آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 22تعداد صفحات کتابچه مقالات: 359
تعداد نمایش مقالات: 68675
دومین همایش ملی تجارت الکترونیک
دومین همایش ملی تجارت الکترونیک در تاریخ ۳ آذر ۱۳۸۳ توسط ،وزارت بازرگانيمعاونت برنامه ريزي و اموراقتصادي در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین همایش ملی تجارت الکترونیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین همایش ملی تجارت الکترونیک
گزارش برنامه تکفا
تجارت الکترونیکی و بانکداری الکترونیکی
گزارش تجارت الکترونیکی در ایران
اولین گزارش ملی تجارت الکترونیکی در ایران
زیر ساختهای فنی و ارتباطی
نحوه برگزاری همایش و انتخاب برترینها
تجارت الکترونیکی: پایه تحول سازمانهای آینده
تجارت، رقابت و اقتصاد دانش محور
اثر تجارت الکترونیکی بر رقابتمندی بنگاه ها
تاثیر تجارت الکترونیکی بر متغیرهای کلان اقتصادی
تاثیر پول الکترونیکی بر عرضه و تقاضای پول
آثار تجارت الکترونیکی بر رشد اقتصادی با روش داده های پانل: شاخص ترکیبی مولفه های اصلی (CMI)
تحولات فناوری و تاثیر آن بر افزایش قابلیت های تجارت الکترونیکی
مطالعه امکان سنجی تجارت الکترونیکی در ایران روش شناسی زیر ساختها
Electronic Commerce Customer Relationship Management: (A Case Study Of Petrochemical Industry)
مطالعه امکان سنجی تجارت الکترونیکی در خصوص صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
Ecommerce and Automotive Industry
Ecommerce and Retail Industry
Ecommerce and Tourism
الزامات قوانین و مقررات مالیاتی در توسعه تجارت الکترونیکی
مقدمه ای بر ابعاد حقوقی تجارت الکترونیکی در ایران
برخی قابلیتهای قانون تجارت الکترونیکی ایران (مقایسه با کنوانسیون فروش بین المللی کالا)