آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 35تعداد صفحات کتابچه مقالات: 538
تعداد نمایش مقالات: 61913
پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۹۱ توسط ،مركز توسعه كسب و كار صنعت بيمه در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
تحلیل تاثیر تورم بر تقاضای بیمه های عمر
ارائه الگویی از بسترها و زیر ساخت های لازم جهت ایجاد تمایز رقابتی نوآورانه در صنعت بیمه
ارتباط مولفه های یادگیری سازمانی با سطح نوآوری در صنعت بیمه
ارزیابی تحلیلی کانال توزیع بیمه_بانک در اروپا،آسیا و ایران
ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش در شرکت بیمه آسیا
امکان سنجی و نحوه ارائه بیمه نامه بر روی موبایل
اهمیت خلاقیت و نوآوری منابع انسانی به منظور ایجاد مزیت رقابتی و تحقق اهداف استراتژیک شرکت های بیمه
بررسی اثر شایستگی های محوری بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی در صنعت بیمه ایران(مطالعه موردی نمایندگی های شرکت های بیمه ایران)
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر تعالی سازمانی صنعت بیمه با رویکرد مدل EFQM
بررسی رابطه بین بازارگرایی داخلی و عملکرد بازار(مورد مطالعه:شرکت بیمه معلم)
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برنداز دیدگاه مشتریان شرکت های بیمه
بررسی و ارزیابی چگونگی عملکرد نوآوری اهمیت بیمه محصولات کشاورزی در اقتصاد کشاورزی و اقتصاد ملی
بررسی و ارزیابی نحوه ی تاثیرات عملکرد راهکارهای توسعه نغامل بیمه و بازار سرمایه
پیش بینی،دیریت بازاریابی و حفظ مشتری
تاثیر بازاریابی داخلی بر بازاریابی خارجی در شرکتهای بیمه خصوصی
تاثیر ویزگی های کارکنان و عوامل سازمانی بر کارافرینی
تحلیل اثرات مزیت رقابتی در صنعت بیمه ایران
تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری از طریق فناوری های جدید
تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در امور بازاریابی و فروش بیمه
تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در نظام آموزش بیمه
کانال توزیع بانک بیمه در بازار خدمات مالی جهانی و بررسی عملکرد آن در فروش بیمه های عمر
راهکارهای بکارگیری تکنیک داده کاوی در توسعه خدمات جدید بیمه ای
رتبه بندی شرکت های بیمه کشور در ارائه خدمات بیمه ای به صورت بر خط
شناسایی و وزن دهی مهمترین موانع و چالش های به کارگیری تجارت الکترونیکی در صنعت بیمه
طراحی الگوی مدیریت دانش برای مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بیمه
فروش اینترنتی بیمه های عمر با ایده متفاوت
فرهنگ مشتری مداری و راهکارهای کسب رضایت مشتری در بیمه
کاربرد مدیریت پور تفولیوی فازی در تحلیل اهداف استراتژیکی صنایع بیمه
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری سنتی و الکترونیکی ارائه یک مدل مفهومی برای نقش خدمات بیمه ای
مرز فروش و بازاریابی و روش های نوین بازاریابی و فروش
مروری اجمالی بر فرصت ها و چالش های نواوری پیش روی بیمه گزاران در بیمه گزاری نسل های مختلف
مطالعه تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد مالی شرکت در صنعت بیمه(مطالعه موردی:شرکتهای بیمه شعب استان آذربایجان غربی)
نقش مدیریت دانش در نوآوری شرکت های بیمه
نقش معماری سازمانی در شرکت های بیمه
نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه با تاکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی(مطالعه موردی:شرکت های بیمه شهرستان یزد)