آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 141تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1195
تعداد نمایش مقالات: 16998
اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پیشرانه های دریایی
اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پیشرانه های دریایی در تاریخ ۲۹ آذر ۱۴۰۱ توسط دانشگاه علم و صنعت ایران، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پیشرانه های دریایی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پیشرانه های دریایی
بررسی عملکرد استراتژی پاشش در سیستم احتراق تراکمی بنزینی GCI
پیشینه جذب صوت و پراکندگی آن در دریا و اثر تغییرات و پدیده های اقیانوسی بر انتشار آکوستیکی و بررسی مدل های آکوستیکی
کاهش ریپل گشتاور در سیستم رانش الکتریکی شناورها با استفاده از الگوریتم های تکاملی
ارائه اینورتر سه سطحی بهبود یافته جهت درایو شناورهایی بارانش الکتریکی
ارزیابی آزمایشگاهی عملکرد هیدرودینامیکی ناشی از تامین نیرومحرکه زیردریایی کششی توسط کشنده ی سطحی
پیاده سازی روش کنترل V/F برای موتور القایی سه فاز بدون استفاده از پردازنده های دیجیتال در کاربرد رانش الکتریکی
Optimization of the Design for Underwater Intelligent Thrusters
کنترل موقعیت کشتی مبتنی بر روش کنترل دینامیک معکوس با شبکه عصبی برخط
بررسی کارایی روش های بهینه سازی چندهدفه الگوریتم ژنتیک و الگوریتم رقابت استعماری در طراحی پروانه شناورهای سطحی
ارائه الگویی جهت پیاده سازی نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان- مطالعه موردی: یک پیشرانه دریایی نجات دهنده
توسعه روابط ریاضی و منحنی های عملکردی پروانه نیمه مغروق سری میسرا
طراحی و بهینه سازی اینترکولر موتور بنزینی ۶ لیتری
توسعه روابط ریاضی و استخراج منحنی های عملکردی اینترکولر موتور بنزینی ۶ لیتری
بررسی عملکرد سیستم پیشرانش کشتی حمل نفت خام خیلی بزرگ با استفاده از الگوریتم کرم شب تاب چند هدفه
مطالعه و بررسی استانداردهای دریایی در زمینه میزان مجاز هارمونیک های شبکه برق و مقایسه عملکردی روش های بهینه تضعیف هارمونیک برای شناورها
ارزیابی کیفیت توان،جایابی و طراحی بهینه فیلتر جهت کاهش اغتشاشات هارمونیکی در شبکه برق شناور هدف
Optimization of Vibrations in Laminated Composite Cylindrical Shell with DifferentialQuadrature Method
A numerical study on hydrodynamic characteristics of a closed-loop propeller
شبیه سازی عددی عملکرد خنک کاری سیستم روانکاری کارتل خشک موتور بنزینی
مدل سازی تجربی یک شناور سطحیو بررسی امکان سنجی نصب سیستم رانش واترجت
تحلیل خرابی موتور برون نصب دریایی با توان ۳۵۰ اسب بخار
مدلسازی عددی و بهینهسازی واترجت برای قایق های تندرو
بررسی تجربی تاثیرات پارامترهای جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی نقطه ای بر کیفیت و خواص مکانیکی آلیاژ آلومینیوم T۶-۶۰۶۱ به مس مورد استفاده در صنایع دریایی
فشار داخلی در لوله های زیرآبی تحت اثر جریان
بررسی فرایند خمکاری ورق های فلزی مورد استفاده در ساخت کشتی
بهبود دقت مدلسازی مرتبه دوم با محاسبه تلفات ناشی از انتقال حرارت اجزای موتور استرلینگ
اثر عمق نفوذ ابزار بر استحکام جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی نقطه ای ورق های پلی تترافلوئور اتیلن
مطالعه تجربی رفتار جاذب انرژی پلیمری با ساختار لانه زنبوری شش ضلعی تولید شده با استفاده از پرینتر سه بعدی در بارگذاری شبه استاتیکی
تحلیل عددی و تجربی استوانه-مخروط کامپوزیتی تحت بارگذاری متمرکز جانبی
