آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 190تعداد صفحات کتابچه مقالات: 2363
تعداد نمایش مقالات: 43677
پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار
پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار در تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۲ توسط موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان،انجمن مدیریت سیستم های اطلاعاتی ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار
بررسی ارتباط استراتژی های مالی و فناوری اطلاعات در بازارهای مالی(مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
بررسی ارتباط پویایی کسب و کار الکترونیکی و توسعه اشتغال
بررسی نقش آموزش شبیه سازی شده بر ارتقای عملکرد کارکنان صنعت هواپیمایی کشور با میانجی گری متغیر فناوری اطلاعات
تحلیل عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی با رویکرد کیفیت زندگی کاری کارکنان بانک و با استفاده از روش تصمیم گیری با معیارهای چندگانه و ماتریس خانه کیفیت ؛ مطالعه موردی: شعب بانک ملت حوزه لنجان
بررسی سبک تحول آفرین بر انعطاف پذیری منابع انسانی
ارتباط مدیریت ریسک و خودکارآمدی کارآفرینانه در صنعت ساختمان ایران
ارزیابی و اولویت بندی شایستگی های رفتاری در عملکرد کارکنان دارای جهت گیری کارآفرینی در موسسه مدیریت پروژه آریانا
ارائه مدل مفهومی به منظور تعیین عوامل موثر بر وفاداری و قصد استفاده از خدمات بانکداری اسلامی با در نظر گرفتن میانجی ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: بانک سپه مدیریت شعب منطقه یک تهران)
بررسی هوشمندی کسب و کار با تاثیرپذیری از دانش نوآور کار افرینی و افزایش انگیزش و رغبت شغلی نیروی انسانی سازمان های خصوصی
تاثیر بازاریابی سبز بر عملکرد رقابتی سازمان های دولتی با تاکید بر کسب و کارهای پایدار
بررسی اثر بازاریابی اکتسابی و رفتار شهروندی سازمانی در کسب و کارهای تجاری
بررسی کارکرد مدیریت زنجیره تامین در راستای اجرای برنامه های بهبود کیفیت
نقش آموزش بر ارتقا خلاقیت های کارآفرینانه استراتژیک و انگیزش کارکنان شرکت های دانش بنیان
نقش شاخص های برندسازی در بازاریابی دیجیتال در توسعه کسب و کارهای خرد
بررسی رابطه تجربیات منفی و رفتار مصرف کننده(مطالعه موردی: پلتفرم های تحویل آنلاین غذا در شهر کرمانشاه)
بررسی تاثیر تجربیات منفی بر میل به اجتناب و تلافی در میان مشتریان پلتفرم های تحویل آنلاین غذا در شهر کرمانشاه
شناسایی علل مقاومت مصرف کننده در برابر نوآوری با نقش میانجی ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: لباس هوشمند ورزشی)
کاربست ابعاد و مولفه های چابکی سازمانی،لازمه ی ارتقای سازمانهای دولتی در ایران
بررسی تاثیر بکارگیری استراتژی های بازاریابی پایدار بر عملکرد کسب و کارهای دیجیتال با میانجی گری فناوری اطلاعات در صنعت املاک کشور
کوچینگ گروهی خلاقیت سازمانی با رویکرد هم اندیشی مشارکتی؛ فرصتی بی بدیل برای توسعه فردی و بالندگی سازمانی
تغییرات بازاریابی با استفاده از هوش مصنوعی
بررسی الگوی های مناسب با رویکرد راه اندازی کسب و کارهای نوین (مطالعه موردی ایران)
مطالعه عوامل اصلی تاثیر گذار در کسب و کار با بهره جویی از فناوری های نوین الکترونیکی در شرکت های غیر دولتی
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول بازاریابی سازمانی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP فازی
