آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 17تعداد صفحات کتابچه مقالات: 184
تعداد نمایش مقالات: 2779
دومین کنفرانس ملی مدیریت رسانه و علوم ارتباطات
دومین کنفرانس ملی مدیریت رسانه و علوم ارتباطات در تاریخ ۷ مهر ۱۴۰۲ توسط ،موسسه مطبوعاتی طلوع روشنگری پارسیان با همکاری پایگاه خبری تجهیز نیوز در شهر اهواز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت رسانه و علوم ارتباطات مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت رسانه و علوم ارتباطات
تاثیر رسانه های ورزشی در معرفی و فروش برندهای معروف
بررسی بعد اعتماد اجتماعی و انسجام اجتماعی مخاطبان در استفاده از رسانه ها و هویت ملی
آینده پژوهی و سواد رسانه ای اجتماعی
ظرفیت های رسانه های اجتماعی برای تعامل و رفع چالش های اجتماعی (بررسی فرصت ها و چالش ها)
برخی از مولفه های اخلاق حرفه ای رسانه ای در معارف نبوی
مدلهای کسب و کار و تحولات تجارت بین الملل در عصر دیجیتال: یک بررسی سیستماتیک
توسعه ی فرهنگ امنیت سایبری در موتور جستجوی :Google مروری بر ادبیات سیستماتیک
تحلیل و بررسی رضایتمندی مشتریان و کیفیت خدمات در پرداختهای دیجیتال: یک بررسی سیستماتیک
Fintech و تحول دیجیتال: تحلیل محتوای ادبیات مالی و سیستمهای اطلاعاتی
بررسی مکانیسم تاثیر مدیریت زنجیره تامین پایدار بر عملکرد چرخه عملیات تولید
مروری بر ادبیات تاثیر ساختار سرمایه بر ارزش شرکت و تامین مالی آن
روند رو به رشد اقتصاد دیجیتال و توسعه آن در کشورهای اروپایی: یک بررسی سیستماتیک
مروری بر ادبیات مروری بر زیرساختهای هویت دیجیتال در متاورس: یک بررسی سیستمی
مقابله با چالشهای بزرگ حرفه گرایی در مدیریت ورزشی: مروری بر ادبیات
پرورش خلاقیت دیجیتال از راه آواتارها و زمینه های کاربران در محیطهای مجازی
بررسی مفهوم چالشهای اجرای قانون دیجیتال بین المللی در عصر فناوری
مالی سازی و چالشهای فرآیند خلق ارزش و ثروت سرمایه گذاری: یک بررسی موضوعی