مروری بر کاربردهای فناوری دوقلوی دیجیتال در سیستم های توان و پیشرانه های دریایی
بررسی راهکار افزایش انتقال حرارت به کمک فوم فلزی در مبدل های حرارتی پوسته لوله و چالش های آن
چالش ایجاد رسوب و خوردگی در مبدل حرارتی و راه حل رفع آن به کمک پوشش های ضد رسوب و ضد خوردگی
بررسی تجربی اثر اکتان افزای پایه فلزی در رسوب مشاهد شده در یک موتور بنزینی
طراحی سیستم تخصیص تراست به منظور پیاده سازی در سیستم تثبیت موقعیت دینامیکی
Finite element analysis of an adhesively bonded Al\CFRP square section under axialand oblique loading
الزامات فنی و تئوری بکارگیری اتصالات چسبی در سازه های دریایی
بررسی هیدروالاستیک مخزن سوخت پلیمری در سیستم رانش یک شناور تندرو تجاری
مروری بر مواد و فرآیند ساخت صفحه کلاج های اصطکاکی از جنس کامپوزیت های زمینه فلز و زمینه فلزسرامیک
کاهش آلایندگی استارت سرد موتور دیزل با بهبود کالیبراسیون استارت سرد
تحلیل خستگی میل لنگ موتور ۱۰۰۰ اسب بخار بر اساس استاندارد UR M۵۳
بررسی عددی عملکرد سیستم های صرفه جویی انرژی در پروانه های دریایی
نقش پروانه های با گام قابل کنترل در عملکرد شناورها
بررسی چرخه عملکرد و مکانیزم های تولید توان و تبدیل و انتقال موتور دوار زوج روتور
خنک کردن جریان گاز با دمای بالا به وسیله اسپری آب
مطالعه پدیده کاویتاسیون پروانه با استفاده از شبیه سازی عددی به روش دینامیک سیالات محاسباتی
بررسی اثر و مقاومت سایشی پوشش سد حرارتی YSZ اعمال شده به روش پلاسما اسپری برای کاربرد در موتورهای دریایی
بررسی مقاومت حرارتی پوشش سد حرارتی YSZ بر روی زیرلایه آلیاژ آلومینیوم سیلیسیم با کاربرد پوشش تاج پیستون موتورهای دریایی
بررسی آزمایشگاهی و عددی واشر سرسیلندر موتور دریایی
بررسی رفتار خوردگی-خستگی قطعه فولادی ER۱۰۰S-۱ ساخته شده به روش ساخت افزودنی به کمک سیم و قوس
طراحی و ساخت یک میز آزمون جریان جهت اندازه گیری ضرایب عملکردی سرسیلندر یک موتور بنزینی
مطالعه و بررسی پارامترهای اثرگذار بر ضریب تخلیه راهگاه هوای موتور احتراق داخلی و بهینه سازی آن با استفاده از شبیه سازی دینامیک سیالات محاسباتی
بررسی تجربی و عددی احتراق و آلایندگی یک موتور دوگانه سوز تک استوانه پاشش غیرمستقیم با پیش محفظه در بارهای جزئی
شبیه سازی و بررسی اثر زمان بندی احتراق یک موتور دوگانه سوز پاشش مستقیم با نسبت های مختلف پیش آمیختگی گاز طبیعی بر پارامترهای مختلف در بارهای جزئی
تحلیل حرارتی و سازه ای پیستون یک موتور دیزل دریایی سازی شده و ارتقاء توان یافته از ۳۰۰ اسب بخار به ۳۶۰ اسب بخار
بررسی و تحلیل رفتار روغن در مخزن یک گیربکس دریایی
امکان سنجی ساخت اجزای جعبه دنده ی موتورهای دریایی با فناوری ساخت افزایشی لیزر
بهبود تشخیص اشیاء درتصاویر زیر آب با استفاده از تکنیک آستانه تطبیقی
تشخیص اشیاء تصاویر دریایی بر اساس YOLOv۷
بررسی روش های گرمایش باتری در شرایط عملکردی دمای پایین و کاربرد دریایی
تنظیم سرعت موتور الکتریکی شناور ها در آب های مواج مبتنی بر پردازش سیگنال
ارائه الگویی برای تدوین نقشه راه پایش، نگهداری و بهره برداری در پیشرانه های دریایی
مطالعه روش نت بهره ور جامع در مدیریت دارایی ها
مروری بر پوشش های مورد استفاده در قطعات موتورهای درون سوز دریایی
مطالعه پوشش های مورد استفاده در قطعات توربین گاز دریایی
Simulation of a twin propeller system by a three-dimensional unsteady boundary elementcode and examination of the wake sheet rollup pattern and interactive effects of thepropellers’ blades