ارائه مدلی به منظور اعتبارسنجی مشتریان حقوقی متقاضی تسهیلات سرمایه در گردش یک بانک تجاری
نقش میانجی خودکارآمدی کارآفرینانه در تاثیر مدیریت موفق زنان بر ارتقای عملکرد سازمانی
بررسی رکود سازمانی با تاثیرپذیری از سبک های مدیریت و شفافیت سازمانی
بررسی تصمیمات آمیخته بازاریابی بر توسعه سیستم فروش و ارائه محصولات نوین
بررسی تاثیر مدیریت مالی آنلاین بر گسترش مالی و تجاری سازمان ها با میانجی گری رشد اقتصادی
تاثیر استراتژی های بازاریابی بر شهرت و ارزش برند سازمانی
پذیرش فناوری_های هوش مصنوعی در شرکت های کوچک و متوسط ایران - نتایج یک مطالعه تجربی - نتایج حاصل ازSMEs
نقش کسب و کارهای دیجیتال بر قصد خرید مصرف کنندگان نسبت به محصولی خاص با میانجی گری متغیر اشتیاق شغلی
ارائه مدلی از نگرش های رفتاری بر پذیرش تصمیم سرمایه گذاران
تبیین راهبردهای قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای
تبیین عوامل مداخله گر قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای
جهان ناپایدار- مدیریت پایدار- اخلاق فرا پایدار
بررسی نقش تعدیل گری ازدحام فروشگاه بر رابطه بین شایستگی نیروهای فروش و رضایت مشتریان: مورد مطالعه فروشگاه های برند داتیس
ارایه مدل تاثیر چابکی سازمانی بر عملکرد بین المللی شرکت ها با نقش تعدیل گر پویایی و رقابت پذیری محیطی
تاثیر اصول مدیریت سبز منابع انسانی بر بهبود بهره وری صنایع متوسط استان تهران
بررسی رهبری تحول آفرین و رهبری مراوده ای در سازمان ها
بررسی نقش حسابرسی بخش دولتی سازمان ها در مبارزه با فساد و یا حمایت و گسترش آن
معرفی پرسشنامه تعادل میان زندگی و کار معلمان
نقش مولفه های بازاریابی درونی بر رقابت پذیری و تعهد سازمانی بانک های تخصصی
بررسی مالکیت معنوی در فضای مجازی
بررسی تاثیر انگیزه کاری، سبک رهبری، صلاحیت کاری بر رضایت شغلی و عملکرد کارکنان شهرداری (موردمطالعه: شهرداری منطقه یک ساری)
اجرای برنامه های تغییر در چارچوب مکالمات سازمانی
ارتباط هوشمندی کسب و کار و هوش تجاری کارکنان سازمانی با میانجی گری قابلیت بازاریابی سازمانی
بررسی ارتباط برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی با تغییر رفتار سازمانی
بررسی اثر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید مصرف کننده با اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند
بررسی اثر هوش هیجانی کارکنان و اعتماد مشتری بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان پلتفرهای آنلاین
آثار ایده های خلاقانه در دگرگونی فرهنگ سازمانی در پرتو توسعه تکنولوژی ها و فناوری های نوین
بررسی تغییرات ناشی از سرعت تحول تکنولوژی های نوین و امور خارج از اراده رهبران اقتصادی، بر کسب و کار و سرمایه آنها
بررسی کاربردها، موانع و فواید کسب و کار الکترونیکی
تاثیر برند سازی بر رفتار مصرف کنندگان در توسعه انسجام اجتماعی
بررسی نقش مولفه های رهبری تحول آفرین بر تعهد سازمانی(مورد مطالعه کارکنان ناجا در استان گیلان)
نقش بازاریابی دیجیتال پویا برای توسعه صادرات شرکت های نوبنیاد (در شرکت های بازرگانی)
بررسی اثرگذاری ویژگی های هیئت مدیره بر ارزش بازار و رقابت بین شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
الگو برداری بسترهای استقرار اثر بخش بر سیستم الکترونیک در شهرداری تهران
بررسی تاثیر تجارت الکترونیکی بر گرایش به خرید باتوجه به نقش فناوری اطلاعات شرکت های صادر کننده استان کرمانشاه
