آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 125تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1825
تعداد نمایش مقالات: 7622
ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار
ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار در تاریخ ۹ مرداد ۱۴۰۳ توسط موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان،موسسه فرهنگی هنری عصر گفتمان در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار
سازمان و نظریه آشوب: پیچیدگی در چشم انداز کسب و کار هوش مصنوعی
مقایسه تلاش های بازاریابی برند بر قصد خرید مشتریان
بررسی رابطه بین تعهد عاطفی کارکنان و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان تامین اجتماعی استان لرستان
بررسی رابطه بین فعالیت های رسانه اجتماعی و راحتی بازاریابان
بررسی نقش مدیریت دانش در قصد رفتاری کاربران در استفاده از یادگیری الکترونیکی
بین المللی سازی کسب و کار: راهکارهای استراتژیک برای حفظ کیفیت و افزایش بهره وری در بازارهای ناپایدار
بررسی نقش میانجی نوآوری و اعتماد در رابطه بازاریابی عصبی و جذب مشتریان بالقوه
درک نقش هوش مصنوعی در بازاریابی سبز استراتژیک و کسب مزیت رقابتی
بررسی نقش میانجی مسئولیت پذیری در تاثیر حاکمیت شرکتی بر کیفیت گزارشگری مالی بانکها
نقش مدیریت دانش و هوش معنوی بر درگیری شغلی در کارکنان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان
بررسی تاثیر ابعاد درونی و بیرونی رضایت مندی شغلی کارکنان بر تعهد سازمانی آنها (مورد مطالعه: شرکت گاز استان لرستان)
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر بازارگرایی با توجه به متغیر میانجی تسهیم دانش (مورد مطالعه: سرپرستی شرکت های بیمه استان لرستان)
مطالعه تاثیر ارزش برند بر روی مزیت رقابتی شرکت ها با توجه به استراتژی بازارگرایی و موقعیت برند شرکت (مورد مطالعه صنایع غذایی استان لرستان)
بررسی نقش میانجی تخصص مالی کمیته حسابرسی در رابطه بین قدرت مدیرعامل و اجتناب مالیاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس
بررسی عوامل تاثیر گذار بر عملکرد نیروی متخصصی از سوی ضعف مدیران کسب و کار
تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود کارایی سازمان های دولتی
نقش رهبری تحول گرا در بهبود عملکرد ادارات دولتی
تاثیر پذیرفتن فناوری اطلاعات بر چابکی سازمانی با متغیر میانجی تعهد سازمانی (مورد مطالعه بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش)
بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: ایثارگران خراسان رضوی)
بررسی واکنش مدیران به عدم اطمینان اقتصاد کلان و پیامدهای آن برای سودآوری، هزینه و درآمد شرکت
بررسی رابطه بین تولید ناب و مقیاس های عملکرد غیرمالی و عملکرد مالی مورد مطالعه: شرکت های تولیدی فعال شهر سنندج
پیشبینی تحکیم خانواده بر اساس تنظیم هیجان و خودکارآمدی جنسی: نقش واسطه ای صمیمیت زناشویی
توانمندسازی روانشناختی کارکنان درجهت ارتقای عملکرد و نوآوری سازمان
رویکرد تطبیقی آموزش ابتدایی ایران با آموزش ابتدایی کشورهای ژاپن، فنلاند، کره جنوبی
بررسی تاثیر گیمیفیکیشن بر تاثیر اجتماعی گیمیفی شده پرداخت تلفن همراه و ارزش مشتری
طراحی الگوی بهینه استقرار مدیریت دانش در شرکتهای دانش بنیان حوزه سلامت
بررسی رابطه اقلام تعهدی با تعدیلات سنواتی و نوع اظهارنظر حسابرس
تاثیر محافظه کاری حسابداری بر شفافیت مالی سازمان ها