Viscous/Inviscid hybrid approach to simulate full appended ship in self-propulsioncondition
Simulation-oriented multi-criteria efficiency optimization of a solar energy-based waterheater system for use in marine vessels
بررسی اثر زاویه و نسبت هندسی در تشکیل جریان گردبادی داخل سیلندر
آنالیز حرارتی سیکل ترکیبی دیزل- استرلینگ جهت بازیابی انرژی
ارائه مثال های کاربردی برای تکنیک تولید افزایشی و چاپ سه بعدی در صنایع دریایی
مطالعه تجربی و عددی بر روی رفتار فرریزش پلاستیک خمشی تقویت کننده های جدارنازک تولید شده به روش اتصال چسبی بکار رفته در بدنه شناورهای دریایی
بهینه سازی چند هدفه عملکرد موتور برون نصب دریایی بر مبنای الگوریتم ژنتیک: اثر طول منیفولد هوا
بهینه سازی چند هدفه عملکرد موتور برون نصب دریایی بر مبنای الگوریتم ژنتیک: اثرشرایط سوخت و هوا
محاسبه و طراحی تاسیسات بستر آزمون برای موتور ۸۰۰ اسب بخار بنزینی
کاهش آلاینده های موتورهای برون نصب و فناوری های مرتبط
بررسی رسوبات محفظه ی احتراق موتورهای اشتعال جرقه ای
بررسی رسوبات سوپاپ ورودی و تاثیر آن بر عملکرد موتور احتراق داخلی
بررسی تجربی و مقایسه عملکرد موتور احتراق داخلی بنزینی با بنزین یورو ۴ و بنزین سوپر
بررسی تجربی زمان تاخیر روغن کاری موتورهای احتراق داخلی
تاثیر چندراهه ورود هوا بر عملکرد موتور های احتراق داخلی
تاثیر ژیروسکوپ بر پایداری شناورهای کوچک و متوسط
بررسی چالش ها و فرصت های سوخت های جایگزین برای پیشرانه های دریایی
تغییر یک موتور توربوفن به موتوری جهت استفاده در حمل و نقل دریایی
بهبود فرآیند جوش تیگ با استفاده از فرآیند جوش تیگ فعال A-TIG در فولاد زنگ نزن سوپردوفازی ۲۵۰۷ در ساخت پیشرانه های دریایی
بررسی تاثیر و بهینه سازی درصد مخلوط گاز محافظ بر روی خواص متالورژیکی فولاد زنگ نزن سوپردوفازی ۲۵۰۷
مروری بر سیستم های خنک کننده باتری های لیتیوم -یونی
بررسی جامع مدیریت گرمایی باتری های لیتیوم یون به روش غوطه وری و مزایا و معایب آن
مروری بر روش های تخمین سلامت باتری های لیتیوم یونی و مقدار عمرمفیدباقیمانده آن ها
تحلیل ارتعاشات سازه فونداسیون موتور نمونه شناور آلومینیومی با سیستم رانش واترجت
تحلیل اجزای محدود سازه فونداسیون موتور نمونه شناور آلومینیومی با سیستم رانش واترجت
بررسی تاثیر بهبود سیستم تهویه موتورخانه در عملکرد قوای محرکه شناور
بهبود محافظت خوردگی واترجت مورد استفاده در شناورهای کلاس متوسط
طراحی سیستم کلاچ اثر مثبت برای شناورهای دریایی
بررسی تاثیر عملیات کربن دهی بر ریزساختار و خستگی خمشی فولادهای کربن دهی
شبیه سازی اثر تغدیه و گرمازا در سیستم راهگاهی غیر فشاری در کاهش عیوب ریخته گری
تحلیل فرآیند انجماد، سیستم راه گاهی و تغذیه برای ریختهگری قالب ماسهای پوسته گیربکس دریایی به روش شبیهسازی المان محدود
بررسی ریخته گری و آلیاژسازی آلیاژهای پر کاربرد منیزیم برای بهبود خواص نهایی آن ها جهت به کارگیری در قسمت های مختلف وسایل نقلیه
شبیه سازی ریخته گری آلیاژ WE۴۳ برای بکارگیری بعنوان پوسته جعبه دنده
آینده پژوهی و بررسی تکنولوژی سیستم سوخت رسانی موتورهای دیزل
تحلیل مکانیکی مجموعه شاتون، پیستون و میل لنگ در یک موتور دیزلی چهار زمانهبا استفاده از شبیه سازی عددی
شبیه سازی عددی اثر عمق سطح آزاد بر پارامترهای هیدرودینامیکی یک نمونه پروانه
تحلیل عددی جریان سیال عبوری از یک سیستم پمپ جت
طراحی موتور مغناطیس دائم چند فازه با چگالی توان بالا برای سیستم رانش رونده زیر سطحی
بررسی مشخصه های سیالاتی و حرارتی در گیربکس های همراه با روغنکاری: مروری بر تحقیقات
