آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 38تعداد صفحات کتابچه مقالات: 584
تعداد نمایش مقالات: 40929
همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات
همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ توسط دانشگاه مازندران، در شهر ساری برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات
بررسی تاثیر سهولت ادراک شده بر تمایل کاربران به تسهیم اطلاعات در شبکه های اجتماعی
تاثیر منابع شخصی کارکنان بر کیفیت ارتباط در راهکارهای کسب و کار در شرکت های بیمه
بررسی تاثیر عوامل انگیزشی بر کارآفرینی رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت برونمرزی صدا و سیما)
بررسی نقش شبکه های اجتماعی و کارآفرینی بر رشد اقتصادی
عوامل موثر بر ایجاد ارتباط اثربخش بین دانشگاه و صنعت
توسعه مدل ساختاری خدمات الکترونیکی شرکت های PSP در ایران
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توسعه کارآفرینی روستایی
ثبت در دولت الکترونیک (موردمطالعه: حقوق ایران)
مروری بر رشد تجارت الکترونیک در اقتصاد جهان و ایران
بررسی ابر روندهای تاثیرگذار بر کسب و کار
رهیافتی جدید در طراحی الگوی کارآفرینی موفق برای راه اندازی کسب و کارهای پرسود
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توانمندسازی طراحان مد و لباس
جست و جوگر تصویری هوشمند کالا مبتنی بر یادگیری عمیق
بررسی تاثیر سرمایه های اجتماعی بر عملکرد مالی سازمان با نقش میانجی فعالیت های کارآفرینانه
توانایی شبکه سازی و عملکرد مالی در سرمایه گذاری های جدید: اثرات میانجی حجم سرمایه گذاری، محیط سازمانی و تعامل بین آنها (مطالعه موردی: کارافرینان برتر استان مازندران)
فرهنگ سازی و جلب اعتماد مشتری نسبت به بانکداری الکترونیک
بررسی تاثیر ارزش ادراک شده بر رضایت و وفاداری کاربران به خرده فروشان آنلاین
بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت دانش بر پیاده سازی کسب و کار الکترونیک
تاثیر شبکه های اجتماعی تلفن همراه بر توسعه کسب و کارهای الکترونیکی
مدل های جدید کسبوکار در اقتصاد دیجیتال
بررسی تاثیر اینترنت اشیاء بر کارکرد های مدیریت منابع انسانی
چالش های تنظیم مقررات در پلتفرم های آنلاین
بررسی ارتباط کارآفرینی با رشد اقتصادی از منظر اسلام
اقتصاد و کارآفرینان تقلیدی
ارائه مدل تناسب استراتژیک از خلق ارزش در کسب و کار های کارآفرینانه خانوادگی
نقش اکوسیستم کارآفرینی بر تجاریسازی فناوری در دانشگاه
ارزیابی سیاست های کارآفرینانه دانشگاهی با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره
شناسایی منابع اطلاعاتی آنلاین مورداستفاده ی گردشگران خروجی ایران در راستای انتخاب مقصد بین المللی (مطالعه موردی: کشور ترکیه)
اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بررابطه بیکاری و تورم در ایران
فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در بکارگیری تجارت الکترونیک
تاثیر رسانه اجتماعی بر نام تجاری پایدار و عملکرد تجاری شرکت دانش بنیان
بررسی تاثیر ویژگی های نام تجاری بر وفاداری برند با نقش میانجی کیفیت ارتباط در سایت های تجارت اجتماعی
بررسی نقش میانجی عملکرد نوآوری در تاثیر جهت گیری کارآفرینی، بازار و یادگیری بر عملکرد صادرات صنعت شیلات ایران
عوامل موثر بر شکل گیری کارآفرینی سازمانی
بررسی تاثیر رهبری تحول گرا بر رفتار نوآورانه با میانجی گری کیفیت ارتباط فرد–سازمان
ارزیابی نقش تجارت الکترونیک در فرآیند کارآفرینی و رونق کسب وکار
عوامل موثر برنگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات تلفن همراه با نقش واسطه ای انگیزه درونی و بیرونی
مطالعه ارتباط میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی مبتنی بر نوآوری