بررسی تاثیر رفتار ضد شهروندی تیمی بر تمایل به ترک خدمت کارکنان با تبیین نقش میانجی تنیدگی فردی (مورد مطالعه سازمانهای دولتی شهر ایلام)
راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار
تحلیل فرایند تکاملی پیاده سازی سیستم پرداخت مبتنی بر عملکرد
بررسی تاثیر مکانیزم های حاکمیت فناوری و پویایی محیطی جهت بهبود عملکرد شرکت های دانش بنیان
بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر قصد خرید رفتار مصرف کننده در بازاریابی دیجیتال با میانجی گری تبلیغات مجازی
بررسی تاثیر اخلاق کسب و کار بر خلاقیت بازرگانی کارکنان سازمانی با میانجیگری توانمندسازی کارکنان
پیشایندها و پسایندهای رفتار کاری پویا عامل کلیدی در موفقیت سازمانهای امروزی
بررسی میزان تاثیر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی عملکرد کارکنان با میانجی گری هوش سازمانی مطالعه موردی شهرداری شهرستان ارومیه
بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی سبز و پویایی محیطی بر نوآوری سازمانی در جهت ارتقای عملکرد شرکت های کوچک
بررسی ارتباط سیستم برنامه ریزی منابع سازمان و کاهش ریسک زنجیره تامین
بررسی هوش اجتماعی بر کیفیت انجام خدمات در سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر
بررسی تاثیر فرایند بین المللی شدن تجارت ها بر توانمندسازی سازمان ها در ارائه محصولات با کیفیت با میانجی گری رهبری تحول آفرین
بررسی نقش فناوری های نوین ژئومارکتینگ در افزایش تعامل با مشتریان در بستر تجارت الکترونیک: ژئوتارگتینگ، موبایل تارگتینگ، فناوری بیکن
بررسی تاثیر ویژگی های بازی وارسازی بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن نقش میانجی درگیری برند در جوامع مجازی(مورد مطالعه: کاربران دیجی کالا)
مقابله با شکست در صنعت رستوران با نقش مدیریت استعداد
بررسی نقش مولفه های موثر بر مشتری گرایی بر ارتقای کارآفرینی سازمانی با میانجی گری خلاقیت کارکنان
بررسی تاثیر وفاداری به برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر (موردمطالعه: مشتریان شرکت هواپیمایی کیش ایر)
بررسی نقش هوش مصنوعی و فناوری های نوین در اخلاقی کردن سازمان (مورد مطالعه: کارکنان پارک علم و فناوری مشهد)
شناسایی راهکارهای بهبوددهنده نگهداری و تعمیرات بر مبنای انقلاب صنعتی ۴.۰
طراحی الگوی پیشایندها و پیامدهای گردشگری سبز
تجزیه و تحلیل عوامل داخلی برای کسب مزیت رقابتی
مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی
بررسی شرایط علی و پیامد های اجرا الگوی مسئولیت پذیری اخلاقی مبتنی بر آموزش های آنلاین برای نوجوانان
بررسی شاخص های اثرگذار مدیران تحول آفرین بر ریسک های نوآورانه نمونه مطالعاتی شرکت پتروشیمی تهران
بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر کارآفرینی کسب و کارهای خرد
تاثیر هوشمندسازی شهرها بر آینده کسب وکار و مشاغل در ایران با میانجی گری فن آوری اطلاعات
تبیین تاثیرگذاری اینفلوئنسرها بر قصد خرید برندهای پیشنهادی (توصیه شده)
نقش خلاقیت برند برتر بر ارتقا نوآوری اجتماعی شرکت ها
شناسایی مولفه های واسطه گری تسهیم دانش بر روابط حرفه ای کارکنان
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند بر افزایش فروش سازمان ها با میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر جذب مشتری در صنعت ساختمان
