آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 32تعداد صفحات کتابچه مقالات: 295
تعداد نمایش مقالات: 33712
سومین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
سومین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ توسط ،انجمن روانشناسی تربیتی ایرانانجمن روانشناسي تربيتي ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
تاثیر بازی ستاره بر درک مطلب کلامی، استدلال ادراکی، حافظه ی فعال، سرعت پردازش دانش آموزان پایه اول ابتدایی
بررسی رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سرسختی روانشناختی با کمال گرایی در دانشجویان
رابطه نوموفوبیا با درگیری شناختی و عاملیت یادگیرنده های کاربر گوشی هوشمند
رابطه ی راهبردهای فراشناختی با خودکارآمدی، خود نظم دهی تحصیلی، خلاقیت و شادکامی دانش آموزان پسر دوره ی اول متوسطه قائم شهر
بررسی ارتباط میان حس خود کارامدی معلمان ابتدایی استان زنجان در کیفیت تعلیم دانش آموزان کلاس: مطالعه مقطعی
سنجش و ارزیابی
تاثیر داستانهای فلسفی در حلقه های کندوکاو فلسفی بر کاهش نشانه های مشکلات اجتماعی و تغییر شکل رفتاری در دانش آموزان دختر 11تا 12 سال شهر تهران
بررسی تاثیر افزایش ساعات برنامه ی درس ریاضی و به کارگیری شیوه های جلب توجه در بهبود عملکرد دانش آموزان
رابطه سلامت روان و باورهای دینی با فرسودگی شغلی معلمان دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خاص
واکاوی پژوهشی فلسفه آموزشی معلمان: مورد مطالعه معلمان دوره متوسطه دوم شهرستان مرند
معرفی کتاب کارگاهی آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثربخشی آن بر تفکر دانش آموزان خلاق
اختلالات یادگیری: از شروع تا درمان
پایایی و تحلیل عاملی تاییدی پرسشنامه حساسیت به عدالت در دانش آموزان
نقش مولفه های محیطی بر رشد اجتماعی کودکان با تاکید بر نظریه برونفن برنر
مطالعهی آموزش پروژه محور با الهام از رویکرد شناختی رجیوامیلیا برای کودکان سنین پیش از دبستان در مهد آوای کودکی یزد
پایایی و تحلیل عامل تاییدی مقیاس خود-گزارشی شایستگی اجتماعی در دانش آموزان پسر
رابطه سبکهای هویت و رویکردهای یادگیری با فریبکاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری کودکان
مدل یابی رابطه مدیریت استعداد و نوآوری: نقش واسطه ای دلبستگی شغلی دبیران دوره دوم راهنمایی شهر تهران
بررسی اثربخشی نوروفیدبک بر همدلی نوجوانان بیش فعال(ADHD)
مقایسه ادراک شایستگی، پیشرفت تحصیلی و خلاقیت در دختران بر اساس سن ورود به مدرسه
بررسی کاربرد روانشناسی تربیتی شناختی برای تولید محتوا در ادبیات کودک و نوجوان
پیشبینی موفقیت تحصیلی بر اساس هوش هیجانی و عشق به یادگیری
بررسی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی، حافظه کاری و توجه در دانش آموزان با اختلال یادگیری
مقایسه هیجان های تحصیلی دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص
اثربخشی فنآوری آموزشی و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر ، سنجش میزان یادگیری پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی آموزشگاه شهید نواب صفوی
اثربخشی آموزش نظریه انتخاب بر خود شفقت ورزی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه منطقه 8 آموزش و پروش شهر تهران
پیش بینی سرمایه روانشناختی براساس سبک های والدگری و انطباق پذیری
بررسی تاثیر آموزش حل مسئله بر روابط بین فردی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ی دهم شهر کرمانشاه
بررسی محتوای کتب ریاضی و شیوه های ارائه آن در پیش دبستان های شهر تهران
پیش بینی کارکردهای اجرایی بر اساس فعالیتهای سیستم های مغزی/ رفتاری دانش آموزان
نامیدن خودکار سریع و سیالی حساب در ناتوانی یادگیری ریاضی: جستجوی مکانیسم های شناختی زیربنایی