alteration in adult childeran: A phenomenological study
Presenting a Structural Model of Wisdom in Couples Based on Moral Intelligence with the Mediating Role of Mindfulness
The Efficacy of Meta-Cognitive Therapy on Reduce Anger and Stress in Asthmatic Patients
The Effect of Digital Storytelling on Children's Adjustment to Learning Disabilities
The effectiveness of group reality therapy approach on emotional intelligence and mental health of adolescentswith heart disease in Tehran
The effectiveness of executive functions based on cognitive rehabilitation on improving the selective attentionin children with dyslexia
teacher Student interaction Through Flipped Improvement of classroom and Self-regulation training in E-learning
The relationship between metacognitive beliefs and students' individual differences
School-based interventions in improving emotional and social competence in children and adolescents
Artificial intelligence in enhancing learning education and self-help interventions in children with psychological disorders
The Effect of Information Processing Style and Mind Rumination on Exam Preparation: A Case Study
The effect of teachers' corrective feedback (written, verbal, effort-oriented and ability-oriented) on changing the level ofexpression of high school students
the role of Children's Mindset Implicit Theory and the Quality of Parental Homework Involvement on students' Academic Engagement
The effectiveness parent management training on mother-child relationships of mothers with children with autism spectrum disorders