مطالعه استارتاپ های تحت رهبری زنان در هند
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی بانک
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین المللیشرکت مجتمع فولاد مبارکه اصفهان
تحلیل میزان رضایت مشتریان در کسب و کارهای دانش بنیان شهر تهران
تسهیل گذار به اقتصاد چرخشی از طریق فناوری بلاکچین
متاورس و بلاک چین
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی خدمات مشترک منابع انسانی در هلدینگ ها
بررسی توسعه سیستم پشتیبانی تصمیم مدیران برای ارتقاء هوش کسب و کار در پارک های علوم و فناوری
شناسایی وتبیین الگوی قابلیت های اتحاد استراتژیک در اقتصاد نوآور بر اساس رویکرد فراترکیب
بررسی عوامل مالی و غیرمالی موثر بر تصمیم گیری های سرمایه گذاران بورس اوراق بهادار
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر انعطاف پذیری استراتژیک در سازمان های دولتی با استفاده از روش FCM
مطالعه ای در روش QFD و تاثیر آن در طراحی و تولید دست ساخته های هنری سرامیکی
بررسی ارتباط سیستم های اطلاعات مدیریت و کسب و کار دیجیتال با میانجی گری متغیر تبلیغات در فضای مجازی
نقش استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی دیجیتال و هوش اخلاقی بر عملکرد اقامتگاه های بومگردی
خصوصیات شغلی : ترسیم نقشه علمی پژوهش های بین المللی در پایگاه استنادی SCOPUS
نقش بازاریابی خدمات در رشد مشارکت اعتماد و جهت گیری مشتری
بررسی ارتباط بین برنامه ریزی جانشین پروری و کسب و کار خانوادگی با نقش میانجی استعدادیابی
ارائه مدل بهبود آمادگی، اکتشاف و بهره برداری فناوری با استفاده از ظرفیت های تحول دیجیتال و آمادگی الکترونیک در کسب وکارهای دانش بنیان
صنعت زایشی در گذر مارپیچ سه گانه(مورد پژوهی: کانون های واسطه ای دانش بنیان صنعت و دانشگاه)
نقش مدیریت ریسک در زنجیره تامین پایدار بر تحقق مزیت رقابتی سازمانی
شناسایی مولفه ها، تدوین کدهای رفتاری و اثرات آن بر فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی در شرکت نفت پارس)
رابطه همراستایی حاکمیت فناوری و مدیریت دانش سازمانی بر عملکرد تجاری سازمان ها
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری تلفن همراه بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان بانک رفاه شعب مشهد)
بررسی فرآیندی سبد خرید فروشگاه اینترنتیبا استفاده از تکنیک های فرآیند کاوی
تاثیر بازاریابی اینترنتی بر افزایش درآمد
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی بر حقوق تجارت بین الملل
تاثیر سیاست های مالی در تورم
تاثیر رفتار سازمانی مثبت در محیط کار بر شکل گیری رفتارنیروی انسانی سازمانی دستگاههای اجرایی
بررسی تاثیر ارزش درک شده برند لوکس بر قصد استفاده با نقش میانجی دلبستگی برند و تعدیل گر غرور مصرف کننده (مورد مطالعه: شرکت پرشیا خودرو)
نگاه سرمایه گذاری به آموزش و پرورش و جایگاه آن در رشد و توسعه پایدار
تامین منابع مالی آموزش و پرورش در راستای حرکت به سوی مدارس آینده
برند در بازاریابی
بررسی عوامل موثر بر استرس کارکنان بانک سپه با استفاده از تکنیک های داده کاوی
بررسی نقش و جایگاه نظامیان در سیاست (مطالعه موردی آمریکا بعد از یازده سپتامبر)
بررسی کاربرد آزمون شخصیت شناسی مایرز-بریگز (MBTI) در جذب و استخدام منابع انسانی (الگوهای نوین با معیارهای برآورده نشده)
تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال نوآورانه بر رفتارهای فرانقشی و کیفیت خدمات بانک ها
