آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 68تعداد صفحات کتابچه مقالات: 990
تعداد نمایش مقالات: 30302
سومین کنفرانس حسابداری و مدیریت
سومین کنفرانس حسابداری و مدیریت در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۹ توسط ،دبیرخانه دائمی کنفرانس برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس حسابداری و مدیریت مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس حسابداری و مدیریت
ارایه چارچوبی از ویژگی ها و عوامل موثر بر مدیریت تجربه مشتری (CEM)
مدیریت تغییر در فرهنگ سازمانی با تاکید بر سازمان شهرداری
خوش بینی مدیریتی، کارایی سرمایه گذاری و ارزش گذاری شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بازار سرمایه تهران
Tax Aggressiveness Influenced by Information Asymmetry in Capital markets
بررسی نقش تعدیل کنندگی کیفیت حسابرسی بر رابطه بین پاداش مدیر عامل و اجتناب مالیاتی
چگونه یک سایت مناسب برای تجارت الکترونیک بسازیم؟
بررسی نقش میانجی گری اعتماد شناختی کارکنان در تبیین رابطه رهبری مشارکتی و رفتار شهروندی سازمانی(مورد مطالعه : استانداری خراسان شمالی)
بررسی تأثیر ارزیابی عملکرد کارکنان بر ابعاد چابکی نیروی انسانی در سازمان (مورد مطالعه: سازمان آموزش و پرورش بوشهر)
How companies response to unforeseen events through SCM
بررسی وظایف و نقش های مدیران منابع انسانی (HR) در پروسه ادغام سازمانها
بررسی تاثیر عوامل تعیین کننده آمادگی فناوری اطلاعات در استفاده از خدمات الکترونیکی
نقش فناوری اطلاعات در تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده
فراموشی سازمانی
توانمندسازی کارکنان
رهبری خدمتگزار
بررسی تاثیر معماری در جذب گردشگران داخلی(مطالعه موردی: منطقه 12 شهر تهران)
بررسی نقوش زیلوهای میبد و امکان بهره گیری از آن در طراحی گرافیک محیطی گردشگری یزد
ارتباط بین هوشمندی استراتژیک و تفکراستراتژیک و هوشمندی رقابتی و تصمیمات استراتژیک
یکپارچه سازی سیستم جامع مدیریت لجستیک، در پروژه های عمرانی
نقش و چالش های پیاده سازی بهبود سازمانی
تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مخاطبین دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری شیراز
بررسی عوامل موثر بر توانمندسازی منابع انسانی در سازمان های دولتی با در نظر گرفتن متغیر میانجی مدیریت دانش( استانداری قزوین)
بررسی تاثیر حجم کاری و حمایت همکاران بر کاهش استرس شغلی در محیط بیمارستانی
تاثیر تجربه خرید بر نگرش مشتریان فروشگاه های مجازی
مفهوم شناسی دلبستگی شغلی (یک مدل مفهومی یکپارچه)
تاثیر آموزش کارکنان بر اثربخشی سازمانی
بررسی اخلاق در شرکتهای تبلیغاتی و تاثیر آن بر نگرشهای برند (مورد مطالعه: شرکتهای تبلیغاتی در استان اصفهان)
بررسی رابطه بین متغیرهای چندگانه با سودهای مومنتوم و معکوس در بازار سرمایه تهران
آینده حسابداری در ایران
بررسی تاثیر حضور مدیران زن بر افشای اطلاعات سرمایه فکری در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر تخصص حسابرس وکیفیت اطلاعات حسابداری بر کارایی سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تأثیر مدیریت اعتبار بر سودآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
ریسک های نظارتی و سرمایه گذاری مستقیم خارجی (بر اساس گزارش رقابت پذیری سرمایه گذاری جهانی2019-2020)
ماهیت قرارداد حق العمل کاری
مدیریت مخارج سرمایه گذاری عمومی در طول بحران