بررسی تعامل صنعت و دانشگاه و نقش آن بر بهبود فضای کسب و کار
بررسی تاثیر مدیریت کارآفرینی بر شایستگی کارآفرینی با تاکید بر نقش رفتار نوآوری
امکان سنجی برندسازی از رهیافت تهدیدها و فرصت ها در صنعت تولید روغن موتور با محوریت شرکت نفت پارس
بررسی تاثیر گیمیفیکیشن پرداخت پول تلفن همراه بر تاثیر اجتماعی و ارزش مشتری در اقتصادهای نوظهور (مطالعه موردی: بانک سپه)
بررسی ارتباط برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی
تحلیل رضایت مشتری در تجارت الکترونیک با بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی و تجربه کاربر
بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی جامعه بر رفتار اجتماعی کارکنان با نقش میانجی وجهه بیرونی درک شده و نقش تعدیلگر هویت سازمان (مورد مطالعه: شرکت دخانیات استان مازندران)
بررسی ارتباط شبکه های اجتماعی و شکل گیری نگرش مثبت مشتریان به خرید آنلاین
تاثیر رهبری همنوا بر مدیریت توانمندسازی کارکنان
تاثیر حسابداری مصرف منابع در دست یابی به قیمت های رقابتی و سودآوری پایدار
بررسی نقش کارآفرینی در جهت تحول سازمانی و پیاده سازی اهداف استراتژیک
حکمرانی داده و نقش آن در خط مشی گذاری ارزش آفرینی مشتریان در خدمات مالی
ارزیابی اثربخشی مدیریت زنجیره تامین مبتنی بر برنامه ریزی منابع اطلاعاتی : بررسی چالش ها و راهکارها
ارائه الگوی نقش آفرینی بازاریابی دیجیتال در ارتقای تصویر ذهنی برند
توسعه مدل فرایندی به منظور پابرجاسازی مدل کسب وکار در شرکت های نوپا
تاثیر شبکه سازی و ابعاد جذب بر مشارکت با نخبگان، شرکت ها و دانشگاه ها در پارک علم و فناوری مازندران
بررسی تاثیر حجم کار بر سلامت جسمانی و روحی کارکنان با توجه به نقش میانجی استرس شغلی (مورد مطالعه: کارکنان ادارات امور مالیاتی شهر مشهد)
بررسی نقش های میانجی تصویر و شهرت شرکت در اثرگذاری ارزش درک شده بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه
تجزیه و تحلیل بازاریابی سبز استراتژیک درجهت ارتقای تصویر برند و کسب مزیت رقابتی
سنجش ریسک اعتباری مشتریان بانکی (مطالعه موردی بانک پارسیان)
نقش قابلیت های بازاریابی استراتژیک بر ارتقای ارزش ویژه برند
Investigating the impact of environmental factors on the adoption of social media among small and medium enterprises during the Covid-۱۹ crisis
بررسی نقش میانجی هوش مصنوعی در تاثیر مدیریت زنجیره تامین چابک بر اثربخشی سازمانی
بررسی رابطه بین هوش تجاری و رفتار شهروندی سازمانی در شرکت های کوچک
همسویی مدیریت منابع انسانی و حاکمیت فناوری بر توانمندسازی کارکنان سازمان های خصوصی
بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی الکترونیک و عملکرد نوآوری شرکت ها
بررسی عوامل موثر بر وفاداری کاربران به پلتفرم های آنلاین رزرو اقامتگاه
بررسی تاثیر رفتارهای مسئولانه سازمانی بر تعهد کاری کارکنان با نقش میانجی انگیزه درونی در آموزش و پرورش استان همدان
بررسی مدیریت کیفیت بر پایداری مالی شرکت های کوچک
فناوری های نوظهور در مدیریت نوین: چالش ها و فرصت ها
ضریب کارایی سرمایه ی انسانی و ریسک درماندگی مالی شرکتهای فعال در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی اهمیت داده های ورودی بر کیفیت گزارشگری مالی در شرکتهای تولیدی
بررسی شاخص های اثرگذار رهبری مدیران بر افزایش نوآوری و مهارت های کارآفرینی
بررسی کاربردهای مهندسی مجدد فرآیند در مدیریت فرآیندهای شرکتهای تولیدی به منظور افزایش بهره وری
