آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 37تعداد صفحات کتابچه مقالات: 581
تعداد نمایش مقالات: 19216
سومین همایش ملی آموزش تاریخ
سومین همایش ملی آموزش تاریخ در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ توسط دانشگاه فرهنگیان،دانشگاه فرهنگيان استان لرستان در شهر خرم آباد برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین همایش ملی آموزش تاریخ مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین همایش ملی آموزش تاریخ
ارزشیابی در آموزش تاریخ
الگوی روایت پژوهی در تدریس تاریخ
آموزش تاریخ و لزوم استفاده از مکتب تاریخ نگاری «تاریخ مردم»
بررسی ابزارهای موثر در تدریس به شیوه معکوس( درس تاریخ دوره دوم متوسطه)
بررسی استراتژی های جنگی و آشنایی با جنگ افزار های سپاه آل بویه
بررسی آراء و اندیشه های امام خمینی (ره) و شهید مطهری در حوزه تاریخ و اهمیت آن
بررسی تاریخ، فلسفه و ماهیت علم در آموزش تاریخ
بررسی روش تدریس معلمان ابتدایی در آموزش درس تاریخ
بررسی سیر تاریخ از منظر ویکو۱۶۶۸-۱۷۴۴)
بررسی میزان پردازش مولفه های فبک دربخش تاریخ محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم و ششم ابتدایی
بررسی و تحلیل نگاره تاریخی بیستون با تاکید بر الگوی چالز جنسن
بررسی ویژگی ها و عوامل علاقه مندی به تاریخ محلی
بکارگیری روش قصه گویی به منظور آموزش تاریخ به کودکان در موزه
تاثیر ارزشیابی در بهبود آموزش تاریخ
تاثیر کاربرد راهبرد داستان تاریخی بر پیشرفت تحصیلی در درس تاریخ: یک پژوهش آزمایشی
تاریخ و اهمیت آن از منظر قرآن و مورخان مسلمان
تاریخ و راهبردهای موثر آموزشی با به کارگیری فناوری
تاملی بر آموزش تاریخ با روش تدریس بدیعه پردازی
تاملی بر تدریس مباحثه محور دروس تاریخ در شکل گیری و رشد تفکر انتقادی با تاکید بر نظریه بازسازی گرایی
تجربه زیسته: کرونا و آموزش درس تاریخ
تحلیل محتوای کتاب تاریخ(۱) ایران و جهان باستان پایه دهم رشته ادبیات و علوم انسانی بر مبنای عوامل خلاقیت گیلفورد
تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی پایه سوم ابتدایی بر اساس مولفه های تفکر انتقادی ادوارد گلاسر با روش ویلیام رومی
چگونگی مدیریت استرس دانشجویان تاریخ دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی
چگونگی نوشتن تاریخ و تدریس آن
دکتر باستانی پاریزی راوی سبک جدید تاریخ
روش مشارکتی در تدریس درس تاریخ
سیمای دو همسایه در آیینه تاریخ:مروری انتقادی بر جایگاه و روایت تاریخ عثمانی در آموزش رسمی تاریخ در ایران
ضرورت استفاده از روش های جدید در آموزش تاریخ
عوامل موثر بر ارتقا بخشی به کیفیت آموزشی در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجو معلمان رشته تاریخ (مطالعه موردی پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان البرز)
کاربرد و اهمیت سنگ قبر در آموزش تاریخ با تکیه بر قبور مشاهیر قبرستان سیاهپوش
گردشگری سیاه و چالش های آن بر کودکان
مطالعه ی تطبیقی راهبردهای تدریس تاریخ در نظام آموزشی ایران و چند کشور جهان
مکتب آنال، الگویی موفق در پیوند تاریخ با جغرافیا و مطالعات اجتماعی
موانع و چالش های آموزش تاریخ در دانشگاه ها ی ایران
نقش کارورزی و کارآموزی در رشد حرفه ای مرتبط با آموزش تاریخ
نقش کارورزی و کارآموزی در رشد حرفه ای مرتبط با آموزش تاریخ
نقش وجایگاه مسائل حقوقی دربررسی وآموزش مسائل تاریخی