آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 38تعداد صفحات کتابچه مقالات: 352
تعداد نمایش مقالات: 2035
سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در روانشناسی و علوم تربیتی
سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در روانشناسی و علوم تربیتی در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ توسط ،انجمن قرآن و تحول علوم ایران و پژوهشگاه آموزش و تحقیقات مهندسی برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در روانشناسی و علوم تربیتی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در روانشناسی و علوم تربیتی
واکاوی جهت گیری های برنامه درسی معلمان دوره های مختلف تحصیلی شهر برازجان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰
بررسی رابطه شادکامی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان ابتدایی شهر شهرضا
یادگیری تاملی (با تکیه بر شناخت)
رابطه بین سبک های دلبستگی و بلوغ عاطفی زنان متاهل شهر مشهد
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رضایت زناشویی در زنان متاهل شهر مشهد
فرصت ها وتهدیدهای هوش مصنوعی در حوزه آموزش وپرورش
بررسی کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی بهبود یافته: مطالعه موردی بیمارستان اعصاب و روان نوریه کرمان
بررسی تاثیر توانمند سازی منابع انسانی بر عدالت سازمانی در معلمان دوره ابتدایی شهرستان سقز
بازنمایی معنایی تفکرانتقادی از دیدگاه اساتید دانشگاه پیام نور تهران
رابطه بین اهمال کاری با کمال گرایی در بین معلمان مقطع دبستان شهرستان آمل
رابطه بین کمال گرایی با رضایت از زندگی در بین معلمان مقطع دبستان شهرستان آمل
از حال معلم چه خبر؟
مرور سیستماتیک مطالعات حوزه برنامه ریزی درسی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه
Exploring the Experiences of Disabled Students in Mainstream Classrooms
رابطه بین مولفه های شخصیت و تاب آوری در دانشجویان
رابطه بین هوش هیجانی و تاب آوری در دانشجویان
روش تدریس مشارکتی و مدیریت در کلاس های چند پایه
مقایسه اثربخشی برنامه آموزش حس عدد و راهبرد خودنظارتی توجه بر بهبود مهارت های عدد بنیادی در دانش آموزان پایه اول با مشکلات ریاضی
بررسی اثربخشی درمان گروهی روان شناسی مثبت نگر بر بهزیستی روان شناختی و خودارزشمندی زنان متاهل شهر مشهد
بررسی تاثیر تسهیم دانش در پیش بینی خلاقیت دوسویه اکتشافی-استثماری معلمان منطقه ۵ شهر مشهد
بررسی ارتباط رهبری سمی با سکوت سازمانی (مطالعه موردی کارکنان آموزش و پرورش)
بررسی قصه گویی مبتنی بر هوش اخلاقی (نمونه موردی: کودکان دختر و پسر ۶-۵ساله)
تاثیر گوش سپردن به قصه
نقش ابعاد سرشت و منش و نگرش به قانون در پیش بینی رفتارهای پرخطر رانندگی
بررسی مفاهیم و عوامل موثر بر ارتقای سلامت روان نوجوانان با تاکید بر فناوری
بررسی رابطه همدلی و هوش هیجانی معلمان بر میزان اضطراب دانش آموزان سال سوم ابتدایی شهر تهران
بررسی مفاهیم و عوامل موثر بر یادگیری مشارکتی در کلاس درس معکوس
بررسی نقش رفاه اجتماعی بر مسئولیت پذیری معلمان
اهمیت مدیریت آموزشی در سیستم های آموزش و پرورش
رابطه سبک های فرزند پروری با شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه نوجوانان
رابطه سبک های هویت با شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه نوجوانان
بررسی تطبیقی استفاده از عناصر داستانی در «تاریخ جهانگشای جوینی» و «تاریخ وصاف»
نقش ضمیر ناخودآگاه در نقاشی آبستره اکسپرسیونیسم
ارائه مدل کاربردی ارتقای عزت نفس در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان ابرکوه در راستای کاهش پرخاشگری و خشونت در آنان
تاثیر روان درمانی مثبت بر نشانه های هیجانی مبتلایان به افسردگی
بهبود فرآیند آموزش با استفاده از توسعه مهارت های معلمان و با تکیه بر کاربردهای فناوری هوش مصنوعی
پدیدار شناسی زندگی زنان با اقدام به خیانت درفضا مجازی
رابطه انگیزش پیشرفت تحصیلی و راهبرد خود تنظیمی با یادگیری دانش آموزان ابتدایی