آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 48تعداد صفحات کتابچه مقالات: 413
تعداد نمایش مقالات: 23560
بیستمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و دهمین کنفرانس فیزیک وآزمایشگاه
بیستمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و دهمین کنفرانس فیزیک وآزمایشگاه در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ توسط ،اتحادیه انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک ایرانانجمن علمی آموزشی معلمان فیزیک استان ایلام در شهر ایلام برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات بیستمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و دهمین کنفرانس فیزیک وآزمایشگاه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در بیستمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و دهمین کنفرانس فیزیک وآزمایشگاه
بررسی و کشف مدل های ذهنی دانش آموزان متوسطه اول در خصوص مفهوم حجم
" باغبانی در فضای مجازی: یک استراتژی برای تقویت آموزش آنلاین و یادگیری"
سنجش و ارزیابی دو مرحله ای مبتنی بر بستر وب در آموزش درس فیزیک
آزمایشگاه فیزیک مبتنی بر شبیه سازی رایانه ای
اثربخشی الگوی ترکیبی یادگیری مبتنی برکندوکاو(IBL) و چرخه یادگیری E۷ بر درک دانش آموزان از نور
IBL+۷E الگوی ترکیبی موفق بر نگرش دانش آموزان در آموزش مجازی نور
بدیل های مکانیک کوانتومی، تعین ناقص آن ها و رئالیست علمی
تحلیل محتوای کتاب فیزیک ۱رشته ی ریاضی و فیزیک چاپ ۱۳۹۹ بر اساس الگوی تحلیل محتوای ویلیام رومی و الگوی طراحی آموزشی مریل
بررسی روابط دوره تناوب حرکت نوسانی آونگ ساده
چالش ها و نوآوری های سنجش و ارزشیابی در آموزش فیزیک کد ۴۹۸
مروری برسنتزسبزنانوذره ی متخلخل کربن-روی اکسید به عنوان فوتوکاتالیست و کاربرد درمانی آن در مواد بهداشتی
بررسی دیدگاه دبیران فیزیک استان تهران نسبت به کتاب های راهنما فیزیک معلم
کاربردفناوری های چند رسانه ای در تدریس فیزیک
رویکردها و نقش یادگیری الکترونیکی و بکارگیری فناوری های نوین در آموزش فیزیک
بررسی دیدگاه معلمان فیزیک ایران نسبت به استفاده کتاب های کمک درسی در آموزش فیزیک مدرسه ای(بایدها و نبایدها)
مروری بر پلاسما و کاربردهای آن در محیط زیست
شناسایی چالش ها و محدودیت های تدریس مجازی درس فیزیک و ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود آن ها
اصول فیزیکی حرکت سلول ها در بدن
بررسی تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در کیفیت بخشی آموزش فیزیک دهم شهرستان رامیان
کیفیت بخشی آموزش مبحث دما و دماسنجی با رویکرد STEM در کلاس های مجازی فیزیک
رویکرد مناسب ارائه ماهیت علم در آموزش فیزیک
ترکیب آموزش آنلاین و آموزش معکوس رویکردی نوین در دوران کرونا و پسا کرونا
افزایش علاقمندی و بهبود یادگیری دانش آموزان در درس فیزیک از طریق شبیه سازهای آزمایشگاه مجازی
بررسی تاثیر آموزش مهارت های فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دوازدهم در امتحان نهایی خرداد۹۹
مطالعه تاثیر آموزش آنلاین بر میزان یادگیری دانش آموزان یازدهم تجربی درآزمایشگاه مدرسه و آزمایشگاه شبیه سازی شده آنلاین دردوران کرونا
بررسی روز غباری ۲۷ مارس ۲۰۲۱ با شیدسنج دستی کالیتو ومنشایابی غبار با مدل هواشناسی HYSPLIT در شهر یزد
کیفیت بخشی آموزش مفاهیم کار و انرژی با استفاده از نرم افزارهای آموزشی در کلاس های مجازی فیزیک
بررسی میزان رضایت مندی دانش آموزان از آموزش مجازی درس فیزیک
آموزش مجازی، کار گروهی آری یا خیر؟
ارزشیابی موثر در آموزش فیزیک با رویکرد یادگیری ترکیبی با تجربیات آموزشی دوران پاندمی کووید-۱۹
بررسی ترکیب تجربیات فیزیکی و مجازی در یک کلاس علوم
مقایسه میزان اثربخشی آموزش درس فیزیک در دو روش برخط همزمان و برخط غیرهمزمان
دیدگاه دبیران فیزیک در رابطه با نقش تخیل خلاق در آموزش فیزیک
فیزیکدانان چگونه با مشاهده و اندازه گیری دقیق رازهای طبیعت را رمزگشایی کرده اند و قوانین حاکم بر جهان را یافته اند ؟
کاوشی بر تجربیات معلمان فیزیک خراسان شمالی درزمینه تعامل دانشگاه ومدرسه
بررسی رابطه موفقیت وانگیزش دانش آموزان دردرس فیزیک وروشهای افزایش انگیزه در تدریس درس فیزیک
بررسی ماهیت علم در کتاب درسی فیزیک پایه دهم ریاضی سال ۱۳۹۹ با تاکید بر نقش دانشمندان
بررسی و بهگزینی روش های تدریس فیزیک
اهمیت تاریخ علم فیزیک در آموزش فیزیک
بررسی سیستم های آشوبناک
بررسی آهنربای چرخشی به عنوان یک سیستم آشوبناک
سنجش و ارزشیابی با رویکرد آموزش مجازی
آزمون شفاهی و تاثیر آن در فرآیند یادگیری درس فیزیک
آسیب شناسی فرایند آموزش مجازی از دیدگاه دبیران فیزیک استان ایلام در دوران کرونا
راهکارهایی برای تحقق آموزش مجازی موثر در درس فیزیک
استفاده از تلفن همراه هوشمند به عنوان یک وسیله آزمایشگاهی جهت آموزش فیزیک و نقش آن در دوران شیوع ویروس کرونا
آموزش پایستگی انرژی مکانیکی در سقوط آزاد با استفاده از برنامه نویسی رایانه ای
تحلیل محتوای کتاب های درسی فیزیک رشته ی ریاضی فیزیک از لحاظ توجه به مولفه های الگوی مصرف بهینه(انرژی)