آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 56تعداد صفحات کتابچه مقالات: 716
تعداد نمایش مقالات: 42325
اولین کنگره بین المللی چشم انداز مدیریت کلاس جهانی در ایران
اولین کنگره بین المللی چشم انداز مدیریت کلاس جهانی در ایران در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ توسط ،موسسه چشم انداز مديريت تراز جهاني در شهر قرچک برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنگره بین المللی چشم انداز مدیریت کلاس جهانی در ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنگره بین المللی چشم انداز مدیریت کلاس جهانی در ایران
شناسایی و رتبه بندی ریسک های زنجیره تامین جهت رسیدن به مدیریت در کلاس جهانی (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو)
ارایه الگوی طراحی نظام تسهیم دانش متناسب با ویژگی های سازمانی مطالعه موردی: شرکت آسیا شیمی طب
اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت فرآیندهای برنامه ریزی تامین مطالعه موردی: برنامه ریزی تامین شرکت ایران خودرو
طراحی یک مدل ریاضی چند هذفه با در نظرگرفتن ریسک برای مساله انتخاب پروژه در مدیریت کلاس جهانی
انتخاب استراتژی بهینه نگهداری و تعمیرات و تحلیل ماتریس SWOT استراتژی منتخب در صنعت سیمان
نقش بهره وری بر کیفیت خدمات سازمان جهت دستیابی به کلاس جهانی (مطالعه موردی: بیمه سازمان تهران)
بررسی نقش مدیریت کیفیت جامع، نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر و تولید بهنگام در تولید در کلاس جهانی
بررسی نقش فناوری اطلاعات و مهندسی مجدد در مدیریت استراتژیک منابع انسانی
تبیین نقص تولید ناب برای رسیدن بنگاه اقتصادی به کیفیت در کلاس جهانی
طراحی مدل مدیریت موجوید توسط تامین کنندگان VMI در زنجیره تامین کلاس جهانی با هدف حداکثر گردش موجودی کالا در انبار تولید کننده مورد مطالعه شرکت سایپا
توسعه و مدیریت اینترنت اشیا در کلاس جهانی در ایران
نقش شخصیت برند محصول در تصمیم گیری و انتخاب مشتری (مطالعه موردی بررسی ترجیح برند البسته های ورزشی آدیداس در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر)
بررسی عوامل تاثیرگذار روی شاخص بهره وری HPV(Hours per vehicle) در سالن های تولیدی ایران خودرو
تبینی الگوی گذر از یک سازمان سنتی به یک سازمان دانش محور در ایران با مطالعه موردی شرکت توسعه و نوسازی صنایع گداختار
استفاده از رویکرد FMCDM در فرایند طراحی محصول مشتری مدار مورد مطالعاتی،: شرکت ایران ترانسفوری
Improvement Of Efficiency In Product Designing To Reach World Class Competency By Using Of QFD & TRIZ
تعیین میزان تاثیر عوامل کیفیت بر ارزش برند خودرو در کلاس جهانی
طراحی و تبیین مدل چابکی سازمانی صنعت حمل و نقل دریایی ایران جهت دستیابی به کلاس (تراز) جهانی سازمان ها، با بهره گیری از مدل یابی معادلات ساختاری
تبیین نقش تکنولوژی ICT در توسعه صنعت توریسم فرهنگی برای دستیابی به خدمات کلاس جهانی
اهمیت شبکه های مشارکتی در صنعت 4.0 و تولید کلاس جهانی
ارایه مدلی برای استقرار مدیریت دانش محور در یک شرکت بازرگانی به کمک کارگروه های تحول و با تاکید بر مدیریت سرمایه های فکری
مدیریت زنجیره تامین پایدار در کلاس جهانی
تغییرات انگیزشی کارآفرینان پس از تجربه شکست
ایجاد نظام ارزیابی عملکرد کارکنان با بهره گیری از نتایج استراتژی های سازمان (شرکت ایران خودرو، معاونت تولیدخودرو)
توسعه مدل برنامه ریزی و مدیریت فناوری برای رسیدن به تولید در کلاس جهانی