معرفی پژوهش های بین المللی در حوزه بازخورد سازمانی منابع انسانی
تاثیر مهارت های تفکر استراتژیک بر نوآوری سازمان های ورزشی با تاکید بر نقش تعهد سازمانی
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندها بر تجربه برند، قصد خرید و نگرش نسبت به برند (مطالعه موردی: شرکت فروش اینترنتی دی جی کالا)
بررسی ارتباط برندسازی شخصی با مدل ارزیابی DISC
ارتباط بین فروش نرم و هوش هیجانی
نقش رفتار فروشندگان در تصمیم گیری های خرید مشتری بر اساس مدل دیسک
بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی در ارتقای جایگاه ایران در بازار جهانی نفت
بررسی میانجی گری جو سازمانی در ارتباط مدیریت انسانی سبز و رفتار سبز کارکنان
تاثیر هوش مصنوعی بر ارتقای تعاملات اقتصادی هوشمند
مروری بر مفاهیم کاربردی پیاده سازی معماری سازمانی: چارچوب ها، مزایا، چالش ها و راه حل ها
شبیه سازی سیستم سرویس دهی پارکینگ مکانیزه
Evaluating Factors Affecting Brand Marketing Based on Cross Impact Analysis
Marketing Strategy Selection based on Fuzzy Axiomatic Design Approach
Evaluation of Suppliers in Supply Chain Using Multi-Criteria Decision Making Techniques
شاخص های بهره وری در وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی
بررسی ارتباط هوشمندی رقابتی و عملکرد نوآورانه کارکنان با میانجی گری یادگیری الکترونیکی
تاثیر کیفیت هوش مصنوعی بر تایید نام تجاری
بررسی عدالت سازمانی بر رضایت شغلی با نقش میانجی انگیزش شغلی مطالعه موردی کارکنان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت
بررسی نقش فناوری های نوین رسانه ای بر ارتباطات اجتماعی نسل نوجوان
بررسی تاثیر قدرت سیاسی بر جدال های طبقاتی در ایران
تاثیر زبان بین المللی بر مذاکرات تجاری
طراحی مدل تحلیل عاملی شناسایی و رتبه بندی شاخص های موثر بر وجدان کاری کارکنان شرکت انتقال گاز منطقه ۸
تحلیل تاثیر فناوری مالی بر کارایی بخش صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک ایران زمین)
بررسی نقش فرهنگ سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی مدیران گروه های آموزشی بر اساس مدل دنیسن -اسپریتزر
بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده با روان درمانگری و فرسودگی شغلی کارکنان
نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی بر جذب مشتریان موسسات اعتباری در شهر ساری
تاثیر رهبری اصیل بر آوای سازمانی کارکنان شرکت برق منطقه ای مازندران
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی الکترونیک بر اعتماد عمومی و تصویر سازمانی
رابطه بین عملکردهای مدیریت پروژه با پایداری پروژه های صنایع پتروشیمی
بررسی رابطه بین برنامه های توسعه منابع انسانی بر تصمیم گیری کارکنان با در نظر گرفتن نقش اعتماد سازمانی (مورد مطالعه : سازمان جهاد کشاورزی- استان کردستان)
تاثیر درک جامعه از مسئولیت اجتماعی درک شده بر رفتار اجتماعی سازما نی با نقش میانجی هویت سازمان و وجهه بیرونی درک شده با نقش تعدیلگری حمایت سازمانی درک شده (مطالعه موردی: شهرداری سورک)
بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی جامعه بر رفتار اجتماعی کارکنان با نقش میانجی وجهه بیرونی درک شده و نقش تعدیلگر هویت سازمان
طراحی الگوی اثربخشی بهینه فعالیت های ارتباطی بازاریابی در شبکه های اجتماعی با تاکید بر اینستاگرام