Multi-Layer DC-DC Converter for Fuel Cell-Based Air Independent Propulsion System
نسل دوم فناوری پیشرانش مستقل از هوای زیردریایی مبتنی بر پیل سوختی توان بالای هیدروژن- هوا و ریفرمر سوخت مایع
بررسی و مقایسه فنی مواد کامپوزیتی به منظور استفاده در ساخت شفت های سیستم های رانش دریایی
پیش بینی فناوری های پیش برنده واترجت به عنوان سیستم رانش نسل آینده ربات های هوشمند زیرآب
بررسی آماری و تحلیل پژوهش های صورت گرفته در حوزه پیشرانه های دریایی
بررسی و تحلیل روند توسعه فناوری محرکه های دریایی با استفاده از داده کاوی و رصد مقالات
تحلیل جایگاه سیستم رانش الکترومغناطیسی رینگ دار و مرور دستاوردهای فنی در این حوزه
معرفی انواع سیستم های رانش هیبریدی مستقل از هوای مدرن برای زیر سطحی های سبک بدون سرنشین (AUV)
Longitudinal Vibration Analysis of Submarine Propeller Shaft Using Hybrid Modeling
Waterjet Propeller Shaft Analysis of Flexural Vibration Using Distributed LumpedModeling Technique
بهینه سازی نسبت کارایی هیدروفویل دوبعدی با الگوریتم مش مورفر/ اپتیمایزر
عیب یابی و اصلاح سیستم رانش واترجت به کمک آنالیز ارتعاشات در آزمون کارخانه ای
عیب یابی سیستم رانش واترجت به کمک ارتعاش سنجی و اصلاح لقی سیستم در شرایط دریانوردی
مدل سازی سطوح پره پمپ واترجت به روش غیر استوانه ای
مطالعه تحلیلی جت جریان خروجی از یک نازل همگرا
مطالعه تاثیر امواج التراسونیک بر کاهش رشد رسوبات بیولوژیکی بدنه شناورها و افزایش بازدهی پیشرانه های دریایی
مکانیزم انتشار امواج فراصوت و تاثیر آن بر حذف و کنترل خزه ها در تجهیزات زیر خط آبخور شناورها
سه گام اساسی در کاهش خوردگی تجهیزات دریایی در محیط خلیج فارس
طراحی مفهومی موتور سوخت مایع در یک انتقال بهینه
تحلیل و انتخاب متریال جایگزین برای قطعه راکر شفت موتورRK۲۱۵
تحلیل استاتیکی پروانه های کامپوزیتی تقویت شده با نانوگرافن
تحلیل خمشی شافت پروانه های کامپوزیتی متخلل تقویت شده با گرافن
مطالعات علم سنجی (Scientometrics) در حوزه آکوستیک پیشران های دریایی
RT-flex: A High Efficiency Electronically Controlled Injection and Timing for Large-Scale Ship Engine
Optimizing Marine Diesel Engine Performance by Introducing Novel HW/SW Functions
Optimization and analysis of ship engine torsion injection pattern based on evolutionaryalgorithms
Increasing the Performance of a Polymer Electrolyte Membrane Fuel Cell Using in AirIndependence Propulsion System with Optimization Reactants Flow Field
پیل های سوختی غشا پلیمری با چگالی توان بالا
سامانه پیشرانش مستقل از هوای پیل سوختی برای شناور زیرسطحی بدون سرنشین
مطالعه و بررسی سامانه انرژی مبتنی بر شبه پیل سوختی آلومینیوم- آب برای شناورهای زیرسطحی بدون سرنشین و ساخت نمونه آزمایشگاهی آن
بررسی ملاحظات استفاده از سوخت گاز طبیعی مایع در پیشرانه های دریایی
Simulation of Different Regimes of Biodiesel Spray’s Wall Impingement on Combustionand Exhaust Gases of the Engine
بررسی سه سوخت جایگزین روغن پلاستیک زباله، روغن پیرولیز تایر و روغن روان کننده زباله و جایگزینی فناوری هیدروژن برای پیشرانه های دریایی، با هدف کاهش آلودگی
تغییرات اندازه دانه آلیاژ AZ۳۱ در طی فرآیند تغییر شکل ECAP در پاس های مختلف
بررسی سوخت هیدروژن در پیشرانه های دریایی
مروری بر پوشش های مقاوم به سایش بر پایه آلیاژهای آنتروپی بالا در دماهای زیاد
مروری بر کاربرد های پوشش های سد حرارتی بر بهبود موتور های احتراق داخلی