بررسی رابطه بین عدم تقارن اطلاعاتی و کارایی سرمایه گذاری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر معاملات با اشخاص وابسته بر ارزش شرکت
بررسی و تجزیه و تحلیل ابعاد ارزش ویژه برند بر قصد خرید محصولات دارای برندمطالعه موردی(پوشاک هاکوپیان)
افزایش ارزش ویژه برند با مشارکت در مسئولیت های اجتماعی
بررسی عوامل موثر در پیش بینی استفاده از رسانه های اجتماعی در کسب و کار
تاثیر تجربه خرید بر رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های مجازی)
تاثیر بکارگیری استراتژی برند بر توانمندسازی فردی و ارتقاء بهره وری نیروی انسانی درشرکت ابزار سازی آتا ماشین
بررسی نقش تبلیغات و ترویج فروش در ایجاد ارزش ویژه ی برند
بررسی عوامل موثر بر استفاده از بازاریابی اینترنتی بر اساس مدل پذیرش تکنولوژی(TAM)
تأثیر عملکرد در نقش، فرانقش و کیفیت خدمات ادراک شده در جذب مشتری
The effect of perceived quality on luxury brands purchase intention with the mediating role of perceived value and word of mouth social network advertising
شناسایی و رتبه بندی ریسک های تفکر استراتژیک در برنامهریزی استراتژیک در سازمانهای یادگیرنده(مورد مطالعه: بیمه های خصوصی در شهر اصفهان)
بررسی تأثیر رضایتمندی شغلی در افزایش بهره وری کارکنان
ارایه راه کارهای مناسب برای مدیریت کرونا در صنعت خرده فروشی
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد کسب و کار با در نظر گرفتن نقش میانجی گری تمایل به نوآوری (مطالعه موردی: مجتمع فولاد مبارکه)
بررسی تأثیر حاکمیت شرکتی و قدرت بازار بر حق الزحمه حسابرسی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
کیفیت گزارشگری مالی بر مبنای ویژگیهای حسابرسی
معاملات طرف های وابسته و ارزش شرکت ْنقش تعدیل کننده گزارش مسئولیت اجتماعی شرکت های بزرگ دارای شخصیت حقوقی
بررسی رابطه بین ویژگی های هیئت مدیره با کیفیت حسابرسی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
کاهش تاثیرات منفی معاملات با اشخاص وابسته در پرتو بازنگری در مقررات (آئین نامه)،حاکمیت شرکتی و حسابرسی
تحول دیجیتالی زنجیره های ارزش جهانی و بهبود پایدار پس از همه گیری
تأثیر عدالت سازمانی و تعهد سازمانی بر اشتراک دانش و عملکرد کارکنان سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز
تأثیر جو سازمانی بر عملکرد مالی، بررسی نقش واسطه ای سرمایه فکری (مطالعه ی موردی: سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز)
گزینه های افشا، بخش مدیران تحت :IFRS 8 شواهد اتحادیه اروپا
تأثیر استراتژی مدیریت دانش و رهبری تحول آفرین بر رفتار شهروندی و ایجاد عدالت سازمانی (مورد مطالعه پرسنل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)
پنجاه سال از تحقیقات بازار سرمایه در حسابداری : دستاوردها تا کنون و فرصتهای پیش رو
Identifying the factors affecting the success of knowledge management in companies
بررسی تأثیر بحران مالی بر اجتناب مالیاتی
ارتباط اهمیت صاحبکار، رابطه صاحبکار - حسابرس و اقلام تعهدی اختیاری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
عدم تقارن اطلاعاتی، اهرم مالی و ارزش شرکتها
تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی و تعداد واحدهای فرعی بر کیفیت انتخاب حسابرس جدید
رابطه بین ساختار مالکیت و مدیریت سود با تاکید بر هزینه های نمایندگی
اقتصاد دیجیتال، بستر توسعه کسب و کار