آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 71تعداد صفحات کتابچه مقالات: 830
تعداد نمایش مقالات: 2921
چهارمین همایش بین المللی تربیت بدنی، سلامت و علوم ورزشی
چهارمین همایش بین المللی تربیت بدنی، سلامت و علوم ورزشی در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۳ توسط ،دبیرخانه دائمی همایش در شهر همدان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین همایش بین المللی تربیت بدنی، سلامت و علوم ورزشی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین همایش بین المللی تربیت بدنی، سلامت و علوم ورزشی
اثر تمرین استقامتی خطی همراه با مصرف عصاره مریم گلی بر روی عملکرد استقامتی در موش های صحرایی نر ویستار
بررسی نقش انواع مدیریت بازاریابی بر رفتار مصرف کننده برای افزایش فروش خدمات و تجهیزاتورزشی کشور عراق
شناسایی عوامل موثر در بهبود رفتار هواداران ورزشی؛مطالعه موردی هواداران لیگ برتر فوتبال عراق
سبک رهبری و نقش آن در ارتقای عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی استان صلاح الدین عراق
بررسی تحلیلی نقش شرکت های حامی در بازاریابی ورزشی بازیکنان بومی عراق (مطالعه ورزش والیبال)
بررسی رابطه کارآفرینی و بازارگرایی و عملکرد باشگاه های ورزشی استان صلاح الدین عراق با نقش میانجی توانایی های بازاریابی
تحلیل عوامل موثر بر تصمیم گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تاکید بر آمیخته بازاریابی (مطالعه موردیاستان صلاح الدین عراق)
تحلیل استراتژیک محیط سرمایه گذاری و بازاریابی برای مسابقات لیگ ستارگان عراق برای فصل۲۰۲۴- ۲۰۲۳ (مطالعه موردی ورزش والیبال)
بررسی عوامل موثر بر بکارگیری بازاریابی اجتماعی در فروشگاه های لوازم ورزشی استان صلاح الدین عراق
شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی عراقی با رویکرد AHP در استان صلاح الدین عراق
تاثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاه های ورزشی استان صلاح الدین
مقایسه عوامل وفاداری به برند ورزشی آدیداس در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی
بررسی رابطه سیستم مدیریت اطلاعات با خلاقیت سازمانی در بین مدیران باشگاه های لیگ حرفه ای فوتبال عراق
شناسایی و مقایسه راهکارهای درآمدزایی از طریق بازاریابی آنلاین در باشگاه های لیگ برتر والیبال عراق و ایران
عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزشی باشگاه های دو و میدانی عراق
بررسی تاثیر تبلیغات ورزشی بر ایجاد روابط تجاری و فرهنگی بین کشورها و افزایش همکاری های بین المللی(مطالعهکشورهای ایران و عراق)
تاثیر بازاریابی شبکه ای بر برندسازی محصولات ورزشی کشور عراق
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با مدیریت بازاریابی ورزشی و تامین مالی باشگاه های فوتبال عراق
ارتباط بین اخلاق حرفه ای و آمیخته بازاریابی ترویج خدمات ورزشی در مدیران باشگاه های استانصلاح الدین عراق
نقش فناوری اطلاعات در دستیابی به قدرت سازمانی (مطالعه معاونت های تربیت بدنی دانشگاه های کشور عراق)
بررسی تاثیر ارتباطات بازاریابی بر رضایتمندی و بازگشت مشتری در باشگاه های بدمینتون عراق (مطالعهباشگاه های فرات میانه)
تاثیر سواد فناوری اطلاعات بر بازاریابی ورزشی از طریق اینترنت کارکنان فدراسیون فوتبال کشور عراق
بررسی نقش و تاثیر تربیت بدنی بر سلامت روحی دانش آموزان در مدارس
اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولید کنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات در عراق
رابطه بین بازاریابی رابطه مند با بازارگرایی و بهره وری در باشگاه های ورزشی فوتبال عراق
بررسی اثرگذاری علاقه به برند بر اعتماد مشتریان کفش های ورزشی برند شیما در شهر تبریز
بررسی تحلیلی و آسیب شناسی تغییرات مکرر مربیان شاغل لیگ ستارگان فوتبال عراق
بررسی اثرگذاری علاقه به برند بر اعتماد مشتریان کفش های ورزشی برند شیما درشهر تبریز
بررسی اثرگذاری مارکتینگ مسئولیت پذیر بر تعهد مشتریان محصولات ورزشی با واسطه گریاعتبار برند