بررسی نقش ابزارهای تامین مالی بر عملکرد بازارهای مالیبا میانجیگری متغیر هوش تجاری
جعبه سیاه سودآوری در شرایط ناپایدار: نقش نوآوری بوم کسب و کار پایدار دیجیتال
شناسایی ابعاد هم آفرینی برند در جوامع آنلاین
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهبود عملکرد سازمانی با تمرکز بر آموزش سازمانی
بررسی تاثیر اعتماد،درک سهولت استفاده و سودمندی درک شده بر بهبود عملکرد شرکت توسط کارکنان با میانجی گری نگرش و پذیرش واکنش سریع در شرکت سپهر کارآمدان
تاثیر راهبردهای توسعه کارآفرینی بر پیشبرد تفکر آینده پژوهی فردی
تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز و حمایت سازمانی درک شده از محیط زیست بر عملکرد کارکنان در شرکت پارس خودرو
بررسی تاثیر بازاریابی تحول آفرین بر شکل گیری مزیت رقابتی شرکت های تجاری
نقش مداخله گری هوش مصنوعی در تاثیر بازاریابی دیجیتال بر توسعه سیستم فروش سازمان های نوپا
بررسی تاثیر اعتماد به برند در قصد خرید مشتریان با تاکید بر اشتراک-گذاری نظرات مشتریان در پلتفرم های آنلاین
ارزیابی ارتباط بین ساختار مالکیت، متنوع سازی و عملکرد بانک در بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین شایستگیهای مدیریتی و عملکرد مالی شرکتهای تولیدی کوچک با نقش واسطه ای مدیریت موجودی (مورد مطالعه: شهرک صنعتی شمس آباد در تهران)
بررسی رفتار گله ای در بورس ایران و اثرات آن بر بازده سهام
بررسی ایجاد مدیریت زنجیره تامین سبز در شرکت دارویی کاسپین تامین
نقش بازاریابی دیجیتال بر آگاهی بخشی و کیفیت خدمات در شرکت های نوپا
مدیریت کسب و کار و ضرورت شناخت منابع نوآوری در کارآفرینی
نقش مدیریت شهری در بررسی تمایلات شهروندان نسبت به تغییر نام مکان های اصلی
ارتباط بین پایبندی مدیران به وظایف سازمانی و نحوه عملکرد بهینه آنها از دید کارکنان
اثر احتمال دستکاری صورت های مالی بر حفظ منافع ذی نفعان با استفاده از مدل ۵ عاملی و ۸ عاملی بنیش
بررسی رابطه بین اخلاق کاری یادگیری و جانشین پروری با استرس شغلی و تعهد سازمانی کارکنان
ارتباط پایداری سازی کسب و کار و حکمرانی خوب
فرابانکداری (چالشها، فرصتها و راهکارها)
تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال نوآورانه بر رفتارهای فرانقشی و کیفیت خدمات
طراحی مدل کسب و کار در بازار B۲B (مورد مطالعه صنعت بسته بندی)
مقایسه پذیری روابط میان شرایط مالی مبنی بر اندازه شرکت و رفتار تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط جنوب ایران در دوران همه گیری کرونا و ماقبل آن
بررسی رابطه بین هوش اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی قلدری سایبری در میان دانش آموزان مقطع دوم متوسطه شهرستان بجنورد
نقش روانشناسی فروش بر تحقق مزیت رقابتی درسازمان های توسعه یافته(مطالعه موردی: مدیران شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش)
بررسی تاثیر ویژگی های تجاری در طراحی وب گاه ها بر شکل گیری اعتماد الکترونیکی مشتریان
نقش مدیریت دانش در میزان کارآفرینی مدیران
تاثیر حاکمیت فناوری اطلاعات بر ارتقای بهره وری و نوآوری در فرایندها با تاکید بر نقش هوش مصنوعی
نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب وکارهای تجارت الکترونیکی
بررسی نقش استراتژی های فناوری اطلاعات بر پیاده سازی بانکداری دیجیتال