مطالعه ترویجی انجام شده از تمرکز توانمندسازی رهبران بر ایجاد فرهنگ سازمانی خودباور و هوش هیجانی در خلاقیت
مطالعه انجام شده از پیچیدگی مدیریت مبتنی بر ارزش برای حداکثر سازی ارزش ذی نفعان ، متاثر از ساختار سازمانی (استفاده از نظریه اشاعه نوآوری)
صنایع نظامی، مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیک و امور مالی، متاثر از کاربردهای هوش مصنوعی
مطالعه ترویجی از رفتار نوآورانه کارکنان متاثر از دستیار هوش مصنوعی بر اساس مدل تعاملی استرس
مطالعه انجام شده از پیشنهاد یک معیار جدید (امنیت مالی درک شده) برای توسعه مدل قصد کارآفرینی اجتماعی توسط هاکرتس
مطالعات انجام شده از بهبود و تقویت مسئولیت اجتماعی و سطح نوآوری تحقیق و توسعه ، متاثر از فناوری های دیجیتالی
مطالعه انجام شده ازشناسایی مشتریان بالقوه و پیش بینی جلوگیری از ریزش مشتری در تجارت الکترونیک بر اساس فناوری های هوش مصنوعی وتعمیم نتایج آن به سایر کشورها
ارزیابی تاثیر عوامل موفقیت سیستم های حسابداری دیجیتال بر ارتقاء کیفیت تصمیم گیری در بانک ها: (مدل اصلاح شده دیلون و مک لین) و تعمیم نتایج آن به کشور ایران
تاثیر نوآوری دیجیتال تحول آفرین (فین تک) برتوسعه اجتماعی- اقتصادی کشورهای نوظهورازدیدگاه رفتاری
مطالعه ترویجی از ارزش و عملکرد زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) متاثر ازریسک تغییرات اقلیمی و انعطاف پذیری مالی شرکت و تعمیم نتایج به کشور ایران
بررسی تاثیر شخصیت شناسی دانش محور بر کارآفرینی کسب و کارهای خرد خانگی
کاربرد تکنیک های مالی و اقتصادی در طراحی و اجرای پروژه های فناوری اطلاعات
مروری بر رابطه جبران خدمات با تعهد سازمانی و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان
استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای پیش بینی و مدیریت ریسک های کسب و کار
تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد بنگاه های اقتصادی (مطالعه موردی؛ بانک های شهر کرمانشاه)
نقش هوش مصنوعی در استراتژی موثر بازاریابی با تمرکز بر شخصی سازی محصول
بررسی ارتباط بازاریابی سبز و رفتار پایدار مصرف کننده
بررسی تاثیر مدیریت ریسک زنجیره تامین بر انعطاف پذیری زنجیره تامین با توجه به نقش میانجی بخش مداخله گر اینترنت اشیاء
بررسی نقش میانجی توسعه فرهنگی سازمان ها در تاثیر جانشین پروری بر دلبستگی کارکنان
نقش واسطه گری حاکمیت شرکتی در تاثیر فرهنگ مالیاتی بر کیفیت گزارشگری مالی
تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر کیفیت خدمات سیستم نوینفروشگاه های مجازی
تجزیه و تحلیل راهبردهای موفق در توسعه ظرفیت سازی منابع انسانی براساس اسناد سازمان جهانی گمرک
بررسی شاخص های کارای مدیریت شهری بر توسعه هوشمندسازی شهرهای کوچک با رویکرد مدیریت دانش
بررسی تاثیر توسعه کارکنان و ظرفیت بازاریابی بر مزایای رقابتی با در نظر داشتن نقش میانجی نوآوری محصول
تاثیر بازاریابی استراتژیک بر مزیت رقابتی پایدار با میانجیگری مسئولیت اجتماعی شرکتهای نوپا
بررسی تحول دیجیتال بر پیاده سازی استراتژی های نوآوری کسب و کار
تاثیر سرمایه فکری و نسبت شدت سرمایه و مدیریت سود بر راندمان حسابداری کمپانی های صادراتی استان کردستان
حضور بیشتر زنان در نقش های مدیریتی و توسعه فرهنگی
تجزیه و تحلیل عوامل موثر در پذیرش رمزارز بر تمایل رفتاری مصرف کننده
رابطه قابلیت های بازاریابی و جذب سرمایه گذاری مستقیم در صنعت نفت