بررسی تاثیر مارکتینگ شبکه ای بر پایداری رفتاری و انتخاب برند مصرف کنندگان
بررسی عوامل گسترش ورزش رزمی در استان اردبیل بر اساس مدلSWOT
بررسی نقش تغییرات در ورزش حرفه ای بر ارتقای سرمایه انسانی بر اساس مدل SWOT
تاثیر اطلاعات بازار بر برندسازی و مراجعه مجدد ورزشکاران به مجتمع های ورزشی شهر ارومیه
تاثیر بازاریابی بر رضایت و مراجعه ورزشکاران به سالن های والیبال شهر تبریز
تاثیر برند بر اعتبار و خرید مجدد مشتری به باشگاه های دانشگاه شهر اردبیل
تاثیر برند بر عدالت سازمانی و وظیفه شناسی در ایجاد مشتریان وفادار در باشگاه های تبریز
تاثیر برندها بر افزایش وفاداری مشتریان محصولات ورزشی شهر تبریز بر اساس مدل SWOT
تاثیرگیری اعتماد و اعتبار برند از بازاریابی شبکه ای
تحلیل و تشریح تاثیر عوامل اجتماعی بر فرآیند برندینگ در حوزه ورزش
تحلیل تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری و خرید مجدد از فروشگاه های ورزشی درکرکوک
تدوین استراتژی های بازاریابی هیات بوکس شهر کرکوک عراق
بررسی تاثیر ۸ هفته مصرف بتاآلانین بر دامنه فعالیت الکتریکی و پاسخ های فیزیولوژیکی عضلات اندام تحتانیدر تکواندوکاران باشگاهی
تحلیل اثر مصرف ۸ هفته ای بتاآلانین بر تغییرات طیف فرکانس فعالیت الکتریکی و تطابقات فیزیولوژیکیعضلات اندام تحتانی در تکواندوکاران باشگاهی
تحلیل میزبانی رویدادهای ورزشی وزنه برداری در عراق با استفاده از مدل SWOT سال ۲۰۲۳
بررسی اثر ۸ هفته مصرف بتاآلانین بر فعال سازی همزمان عضلات زانو و پاسخ های فیزیولوژیکی مرتبط درتکواندوکاران باشگاهی
بررسی اثر مصرف کافئین بر دامنه فعالیت الکتریکی عضلات منتخب و تحریک سیستم عصبی مرکزی درورزشکاران قدرتی
تاثیر مصرف کافئین بر طیف فرکانس فعالیت الکتریکی عضلات و سازگاری های فیزیولوژیکی مرتبط با عملکردورزشی در ورزشکاران استقامتی
بررسی اثر کافئین بر توان و هم انقباضی عضلات زانو در فعالیت های ورزشی انفجاری
بررسی تاثیر بازاریابی مسئولیت پذیر بر وفاداریان محصولات ورزشی با میانجگری اعتبار برند
تاثیر بازاریابی دهان به دهان بر اعتماد و هویت تجاری
تاثیر علامت تجاری بر افزایش خرید مجدد محصولات ورزشی شهر اردبیل بر اساس مدل بازاریابی آمیخته
مقایسه تاثیر ۸ هفته برنامه +۱۱ تعدیل شده و برنامه استاندارد +۱۱ فیفا بر عملکرد ورزشی و ریسکفاکتورهای آسیب پذیری در فوتبالیست های پسر ۱۰ تا ۱۵ سال رده ی پایه
تحلیل تاثیر حرکات اصلاحی بر پیش گیری از ناهنجاری های ستون فقرات در نوجوانان
نقش والدین و مدارس در آموزش عادت های بهداشتی به دانش آموزان
بررسی ارتباط بین اعتماد سازمانی و خلاقیت سازمانی دبیران تربیت بدنی
دستگاه هوشمند فیزیو تراپی زانو و مفاصل
راهکارهای روانشناسی کاهش استرس در مسابقات رزمی (کاراته)
بررسی ارتباط بین مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی دبیران تربیت بدنی
تاثیر یک دوره تمرین در آب بر ناتوانی عملکردی افراد با کمر درد مزمن غیر اختصاصی
توصیه های ورزشی ابن سینا برای سالمندان : تطبیق با دیدگاه طب مدرن
The Impact of High-Intensity Interval Training (HIIT) on Cardiovascular Health: Insights from a NarrativeReview
غنی سازی ساعات تربیت بدنی در مدارس استثنایی
بررسی تحلیلی رابطه ی ورزش با سلامت روان
تاثیر تمرینات مقاومتی به همراه مکمل دهی کنسانتره پروتئین شیر (MPC) بر سطوح سرمی فولستاتین دربدنسازان مبتدی
تاثیر ۱۲ هفته تمرین استقامتی و مصرف پروبیوتیک بر بیان ژن FOXA۱ در رت های مبتلا به کبد چرب
بررسی تاثیر چهار هفته بازی های مبتنی بر فعالیت بدنی بر شاخص های آمادگی جسمانی در کودکاندارای چاقی و اضافه وزن
بررسی ارتباط بین ابعاد روانشناسی رنگ با بازاریابی اماکن ورزشی
ارتباط بین ترکیب بدنی و شدت دردهای اسکلتی عضلانی اندام فوقانی و تحتانی در کارکنانپیراپزشکی
آموزش تلفیقی دروس موضوعی با ورزش به عنوان راهبردی کارآمد در مدارس
مدیریت و بهره برداری از اماکن ورزشی شهری: چالش ها و فرصت ها برای شهرداری ها
تکنیک های موثر در استراتژی ارتباطات بازاریابی یکپارچه و ارزش برند خصوصی برای افزایش درآمدباشگاهای دو و میدانی عراق