مدیریت بهره ور فرایند حمل و نقل بدنه های تولیدی با اجرای Milk Run در شرکت ایران خودرو
Mathematical modelling and solving the Car Resequencing Problem consideringremaining in PBS buffer as a new objective
World-Class Marketing in Post - Sanction EraImplication and challenges for promoting Persian products in globalmarket
خدمات درکلاس جهانی درحوزه حمل ونقل هوایی ایران
تحلیل مفهوم تاب آوری سازمانی، مولفه ها و شاخص های آن در مدیریت بحران
بررسی کاهش هزینه های ناشی از مصرف انرزی با استفاده از فناوری اطلاعات سبز
تبیین شاخص های کلیدی بهبود مستمر عملکرد در مدیریت زنجیره تامین با استفاده از مدل SMART,SCOR
شناسایی و رتبه بندی مولفه های ریسک زنجیره تامین سبز در کلاس جهانی با استفاده از تکنیک AHP فازی
شناسایی عوامل موثر در دستیابی به سیستم ساخت پروژه های ساختمانی در کلاس جهانی
بررسی رابطه فاکتورهای درون سازمانی و پذیرش مدل کارت امتیازی متوازن مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو
بررسی نقش هوش تجاری برای دستیابی به بنگاه های اقتصادی در کلاس جهانی مورد مطالعه بانک پارسیان
استقرار و پیاده سازی سیستم هزینه های کیفیت Cost Of Quality، در فرایندهای مهندسی خودرو برای دستیابی به کلاس جهانی مطالعه موردی: ادارات مهندسی تولید بدنه شرکت ایران خودرو
تامین نیازهای آینده مشتریان با رویکرد آینده پژوهی کیفیت و کلاس جهانی مطالعه موردی شرکت ایران خودرو
بررسی تاثیرات تغییر بچ سایز قطعات مصرفی بر شاخص نرخ گردش موجودی انبار ITR در سالن بدنه سازی سمند شرکت ایران خودرو
برندسازی توسط شبکه های اجتماعی،: اصلی ترین فاکتورهای اثرگذاری و موفقیت امروز
ارایه مدل های عملیاتی جهت تامین قطعات و تولید خودرو در کلاس جهانی مورد مطالعه خودروهای الکتریکی
مدیریت تولید پایدار در کلاس جهانی: چارچوب کلی و بررسی سیستم عملکرد
تحلیل عوامل موثر برای رسیدن به سطح تولید در کلاس جهانی در جهت توسعه اقتصادی صنعت ورزش
عوامل موثر بر صادرات خدمات فنی و مهندسی در بازارهای جهانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی موانع و چالش های تولید در کلاس جهانی مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو
شایسته سالاری رکن اساسی بهره وری کارا و مدیریت برتر در سازمان
شناسایی و سطح بندی عوامل موثر برای دستیابی به تولید در کلاس جهانی با استفاده از رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری ISM و روش دلفی فازی مورد مطالعه: شرکت سیم و کابل مسکات، مازندران و آمل
طراحی و تبیین مدل اقتصاد مقاومتی صنعت حمل و نقل دریایی ایران با بهره گیری از مدل چابکی سازمانی
معرفی برخی مدل های پیاده سازی مدیریت و تولید ناب
به کارگیری رویکرد شش سیگما در حمایت از استراتژی های تولید در کلاس جهانی
مدیریت زنجیره تامین پایدار در کلاس جهانی: مطالعات پیشین و مسیرهای پیش رو
بررسی و تعیین نقش بازاریابی جهت دستیابی به بنگاه های اقتصادی در کلاس جهانی (مطالعه موردی: گروه سایپا)
Identifying and Explaining Effective Indicators for World Class Universities
بررسی فرصت ها و تهدیدهای برون سپاری IT در مسیر به کلاس جهانی
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ جهت دست یابی به کلاس جهانی با رویکرد ؛CFA/FUZZY AHP مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط شهر شیراز
ارایه یک مدل ریاضی تصادفی جهت ارتقاء عملکرد شرکت ایران خودرو در زمینه مدیریت موجودی قطعات یدکی در مقایسه با کلاس جهانی