اثر شوک های اقتصادی و تورم بر ریسک سرمایه گذاری در شرکت های نفتی و پتروشیمی بورس اوراق بهادار تهران
بررسی مدیریت زنجیره تامین سبز بر بهبود عملکرد کارکنان فروش سازمانی با میانجیگری تبلیغات مجازی سبز
بررسی مولفه های کلیدی تعهد سازمانی نیروی انسانی بر تحول و پیشبرد موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری
Modifying the financial results of SMEs via the use of digital marketing, digital finance, and digital payment
Analysis the barriers to implement Block chain as an E-commerce marketing platform
استفاده از هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ به منظور ایجاد مزیت رقابتی
نقش تعاملی حسابداری اجتماعی بر گسترش مالی و تجاری سازمان ها
بررسی رابطه غیرخطی بین قدرت مدیریت با ساختار سرمایه
بررسی تاثیر مزایای حمل و نقل ریلی در انتخاب این سیستم جهت حمل و نقل از سوی مردم
تعیین نقش میانجی گری نگرش به هم آفرینی آنلاین در تاثیر خلاقیت فردی بر مشارکت در هم آفرینی در شعب بانک سپه شهر مشهد
بررسی و تبیین جایگاه فضیلت سازمانی درخلق ارزش ویژه برند با استفاده از مدل آکر در شعب منتخب بانک ملت
تاثیر بحرانهای مالی بر شرکتهای کوچک و راهکارهای پیش روی دولت
بررسی تاثیر تجربه مشتری از خرید آنلاین برقصد خرید با نقش میانجی رضایت مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: مشتریان دیجی کالا در سطح کشور ایران)
بررسی اثربخشی فعالیت های برون سپاری بر ارتقای عملکرد مراکز جامع سلامت (مراکز خدمات بهداشتی و درمانی)
نقش میزان رضایت نیروی انسانی بر موفقیت مدیریت سازمان
بررسی تاثیر رویکردهای فن آوری اطلاعات بر توسعه کسب و کار (مورد مطالعه: موسسه اعتباری ملل شهر تهران)
ارائه یک چارچوب هوش مصنوعی یکپارچه برای تولید دانش و تحلیل منطقی بازاریابی B۲B برای افزایش عملکرد کسب و کار در شرکت های کوچک و متوسط تهران
تاثیر استفاده از تایید کننده های مشهور در تبلیغات و ارتقاء فروش بر خلق ارزش ویژه برند مورد مطالعه فروشگاه شهر فرش
بررسی تاثیر عوامل موثر بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ای بر اعتماد بیمه گذاران
بررسی انگیزش منابع انسانی با تاثیرپذیری از سبک های رهبری و تحول سازمانی
بررسی تاثیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر ارزش آفرینی سازمانی
بررسی نقش مولفه های فروش سازمانی بر چابکی سازمان های دانشی
بررسی چالش ها و آسیب های مدیران حقوقی برای ارتقاء نقش های تجاری ارشد در شرکت های بزرگ
بررسی چالش ها و آسیب های مدیران حقوقی برای ارتقاء نقش های تجاری ارشد در شرکت های بزرگ
بررسی ارتباط سواد دیجیتال و یادگیری الکترونیکی بر هوش تجاری کارکنان سازمان با میانجی گری متغیر آموزش الکترونیکی
بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال بر ارزش ویژه برند کسب و کارهای نوآور
بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و سبک های مدیریتی در تصمیم گیری مدیران
امنیت انرژی و سیاست های چین در قبال خلیج فارس با تاکید بر ایران
بررسی کارآمدی مدل ارزیابی دیسک (DISC) در فرایند جذب و استخدام
واگذاری مراقبت از بیماران با پیامد ضعیف به مراکز مراقبت طولانی مدت
بررسی رابطه بین سبک های رهبری تحول گرا و هوش هیجانی و گروه های کاری در موسسات مالی تهران
بررسی تاثیر آگاهی ارزشی و رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت لابراتوار دکتر اخوی)